Onz-radio tot 100 dan! Dat kan je dan nog wel in 1 dacht/nacht doen kwa uitzenden!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
Wel fucking veel werk idd. Je kan ook een top 100 maken.
Kolere, jij bent snel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Onz-radio tot 100 dan! Dat kan je dan nog wel in 1 dacht/nacht doen kwa uitzenden!
Wou het net voorstellen!
Knettertje!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spice girls
goed verzoekje![]()
maar ik luister niet![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spice girls
goed verzoekje![]()
maar ik luister niet![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Onz-radio tot 100 dan! Dat kan je dan nog wel in 1 dacht/nacht doen kwa uitzenden!
Wou het net voorstellen!
Ik denk dat dit ook de beste mogelijkheid is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed plan!
Wat je kunt doen is luisteraars via PM/DM inzendingen laten doen die er absoluut in moeten. En dan zelf gewoon een lijst samenstellen op basis van hoe jij denkt dat die eruit moet komen te zien.
In overleg met iedereen een top 100 samenstellen is A geen doen en B zal toch 3/4 weer over gaan zeiken.
Ik heb wel een top 10. Maar die veranderd behoorlijk vaakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik heb sowieso geen top ....
Vind daarvoor te veel leuk.
Cijfertjesquote:
Ik merk het!quote:
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
Shiiiiit ik ben echt zenuwachtig.
Ik heb al een tijdje contact met een paar bedrijven voor een plan wat ik heb bedacht.
Ik heb het helemaal uitgewerkt vannacht, en voorheen waren ze al aardig enthousiast.
Maar nu is het allemaal verstuurd en hoor ik nog even nietsIt's killing me.
In Nederland moet het wel lukken, maar de bedrijven in het buitenland...Zal wel door tijdsverschil komen. Australie slaapt op dit moment, dus dat hoor ik vannacht/morgenochtend wel.... pfffff slecht voor mijn rikketik dit
laterzzquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ff naar de winkel fietsen. Peuken halenbrb
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
Shiiiiit ik ben echt zenuwachtig.
Ik heb al een tijdje contact met een paar bedrijven voor een plan wat ik heb bedacht.
Ik heb het helemaal uitgewerkt vannacht, en voorheen waren ze al aardig enthousiast.
Maar nu is het allemaal verstuurd en hoor ik nog even nietsIt's killing me.
In Nederland moet het wel lukken, maar de bedrijven in het buitenland...Zal wel door tijdsverschil komen. Australie slaapt op dit moment, dus dat hoor ik vannacht/morgenochtend wel.... pfffff slecht voor mijn rikketik dit
onkibonkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Rensjebree het volgende:
De twee top 10's die ik nu heb binnen gekregen zien er goed uit..
-normale muziek! geen zieke onkibonk nummers
Die van mij laat nog even op zich wachten, ik weet 't echt niet momenteelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Rensjebree het volgende:
De twee top 10's die ik nu heb binnen gekregen zien er goed uit..
-normale muziek! geen zieke onkibonk nummers
Het hoeft natuurlijk niet in draak te staan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind die top 10 ook lastig Rens. Je hebt natuurlijk die liedjes die in Draakje volop aangevraagd worden. Zoals Fout ventje of Disco Pogo. Maar die staan niet in mijn persoonlijke top 10 en zouden er dus niet inkomen.
Terwijl ze wel horen bij ONZ-Radio.....
regels..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet in draak te staan!
Alleen moeten we voor dit nog even wat goeie regels bedenken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |