Onz-radio tot 100 dan! Dat kan je dan nog wel in 1 dacht/nacht doen kwa uitzenden!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
Wel fucking veel werk idd. Je kan ook een top 100 maken.
Kolere, jij bent snel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Onz-radio tot 100 dan! Dat kan je dan nog wel in 1 dacht/nacht doen kwa uitzenden!
Wou het net voorstellen!
Knettertje!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spice girls
goed verzoekje![]()
maar ik luister niet![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spice girls
goed verzoekje![]()
maar ik luister niet![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Onz-radio tot 100 dan! Dat kan je dan nog wel in 1 dacht/nacht doen kwa uitzenden!
Wou het net voorstellen!
Ik denk dat dit ook de beste mogelijkheid is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed plan!
Wat je kunt doen is luisteraars via PM/DM inzendingen laten doen die er absoluut in moeten. En dan zelf gewoon een lijst samenstellen op basis van hoe jij denkt dat die eruit moet komen te zien.
In overleg met iedereen een top 100 samenstellen is A geen doen en B zal toch 3/4 weer over gaan zeiken.
Ik heb wel een top 10. Maar die veranderd behoorlijk vaakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik heb sowieso geen top ....
Vind daarvoor te veel leuk.
Cijfertjesquote:
Ik merk het!quote:
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
Shiiiiit ik ben echt zenuwachtig.
Ik heb al een tijdje contact met een paar bedrijven voor een plan wat ik heb bedacht.
Ik heb het helemaal uitgewerkt vannacht, en voorheen waren ze al aardig enthousiast.
Maar nu is het allemaal verstuurd en hoor ik nog even nietsIt's killing me.
In Nederland moet het wel lukken, maar de bedrijven in het buitenland...Zal wel door tijdsverschil komen. Australie slaapt op dit moment, dus dat hoor ik vannacht/morgenochtend wel.... pfffff slecht voor mijn rikketik dit
laterzzquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ff naar de winkel fietsen. Peuken halenbrb
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
Shiiiiit ik ben echt zenuwachtig.
Ik heb al een tijdje contact met een paar bedrijven voor een plan wat ik heb bedacht.
Ik heb het helemaal uitgewerkt vannacht, en voorheen waren ze al aardig enthousiast.
Maar nu is het allemaal verstuurd en hoor ik nog even nietsIt's killing me.
In Nederland moet het wel lukken, maar de bedrijven in het buitenland...Zal wel door tijdsverschil komen. Australie slaapt op dit moment, dus dat hoor ik vannacht/morgenochtend wel.... pfffff slecht voor mijn rikketik dit
onkibonkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Rensjebree het volgende:
De twee top 10's die ik nu heb binnen gekregen zien er goed uit..
-normale muziek! geen zieke onkibonk nummers
Die van mij laat nog even op zich wachten, ik weet 't echt niet momenteelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Rensjebree het volgende:
De twee top 10's die ik nu heb binnen gekregen zien er goed uit..
-normale muziek! geen zieke onkibonk nummers
Het hoeft natuurlijk niet in draak te staan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind die top 10 ook lastig Rens. Je hebt natuurlijk die liedjes die in Draakje volop aangevraagd worden. Zoals Fout ventje of Disco Pogo. Maar die staan niet in mijn persoonlijke top 10 en zouden er dus niet inkomen.
Terwijl ze wel horen bij ONZ-Radio.....
regels..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet in draak te staan!
Alleen moeten we voor dit nog even wat goeie regels bedenken!
mischien door m'n mobieltje's speakerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
verzoekje van watertornado, ken het nummer ook niet. maar klinkt nie verkeerd toch?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:10 schreef 129383 het volgende:
welke heilige heeft linkin park aangevraagd
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
_Fanta
Bericht:
Ook al tijdje niet meer gehoord, blijf
mooie plaat!
haha ik ook, veel AMV's zijn er op dit nummer gemaaktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
Linkin Park. Moet bij deze altijd aan Final Fantasy denken
Of Dragonball
je was toch aan het werkquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:14 schreef _Fanta het volgende:
huishouden doen is ook werk, nietwaar Samzz
Daar gaat m'n schijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:14 schreef _Fanta het volgende:
huishouden doen is ook werk, nietwaar Samzz
Iets voor dance feesten, kan er nog niet zoveel over zeggen atmquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een puik concept heb je in elkaar gedrolt?
haha dat nummer doet me denken aan Barbiequote:
2003 beldequote:
Most definitelyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
sry, kan ik het goed maken met een etentje?
Oké spannend. Veel succes met Mono's DanceProducties!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets voor dance feesten, kan er nog niet zoveel over zeggen atm
sgoed, gaan we binnekort de stad in, eerst ergens wa drinken. daarna ff ergens pizza eten en daarna verder drinken tot we niet meer op onze benen kunnen staan, klinkt goed ofnie!quote:
Zuipenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
sgoed, gaan we binnekort de stad in, eerst ergens wa drinken. daarna ff ergens pizza eten en daarna verder drinken tot we niet meer op onze benen kunnen staan, klinkt goed ofnie!
Als het helemaal rond is zorg ik dat er op Fok een goede primeur is! Fok ligt mij diep in het hart, dus zij verdienen het om hier ook een graantje van mee te pikken!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:26 schreef Zokunen het volgende:
A Song of Ice and Fire is de reeks btw.
And nice mono, geen idee wat voor een idee het is, maar mooi dat het goed gaat.
Dus je verkast binnenkort naar Australiëquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
Mailtje terug!
Interesse is getoond, als de leiding gevende daar terug is van vakantie dan gaat ze overleggen.
Ze hadden zelf ook al zoiets in hun hoofd zitten als wat ik bedacht had, dus dat is zwaar positief
Ik ga er niet wonen, maar er langs gaan voor een presentatie en overleg zit er wel dik inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus je verkast binnenkort naar Australië
En een livefeed naar Rundfunk ONZ uiteraard.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als het helemaal rond is zorg ik dat er op Fok een goede primeur is! Fok ligt mij diep in het hart, dus zij verdienen het om hier ook een graantje van mee te pikken!
kijk us aan! da's goed nieuws ouwequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
Mailtje terug!
Interesse is getoond, als de leiding gevende daar terug is van vakantie dan gaat ze overleggen.
Ze hadden zelf ook al zoiets in hun hoofd zitten als wat ik bedacht had, dus dat is zwaar positief
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een livefeed naar Rundfunk ONZ uiteraard.
dankje, jij ook nog fijne avond popjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef hotmale_1986 het volgende:
Hej mensen! De mazzel, fijne avond en tot morgen!
Baasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er niet wonen, maar er langs gaan voor een presentatie en overleg zit er wel dik in
Komt mooi uit, dan kan ik mijn zus gelijk even opzoeken, die heb ik al een jaar niet meer gezien!
Ik mis je oude vertrouwde UIquote:
Tofquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
Mailtje terug!
Even plannen dat ik daar op 17 september ben jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
BaasDefqon1 Australië ook meteen ff bezoeken
Is goed, mien jongquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
sgoed, gaan we binnekort de stad in, eerst ergens wa drinken. daarna ff ergens pizza eten en daarna verder drinken tot we niet meer op onze benen kunnen staan, klinkt goed ofnie!
Mag ik meequote:
Bedankt voor die dm. Nee echt, bedankt!!quote:
Oh, was dat een versierpoging?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jaja ik weet wel hoe ik meisje moet versieren![]()
Van mij welquote:
Het is wel duidelijk wie dat is toch ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedankt voor die dm. Nee echt, bedankt!!
We dumpen Fanta gewoon straalbezopen ergens bij een hoerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij welMaar ik lees net dat 't een date is (?) dus dan is dat misschien wat raar
Ik ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedankt voor die dm. Nee echt, bedankt!!
gna gna gnaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We dumpen Fanta gewoon straalbezopen ergens bij een hoer
Gast nee man, daarom legde ik het er zo dik bovenop. de enige die ik van Fok! miss wel keer in echt wil ontmoeten is Knetterquote:
Hij wil hem vast ook wel naar jou sturenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierigGeen goed iets, zeker?
Nee want dan mis ik een partij vetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie dat is toch ?
Oh, daar heb ik nog een leuke foto vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gast nee man, daarom legde ik het er zo dik bovenop. de enige die ik van Fok! miss wel keer in echt wil ontmoeten is Knetter
Hier is ie!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog een leuke foto van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ene waar ze met haar blote tetten opstaat? stuur die usquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
wedden in de 80quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nohquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gast nee man, daarom legde ik het er zo dik bovenop. de enige die ik van Fok! miss wel keer in echt wil ontmoeten is Knetter
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier is ie!Oh, heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier is ie!is dat ... is dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe mij eens PM'en wat je Huppel PM'dequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Hopelijk kost mij dit geen 48 uursban weer
jij ook al esquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Dat was die foto dusquote:
ik dacht dat je het wel door had.. maar vind jou alsnog toffe damequote:
Je moest eens weten wat hier 's nachts voor plaatjes voorbij komenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Ojquote:
Is dat Knetter in haar jongere jaren? Zo'n 300 kilo lichter?quote:
s-nachts = no modsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat hier 's nachts voor plaatjes voorbij komen
Ik zit maar te geinen, popquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik dacht dat je het wel door had.. maar vind jou alsnog toffe dame. en hier op Fok! is ook gezellig toch
Ja, maar tot ze een keer wel komen kijken.quote:
Knetter zal blij met je zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:44 schreef _Fanta het volgende:
heb deze aangevraagt.
Guus Meeuwis - 'T Dondert En 'T Bliksemt
kon het nie laten, sry Stok
Die is best leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:44 schreef _Fanta het volgende:
heb deze aangevraagt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:44 schreef _Fanta het volgende:
heb deze aangevraagt.
Hoezo? ik luister al de hele middag nietquote:
Gut ben je weer sacherijnig ga dan op tijd naar bedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezo? ik luister al de hele middag niet
Wow GMTAquote:
jahquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef _Fanta het volgende:
van dit nummer word je toch gewoon vrolijk niewaar?
Helemaal niet chagrijnigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gut ben je weer sacherijnig ga dan op tijd naar bed
Van deze ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef _Fanta het volgende:
van dit nummer word je toch gewoon vrolijk niewaar?
Sepultura?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef 129383 het volgende:
[..]
moet je eens wachten tot mijn verzoekje langskomt
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
Ik zie Slayer staan...
Maar dat mag eigenlijk niet...
Maar da's weer commercieel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan mag Metallica eigenlijk ook niet
Slayer!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het absoluut geen probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
Achja je moet rekening houden met de anderen. Geloof niet dat mensen in het topic zijn die bezwaar hebben tegen Slayer.
En anders sorry zal er op letten volgende keer
Nee, en dat slaat nergens op, want het is gewoon top 40 muziekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
probleem meldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
Achja je moet rekening houden met de anderen. Geloof niet dat mensen in het topic zijn die bezwaar hebben tegen Slayer.
En anders sorry zal er op letten volgende keer
Jij luistert niet dus stttttttquote:
stuur een pmquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:08 schreef ToT het volgende:
Is Popje of Huppel er ook?Ik wil straks wel ff draaien!
Er staat GEEN METAL. Niet 'uitgezonderd top 40 metal' .quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, en dat slaat nergens op, want het is gewoon top 40 muziekNet als Rammstein.
staan vrij weinig nummers van wierd al in draakje, maar deze is ook wel leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:08 schreef 129383 het volgende:
[..]
die daarna van mij
(laat het plzz la la lasagna zijn)
okeejquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
staan vrij weinig nummers van wierd al in draakje, maar deze is ook wel leuk
WUTT???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Keiharde purnooooooo... oh wacht.. dat is alleen op mijn beeldscherm
niks jij bent 12 wat is dat?quote:
15 ... bijna dan hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niks jij bent 12 wat is dat?
doet et niet op m'n rx3715quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://www.tomscott.com/osama/#8dibLgkE1xY
hij is 14 dus net geen 12 meerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ben je pas 15 jah?. dan ben ik 10 jaar ouders als jou gewoon
zeg dan dat ik 10 ben .. mooi afge ond getalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is 14 dus net geen 12 meer
maar 12 is beterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:16 schreef 129383 het volgende:
[..]
zeg dan dat ik 10 ben .. mooi afge ond getal
wist wel dat ie ietjes jonger was maar zo jong! maar opzich maakt dat niet uit hier in radio Onz. iedereen is gelijk hiero!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is 14 dus net geen 12 meer
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga jullie weer met rust laten![]()
wel net zo prettig he
why? pls blijf, ik vind juist gezellig als jij in topic bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga jullie weer met rust laten![]()
wel net zo prettig he
omdat levenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why? pls blijf, ik vind juist gezellig als jij in topic bent
Met zo'n gemiddelde. Maak dat je kat maar wijsquote:
Eten, afwassen, huiswerk, naar een vriendin toe na het etenquote:
die gelooft t nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met zo'n gemiddelde. Maak dat je kat maar wijs
druk druk dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Eten, afwassen, huiswerk, naar een vriendin toe na het eten
Slim beestje welquote:
als het gezellig is wel, anders nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
druk druk dus, kom je vanavond of vannacht nog in het topic?
oke miss tot straks danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het gezellig is wel, anders niet
ben wel op msn vnaaf
Helaas wel jaquote:
ik ben gwn heel intelligentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef _Fanta het volgende:
ik zit me nog steeds te verbazen dat cijfertje pas 14 is..
ik ken vbquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef _Fanta het volgende:
hij heeft echt veel kennis voor een 14 jarige, hij kan zelf systeem in elkaar bouwen. toen ik zo oud was had ik nog lang niet zoveel ict kennis als nu.
jah valt me nu ook op idd. ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat je nog zo jong was. ik denk wel dat jij er gaat komenquote:
op m'n cito scoorde ik ook 99% havoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah valt me nu ook op idd. ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat je nog zo jong was. ik denk wel dat jij er gaat komen
netjes!quote:
ik voel me gevleidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
netjes!, ik ben ook blij dat ik nu weet dat je pas 14 jaar ben. ik zette bij sommige opmerkingen van jou nogal mn vraagtekens, en ging er dan maar vanuit van tjah, die gas weet niet beter. maar nu ik weet dat je 14 bent verklaard een hoop
je bent gewoon part of us, je hoort gewoon bij onz-radio. lekker boeiend dat je 14 bent niewaarquote:
preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent gewoon part of us, je hoort gewoon bij onz-radio. lekker boeiend dat je 14 bent niewaar
lekker!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef ToT het volgende:
Zo, ik ga van 18.00 tot 20.00 draaien!(ALS Virtual DJ meewerkt, that is!
)
superrrquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef ToT het volgende:
)
Top!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef ToT het volgende:
)
Merciquote:
Bokito, die aap uit antwerpen zoo die toen die vrouw half verkrachte, wat een baas!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bokito vindt ze geen echte gorillas!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Bokito, die aap uit antwerpen zoo die toen die vrouw half verkrachte, wat een baas!
koop een applequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:06 schreef ToT het volgende:
Ik moest net ff razendsnel een codec downloaden die ik eerstvia Google moest opzoeken!
Eet ze!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef _Fanta het volgende:
ik ga us wa eten maken, en opeten. ik spreek jullie straks welweer, laterzz
wacht gewoon rustig tot vrijdagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:10 schreef ToT het volgende:
Wel klote dat Virtual DJ niet laat zien voor hoeveel minuten aan muziek je in de wachtrij hebt. Nu weet ik niet of ik wel voor 2 uur heb! En ik kan zo dus ook niet met de nummers gaan schuiven zodat ik precies om 20.00 klaar ben.
Oh, en nu hoor ik het op deck A ook gewoon stereo!
eet smakelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef _Fanta het volgende:
ik ga us wa eten maken, en opeten. ik spreek jullie straks welweer, laterzz
quote:
er zijn volgens mij niet veel fokkers die dit kennen... *denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ja ik wilde eerst You can't bring me down draaien, maar da's te standaard!
Maakt niks uit joh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:32 schreef ToT het volgende:
Het kan zijn dat ik een keer een nummer iets te laat instart, maar dat komt omdat mijn muis een eigenwijze bitch is!
Heldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey dude!Ik heb Virtual DJ onder de knie hoor!
Ik zie alleen dat je niet kunt zien hoe lang de playlist is. Verder zie ik gele vraagtekentjes staan bij de nummers die ik voor de uitzending heb toegevoegd, en een oranje = met streep er doorheen bij een nummer dat ik tijdens de uitzending heb toegevoegd. Maakt dat wat uit?quote:
1. Klopt, dat check ik meestal in WMP.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je niet kunt zien hoe lang de playlist is. Verder zie ik gele vraagtekentjes staan bij de nummers die ik voor de uitzending heb toegevoegd, en een oranje = met streep er doorheen bij een nummer dat ik tijdens de uitzending heb toegevoegd. Maakt dat wat uit?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik luister ook ff kort mee
wat ik net hoorde was
duhquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
Die luchtige dikke pizza's van Wagner opnieuw opwarmen in de magnetron is niet aan te raden!
Gewoon zo zijn ze wel lekker, maar in de magnetron worden ze echt heel soppig!
whehequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef ToT het volgende:
Oh ja; vandaag veel zeikerige wijvenmuziek trouwens!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehekwou net posten dat t lekker klonk
zeikerige wijvenmuziek heeft zo'n nare klank... noem t dan wat andersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]Ach de zeikerige wijvenmuziek die ik draai vind ik zelf stiekem ook wel leuk!
![]()
Wat het ook is, het wordt tijdelijk onderbroken met andere muziek!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeikerige wijvenmuziek heeft zo'n nare klank... noem t dan wat anders
Überhaupt pizza's opwarmen in de magnetronquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
Die luchtige dikke pizza's van Wagner opnieuw opwarmen in de magnetron is niet aan te raden!
Gewoon zo zijn ze wel lekker, maar in de magnetron worden ze echt heel soppig!
dit vink nie zo wat... ben niet in een zweefteven stemmingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat het ook is, het wordt tijdelijk onderbroken met andere muziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |