Wordt druk gespamd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Omdat Tli hier ff niet meer kan posten, kunnen we ook hier ff verder spammen. Geen gezeik met bans etc(En doe ik ook nog eens wat met onze site
)
-edit-
Ik wist dat jij dit ging zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
Probeer nou niet te doen alsof je seksistische opmerkingen trollen was stomme nerd.
hihihihhahahahahuuhuhuhu
Gefeliciteerd. Goed bezig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:53 schreef Doopy-X- het volgende:
4 jaar geleden trouwde ik na die kanjer al 10 jaar gekend te hebben. Goedemorgen rakkers!
en waarom komen post niet aan? Je moet ze wel goedkeuren meneerquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:33 schreef Rossdale het volgende:
-edit-
Nu doet hij het wel.
Wordpress en een phpbb forum 6 maanden niet updaten en niets werkte meer
Je moet wel even apart op het forum registreren als je een cutscene account hebt, de account koppeling naar het forum is naar de tyfus en ik ben nu ff te lui om de bug te zoeken
Niet waar.quote:
Maar ik ga niet akkoord met de voorwaarden, kan ik me nog registreren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:33 schreef Rossdale het volgende:
-edit-
Nu doet hij het wel.
Wordpress en een phpbb forum 6 maanden niet updaten en niets werkte meer
Je moet wel even apart op het forum registreren als je een cutscene account hebt, de account koppeling naar het forum is naar de tyfus en ik ben nu ff te lui om de bug te zoeken
Je bericht is opgeslagen, maar het zal nog moeten worden goedgekeurd voordat het publiekelijk wordt weergegeven. Je zult een bevestiging krijgen wanneer je bericht is goedgekeurd.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar ik ga niet akkoord met de voorwaarden, kan ik me nog registreren?
Zo nee, kan je daar een uitzondering voor maken?
Wazig, gefixepixt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je bericht is opgeslagen, maar het zal nog moeten worden goedgekeurd voordat het publiekelijk wordt weergegeven. Je zult een bevestiging krijgen wanneer je bericht is goedgekeurd.
Keer terug naar het laatst geopende forum
Heul nie.
Klopt, dat is spam en verboden op FOK!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Heeft hij al die linkjes weggehaald.
Feyenoord is ook verboden op fok.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt, dat is spam en verboden op FOK!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt, dat is spam en verboden op FOK!
quote:
En wat glijmiddel voor een dirty avond?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Dank voor de felicitaties!
Straks ff bossie bloemen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |