Na 14 jaar is dat nog steeds niet nodigquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En wat glijmiddel voor een dirty avond?
Ik vind het wel nice dat ik rustig in een party kan zitten zonder een join & leave van Michlasquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter regel jij weer eens internet want ik mis mijn dagelijkse dosis Michhas
Ik kreeg hem eergister. Hij wordt niet overal tegelijk uitgebracht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Xbox marketplace is down? Update?
Wanneer krijgen we die nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Verrasingskontsex?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Na 14 jaar is dat nog steeds niet nodig
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik had die update idd ook gister, Almere loopt wat achter op de rest van NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
PUB zit vol met dit soort pareltjes, altijd fijn om in te trollenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil je zoenen in de dancing, paar tips.
Wuhahahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil je zoenen in de dancing, paar tips.
Dj Jerry spin die platen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aerobic met erotiek
Misschien krijg je 't van Angelique
Fatima of Veronique
Zolang ze maar dinero ziet
Je chick trekt mij nu naar de hoekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dj Jerry spin die platen.
Ga nou niet zo para doen,
Als ik sta op je prada schoen.
Poep en plasquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je chick trekt mij nu naar de hoeken
want ze wil m'n lala groeten
Cause every mothersday needs a mothersnightquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Bozz187 het volgende:
and when i'm in your mother
i'll never use a rubber
Vraag een Delfts mokkel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef dreamzk het volgende:
Stil hier....
Die chick die ik maandag had meegevraagd naar gala heeft blijkbaar een vriend, dag geile blonde pijpslet. Nu wanhopig tussen het studeren door aan allemaal lijntjes trekken om nog een goede date te vinden maar het gaat nog niet echt lekker
Eindhoven dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
ik wil wel met je meequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef dreamzk het volgende:
Stil hier....
Die chick die ik maandag had meegevraagd naar gala heeft blijkbaar een vriend, dag geile blonde pijpslet. Nu wanhopig tussen het studeren door aan allemaal lijntjes trekken om nog een goede date te vinden maar het gaat nog niet echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |