Ja precies, er gebeurt ook nooit wat, het toppunt van spanning is "goedemorgen buurman" bij het uitlaten van de hond, het is werkelijk waar vreselijk. Maar goed, elke avond wakker worden van geweerschoten en dronken zwervers is ook niet alles kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Er zit totaal geen spanning in landen als Nederland. We zijn een autistische samenleving, een mietjesmaatschappij. We zijn niks gewend, en als er een stoeptegel los ligt, dan staat er al een bejaarde aan de telefoon met het rijk.
Je begint er weer snel mee zeg, chapeau.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Zometeen afspraakje met een leuk vrouwtje trouwens.
Die loopt altijd zo ontzettend achterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
God, wat is die Claudia de Breij een dom wijf.
Nice! PM picsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je begint er weer snel mee zeg, chapeau.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Die heb ik nog niet, maar die volgen snel.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.Nu wordt het wellicht 3 weken.
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.Nu worden het wellicht 3 weken.
Mwah, met daten is niks mis mee, van te voren weet je toch niet of 't wat word.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Mijn laatste keer was 1 dag tussen seks met de ex en kloten met de nieuwe
Hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Heidi?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht....Je hebt meer "smaak":
[ afbeelding ]
Dat heb ik een keer gedaan, maar toen voelde ik me redelijk schuldig naderhand.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Die kunnen de kast weer in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht....Je hebt meer "smaak":
[ afbeelding ]
Ach, je hebt geen ex die je terug wilt, that's for sure.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, maar toen voelde ik me redelijk schuldig naderhand.
quote:
Hm dat is waar, maar ik hecht me meestal aan mensen, dat is een probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, je hebt geen ex die je terug wilt, that's for sure.
Maar op zich is cold turkey afkicken de enige manier om een break-up af te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |