abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:17:02 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97244272
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja maar kom op. :'). Tuurlijk moet dat en tuurlijk moet zo'n ervaren jurist beter weten... maar om te stellen dat -ie niets in de politiek heeft te zoeken? Dat zwart/wit denken is het wel he in 2011?
Nee, ik vind dit echt zo'n verschrikkelijk domme fout, dat mag je niet overkomen als volksvertegenwoordiger.

En het is vooral spijtig dat het een D66 statenlid is dat deze fout gemaakt heeft, want als het een PVV'er was geweest dan had ik het hilarisch gevonden.
En er net zo hard in gezien dat de persoon ongeschikt is.

Dit is iets wat je weet, en als je het potlood niet ziet liggen dan ga je een nieuw potlood vragen.

Maar goed, de verkiezingen zullen nu wel duurder worden omdat ze straks een potlood bij het stembiljet gaan leveren...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97244343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik vind dit echt zo'n verschrikkelijk domme fout, dat mag je niet overkomen als volksvertegenwoordiger.

En het is vooral spijtig dat het een D66 statenlid is dat deze fout gemaakt heeft, want als het een PVV'er was geweest dan had ik het hilarisch gevonden.
En er net zo hard in gezien dat de persoon ongeschikt is.

Dit is iets wat je weet, en als je het potlood niet ziet liggen dan ga je een nieuw potlood vragen.

Maar goed, de verkiezingen zullen nu wel duurder worden omdat ze straks een potlood bij het stembiljet gaan leveren...
Ik weet niet wat dommer is; de actie van die man of jouw beredenering.
PWBF
pi_97244352
Stomme Babyboomer :') :')

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_97244491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat is al heel lang zo hoor. En geldt ook gewoon bij 2de Kamerverkiezingen en alle andere verkiezingen.
Het is wel erg dom. Jammer dat die gast zelf niet zn zetel kwijtraakt erdoor, maar iemand anders.
Dat iets al heel lang zo is, wil nog niet zeggen dat het ook logisch of rationeel is.
PWBF
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:25:08 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97244562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dommer is; de actie van die man of jouw beredenering.
Hoe er gestemd wordt is vastgelegd, en dat een leek daar een fout mee maakt is nog te begrijpen, hoewel de stem dan ook ongeldig is, maar deze man is geen leek, hij is statenlid, politiek is dus zijn bijbaantje, hij moet dus beter weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97244573
quote:
Bakker voegde eraan toe dat wanneer Cool met lippenstift had gestemd, er dus geen enkel probleem was geweest. 'Als het maar rood is.'
Lol, zal dat even een mooie smeerboel geven .. en zie dan maar uit te vinden welk hoekje het eerst rood gekleurd was .. maar volgens Bakker mag dat dus ik zeg DOEN!
pleased to meet you
pi_97244625
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:25 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, zal dat even een mooie smeerboel geven .. en zie dan maar uit te vinden welk hoekje het eerst rood gekleurd was .. maar volgens Bakker mag dat dus ik zeg DOEN!
Deze man had gewoon met zijn zakmes een snee moeten maken in zijn vinger om vervolgens met een drubbel bloed te stemmen.
PWBF
pi_97244676
Je kan dus beter stemmen met een druppel met HIV-geïnfecteerd bloed dan met een blauwe vulpen.
PWBF
pi_97244754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:14 schreef freako het volgende:

[..]

Dat staat niet in de wet, maar in het Kiesbesluit, waarin de Kieswet praktisch uitgewerkt wordt.
Er zal vast nog wel ergens een algemene bepaling zijn waar uit voortvloeit dat als er met rood potlood gestemd moet worden, er in een rood potlood voorzien wordt.

Ik denk niet dat een beroep bij voorbaat helemáál kansloos is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:33:49 #40
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_97244831
Enorme lompe actie. Iemand de partij uitschoppen is misschien wat extreem, maar ik word hier in ieder geval niet blij van. :( Godverdegodver.
pi_97244845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat iets al heel lang zo is, wil nog niet zeggen dat het ook logisch of rationeel is.
Dat is de Kieswet. Om misbruik te voorkomen is het hele stemproces echt tot in het kleinste detail in de wet geregeld. Is juist een goeie zaak.
pi_97244965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is wel een heel stom argument. Alsof elke jurist elk wetboek uit zijn hoofd kent. Bram Moszkowicz heeft bijvoorbeeld zelf toegegeven dat hij niets weet van het belastingrecht.
Maar heeft hij ook gezegd dat hij zich er ook absoluut niet in zou verdiepen als hij daarmee in aanraking zou komen?

En verder is het inderdaad basiskennis voor iemand met een politieke carrière. Dit is bijna een les één-fout.

quote:
Ja, en wat dan nog? Dit forum is toch bedoeld om te praten over de actualiteiten? En dit is redelijk actueel.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_97245284
Iemand op de radio zegt net: bij voetbal, als er iemand geblesseerd is, schopt het andere team de bal buiten en krijgt die later weer terug. Zou de SP niet gewoon die zetel terug moeten geven? :P
pi_97245317
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:47 schreef Thomas B. het volgende:
Iemand op de radio zegt net: bij voetbal, als er iemand geblesseerd is, schopt het andere team de bal buiten en krijgt die later weer terug. Zou de SP niet gewoon die zetel terug moeten geven? :P
Dat is slechts een ongeschreven regel, hé? Niet toepassen ervan levert hooguit een fluitconcert op. :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_97245326
"Deze faalactie werd u aangeboden door D66, de partij die als het erop aankomt het altijd verprutst."
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:49:41 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97245352
Als die blessure het gevolg is van een Schwalbe niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97245383
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
"Deze faalactie werd u aangeboden door D66, de partij die als het erop aankomt het altijd verprutst."
Het was pas echt een faal geweest als die zetel naar de coalitiepartijen of naar de PVV was gegaan. Maar in dit geval was de schade nog relatief beperkt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:49 schreef Leandra het volgende:
Als die blessure het gevolg is van een Schwalbe niet.
In dat geval mag er best ingetogen gejuichd worden. Of niet ingetogen, mag ook.
pi_97245638
Ongelooflijk wat een gezeik om niets zeg. Waar gaat het nou om, dat het duidelijk is wie zijn stem krijgt. Is dat duidelijk? Ja! Einde discussie....
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:58:47 #49
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_97245643
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:47 schreef Thomas B. het volgende:
Ook dat kan niet, de Kieswet voorziet daarin. De zetel blijft leeg als de SP 'm weigert.

Maar om de analogie met voetbal door te trekken: het gaat hier niet om een blessure, maar een eigen doelpunt. Er is geen tegenpartij die tegen de scheids roept: Tel die maar niet mee.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:03:21 #50
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_97245809
Die foto van Van Boxtel :o

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_97250118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:40 schreef Oud_student het volgende:
Henk en Ingrid zijn dan misschien te dom om te poepen volgens vele linkse users, maar zij waren wel in staat om het hokje naast Geert rood te maken.
D66 mensen voelen zich zo superieur, nu weer even met beide benen op de grond :)
Dit.

Ach, D66 bestaat inmiddels 45 jaar zonder dat ze zelfs ooit een deuk in een pakje boter hebben geslagen. Bovendien was die hangwallen tuinkabouter met zijn clubje allang van het politieke toneel verdwenen als die geblondeerde Limburger het hele zooitje niet af en toe op de kast joeg.
pi_97250239
Heerlijk toch. Zou nog mooier zijn geweest als rechts dan die zetel kreeg :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_97250347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef bijdehand het volgende:
Hahaha, niet mooier, wel leuker. Niet echt slim van 'em maar ach, ik kijk nergens meer van op.
pi_97250495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef bijdehand het volgende:
Dat zou pas hilarisch geweest zijn.
pi_97250577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:40 schreef Oud_student het volgende:
Henk en Ingrid zijn dan misschien te dom om te poepen volgens vele linkse users, maar zij waren wel in staat om het hokje naast Geert rood te maken.
D66 mensen voelen zich zo superieur, nu weer even met beide benen op de grond :)
Aan de andere kant zijn D66'ers dan ook de eerste om hun fout toe te geven zonder verbitterd anderen de schuld te gaan geven.

quote:
APechtold: Komt u maar beste volgers, een fles RODE wijn voor de beste grap over ongeldige D66-stem!:) Felicitaties aan de 5 D66-senatoren! #potlood
pi_97250717
Op het werk gebruik ik deze al jaren. Werd het zat om met 4 pennen rond te lopen.

pi_97250926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:58 schreef niels0 het volgende:

[..]

Hahaha, niet mooier, wel leuker. Niet echt slim van 'em maar ach, ik kijk nergens meer van op.
Ik vind het wel mooier :P Het is misschien mierenneuken maar het is de wet ;) Die moet je maar veranderen als je het er niet mee eens bent :P

Wel tof van Pechtold zo hoor.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_97252588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, keihard lachen, alles.
pi_97253258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dan was links (terecht natuurlijk) boos geworden :') Helaas dat het zo niet gegaan is.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:07:51 #60
3542 Gia
User under construction
pi_97253456
En dan ook nog protest in gaan dienen tegen het ongeldig verklaren van deze stem.

Hoe zielig ben je dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')