quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk klinker:hehehe tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte foto wel
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik hou niet van vadsige mannen.
![]()
![]()
Gaat over beide. Nu heb je twee naamtopics van mij gehad. Grquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Bloempje. het volgende:
Ik doe maar even net of dit over mij gaat en niet over de bloempjes op m'n nagels.
Dankjeweeeel![]()
![]()
Haha, meneer voelt zich aangesproken.quote:
Ik word er verlegen vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat over beide. Nu heb je twee naamtopics van mij gehad. Gr
[..]
Haha, meneer voelt zich aangesproken.
Klopt wel, en jij danquote:
Ik ga denk ik 2 kraten HJ halen en de auto rijdt niet op water. Verder gewoon aldi vlees op locatie ofniej.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Gridlok het volgende:
Wat is de schade btw patje, voor BBQ&Bierie.
Vind best broeder, kijk maar wat je krijgt van me voor de benz + meattiesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt wel, en jij dan
[..]
Ik ga denk ik 2 kraten HJ halen en de auto rijdt niet op water. Verder gewoon aldi vlees op locatie ofniej.
Dat sowieso, mast staat weer in de tuin daar, gratis piraten muziekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef Gridlok het volgende:
Of heb ik gratis entree omdat wander mijn stash leeg heeft gesmoked : ))))
Nee die zenden uit jongequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef Gridlok het volgende:
Haha die tattoofamilie als buren was toch in ander huis?:D
Effe me kippie seasonnen met wierie gvd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee die zenden uit jonge, de schutting is weg dus vrije doorgang.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik had het over van die grote bloemen uit de andes. die vadsige. niet jou
Hmm. Nou. Oke.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik had het over van die grote bloemen uit de andes. die vadsige. niet jou
Hoi kipquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKER! THE FUCK MEID, IK WIST NIET DAT JE JE RIJBEWIJS GEHAALD HAD! WAT GOED!
JA HOI WAAROM KEEK JE DAN NIET OP FACEBOOK? DIE STATUS WERD OOK EEN STUK OF 23414 KEER GELIKED ALLES. TELEURSTELLING DIT.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKER! THE FUCK MEID, IK WIST NIET DAT JE JE RIJBEWIJS GEHAALD HAD! WAT GOED!
xD ja dit keer voor heftruck rijbewijs alles tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef sharr het volgende:
HOI KLINKER HEB JE NOU ALWEER JE RIJBEWIJS GEHAALD NOU GEFELICITEERD MEID
hihi, was het wel gezellig onder je steen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had het gewoon even gemist ja
Sorry hoor
Sorryyyyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HOI WAAROM KEEK JE DAN NIET OP FACEBOOK? DIE STATUS WERD OOK EEN STUK OF 23414 KEER GELIKED ALLES. TELEURSTELLING DIT.
[..]
xD ja dit keer voor heftruck rijbewijs alles toch
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had het gewoon even gemist ja
Sorry hoor
Heel gezellig onder mijn steen, in een grot, op de heiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hihi, was het wel gezellig onder je steen?
Ik gaarne, heb er nog geen.quote:
Nicequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel gezellig onder mijn steen, in een grot, op de hei
Wel niveau?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn zusje helemaal depressief enzo omdat al haar examens kut gaan. Arme drommel.
Hoeveel heeft ze er al gehad?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn zusje helemaal depressief enzo omdat al haar examens kut gaan. Arme drommel.
GaGaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef sharr het volgende:
Ohohohohohoh I'm in love with Juda ju da ah as.
awww kusje opquote:
lady gagaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef sharr het volgende:
Ohohohohohoh I'm in love with Juda ju da ah as.
Lady GAGAquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Jouw lot ligt in mijn handen. Pas op wat je zegt.
Hmm. Stond ze er vooraf wel goed voor?quote:
Ik hoop het ook voor dr ze heeft echt haar best gedaan enzo. En nee ze stond voor alles matigjes. Enige 6.5 was voor aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Stond ze er vooraf wel goed voor?
9 van de 10 keer vallen de cijfers achteraf zwaar mee, trouwens.
Ah. Hopen dat het goedkomt danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor dr ze heeft echt haar best gedaan enzo. En nee ze stond voor alles matigjes. Enige 6.5 was voor aardrijkskunde.
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
Zo even door de mcdrive omdat mcflurry rolo
Ben net terugquote:
Hmmm, ok.quote:
Supquote:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
jonguuuhs! mijn ban is eindelijk voorbij
Een irritante user denk ik, omdat hij een ban heeft gehad.quote:
Heeft ie ook, beetje zinloze discussie vind je niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik voer nu serieus discussie met iemand die of een hele goede troll is, of echt denkt dat justine bieber meer talent heeft dan Kurt Cobain en Mark Knopfler
ik vroeg me al af......quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
Na een ban mag je sowieso 2 dagen niet in een SC posten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Na een ban mag je sowieso 2 dagen niet in een SC posten.
En ga me nu niet vertellen dat je dat niet wist.
trolllllllquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
quote:
Poepgat.quote:
Oei, wij zeiden op het zelfde moment: ''grapje'' Wij moeten wel een soort van telepatische band hebben, we hebben vast veel gemeen.quote:
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oei, wij zeiden op het zelfde moment: ''grapje'' Wij moeten wel een soort van telepatische band hebben, we hebben vast veel gemeen.
Héél bijzonder dit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
iets met baggeren en die fipo gemacht pic..quote:
jaja, jij je zinquote:
WAAR WAS DE CHOCOLA DANquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
Ik geloof dat ARG7 over zijn menstruatieperiode is.
Die had ikquote:
Welke?quote:
kquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha mislukt. Haha Patje. Haha.
Ik ga douchen, groetjes aan je moeder.
Oh, die is wel fijnquote:
Dat hoop ik maar danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, die is wel fijn. Heeft een vriend van me ook
.
Je moet alleen het programma Samsung Kies installeren, en je mobiel up to date houden als het updates gaatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar dan
Zal allicht beter zijn dan m'n samsung starOpzich niets mis met dat ding, maar het is het allemaal net niet
Hehequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar dan
Zal allicht beter zijn dan m'n samsung starOpzich niets mis met dat ding, maar het is het allemaal net niet
Dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe. Er zal wel een wereld voor je open gaan dan
.
Neem geen abo met internet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Bloempje. het volgende:
Dan kan ik heel de dag fokkengrutjes. Wat treurig
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Bloempje. het volgende:
Dan kan ik heel de dag fokkengrutjes. Wat treurig
quote:
baasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
Ik ga mijn abo opzeggen als het afgelopen is. Helemaal geen mobiel nummer meer.
Juistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
Ik ga mijn abo opzeggen als het afgelopen is. Helemaal geen mobiel nummer meer.
Volgende week maandag tentamens en normaal zoek ik het echt niet om te leren en gaat het allemaal richting de laatste dagen en vandaag heb ik het grootste vak afgemaakt en ben ik al flink op weg met het tweede vak, van de in totaal vier vakken.quote:
Netjes. Beter zo ja dan op het laatst je gestresst en kut voelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgende week maandag tentamens en normaal zoek ik het echt niet om te leren en gaat het allemaal richting de laatste dagen en vandaag heb ik het grootste vak afgemaakt en ben ik al flink op weg met het tweede vak, van de in totaal vier vakken.
Dat is denk ik ook de reden dat er vorig blok 2 keer een 5.5 als cijfer uit kwam rollenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Netjes. Beter zo ja dan op het laatst je gestresst en kut voelen
quote:
quote:
quote:
Alsof jij niet genoeg geld hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha ik ben mn kamer toch aan het opruimen. Vind ik in twee verschillende broeken twee briefjes van 10
Als je nou een jaar lang je broeken laat slingeren, heb je bij het opruimen heel veel geld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha ik ben mn kamer toch aan het opruimen. Vind ik in twee verschillende broeken twee briefjes van 10
Dat wil ik ook vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn bankrekeningnummer kun je binnenkort in je pm verwachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh en nog meer twee euro munten.![]()
Sry
Ja, bij mij ook, nou wachten tot m'n school afgeschreven is en het is weer wegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Zeroku het volgende:
Stufi is gestort, ik heb geen briefjes van 10 nodig.
Ik hou per maand, als ik geen boeken hoef aan te schaffen, 140 euro over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook, nou wachten tot m'n school afgeschreven is en het is weer weg
Ik 15quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hou per maand, als ik geen boeken hoef aan te schaffen, 140 euro over.
Aww, 15quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik 15eerst ook iets van 120, maar helaasch, mijn moeder is meer gaan werken. Niet dat ze nou opeens mee kan betalen aan m'n studie ofzo, maar duo denkt van wel
Ja inderdaad, mijn ouders kunnen ook gewoon amper meebetalen, ze zouden het graag willen, maar als ik het zelf kan betalen, betaal ik het mooi zelfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aww, 15.
Ja, heb er genoeg op de opleiding rondlopen die 90 euro of meer per maand opstrijken terwijl de studie door de ouders wordt betaald. Ben op zich wel blij dat ik mijn ouders daar niet mee 'lastig' hoef te vallen.
Hmhm, ons pap heeft paar jaar terug een tijd zonder werk gezeten en daar zaten allemaal financiële gevolgen aan die nog spelen, dus ik ga ze niet vragen of ze even 1.700 euro willen betalen voor school. Zeker niet als ik er zelf gewoon geld voor krijg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mijn ouders kunnen ook gewoon amper meebetalen, ze zouden het graag willen, maar als ik het zelf kan betalen, betaal ik het mooi zelf
Nee inderdaad. Belachelijk trouwens wel hoeveel school kostquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, ons pap heeft paar jaar terug een tijd zonder werk gezeten en daar zaten allemaal financiële gevolgen aan die nog spelen, dus ik ga ze niet vragen of ze even 1.700 euro willen betalen voor school. Zeker niet als ik er zelf gewoon geld voor krijg.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aww, 15.
Ja, heb er genoeg op de opleiding rondlopen die 90 euro of meer per maand opstrijken terwijl de studie door de ouders wordt betaald. Ben op zich wel blij dat ik mijn ouders daar niet mee 'lastig' hoef te vallen.
Goedenavond.quote:
Uhuh en dan nog zo'n ruime 500 euro aan boekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Belachelijk trouwens wel hoeveel school kost
Ik had 1000 euro aan boekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh en dan nog zo'n ruime 500 euro aan boeken. Tikt wel lekker aan..
Heyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Goedenavond.
Ik vind het trouwens wreed dat niemand van de arg-posters de moeite neemt om goedenavond terug te posten.
Ov kaart inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Boh.
Ik hoef die stufi idd niet, maar die OVkaart is geil.
Woa, 1000?! Voor één jaar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had 1000 euro aan boekendie hebben m'n ouders trouwens wel betaald. Ze kregen een hoop geld terug toen ergens van volgens mij. Dat was wel prettig moet ik zeggen, anders was het erg krap geworden dit jaar
(had toen nog rijlessen)
Je mag niet steeds hoi doei zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Goedenavond.
Ik vind het trouwens wreed dat niemand van de arg-posters de moeite neemt om goedenavond terug te posten.
Jaquote:
Ik 700 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh en dan nog zo'n ruime 500 euro aan boeken. Tikt wel lekker aan..
Welke?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:56 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben benieuwt hoeveel ik kwijt ben aan boeken
maar heb me iig ingeschreven voor eens studie
Entomologie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:56 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben benieuwt hoeveel ik kwijt ben aan boeken
maar heb me iig ingeschreven voor eens studie
Bos en natuurbeheer in Wageningenquote:
Verrassingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer in Wageningen
Dus dan moet ik ook op kamers
Oh tofquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer in Wageningen
Dus dan moet ik ook op kamers
Nee joh, ben veel meer van de vogelsquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaaantal boeken van 80/90 euro. Maarja, die hoef ik volgend jaar niet meer te kopen allemaal, dus dan zal het reuze meevallen.
Mja, dan nog is't geld zatquote:
Ja klopt, en dan kregen we een boek van 100 euro nog van schoolquote:
Ook per jaar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik 700 euroen wow bloempje 1000. Belachelijk...
geilquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee joh, ben veel meer van de vogels
Pff, da's wel veelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja klopt, en dan kregen we een boek van 100 euro nog van schoolanders was het 1100 geweest.
Ja nouja, volgend jaar bijna geen boeken waarschijnlijkquote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook per jaar?
Absurd eigenlijk, dat ik 2.000 euro kwijt ben alleen aan boeken, terwijl ik ze allemaal maar een, hooguit twee, blokken gebruik.
Pff..quote:
Ah, ben ik verplicht om hier te blijven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag niet steeds hoi doei zeggen.
Je moet altijd blijven. Voor eeuwig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ah, ben ik verplicht om hier te blijven?![]()
Of bedoel je weggaan?
Haha, nee je mag gewoon niet steeds hoi, goedenavond blablabla zeggen als je even weg bent geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ah, ben ik verplicht om hier te blijven?![]()
Of bedoel je weggaan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
Maar jongens, denk maar zo, we leren wel veel en dan krijgen we allemaal een geweldige baan en verdienen we dat geld 100x terug.
Ofzo
Maar ik heb nog maar 1x hoi gezegd, en ik wenste spaghettivreter een goedenavond.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nee je mag gewoon niet steeds hoi, goedenavond blablabla zeggen als je even weg bent geweest.
Niks geen schulden hier. Hoop ik danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Inderdaad. Eerst 10 jaar werken om je schulden weg te werken.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Maar ik heb nog maar 1x hoi gezegd, en ik wenste spaghettivreter een goedenavond.
... Juistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niks geen schulden hier. Hoop ik danik ben niet van plan te gaan lenen. Meisje op stage: ja, ik woon op mezelf, ja ik moet er wel voor bijlenen. Wat? Nee, ik kon wel bij m'n ouders blijven wonen hoor, die wonen niet zo heel ver weg, maar ik wilde graag op mezelf.
Okeeeee....
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef FreezePop het volgende:
Ik blijf gewoon lekker tot mijn 35ste bij mij ouders wonen. Hopelijk wil mijn toekomstige vriendin bij mij op mijn kamer wonen.
Kennis van me heeft een schuld van 30.000 euro bij DUOquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
Maar jongens, denk maar zo, we leren wel veel en dan krijgen we allemaal een geweldige baan en verdienen we dat geld 100x terug.
Ofzo
Ik haat je.quote:
Dat is mooi KUT. D=quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een schuld van 30.000 euro bij DUO.
WTFquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooi kutquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom? Sinds wanneer ben jij een commi?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef FreezePop het volgende:
http://www.cafepress.co.uk/kfashop.170883757
Zal ik deze kopen?Officiele noord-korea propaganda ingelijste poster
Sinds nooit. Juist daarom. Ik vind communisme gewoon coolquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom? Sinds wanneer ben jij een commi?
sloop geen voetenquote:
Dagdag succes!quote:
Oke. Ik deed mijn profielwerkstuk over propaganda kunst enzo. Als je het een keer wil lezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sinds nooit. Juist daarom. Ik vind communisme gewoon cool
Graagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dagdag succes!
[..]
Oke. Ik deed mijn profielwerkstuk over propaganda kunst enzo. Als je het een keer wil lezen.
Jaaaaaaaaaquote:
Aw, toch fijn dat je standpunt over een hondje in huis helemaal veranderd is enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
En zo eigenwijs joh
NEt met uitlaten, liepen we door een soort park, en maar rennen en maar rondsnuffelen. Zo energiek en leuk om te zien
Jup, zij heeft er een, nu nog alleen een jongenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De pup heeft de sleutel naar jouw hart.
Lenenquote:
Die is wel tof.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef FreezePop het volgende:
http://www.cafepress.co.uk/kfashop.170883757
Zal ik deze kopen?Officiele noord-korea propaganda ingelijste poster
Als je momentje hebt, zet ik er zo een paar in het topicquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw, toch fijn dat je standpunt over een hondje in huis helemaal veranderd is enzo.![]()
Ik wil foto's!
Well, I think I will stop with posting and start learning and improving my English skillsquote:
Tof!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je momentje hebt, zet ik er zo een paar in het topic
Good luck.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je momentje hebt, zet ik er zo een paar in het topic
[..]
Well, I think I will stop with posting and start learning and improving my English skills
Hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier:Awhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ze heeft blauwe oogjes ja?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
Biechiequote:
JAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh.![]()
![]()
![]()
Ze heeft blauwe oogjes ja?
Dat is ook stom. Waarom is dat? D=quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA
nog wel, ze worden langzaam bruin
quote:
Dankjequote:
Ja geen ideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is ook stom. Waarom is dat? D=
Sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef FreezePop het volgende:
Verdomme Flips, nu wil ik ook een hondje.
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dankje
[..]
Ja geen idee
[..]
Sorry![]()
want ik weet dat je geen hondenmens bent
![]()
En nu foetsie, belangrijk tentamen morgen.
Kusje
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dankje
[..]
Ja geen idee
[..]
Sorry![]()
want ik weet dat je geen hondenmens bent
![]()
En nu foetsie, belangrijk tentamen morgen.
Kusje
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WATWATWAT DAT HOOFD.![]()
Verder wel mooie stem eigenlijk.
Goed padquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister nu naar allerlei versies en zangers en zangeressen enzo
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeps sorry voor al die linkdumps. Ik zal het niet meer doen.
Mooie UI welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeps sorry voor al die linkdumps. Ik zal het niet meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooie UI wel
Dankje, jouwe mag er ook zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat je een nerd bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
waarom wist ik dat dit 'linkdump niet geklikt' betekende
The Dutch in Old Amsterdam do ittttt.quote:![]()
![]()
![]()
Mooie versie dit. Zeker wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |