abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:24:18 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97232548
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Met bedoel ik de beweging van het wegslaan van een vlieg, of je vriend maakt een te onpasselijk eopmerking over een voorbijganger of wat dan ook. Niet een volle stomp op zn muil..
"nee" is nou eenmaal niet echt een sterk weerwoord, echt niet, hoe graag een hoop vrouwen zichzelf dat aan willen praten..
OK, dan ga ik je een geval voorleggen, maakt niet uit wat jij er precies van vindt maar ik vind het wel degelijk verkrachting.

Jongetje/meisje hebben paar maanden relatie. Hij wil seks, zij zegt zeker 30 keer nee, duwt hem weg, gaat op de bank liggen, wordt daar weer lastig gevallen, uiteindelijk komt het van seks omdat hij blijft aandringen en tja, wij vrouwen hebben ook zo onze driften, na een minuut of 5 wordt dat zowaar lekker. Hij zegt dat zij ervan genoot en dat het dus stelt het niets voor.

Nou ja, zo ging dat zo'n beetje elke week ook. Meerdere keren nee zeggen, weg duwen, soms inderdaad met knijpen en hard duwen maar evengoed bleef hij mijn mond maar open wringen en het laatste wat je wil is je partner pijn doen. Ik neem hem niets kwalijk en ik zou er ook nooit om naar de politie gaan of zo. Maar ik zal het nooit vergeten en ik wil met hem verder ook niets meer te maken hebben, vooral omdat hij doet alsof ik het altijd zo gewild heb. 'Ja, geef het maar toe, je vond het lekker'. Niet eens het feit dat het gebeurde maar het feit dat hij achteraf zei dat ik het zelf zo wilde, walgelijke houding vond ik dat.
Resistance is futile.
pi_97232583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:10 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Als mijn partner mij meermaals nee hoort zeggen tijdens de seks dan stopt hij en vraagt hij of het pijn doet... dan ragt hij niet door alsof hij me niet gehoord heeft... lijkt mij normaal... bij twijfel even stoppen/vragen... heel simpel hoor.

Kan namelijk zijn dat ik pijn heb of dat het er hard aan toe gaat en ik even geen adem heb en daarom niet een heel verhaal ga afsteken.

Maar blijkbaar is dat heel gek en moet ik in volzinnen en in drievoud aangeven dat ik toch liever heb dat hij nu stopt, dat ik dat serieus meen, wat de reden daarvoor is en waarom ik dat nu zeg op dit moment, en mijn excuses voor het ongemak. En dan zal hij eens overwegen of hij wil stoppen... nee, dat lijkt me idd veel logischer... :{
Ik heb nergens gezegd dat het gek is, ik zeg alleen dat het mij makkelijker lijkt dat je je iets meer zegt dan nee aangezien niemand gedachten kan lezen.
Blessed is the mind too small for doubt.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:25:45 #253
230491 Zith
pls tip
pi_97232608
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:23 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

ik heb werkelijk waar geen idee.
En dat is niet om te zieken of je uit je tent te lokken, maar omdat ik de overgang tussen aanstellerig en echt niet zie waar jij hem wel ziet. Ik probeer daar een beeld van te vormen.
Wmb zat je nog niet op de grens. Je liet het begaan, ook al wilde je niet. 'laat me alsjeblieft met rust' en huilen... ach. Zo veel meisjes huilen bij de seks.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97232622
Ik denk (en hoop) dat je zou zeggen dat dit wel duidelijk was, maar er is niet geslagen en het deed ne zelfs geen pijn. Toch heeft het jaren geduurd voor ik het woord verkracht in mijn mond kon nemen zonder misselijk te worden.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:26:21 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97232629
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het aan de hand van die post anders een terechte vraag.
Zith probeert mij met het trol argument onderuit te halen omdat hij op normale wijze geen enkele discussie van mij kan winnen.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:27:35 #256
230491 Zith
pls tip
pi_97232668
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, dan ga ik je een geval voorleggen, maakt niet uit wat jij er precies van vindt maar ik vind het wel degelijk verkrachting.

Jongetje/meisje hebben paar maanden relatie. Hij wil seks, zij zegt zeker 30 keer nee, duwt hem weg, gaat op de bank liggen, wordt daar weer lastig gevallen, uiteindelijk komt het van seks omdat hij blijft aandringen en tja, wij vrouwen hebben ook zo onze driften, na een minuut of 5 wordt dat zowaar lekker. Hij zegt dat zij ervan genoot en dat het dus stelt het niets voor.

Nou ja, zo ging dat zo'n beetje elke week ook. Meerdere keren nee zeggen, weg duwen, soms inderdaad met knijpen en hard duwen maar evengoed bleef hij mijn mond maar open wringen en het laatste wat je wil is je partner pijn doen. Ik neem hem niets kwalijk en ik zou er ook nooit om naar de politie gaan of zo. Maar ik zal het nooit vergeten en ik wil met hem verder ook niets meer te maken hebben, vooral omdat hij doet alsof ik het altijd zo gewild heb. 'Ja, geef het maar toe, je vond het lekker'. Niet eens het feit dat het gebeurde maar het feit dat hij achteraf zei dat ik het zelf zo wilde, walgelijke houding vond ik dat.
Stop nou eens gewoon met dat 'nee'. Het is maar een door de mens verzonnen woordje. Als je nee zegt en vervolgens wel wilt dan is de betekenis ervan weg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

"nee" is nou eenmaal niet echt een sterk weerwoord, echt niet, hoe graag een hoop vrouwen zichzelf dat aan willen praten..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97232688
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

De eerste reacties op TS waren echt niet van "ga morgen aangifte doen" maar van "hij heeft geen respect voor je grenzen". Dus dat valt wel mee met het lullen afhak gedoe. Dat kwam pas toen 1 joker ging beweren dat ze dan ook niet aan voorspel had moeten beginnen (want dan mag je blijkbaar niet meer stoppen) en de volgende trol riep "lijkt op verkrachting binnen het huwelijk maar dat bestaat niet". Was een man dus die het woord verkrachting er bij haalde. En daarop ging het daarover verder, en dan komen jullie nog beweren dat een "nee" niet genoeg is..

Ja sorry hoor, maar dan word ik toch wel erg verdrietig van de mannen van tegenwoordig... ;(
Tja, ik kan me dat wel voorstellen, maar ik neem aan dat je met FOK toch wel bekend bent, en weet te filteren tussen de reacties die je krijgt. Internet is een heel makkelijke manier om van alles te spuien zonder erop afgerekend te worden, en daar maken sommigen hier goed gebruik van.

Zou het dan wel erg jammer vinden als je die laatste opmerking zou menen; dan heb je je toch wel erg door rotte appels laten beïnvloeden.

Enfin, ik wilde met mijn posts eigenlijk vooral aantonen dat 1) het niet zo zwart-wit is en dat je per situatie eigenlijk de omstandigheden moet beoordelen (in dit geval vind ik het wel erg uitmaken dat er daarvoor een goede relatie was) en 2) dat vrouwen heus geen monopolie hoeven te hebben om verdriet op dit soort dingen. Als broer van iemand die verkracht is raakt dit mij enorm. Sterker nog; veel meer dan als zoiets mijzelf was overkomen denk ik.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:28:28 #258
230491 Zith
pls tip
pi_97232696
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zith probeert mij met het trol argument onderuit te halen omdat hij op normale wijze geen enkele discussie van mij kan winnen.
Oei meissie, heb je mij daar even tuk!
pi_97232725
Het begint een beetje een andere discussie te worden.

Er bestaan inderdaad vrouwen die misbruik kunnen maken van de situatie en met 'verkrachting' gaan dreigen als een soort wraak-actie. Maar dat maak ik niet op uit het verhaal van TS.

Hoe je het ook wilt noemen, het is duidelijk dat ze er problemen mee heeft. Als ze duidelijk liet merken dat ze geen zin had in de seks, had hij moeten stoppen. En dat deed hij niet. En ook hoe hij daar reageert toen het al gebeurd was. Ze kan er niet eens met hem over praten, want hij wordt of boos of hij loopt ervoor weg.

Ik heb het idee dat die gozer een leegloper is die geen respect op kan brengen voor zijn vriendin. En dan zeg ik: DUMPEN!

Maar verder.

Er is toch iets waar TS anoniem haar verhaal kan doen. De Rutgersstichting ofzo? Als zij daar vertelt wat er is gebeurd, kunnen die mensen misschien goed advies geven over wat ze nu moet doen.

Lijkt me zinvoller dan deze hele discussie hier. :{
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:30:27 #260
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97232759
quote:

[..]

Nee, ik vind dat geen verkrachting. Stond er bij en keek er naar..
Voor de vrouwen met leesproblemen: IK KEUR HET NIET GOED!!!!

Maar ik ga dat ook geen verkrachting noemen, simpelweg omdat je er te weinig aan onttrekt. Nu zal voor de grap eens een voorbeeldje geven: Iemand wordt door een groepje in elkaar geslagen en verderop fiets iemand langs, ziet het allemaal maar fiets snel door want ...
Natuurlijk heeft die fietser niemand mishandeld maar hij wist er van en heeft blijkbaar niets gedaan (op welke wijze zulllen we dan maar in het midden laten) Nu zal die fietser ook een schuldgevoel overhouden dat hij toch beter de politie oid had kunnen bellen, maar is hij nu opeens een dader geworden?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:31:27 #261
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_97232794
Wat een reacties hier zeg.. :')

Blijkbaar vinden bepaalde users het volkomen normaal dat een chick je opgeilt maar vervolgens niet bereid is om snee te geven. En dan ook nog verwachten dat tijdens het spel de 'nee-nee' goed begrepen wordt.. beetje jammer! Als de liefde wederzijds is moet je niet huilen maar ontvangen, er mag ook weleens een wederdienst gebracht worden. Maar dat is er niet meer bij met de moraal van tegenwoordig.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:32:14 #262
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97232819
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:25 schreef Zith het volgende:

[..]

Wmb zat je nog niet op de grens. Je liet het begaan, ook al wilde je niet. 'laat me alsjeblieft met rust' en huilen... ach. Zo veel meisjes huilen bij de seks.
Moeten wij hier iets achter zoeken beste Zith?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:32:40 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97232832
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar ik ga dat ook geen verkrachting noemen, simpelweg omdat je er te weinig aan onttrekt. Nu zal voor de grap eens een voorbeeldje geven: Iemand wordt door een groepje in elkaar geslagen en verderop fiets iemand langs, ziet het allemaal maar fiets snel door want ...
Natuurlijk heeft die fietser niemand mishandeld maar hij wist er van en heeft blijkbaar niets gedaan (op welke wijze zulllen we dan maar in het midden laten) Nu zal die fietser ook een schuldgevoel overhouden dat hij toch beter de politie oid had kunnen bellen, maar is hij nu opeens een dader geworden?
Ik vind het feit dat je op de bank gaat liggen al behoorlijk in de richting van een dikke vette nee. Ik ben overigens ook wel eens gewoon ergens anders gaan slapen. Als je al nee zegt tegen voorspel, dan moet een echte vent gewoon genoeg weten.
Resistance is futile.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:32:51 #264
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97232839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:25 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat het gek is, ik zeg alleen dat het mij makkelijker lijkt dat je je iets meer zegt dan nee aangezien niemand gedachten kan lezen.
Als iemand nee zegt hoef je toch geen gedachten te lezen?? Je hoort het toch??

Dit ontgaat mij serieus...ls nee niet genoeg? Terwijl het wel genoeg is om een koekje te weigeren bij de koffie, of om een baanaanbod af te wijzen of.. of... maar om iemand van je bloedeigen lichaam af te krijgen is nee ineens niet meer voldoende? Ik ben hier echt verbaasd over...

