quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef xmylene het volgende:
Ik heb nu ongeveer 5 maanden een relatie met mijn vriend. We hebben geregeld seks gehad en dit verliep altijd goed. Op een avond had ik er echt geen zin in, in hét dan. We hadden wel het voorspel gedaan enzovoorts. Maar ik had er gewoon echt geen zin in. Dit vertelde ik hem ook meerdere malen. (misschien wel 10 keer achter elkaar). Toch bleef hij door gaan, doordat ik niet wilde, spande ik alles aan en deed het enorm veel pijn. Hij heeft me verkracht, drong het tot me door. & toen werd hij ook boos op zichzelf. Ik ben nog altijd diep van binnen boos op hem, en weet eerlijk gezegd niet echt wat ik moet doen. Ik probeer er met hem over te praten, maar telkens als ik er over begin, dan slaat hij dicht of wordt hij weer enorm boos. Tegen mijn ouders durf ik het niet te vertellen, omdat ik bang ben dat hun gelijk super boos, ook op mij, worden. Toen ik het met vriendinnen hierover had, zeiden ze dat ik het moest uitmaken. Maar ik hou nog van hem, maar t ligt gewoon nog zo hoog voor mij. Ik ben het vertrouwen in hem kwijt, en vooral op het seksuele gebied. Ik denk dat het ook weer een tijd duurt voor we eenmaal weer verder kunnen gaan als een beetje handwerk.. Wat te doen nu?
Graag serieuze reacties..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:00 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, nou snap ik er niks meer van... wanneer is het dan een verkrachting volgens jou en wat is er dan wel of niet nodig dat de vrouw doet?
dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:37 schreef GI het volgende:
In de OP staat dat je denkt dat men boos op jou wordt.
Ik betwijfel het.
Nee=Nee. Er is een zekere mate van 'spel' mogelijk, maar Nee=Nee als het er ECHT op aankomt.
missschien wel,misschien niet, heb mijn issues wel verwerkt maar is het raar dan dat ik het zorgelijk vind?quote:
Als je issue verwerkt was, stelde je de vraag hier niet als je heel eerlijk bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:07 schreef missyB het volgende:
[..]
missschien wel,misschien niet, heb mijn issues wel verwerkt maar is het raar dan dat ik het zorgelijk vind?
het valt mij gewoon op dat het gros van de reacties gewoon egoistisch is en puur op henzelf gericht
Hoe vervelend dit ook mag zijn voor jou, bekijk het eens vanaf een mannelijke kant (en hoe mannen denken), je kunt niet vanalles toelaten, hem opwinden en dan daarna zeggen, van ja... zo is het wel weer genoeg. Zelf ook een paar keer meegemaakt op dat punt dat je dan superopgewonden bent, mja zelf nooit zoiets gedaan als in jouw situatie, natuurlijk keur ik dit niet goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:32 schreef missyB het volgende:
Ik heb nu ongeveer 5 maanden een relatie met mijn vriend. We hebben geregeld seks gehad en dit verliep altijd goed. Op een avond had ik er echt geen zin in, in hét dan. We hadden wel het voorspel gedaan enzovoorts. Maar ik had er gewoon echt geen zin in. Dit vertelde ik hem ook meerdere malen. (misschien wel 10 keer achter elkaar). Toch bleef hij door gaan, doordat ik niet wilde, spande ik alles aan en deed het enorm veel pijn. Hij heeft me verkracht, drong het tot me door. & toen werd hij ook boos op zichzelf. Ik ben nog altijd diep van binnen boos op hem, en weet eerlijk gezegd niet echt wat ik moet doen. Ik probeer er met hem over te praten, maar telkens als ik er over begin, dan slaat hij dicht of wordt hij weer enorm boos. Tegen mijn ouders durf ik het niet te vertellen, omdat ik bang ben dat hun gelijk super boos, ook op mij, worden. Toen ik het met vriendinnen hierover had, zeiden ze dat ik het moest uitmaken. Maar ik hou nog van hem, maar t ligt gewoon nog zo hoog voor mij. Ik ben het vertrouwen in hem kwijt, en vooral op het seksuele gebied. Ik denk dat het ook weer een tijd duurt voor we eenmaal weer verder kunnen gaan als een beetje handwerk.. Wat te doen nu?
mm das misschien wel waar dat ik daarom refereer aan anderen van das toch niet normaal???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Als je issue verwerkt was, stelde je de vraag hier niet als je heel eerlijk bent.
Je gevoel zegt je dat het niet helemaal klopt... luister daar dan ook naar.
Als jij vindt dat je verkracht bent dat ga je het met daar over hebben. Als hij niet wil luisteren...naar de politie gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:07 schreef missyB het volgende:
[..]
missschien wel,misschien niet, heb mijn issues wel verwerkt maar is het raar dan dat ik het zorgelijk vind?
het valt mij gewoon op dat het gros van de reacties gewoon egoistisch is en puur op henzelf gericht
Ben het ermee eens, ik denk iedereen wel, ik zou graag willen weten waarom je het niet los kan laten, waarom je er niet naar luistert.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Als je issue verwerkt was, stelde je de vraag hier niet als je heel eerlijk bent.
Je gevoel zegt je dat het niet helemaal klopt... luister daar dan ook naar.
Pas dat dan ff aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef missyB het volgende:
sorry sorry ik wek nu d everkeerde indruk, de eerste post die hier in dit deel staat onder mijn naam is van iemand anders
Ja duh, verander dat ff in een quote incl. naam dan...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef missyB het volgende:
sorry sorry ik wek nu d everkeerde indruk, de eerste post die hier in dit deel staat onder mijn naam is van iemand anders
Edit je post en zet het tussen quote tags, voorkomt misschien verdere reacties. Een aantal mensen zal alleen de OP lezen en daar op reageeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef missyB het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef xmylene het volgende:
Doe normaal. Ik lees gewoon de nieuwe topics hier en deze sprong eruit omdat je eerder verteld hebt dat je al jaren een relatie hebt, en als je dan opeens '5 maanden' een relatie hebt valt dat nogal op. Ik volg je allerminst, zo interessant ben je niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef missyB het volgende:
sorry wil er niet mijn verhaal van maken en ben nog te onbekend op fok om 1 en ander goed in een deel 2 etc te zettten.
maar catbert krijg ook beetje idee dat jij mij volgt om een sneer uit te delen?
kan mijn idee zijn hoor.
Maak dan geen deel 2 aan als je dit soort dingen niet snaptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef missyB het volgende:
aaaah vertel me even hoe, ik ben het nu even kwijt, kan dit hele topic niet even weg en dat ander een deel 2 op de juiste manier aanmaakt?
Heb het al gefixed voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef missyB het volgende:
aaaah vertel me even hoe, ik ben het nu even kwijt, kan dit hele topic niet even weg en dat ander een deel 2 op de juiste manier aanmaakt?
jesis zeiknicht hou es even op,ik moet als ik hier kom gelijk vanaf dag 1 snappen hoe het moet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Doe normaal. Ik lees gewoon de nieuwe topics hier en deze sprong eruit omdat je eerder verteld hebt dat je al jaren een relatie hebt, en als je dan opeens '5 maanden' een relatie hebt valt dat nogal op. Ik volg je allerminst, zo interessant ben je niet.
[..]
Maak dan geen deel 2 aan als je dit soort dingen niet snapt![]()
vandaar dat ik het op een andere manier had gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef missyB het volgende:
ik wilde alleen een deel 2 maken en voort discussieren hierover omdat ik d ereacties schokkend vond in deel 1
Natuurlijk kan dat wel. Als een van de partijen zich op welk moment dan ook bedenkt of niet verder wil gaan, dan is dat je goed recht. Als de ander dan tegen je zin doorzet is dat wel degelijk verkrachting, hoe opgewonden je ook bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Hoe vervelend dit ook mag zijn voor jou, bekijk het eens vanaf een mannelijke kant (en hoe mannen denken), je kunt niet vanalles toelaten, hem opwinden en dan daarna zeggen, van ja... zo is het wel weer genoeg. Zelf ook een paar keer meegemaakt op dat punt dat je dan superopgewonden bent, mja zelf nooit zoiets gedaan als in jouw situatie, natuurlijk keur ik dit niet goed.
nog even en ik ga huilen gelukkig moet ik toch al naar de psych zo,zal vast over onverwerkte issues gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
vandaar dat ik het op een andere manier had gedaan.
doet me denken aan mn eerste keren op andere manier sex waarin ik aangaf nee stop nu maar, vind het niet fijn.mijn partner stopt dan en ik vind dat elke partner dan dient te stoppen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel. Als een van de partijen zich op welk moment dan ook bedenkt of niet verder wil gaan, dan is dat je goed recht. Als de ander dan tegen je zin doorzet is dat wel degelijk verkrachting, hoe opgewonden je ook bent.
Ben je gek?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:27 schreef missyB het volgende:
[..]
stel he voor dat ik bdsm wil proberen maar wat mij halverwege een paniekgevoel bezorgt ja jammer dan want mn parter is geil dus ik moet de rit maar uitzingen?
Is het zo? wordt dat al duizenden jaren als smoes gebruikt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:31 schreef simmu het volgende:
ennuh; die hele "ja, maar ze geilde me op dus nu heb ik er recht op" wordt like echt al duizenden jaren als smoes gebruikt door kerels. het enige wat een dergelijke redenatie aangeeft is dat een vent met zn pik denkt en niet met zn hersens.
als een vent met die redenatie komt denktie toch met zn pik? ik zeg toch nergens dat alle mannen dat doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het zo? wordt dat al duizenden jaren als smoes gebruikt?
wel een beetje slechte smoes naar mijn mening...
leuk ook dat je alle mannen over 1 kam scheert, dat we alleen met onze pik kunnen denken.
Je manier van schrijven geeft het vermoeden dat je alle kerels over een kam scheert, typ dan iets van ''dat soort kerels''quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:38 schreef simmu het volgende:
[..]
als een vent met die redenatie komt denktie toch met zn pik? ik zeg toch nergens dat alle mannen dat doenenkel degenen die met die idiote kutsmoes aankomen
joh, kijk ff naar jezelf en voel je niet zo aangesprokenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je manier van schrijven geeft het vermoeden dat je alle kerels over een kam scheert, typ dan iets van ''dat soort kerels''
maakt het gelijk duidelijk.
Hiermee sluit je naar mijn inzien niet af dat je alle mannen over 1 kam zou kunnen scheren, voel me zo aangesproken omdat ik het bij het vorige topic ook veel zag gebeuren (mannen beetje als kwade wezens wegzetten) dat je het zo niet bedoelt snap ik best, maar je ziet niet eens in dat ik het zo zou kunnen opvatten, ik ben gelijk snel op me pik getraptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:45 schreef simmu het volgende:
[..]
joh, kijk ff naar jezelf en voel je niet zo aangesprokener staat toch heel duidelijk: het enige wat een dergelijke redenatie aangeeft
moet je niet doen joh! ik maakte een geintje met die laatste zinnen, hence de smileys! ik ging gewoon van begin af uit en redeneerde vanuit het beginsel van iemand die een dergelijke kutsmoes gebruikt. dus niet "alle mannen doen zo en zijn dus lompe horken" maar "mannen die zo redeneren zijn lompe horken"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hiermee sluit je naar mijn inzien niet af dat je alle mannen over 1 kam zou kunnen scheren, voel me zo aangesproken omdat ik het bij het vorige topic ook veel zag gebeuren (mannen beetje als kwade wezens wegzetten) dat je het zo niet bedoelt snap ik best, maar je ziet niet eens in dat ik het zo zou kunnen opvatten, ik ben gelijk snel op me pik getrapt
I knowquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:06 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ging gewoon van begin af uit en redeneerde vanuit het beginsel van iemand die een dergelijke kutsmoes gebruikt. dus niet "alle mannen doen zo en zijn dus lompe horken" maar "mannen die zo redeneren zijn lompe horken"
In dit geval betekent nee dus gewoon 'zeg het nog 29x en dan wordt ik geil en hebben we seks'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, dan ga ik je een geval voorleggen, maakt niet uit wat jij er precies van vindt maar ik vind het wel degelijk verkrachting.
Jongetje/meisje hebben paar maanden relatie. Hij wil seks, zij zegt zeker 30 keer nee, duwt hem weg, gaat op de bank liggen, wordt daar weer lastig gevallen, uiteindelijk komt het van seks omdat hij blijft aandringen en tja, wij vrouwen hebben ook zo onze driften, na een minuut of 5 wordt dat zowaar lekker. Hij zegt dat zij ervan genoot en dat het dus stelt het niets voor.
Nou ja, zo ging dat zo'n beetje elke week ook.
Ja, en als je seks hebt omdat je je geliefde niet hardhandig wilt afwijzen kan ik niet spreken van verkrachting, maar seks-zonder-zin-an.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet in een relatie met iemand om wie je geeft. Zo hardhandig afwijzen.
Maar in een ideale wereld zou het zo het duidelijkst zijn ja. Al behoort Nee dat ook al te zijn.
'T zegt natuurlijk wel wat over je vriendje als die zo blijft aandringen... 'tis maar waar je zin in hebt... ik zou er wat van zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:24 schreef Zith het volgende:
[..]
In dit geval betekent nee dus gewoon 'zeg het nog 29x en dan wordt ik geil en hebben we seks'.
[..]
Ja, en als je seks hebt omdat je je geliefde niet hardhandig wilt afwijzen kan ik niet spreken van verkrachting, maar seks-zonder-zin-an.
Blijkbaar is de seks dan minder erg dan tegen je geliefde schreeuwen of krijsen?
Precies, Maar ze vond dat ze elke week verkracht was. Dat gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'T zegt natuurlijk wel wat over je vriendje als die zo blijft aandringen... 'tis maar waar je zin in hebt... ik zou er wat van zeggen
Dat weten we nu wel, maar men probeert uit te leggen dat er wel degelijk gradaties zijn in verkrachting.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Precies, Maar ze vond dat ze elke week verkracht was. Dat gaat er bij mij niet in.
Ik snap niet dat die partner zo zit te zeiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
Ik snap niet dat een kerel blijft aandringen als zijn partner aangeeft niet te willen.
Dus een keer geen zin hebben in seks is zeiken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die partner zo zit te zeiken.
Ja, precies...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef GI het volgende:
Ik denk dat het bij het voorbeeld van Seven. op een gegeven moment de normale situatie wordt dat er na 30 keer zeuren akkoord wordt gegaan met 'pity sex, so he will shut up'. Als je dat als man acceptabel vindt. Tsja, dan snap je wel meer niet denk ik.
Ik zou boos worden op je man/vriend/scharrel/iemand andersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus een keer geen zin hebben in seks is zeiken?
Ik snap niet dat een kerel door kan pompen als de chick het duidelijk niet naar d'r zin heeft en zelfs pijn lijdt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
Ik snap niet dat een kerel blijft aandringen als zijn partner aangeeft niet te willen.
Dat kan, maar het is ook heel goed gewoon mogelijk dat je hier te maken hebt met zo iemand die denkt dat nee heel vaak niet echt nee is en dus gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een kerel door kan pompen als de chick het duidelijk niet naar d'r zin heeft en zelfs pijn lijdt.
Het volgende meen ik serieus: misschien dat de vriend van TS juist opgewonden werd van het tegenstribbelen en zich volledig liet meeslepen in dat gevoel? Rapesex is een veelgenoemde fantasie van zowel mannen als vrouwen.
Inderdaad. Als 't bij m'n vriendin om een of andere reden een schrale bende is vind ik er niks aan als het haar pijn doen. Als je dan doorgaat als kerel ben je gewoon niks waard IMHO.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik snap niet dat een kerel door kan pompen als de chick het duidelijk niet naar d'r zin heeft en zelfs pijn lijdt.
Ik heb ook af en toe geen zin om mijn vriendin een compliment te geven of te luisteren naar haar verhalen. Als je dan opeens 'nee ik heb nu geen zin, ben bezig met iets anders in mijn hoofd' zegt zijn de rapen gaar...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus een keer geen zin hebben in seks is zeiken?
Omgekeerd komt ook voor. Dan moet de vrouw perse een kind en geeft de man meerdere keren aan niet te willen en dan moet ie toch...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
Meh, soms duurt 't even voor je goed nat bent, ik kan wel tegen die 3 seconden pijn in zulke gevallen. Maar zodra één van beide stop zegt is het meteen afkappen. Common sense enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Als 't bij m'n vriendin om een of andere reden een schrale bende is vind ik er niks aan als het haar pijn doen. Als je dan doorgaat als kerel ben je gewoon niks waard IMHO.
Ja fijn, kan je boos om worden ofzo, maar rot op, het is haar lichaam niet die van jou.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:50 schreef Henk1056 het volgende:
Weet je hoe frustrerend het is voor hem als je 'm eerst helemaal op zit te geilen alsof je zin hebt in seks en het vervolgens daarbij blijft? Daar ligt ie dan met z'n harde lul. Ik denk dat hij bij zichzelf dacht dat je nu ook maar even af moest maken waar je aan begonnen was.
Gewoon de deur uit zetten, dergelijk gedrag hoef je niet te pikken.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:50 schreef Henk1056 het volgende:
Weet je hoe frustrerend het is voor hem als je 'm eerst helemaal op zit te geilen alsof je zin hebt in seks en het vervolgens daarbij blijft? Daar ligt ie dan met z'n harde lul. Ik denk dat hij bij zichzelf dacht dat je nu ook maar even af moest maken waar je aan begonnen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |