Ik vond dat zeker een knappe scène.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef Orbis het volgende:
Charles Dance zet even een dijk van een karakter neer, terwijl hij een eland vilt.
Hebben ze eruit moeten knippen omdat alle Dothraki scenes in de pilot opnieuw gefilmd moesten worden vanwege de recasting van Daenerys en dat ze niet meer in Marokko gingen filmen maar in Malta.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:57 schreef Cocu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat ook gedaan in aflevering 1. Dan geeft hij een wedding gift aan Dany.
Het is een zelfverzonnen taal, een of andere gast is daar maanden mee bezig geweest. Zijn invloeden waren volgensmij wel arabisch en duits, dus bepaalde klanken zullen daar wel mee overeenstemmen. En er is dus ook niet in Marokko gefilmd, al die scenes zijn opnieuw geschoten in Malta.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik denk dat het een mix is van bestaande talen. Ik in Dothraki in de serie is Ana en Ana is Arabisch.En ik meen ook nog andere Arabische woorden gehoord te hebben, tenminste iets waar het op lijkt. Vergeet niet dat het grotendeels in Marokko is opgenomen.
haha nee, Tamzin Merchant, speelde in the Tudors.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:08 schreef Cowwithmilk het volgende:
Keira Knightley, thank god want deze Daenerys lijkt me veel beter.
Dit, erg jammer was dat ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef JedimindhaX het volgende:
Kippenvel van Drogo z'n speech? Ik neigde meer naar plaatsvervangende schaamte
Oh jammer, waarom? In the Tudors was ze welquote:Op maandag 30 mei 2011 23:09 schreef Nagil het volgende:
[..]
haha nee, Tamzin Merchant, speelde in the Tudors.
Ja inderdaad, daar ziet ze er echt anders uit, als ik niet wist dat het dezeflde persoon was had ik het niet geloofdquote:Op maandag 30 mei 2011 23:26 schreef .aeon het volgende:
[..]
Oh jammer, waarom? In the Tudors was ze wel
euh ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Tamzin Merchant was Daenerys, maar werd om wat voor reden dan ook gerecast nadat de pilot was goedgekeurd, en hebben daarna al haar scenes opnieuw geschoten met de nieuwe actrice (Emilia Clarke). Ofwel we hebben haar nooit gezien in de serie.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar ziet ze er echt anders uit, als ik niet wist dat het dezeflde persoon was had ik het niet geloofd
Vandaar, ik probeer het maar te zien maar zie het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:45 schreef Nagil het volgende:
[..]
euh ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Tamzin Merchant was Daenerys, maar werd om wat voor reden dan ook gerecast nadat de pilot was goedgekeurd, en hebben daarna al haar scenes opnieuw geschoten met de nieuwe actrice (Emilia Clarke). Ofwel we hebben haar nooit gezien in de serie.
Ze hebben wat mij betreft aan Emilia Clarke een betere Deanerys dan die jeugdige koningin uit de Tudors. En zeker ook wat betreft Keira Knightley, die vind ik ook niks aan. Veel te lompe stem (ofzo). Ik vind Emilia Clarke echt mooi kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Fingon het volgende:
[..]
Vandaar, ik probeer het maar te zien maar zie het niet.
Eigenlijk wel jammer, ik wil eigenlijk best de vergelijking zien tussen hun twee...
Serieus? Het is dat het taaltje wat matig is neergezet, maar ik vond de ommekeer in zijn instelling tegenover invasie (en dus zn vrouw) wel erg cool!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef JedimindhaX het volgende:
Kippenvel van Drogo z'n speech? Ik neigde meer naar plaatsvervangende schaamte
Ik vond die scene wel geil.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet zowat alweer kotsen, opstappen met die gore scene.
Precies. De woede over het feit dat ze zijn vrouw durven aan te vallen kwam heel sterk naar voren. In plaats van een rustig leventje leiden op de prairie (of waar ze ook zijn), moeten nu de Seven Kingdoms branden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Serieus? Het is dat het taaltje wat matig is neergezet, maar ik vond de ommekeer in zijn instelling tegenover invasie (en dus zn vrouw) wel erg cool!
Ned toch met zijn eer...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:57 schreef Jester65 het volgende:
Tja, zeg niet dat Littlefinger Ned niet gewaarschuwd heeft. Prachtige aflevering weer, met een paar memorabele scenes:
Tywin die zeer overtuigend een hert (?) slacht en tegelijkertijd Jaime de les leest;
Ned die al z'n kaarten aan Cersei laat zien, en denkt dat ie daar verstandig aan doet.
Hoe bedoel je? Is het hert het teken van een familie, of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Gwywen het volgende:
Dat hert, dat was toch wel weer mooi symbolisch hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |