abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97301293
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:21 schreef Young_David het volgende:
Ja, ik snap het dillema, maar verwacht ook dat als je je openlijk afvraagt of Bran echt niet meer weet wat hij gezien heeft dat er dan altijd wel een debiel tussen zit die dat gaat antwoorden. Gewoon voorzichtig zijn dus.

Overigens vindt ik die speculaties leuk om te lezen en wat dat betreft vind ik het ook weer een beetje jammer dat ik al zoveel weet
Me too. Op andere fora hebben ze ook twee aparte topics. Één met boek-spoilers en eentje zonder.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:23:39 #77
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97301318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef FastFox91 het volgende:
Is het mogelijk dat de eieren alsnog worden uitgebroed? Toen Arya die dikke kale aan het afluisteren was, zat ze toen in een drakenschedel? Viserys zei dat vroeger draken bereden konden worden. Klopt dat? Dan denk dat er in de toekomst een leger via de lucht de zee zal oversteken, hoewel de drang nu wel minder is na de dood van Viserys.
Volgens mij was dat een schedel ja. Ik ben ook benieuwd of er een ei uitkomt. W.B. Viserys; Dany heeft nu wel de vrijheid om haar eigen verhaal te ontwikkelen nu Viserys dood is. Ik denk dat ze zelf de kroon op gaat eisen met d'r draken.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97302051
super vette serie tot nu toe, hoop dat ze het boek tot het eind waarmaken dan is dit koning :D
de boeken al tijden geleden met erg veel plezier gelezen, en dan gewoon gistermiddag wat random rond sneupen in nieuwsgroepen dit pareltje tegen komen deed me erg veel plezier.

meteen 2x dvd met nl subs tot eps 6 aan toe binnen geharkt en gekoekeloerd.
wacht mooi met nieuwe eps downloaden tot dvd 3 met 3 nieuwe eps komt... als ik me kan bedwingen :D :D
do you have the guts to smell my nuts?
pi_97302926
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef Locusta het volgende:
Spoiler niet gelezen, want mij lijkt dit nou ook niet de bedoeling. Toch bedankt voor je moeite.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:17 schreef Drakire het volgende:

[..]

Het leuke van zo'n serie is vaak speculeren over wat jij denkt dat er gaat gebeuren , e.g. hoe jij het voor je ziet.
Echter omdat deze serie gebaseerd is op boeken gaat dat fout omdat de mensen die de boeken hebben gelezen niet kunnen speculeren; zij weten het immers al.
Dat dus. Drie topics is ook geen oplossing? Boektopic, Serietopic en serie/boektopic incl. spoilers.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een schedel ja. Ik ben ook benieuwd of er een ei uitkomt. W.B. Viserys; Dany heeft nu wel de vrijheid om haar eigen verhaal te ontwikkelen nu Viserys dood is. Ik denk dat ze zelf de kroon op gaat eisen met d'r draken.
Misschien heb je wel gelijk, maar waarom zou ze dat (op korte termijn) willen? Ik zou eerst maar even plekje zien te vinden in dat gebied/maatschappij en een kind krijgen / opvoeden.

[ Bericht 12% gewijzigd door FastFox91 op 25-05-2011 18:08:48 ]
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:03:35 #80
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97303049
Gewoon spoilertags om alles heen wat nog niet in de serie is gebeurd, simpeler kan toch niet jongens?

Want in het topic over de boeken kun je het weer bijna niet over de serie hebben, want dit is [USA] en dan gaan ze daar weer zitten miepen dat er dingen over de serie verklapt worden.

Dus: spoilertags gebruiken, iedereen blij.
pi_97304285
Hoe heet ook al weer die promo wat voor aflevering 1 verscheen? Kan hem niet meer vinden.
pi_97304653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet ook al weer die promo wat voor aflevering 1 verscheen? Kan hem niet meer vinden.
Die soort making off van 20 minuten?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_97304680
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Die soort making off van 20 minuten?
Soort van introductie, waarin je die lui in het bos met allemaal lijken. Ontsnapt er 1 en word onthoofd door Ned.
pi_97304719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Soort van introductie, waarin je die lui in het bos met allemaal lijken. Ontsnapt er 1 en word onthoofd door Ned.
Ja ik weet niet meer of dat daarin zat of in afl1.
pi_97304743
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja ik weet niet meer of dat daarin zat of in afl1.
Was voor aflevering 1.
pi_97304984
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Was voor aflevering 1.
Game.of.Thrones.Season.01.S01E00.720p
pi_97304988
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef Rahl het volgende:
We moeten echt even ophouden met de boekspoilers. Daar zijn de boektopics voor! A Song of Ice and Fire - George R.R. Martin #2
Ik geef antwoord op een vraag die ook direct te maken heeft met dit seizoen, dus ik vind dat het best hier geplaatst kan worden. Alle verwijzingen/referenties (van en naar de boeken) die direct met de afleveringen te maken hebben, kunnen hier toch best wel geplaatst worden? Voor uitgebreide discussies over de boeken / verhalenlijnen kun je inderdaad in het boektopic terecht.
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:50:04 #88
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_97305128
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Locusta het volgende:

[..]

Ik geef antwoord op een vraag die ook direct te maken heeft met dit seizoen, dus ik vind dat het best hier geplaatst kan worden. Alle verwijzingen/referenties (van en naar de boeken) die direct met de afleveringen te maken hebben, kunnen hier toch best wel geplaatst worden? Voor uitgebreide discussies over de boeken / verhalenlijnen kun je inderdaad in het boektopic terecht.
Dit waren echt kei- en keiharde spoilers. Je zal 't maar per ongeluk open klikken.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:53:00 #89
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97305274
Ik ben het met Rahl eens, vragen achteraf van "hoe zat dat nou precies" kunnen best beantwoord worden (in een spoilertag), maar specifieke vragen over toekomstige gebeurtenissen zouden de lezers eigenlijk niet moeten beantwoorden, of heel vaag en altijd in spoilertags.

En sommige vragen moeten misschien maar beter onbeantwoord blijven, vaak is het gewoon een kwestie van geduld voor het in een aflevering zo ver komt.

Gissingen van mensen die de boeken niet gelezen hebben zijn wel grappig voor wie het verhaal al kent overigens. ;)
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:19:51 #90
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_97306887
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Gwywen het volgende:
Gewoon spoilertags om alles heen wat nog niet in de serie is gebeurd, simpeler kan toch niet jongens?

Want in het topic over de boeken kun je het weer bijna niet over de serie hebben, want dit is [USA] en dan gaan ze daar weer zitten miepen dat er dingen over de serie verklapt worden.

Dus: spoilertags gebruiken, iedereen blij.
Je kunt het toch gewoon over de serie hebben zoals je normaal ook doet in een USA topic? De afleveringen die zijn geweest met elkaar bespreken/speculeren en dingen die nog niet zijn geweest en dus ook niet echt te bespreken vallen in een topic over de serie gewoon in het boeken topic houden? Dit is het topic voor de serie zoals hij nú op tv is, waarom moeten we het dan steeds over dingen hebben die in de serie nog lang niet zijn gebeurd?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_97307538
Ik ben het helemaal met boem-dikkie eens.

Speculeren is half the fun in zo n serie...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:04:06 #92
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97309046
quote:
15s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

waarom moeten we het dan steeds over dingen hebben die in de serie nog lang niet zijn gebeurd?
Omdat er telkens wel wat mensen zijn die de volgende aflevering niet kunnen afwachten en gaan vragen wat er nog komen gaat?

Dat soort vragen, imho, kunnen maar het best onbeantwoord blijven, aangezien de serie ze na verloop van tijd zelf wel beantwoordt.
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:06:23 #93
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97309160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Omdat er telkens wel wat mensen zijn die de volgende aflevering niet kunnen afwachten en gaan vragen wat er nog komen gaat?

Dat soort vragen, imho, kunnen maar het best onbeantwoord blijven, aangezien de serie ze na verloop van tijd zelf wel beantwoordt.
Ik denk dat in 95% van de gevallen die vragen retorisch bedoeld zijn; "zouden Loras en Renly een kindje adopteren?" (ik noem maar wat dus pin me nergens op vast :'))
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:06:58 #94
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_97309197
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef Gwywen het volgende:

[..]

In principe zijn dat soort vragen in elk topic over een serie aanwezig alleen worden ze normaal beantwoord met speculaties e.d. Hier worden ze meteen met een spoiler van iemand die het boek heeft gelezen beantwoord. Vind het niet echt bijdragen aan het topic verder. De helft van de pagina's in dit topic zijn op het moment spoilers met antwoorden uit het boek.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:08:04 #95
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97309250
Dus mensen die de boeken hebben gelezen mogen niet meer reageren? :P
Of mogen we alleen maar "wacht maar af!" zeggen?
pi_97309322
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef Gwywen het volgende:
Dus mensen die de boeken hebben gelezen mogen niet meer reageren? :P
Of mogen we alleen maar "wacht maar af!" zeggen?
Of verwijzen naar iets wat in de tv-serie is gebeurd ipv in het boek. "Als je goed had opgelet, dan had je in de scene tussen X en Y gehoord dat..."
Kattentrapper...
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:58:14 #97
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97311768
O ja, dat laatste absoluut. Zelfs het kleinste zinnetje en de meest onbeduidende gebeurtenis kan betekenis hebben of foreshadowing zijn.
Zoals dat nichterige "au" van Viserys toen Doreah kaarsvet op z'n borst liet druppen, toen had je al een hint dat hij niet zo goed bestand is tegen hete dingen.
pi_97313548
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef Gwywen het volgende:
O ja, dat laatste absoluut. Zelfs het kleinste zinnetje en de meest onbeduidende gebeurtenis kan betekenis hebben of foreshadowing zijn.
Zoals dat nichterige "au" van Viserys toen Doreah kaarsvet op z'n borst liet druppen, toen had je al een hint dat hij niet zo goed bestand is tegen hete dingen.
Ah en de 1e aflevering dat Dany dat veel te hete badwater inliep zonder zich pijn te doen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:48:54 #99
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97314666
Yup, dat soort dingen.
Dus nu weten jullie waar je in het vervolg op moet letten. :)
pi_97314869
Hehe, ik vond de verandering in het verhaal van Pip wel grappig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')