Al zou je als man twijfelen, dan stop je toch voor de zekerheid even en vraag je om opheldering? Als je dat niet doet dan negeer je dus gewoon het feit dat iemand wat tegen je zegt...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:33:51 #265
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97232874
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Oei meissie, heb je mij daar even tuk!
Kun je wel een grapje maken maar dat geeft alleen maar jouw verbale onmacht aan om eens een discussie van me te winnen natuurlijk.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:34:12 #266
230491 Zith
pls tip
pi_97232884
Wmb ligt het er heel erg aan wat je relationele betekenis van het woordje nee (blijkbaar is dit het magische woordje voor velen) is met de partner. Als je elke dag 30x nee zegt en vervolgens lekker seks hebt dan is de betekenis heel anders van een ander stelletje waarbij de vrouw tijdens de seks 'Nee' zegt wanneer het echt serieus is. Probeer ik hier te claimen dat het meisje van het stelletje dat 30x nee zegt niet serieus was? Ja, tot een zekere hoogte.

Het is geen normale gang van zaken, maar verkrachting zou ik het niet kunnen noemen - ook al weet ik dat waarschijnlijk een meerderheid van de verkrachtingen zo gaat. het liefst zag ik een middenweg voor dit soort acties; relationele seks met enige tegenzin oid. (ik neem aan dat men dat 'enige' gaat aanmerken, kan ik begrijpen, maar bij ernstige tegenzin verwacht ik meer gekrijs, geschop en gekras).
pi_97232885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

die vergelijking slaat echt als een tang op een varken :')

En ik vraag me nog af wat mijn verhaal volgens Jou is.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:35:07 #268
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97232911
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind het feit dat je op de bank gaat liggen al behoorlijk in de richting van een dikke vette nee. Ik ben overigens ook wel eens gewoon ergens anders gaan slapen. Als je al nee zegt tegen voorspel, dan moet een echte vent gewoon genoeg weten.
Voor mij ook. Maar objectief gezien is het geen definitieve weigering.. Twee kanten he. Maar ik zal niet ver genoeg gaan om het verkrachting te noemen.

Edit dat laatste is wat dubbelzijdig op te vatten :') _O-
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:35:10 #269
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97232914
Als je ooit een meisje treft die voor de gein nee roept terwijl ze ja bedoelt (en dit weet je zeker) dan mag je haar van mij heel, heel duidelijk maken dat ze dit nooit meer mag doen! Het is een risico voor zowel vrouw als man als je onduidelijkheid creëert over het woord nee, dat merk je al weer aan dit topic. Als je voor de gein wil tegenstribbelen dan spreek je van tevoren een codewoord af!

Als zo'n griet zo dom is om het woord nee te devalueren, wijs haar dan als man daar op. Je kan er ook je eigen hachie mee redden als je een keer 1 van de 95% van de vrouwen treft waarbij nee wel nee is...
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:36:04 #270
230491 Zith
pls tip
pi_97232946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:32 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Dit ontgaat mij serieus...ls nee niet genoeg?
Nee. Dat hangt af van hoe de betekenis van dit woordje in jullie relatie is. Als je 30x nee zegt en vervolgens wel zin in seks hebt dan verwatert de betekenis ervan tot een 'zeg het nog 29x en dan ben ik geil'.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:37:27 #271
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97232982
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:34 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

die vergelijking slaat echt als een tang op een varken :')

En ik vraag me nog af wat mijn verhaal volgens Jou is.
Dat jij het niet snapt maakt het nog geen onzin.
pi_97232999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:36 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee. Dat hangt af van hoe de betekenis van dit woordje in jullie relatie is. Als je 30x nee zegt en vervolgens wel zin in seks hebt dan verwatert de betekenis ervan tot een 'zeg het nog 29x en dan ben ik geil'.
ik ben in een relatie het nee-is-nee type, dat is dan wel weer een opluchting. :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:38:13 #273
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97233004
quote:

[..]

Voortaan gewoon de waarheid vertellen als ze 'de vraag' stelt in haar nieuwe spijkerbroek. Kijken hoe snel ja een nee had moeten zijn.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:39:20 #274
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97233029
quote:

[..]

Lees wat ik verder schrijf.. spreek codewoorden af als je het leuk vind om tegen te stribbelen tijdens seks...

Ga gewoon op een verantwoordelijke manier met seks en met elkaar om... zowel man als vrouw. Afspraken over het woord "nee" horen daar bij en stoppen bij "nee" en om opheldering vragen ook.

Ga er gewoon nooit van uit dat ze wel "ja" zal bedoelen als ze dat niet zegt. Waarom zou je dat risico nemen?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:39:58 #275
230491 Zith
pls tip
pi_97233044
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

ik ben in een relatie het nee-is-nee type, dat is dan wel weer een opluchting. :)
Prima! Dan moet je het ook niet bij nee-nee houden (weet niet of je dat doet), maar als hij niet naar je nee wilt luisteren op andere manieren laten weten wat nee betekent (schreeuwen, krijsen, krappen, schoppen, bijten, whatever).
pi_97233046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:32 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Dit ontgaat mij serieus...ls nee niet genoeg? Terwijl het wel genoeg is om een koekje te weigeren bij de koffie, of om een baanaanbod af te wijzen of.. of... maar om iemand van je bloedeigen lichaam af te krijgen is nee ineens niet meer voldoende? Ik ben hier echt verbaasd over...

Al zou je als man twijfelen, dan stop je toch voor de zekerheid even en vraag je om opheldering? Als je dat niet doet dan negeer je dus gewoon het feit dat iemand wat tegen je zegt...
Omdat er genoeg vrouwen er bloedgeil van worden als je doorgaat terwijl ze nee zeggen. Blijkbaar ben jij niet zo iemand dus in jou geval is het vrij duidelijk (en ja vrij veel kunnen het best overtuigend roepen).
pi_97233075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:37 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat jij het niet snapt maakt het nog geen onzin.
ok.

En nog steeds geen antwoord op mn vraag. Seven. Kreeg dat wel, waarom ik niet dan?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:41:31 #278
230491 Zith
pls tip
pi_97233085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:39 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Lees wat ik verder schrijf.. spreek codewoorden af als je het leuk vind om tegen te stribbelen tijdens seks...

Ga gewoon op een verantwoordelijke manier met seks en met elkaar om... zowel man als vrouw. Afspraken over het woord "nee" horen daar bij en stoppen bij "nee" en om opheldering vragen ook.

Ga er gewoon nooit van uit dat ze wel "ja" zal bedoelen als ze dat niet zegt. Waarom zou je dat risico nemen?
Ik weet niet waarom je mij hierop aanvalt, heb een prima relatie. Maar zie bijv:

quote:

[..]

Nou ja, zo ging dat zo'n beetje elke week ook.
30x nee, en dan toch zin in seks krijgen, en seks hebben. Dat zo'n beetje elke week. Wat is dan de waarde van nee nog?
pi_97233089
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:39 schreef Zith het volgende:

[..]

Prima! Dan moet je het ook niet bij nee-nee houden (weet niet of je dat doet), maar als hij niet naar je nee wilt luisteren op andere manieren laten weten wat nee betekent (schreeuwen, krijsen, krappen, schoppen, bijten, whatever).
Zo makkelijk is dat niet in een relatie met iemand om wie je geeft. Zo hardhandig afwijzen.

Maar in een ideale wereld zou het zo het duidelijkst zijn ja. Al behoort Nee dat ook al te zijn.
pi_97233127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef Moro het volgende:

[..]

Omdat er genoeg vrouwen er bloedgeil van worden als je doorgaat terwijl ze nee zeggen. Blijkbaar ben jij niet zo iemand dus in jou geval is het vrij duidelijk (en ja vrij veel kunnen het best overtuigend roepen).
Je merkt wel wanneer Nee ook echt menis is.
pi_97233133
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:39 schreef Zith het volgende:

[..]

o, ik dacht dat nee genoeg moest zijn in dit geval.
Ik heb nog nooit een relatie gehad die niet stopte bij mijn nee trouwens.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:43:38 #282
230491 Zith
pls tip
pi_97233146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo makkelijk is dat niet in een relatie met iemand om wie je geeft. Zo hardhandig afwijzen.
Ja, en als je seks hebt omdat je je geliefde niet hardhandig wilt afwijzen kan ik niet spreken van verkrachting, maar seks-zonder-zin-an.

Blijkbaar is de seks dan minder erg dan tegen je geliefde schreeuwen of krijsen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:45:06 #283
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_97233198
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Fuck off. Mannen of eigenlijk jongens moeten eens een keer nadenken voordat ze aan seks beginnen.
Als ze wel voorspel doet maar dan niet doorgaat is ze wel een beetje aan het uitlokken. Als jongen wil je ook geen blauwe ballen, ze had kunnen voorstellen hem gewoon af te trekken of te pijpen, dan was er niks aan de hand geweest.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:45:58 #284
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97233220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef Moro het volgende:

[..]

Maar je bent toch een volwassen vent? Als een dame nee zegt dan kan je toch stoppen, vragen bedoel je echt nee of vindt je het lekker, zegt ze ja ik vind het lekker dan ben je klaar! Moeilijk hè...
Je gaat toch niet gewoon door als iemand nee zegt omdat je toevallig een keer iemand getroffen hebt die dat wel lekker vond??

En in een langere relatie en je weet dat ze het lekker vind om nee te roepen dan spreek je een code woord af.. Ik snap niet waarom ik dat 10000 x moet herhalen..... Dat je af en toe een troel treft die graag nee roept terwijl ze ja bedoelt ontslaat je nog niet van de verantwoordelijkheid om bij een volgende dame gewoon "nee" weer als nee te zien.
pi_97233239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je merkt wel wanneer Nee ook echt menis is.
Toevallig een man aanwezig die mij hierbij kan ondersteunen?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:48:00 #286
230491 Zith
pls tip
pi_97233266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:46 schreef Moro het volgende:

[..]

Nee dat ben ik het wel met haar eens. Voor de bescherming van zo'n vrouw zelf zou ik zeggen dat als de man dat niet snapt dat de vrouw het ook niet bij nee moet houden, maar vooral wat niveaus hoger moet gaan zitten om het nog duidelijker te maken..
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:48:20 #287
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97233278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:46 schreef Moro het volgende:

[..]

Vraag het d´r, of ze het meent... kan ook.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:49:24 #288
230491 Zith
pls tip
pi_97233308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:48 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Vraag het d´r, of ze het meent... kan ook.
Nee dat kan eigenlijk niet. Ook als ze speelde zal ze dan ja zeggen. Zul je wel zeggen; nou dan stop je toch! Maar er zijn er genoeg vrouwen bij die dan de man belonen met stomende seks.
pi_97233375
Ik zeg ook wel eens nee. Ik vind het dan prettig als hij toch volhardt.

Er zit een fijne lijn tussen de aangename kant van een verkrachtingsslachtoffer zijn en de oprecht traumatische kant. Denk na over de signalen die je hem gaf. Bij hem willen blijven maar wel tegen Jan en alleman zeggen dat je bent verkracht riekt naar aandachtsgeilerij. Als je daadwerkelijk vindt dat je verkracht bent en je hebt het oprecht als zeer onplezierig ervaren doe je aangifte, kijken of je het zo ver durft te laten gaan in plaats van het slachtoffer-dat-uit-liefde-blijft uit te hangen hier.
pi_97233382
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:45 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Maar je bent toch een volwassen vent? Als een dame nee zegt dan kan je toch stoppen, vragen bedoel je echt nee of vindt je het lekker, zegt ze ja ik vind het lekker dan ben je klaar! Moeilijk hè...
Je gaat toch niet gewoon door als iemand nee zegt omdat je toevallig een keer iemand getroffen hebt die dat wel lekker vond??

En in een langere relatie en je weet dat ze het lekker vind om nee te roepen dan spreek je een code woord af.. Ik snap niet waarom ik dat 10000 x moet herhalen..... Dat je af en toe een troel treft die graag nee roept terwijl ze ja bedoelt ontslaat je nog niet van de verantwoordelijkheid om bij een volgende dame gewoon "nee" weer als nee te zien.
Wij gaan elkaar toch niet begrijpen, laten we het daar maar op houden.

Ik ga dus al uit van een vrouw die nee zegt maar toch ja bedoelt, en niet dat als een willekeurige vrouw nee zegt dat ik dan als nog doorga. Dat bedoelde ik dus eigenlijk met een verschil in ervaring.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:52:57 #291
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97233395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:41 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

ok.

En nog steeds geen antwoord op mn vraag. Seven. Kreeg dat wel, waarom ik niet dan?
Omdat jij dat volgens zelf ook heel goed weet. Het door blijven vragen geeft imo eerder blijk van het inhoudelijk negeren van mijn posts. Ik heb toch enigszin duidelijk gemaakt dat ik een simpele nee (en zelfs een aantal keer, afhankelijk van je partner en de situatie zou dat niet ongewoon zijn) niet direct betekent dat je ook echt moet stoppen. Als iemand echt duidelijk maakt niet te willen moet je dat ook respecteren bij elkaar.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:54:15 #292
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97233429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee dat kan eigenlijk niet. Ook als ze speelde zal ze dan ja zeggen. Zul je wel zeggen; nou dan stop je toch! Maar er zijn er genoeg vrouwen bij die dan de man belonen met stomende seks.
Als ik de vrouw dan niet heel goed zou kennen zou ik wel degelijk stoppen. Gewoon heel even het spel onderbreken en in 3 seconden serieus afspreken wat de deal is. Ik hou ook van tegenstribbelen en spelen maar heb nog nooit meegemaakt dat we gewoon maar gokten op de ander zijn intenties en het niet even afkaarten, 3 seconden, mee kost het niet. Je neemt gewoon een belachelijk risico iemand te beschadigen als je het niet doet...
(en dit geldt evengoed voor de dame, die moet ook haar verantwoordelijkheid nemen en niet dom doorspelen)
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:55:30 #293
230491 Zith
pls tip
pi_97233457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:52 schreef Taurus het volgende:
_O_

maar...
quote:
Als je daadwerkelijk vindt dat je verkracht bent en je hebt het oprecht als zeer onplezierig ervaren doe je aangifte, kijken of je het zo ver durft te laten gaan in plaats van het slachtoffer-dat-uit-liefde-blijft uit te hangen hier.
Maak van het lot van het vriendje geen game of chicken :'(
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:56:45 #294
230491 Zith
pls tip
pi_97233497
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Als ik de vrouw dan niet heel goed zou kennen zou ik wel degelijk stoppen. Gewoon heel even het spel onderbreken en in 3 seconden serieus afspreken wat de deal is. Ik hou ook van tegenstribbelen en spelen maar heb nog nooit meegemaakt dat we gewoon maar gokten op de ander zijn intenties en het niet even afkaarten, 3 seconden, mee kost het niet. Je neemt gewoon een belachelijk risico iemand te beschadigen als je het niet doet...
(en dit geldt evengoed voor de dame, die moet ook haar verantwoordelijkheid nemen en niet dom doorspelen)
Een compromis! O+
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:56:46 #295
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97233498
Waarom gaat de discussie eigenlijk precies om het woordje "nee"? Als je partner opeens niet meer wilt kun je dat onmogelijk niet aan zijn of haar houding zien :{
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:57:22 #296
230491 Zith
pls tip
pi_97233514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:56 schreef Life2.0 het volgende:
Waarom gaat de discussie eigenlijk precies om het woordje "nee"? Als je partner opeens niet meer wilt kun je dat onmogelijk niet aan zijn of haar houding zien :{
Omdat meerdere vouwen hier nee zeiden voordat ze verkracht werden, en die mannen luisterden niet naar nee.
pi_97233521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:52 schreef Taurus het volgende:
Ja, maar je man kent jou dan toch. Die weet dat je er van houdt als hij dan doorgaat.

Heb je dan een andere manier om hem duidelijk te maken als nee ook echt nee is?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:57:56 #298
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97233526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Een compromis! O+
Ik zeg al 5 pagina's niks anders... :'( maar blijkbaar niet op de goede manier dat het nu pas begrepen wordt... ;(
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:59:06 #299
230491 Zith
pls tip
pi_97233546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar je man kent jou dan toch. Die weet dat je er van houdt als hij dan doorgaat.

Kennen, zoals deze vriend zijn vriendin kende?

quote:

[..]

Nou ja, zo ging dat zo'n beetje elke week ook.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:59:15 #300
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97233552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Omdat meerdere vouwen hier nee zeiden voordat ze verkracht werden, en die mannen luisterden niet naar nee.
Maar bij een verkrachting is een nee ook compleet overbodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')