Deze bedoel je ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef Gwywen het volgende:
Moet ik dat nou weer zien?![]()
Ik vond het nog walgelijker dan toen z'n zus hart moest eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel verbaasd na t zien van die budgetten.
Zo heeft Camelot toch veel minder acteurs dan GoT en zijn er ook veel minder lokaties.“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef neilpad het volgende:
[..]
Budget valt aardig mee als je het vergelijkt met wat andere HBO series.
Geloof dat ze ook behoorlijk wat voordeel hebben gehaald uit het feit dat ze goedkope locaties hebben gebruikt. Dacht dat het iets van 5 mil per aflevering was. Ik heb in een van de vorige topics een plaatje gepost waarin je een vergelijking ziet met andere bekende series maar kan hem nu even niet vinden.
edit: toch gevonden ->
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Deze bedoel je ?Moet zowat alweer kotsen, opstappen met die gore scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel verbaasd na t zien van die budgetten.
Zo heeft Camelot toch veel minder acteurs dan GoT en zijn er ook veel minder lokaties.
voor hetzelfde geld zat er een aardbeientaartje in!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet zowat alweer kotsen, opstappen met die gore scene.
Precies, een hart smaakt in Westeros toch echt anders dan in onze wereld hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld zat er een aardbeientaartje in!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Deze bedoel je ?Om één of andere zieke reden vond ik dat er nog redelijk sexy uitzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kijkt ook best wel verleidelijk, ik zou haar zo mee uit eten willen vragenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef Young_David het volgende:
[..]
Om één of andere zieke reden vond ik dat er nog redelijk sexy uitzien
Dan heb je inderdaad een zieke geest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef Young_David het volgende:
[..]
Om één of andere zieke reden vond ik dat er nog redelijk sexy uitzien
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet zowat alweer kotsen, opstappen met die gore scene.
10 afleveringen als ik het goed heb..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef Sorella het volgende:
Hoeveel afleveringen worden er gemaakt dit seizoen ?
Ik heb ze nog niet gekeken, wel gelezen, ben van plan om een film marathon te gaan houden maar het kriebelt wel erg
In onze wereld is een hart ook 1 grote spier en daarom supertaai. Daar moet je echt stukken uitscheuren en het is bijna niet te kauwen. Maar in Westeros is dat allemaal anders hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:12 schreef Fingon het volgende:
Precies, een hart smaakt in Westeros toch echt anders dan in onze wereld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar dat is gewoon ziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]?
Kun je niet tegen een beetje bloed?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef drumstickNL het volgende:
Zat dat in 10 of 11? 11 zal ik even moeten spoileren.nee eerder al toen ned naar de kleuren haar het kijken was en aflevering 7 ging het daar ook even overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk de eerste aflevering nog eens, ze blijven je echt wel bij hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:40 schreef Leigh het volgende:
Mijn vriend en ik volgen deze serie ook
We hebben de boeken niet gelezen en zijn benieuwd wat men nu steeds bedoeld met de White Walkers. En sinds de laatste aflevering vragen we ons af of Prins Joffrey toch niet stiekem een kind is van z'n oom ipv de koning.
Ja, als in een film een opa van 80 een kind van 8 verkracht weet je ook dat het nep is, daarom nog wel ziek.quote:
gewoon wachte tot de aap uit de mouw komt of heul snel het boek lezen? zijn maar 4 duizend pagina totaal of zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:40 schreef Leigh het volgende:
We hebben de boeken niet gelezen en zijn benieuwd wat men nu steeds bedoeld met de White Walkers. En sinds de laatste aflevering vragen we ons af of Prins Joffrey toch niet stiekem een kind is van z'n oom ipv de koning.
Nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, als in een film een opa van 80 een kind van 8 verkracht weet je ook dat het nep is, daarom nog wel ziek.
Wel tegen bloed, niet tegen kokhalzende mensen. Dan ga ik zelf ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]?
Kun je niet tegen een beetje bloed?
Dat was toch wel heel erg obvious, en zeker na dat boek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:40 schreef Leigh het volgende:
Eigenlijk ging het bij mij pas dagen toen Ned door dat boek zat te bladeren. Iedereen zwart haar behalve de jongen. En daar was het lichtje. Creepy toch eigenlijk...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat was toch wel heel erg obvious, en zeker na dat boek.
Oh, dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
gewoon wachte tot de aap uit de mouw komt of heul snel het boek lezen? zijn maar 4 duizend pagina totaal of zo
Zal het nog eens doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Bekijk de eerste aflevering nog eens, ze blijven je echt wel bij hoor.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:35 schreef Leigh het volgende:
[..]
Zal het nog eens doen
Sowieso is dit wel het herhalen waard wat dat betreft. 't Is echt goed gemaakt.
Het zal me wel niet opgevallen zijn, juist doordat je pas net in het verhaal valt als je de boeken niet kent.
Inderdaad. Er worden nogal wat mensen bloederig afgeslacht. Wat nice is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee.
En het eten van een orgaan vergelijken met pedofilie
Als je al walgt van het eten van een orgaan, wat doe je dan met deze serie
[ afbeelding ]
Eh, ja duh, dat was het hele doel van de aflevering zo'n beetjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef planethugo het volgende:
ik ben even in de war door alle namen, Ned Stark heeft ontdekt dat het irritante kind van de koning niet zijn kind is. Is dit kind dan van de koningin en haar broer aangezien ze het had over een zuivere bloedlijn?
En dat ene meisje dat ze gaan vermoorden of al vermoord is. Was dat het echte kind van de koning of ging dat over de Kalisi of zit ik nu helemaal verkeerd.
volgens mij moet ik stoppen met verschillende series met soortgelijke karakters tegelijk te volgen
En om het nog even duidelijker te maken:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eh, ja duh, dat was het hele doel van de aflevering zo'n beetje(Okay ik overdrijf, maar ik vind het toch wel apart dat er mensen zich nog moeten afvragen van welke vader Joffrey een kind zal zijn, het moet een blondie zijn, en ergens verwacht ik niet dat ze Tyrion bedoelen
)
Het meisje dat ze gaan vermoorden is inderdaad de Khaleesi, Dany of Daenerys Targaryen. En zij is het kind van de vorige koning, dus niet van King Robert.
Camelot is toch geen reet aan joh, die kan je wel skippen
Dit is 1 en dezelfde persoon. Anders raakt planethugo nog verder in de warquote:Het meisje dat ze gaan vermoorden is inderdaad de Khaleesi, Dany of Daenerys Targaryen.
dankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En om het nog even duidelijker te maken:
[..]
Dit is 1 en dezelfde persoon. Anders raakt planethugo nog verder in de war
Nu ben ik wel heel benieuwd wie je bedoelt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
danker komen zoveel namen langs, maar ned was toch ook bij zo een boerenzoon in een stal. Wie was dat dan
Dat was een 'bastaard' van King Robert (tenminste, als je de smid bedoeld die de bastaard als smidsjongen in dienst heeft), Ned was daar omdat hij alle stappen van zijn voorganger aan het nagaan was om te kijken waarom Jon Arryn is vermoord. Hier kwam hij erachter dat de bastaarden van Robert allemaal zwart haar hebben, en deze bastaard vertelde hem ook nog eens dat Jon Arryn aan hem vroeg wat voor haarkleur zijn moeder had (blond dus).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
danker komen zoveel namen langs, maar ned was toch ook bij zo een boerenzoon in een stal. Wie was dat dan
Thanksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Nagil het volgende:
[..]
Dat was een 'bastaard' van King Robert (tenminste, als je de smid bedoeld die de bastaard als smidsjongen in dienst heeft), Ned was daar omdat hij alle stappen van zijn voorganger aan het nagaan was om te kijken waarom Jon Arryn is vermoord. Hier kwam hij erachter dat de bastaarden van Robert allemaal zwart haar hebben, en deze bastaard vertelde hem ook nog eens dat Jon Arryn aan hem vroeg wat voor haarkleur zijn moeder had (blond dus).
Is dat dan de Mad King, de vader van Dany? en was de "Hand" van de Mad King nou de man van de zus van Catlyn? (vrouw van Ned Stark?)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het meisje dat ze gaan vermoorden is inderdaad de Khaleesi, Dany of Daenerys Targaryen. En zij is het kind van de vorige koning, dus niet van King Robert.
Jep, de vader van Dany is de Mad King. Zijn Hand was Tywin Lannister. Maar volgens mij was die toch niet de man van de zus van Catelyn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef BasvB het volgende:
[..]
Is dat dan de Mad King, de vader van Dany? en was de "Hand" van de Mad King nou de man van de zus van Catlyn? (vrouw van Ned Stark?)
Ik wou al zeggen, dan snap ik er niks meer van...quote:
Jon Arryn ja, die vermoord is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, dan snap ik er niks meer van...
Volgens mij is de man van de zus van Catelyn de vorige Hand van de huidige koning
Mijn kat gleed net samen een stapel papier van de tafel toen ik dat zat te tikken, dus ik was enigszins afgeleid.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, dan snap ik er niks meer van...
Plaatje moet gewoon gequote wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Deze bedoel je ?
Ik ben wel verbaasd na t zien van die budgetten.
Zo heeft Camelot toch veel minder acteurs dan GoT en zijn er ook veel minder lokaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |