rouwkostquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
2 rauwe eieren+tonijn na de training. Verder vreet ik de hele dag rouwkost.
Niet slecht, maar zeker niet "beter". Alle argumenten die men geeft om rauw te eten zijn gebaseerd op verkeerde assumpties en onjuiste logica.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie veel (voor)oordelen maar eigenlijk geen argumenten. Waarom denken jullie dat rauw eten zo slecht voor mensen is?
Ja, die proteinen lijken mij ook wel een uitdaging..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niet slecht, maar zeker niet "beter". Alle argumenten die men geeft om rauw te eten zijn gebaseerd op verkeerde assumpties en onjuiste logica.
Daarnaast vraag ik me af of je b.v. wel genoeg proteïne e.d. binnenkrijgt met zo'n dieet. Als je het niet allemaal extreem goed bij houdt is de kans groot dat je slechter gaat eten, als je het wel extreem bijhoudt dan nog schiet het niet op...
Klopt, maar diezelfde persoon die evenveel aandacht aan zijn/haar gekookte eten besteed nog net een tikkie gezonderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, die proteinen lijken mij ook wel een uitdaging..
Ik denk dat je erg gemotiveerd moet zijn om zo'n dieet vol te houden, ik zou het in ieder geval niet kunnen.
Ik denk trouwens wel dat een raw food dieet gezonder is dan het voeldselpatroon van de gemiddelde Nederlander
En alle antibiotica die ze gebruiken voor planten dan? En bestrijdingsmiddelen op groenten en fruit? Of denk je die weg met de power of mind?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef lawofattraction het volgende:
Veel noten en avocado enzo bevatten veel eiwitten,maar dan plantaardig.
Dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
De dierlijke eiwitten wil ik niet eten.
Omdat die hormonen en conserveringsmiddelen bevatten die die in voeding zitten van koeien,schapen en kippen.
Vis bevat ook eiwitten maar ook stoffen uit de zee (olien,schadelijke stoffen uit de zee).
Maar op z'n tijd kan het wel,want vis bevat ook supergoede omega-olieen
Welke groenten kan je rauw niet eten?
Alle fruit kan je rauw eten,maar groenten weet ik niet.
Rauwe noten bevatten ook veel stoffen die je nodig hebt.
Geroosterde niet,want die zijn al verhit.
Is er dan niemand die op z'n minst 80% rauw eet?
100% hoeft voor mij ook niet,dat doe ik ook niet,maar wel zo veel mogelijk.
Die denk je weg met de law of attractionquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Physics het volgende:
[..]
En alle antibiotica die ze gebruiken voor planten dan? En bestrijdingsmiddelen op groenten en fruit? Of denk je die weg met de power of mind?
Geen spinazie en pas op met bacteriën en virussen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef lawofattraction het volgende:
Veel noten en avocado enzo bevatten veel eiwitten,maar dan plantaardig.
Dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
De dierlijke eiwitten wil ik niet eten.
Omdat die hormonen en conserveringsmiddelen bevatten die die in voeding zitten van koeien,schapen en kippen.
Vis bevat ook eiwitten maar ook stoffen uit de zee (olien,schadelijke stoffen uit de zee).
Maar op z'n tijd kan het wel,want vis bevat ook supergoede omega-olieen
Welke groenten kan je rauw niet eten?
Alle fruit kan je rauw eten,maar groenten weet ik niet.
Rauwe noten bevatten ook veel stoffen die je nodig hebt.
Geroosterde niet,want die zijn al verhit.
Is er dan niemand die op z'n minst 80% rauw eet?
100% hoeft voor mij ook niet,dat doe ik ook niet,maar wel zo veel mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |