abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2011 @ 23:30:25 #201
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_97230176
Life 2.0

Touw, stevige balk een stoeltje en veel succes wens ik je.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 23 mei 2011 @ 23:31:09 #202
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97230216
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niemand heeft het over brandstapel, doe normaal.

Hou op het goed te praten, wil je? Zo ga je niet met mensen om, in de laatste plaats je vriendin.
Hij heeft haar toch verkracht, de vreselijke klootzak? Misbruik gemaakt van haar positie en dat soort dingen? Dat roepen vrouwen toch altijd als ze een keertje een mindere ervaring hebben, dan zijn ze meteen verkracht :r :r

Ik praat niets goed, jullie praten het goed dat dr vriend direct als verkrachter bekend moet staan :N
  maandag 23 mei 2011 @ 23:31:18 #203
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97230226
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:28 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Misschien is ze wel gewoon strak, of hij had een dikke lul.

Ja ik mag ook gewoon alles aannemen wat niet vast staat hoor :W
TS zegt zelf dat ze aanspande en dat het flink pijn deed. Overigens is dat ook een normale reactie als je tegen je zin in gepenetreerd dreigt te worden. En ja, dan moet de man bewust flink doordrukken, en dat neem ik niet aan dat weet ik en de medische wetenschap. Niet voor niets worden inwendige wonden/kneuzingen als bewijs gezien van verkrachting.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:32:48 #204
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97230316
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Life 2.0

Touw, stevige balk een stoeltje en veel succes wens ik je.
Ga vingerverven op het spoor, op een brug.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:33:59 #205
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97230380
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

TS zegt zelf dat ze aanspande en dat het flink pijn deed. Overigens is dat ook een normale reactie als je tegen je zin in gepenetreerd dreigt te worden. En ja, dan moet de man bewust flink doordrukken, en dat neem ik niet aan dat weet ik en de medische wetenschap. Niet voor niets worden inwendige wonden/kneuzingen als bewijs gezien van verkrachting.
Stuur het ljr nummer en de fotos maar door dan :)

Tot die tijd: :')
pi_97230400
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Hij heeft haar toch verkracht, de vreselijke klootzak? Misbruik gemaakt van haar positie en dat soort dingen? Dat roepen vrouwen toch altijd als ze een keertje een mindere ervaring hebben, dan zijn ze meteen verkracht :r :r

Ik praat niets goed, jullie praten het goed dat dr vriend direct als verkrachter bekend moet staan :N
Op basis van haar verhaal vind ik het een verkrachter en een vreselijke klootzak ja.
pi_97230413
Uitmaken op basis van dit soort dingen kan ik begrijpen, maar verkrachting, als 't echt met geweld is oke, maar anders?
Ik heb dit soort dingen zovaak met mijn ex meegemaakt, eerst je de hele dag zitten opgeilen en dan is 't avond en kun je er niet meer tegen en dan is 't ineens nee ik ben moe, nee geen zin bla bla.
Uiteindelijk deden we 't dan toch, maar zij met een hoop tegenzin waardoor 'r voor mij ook weinig meer aan was.

Maar ik keur 't zeker niet goed wat die dude doet, better run.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:35:56 #208
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97230489
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:34 schreef Twin1983 het volgende:
Uitmaken op basis van dit soort dingen kan ik begrijpen, maar verkrachting, als 't echt met geweld is oke, maar anders?
Ik heb dit soort dingen zovaak met mijn ex meegemaakt, eerst je de hele dag zitten opgeilen en dan is 't avond en kun je er niet meer tegen en dan is 't ineens nee ik ben moe, nee geen zin bla bla.
Uiteindelijk deden we 't dan toch, maar zij met een hoop tegenzin waardoor 'r voor mij ook weinig meer aan was.

Maar ik keur 't zeker niet goed wat die dude doet, better run.
Een man! Een realist!
pi_97230521
Beetje zinloze discussie begint het te worden. Er is gewoon te weinig informatie om er een goed oordeel over te geven. En een oordeel hoeft ook niet. Ze moeten er gewoon samen uit komen.
pi_97230543
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Je kan toch wel een nee, giegel, hihi, niet doen, kroel kroel onderscheiden van "nee, ik heb geen zin meer, nee, echt niet, nee, hou eens op, inclusief aanspannende vaginaspieren? Als het zo strak is dat het bij de vrouw pijn doet dan moet je als man flink doordrukken om er uberhaupt in te komen...
Naja misschien heb ik gewoon wat apartere ervaringen dan andere op dat gebied. Maar afgezien daarvan dan is het nog maar de vraag of iedereen dat verschil kent. Als het over je wederhelft gaat dan kan er toch wel iets meer af dan een nee?
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_97230544
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ben jij soms ts? Je taalgebruik is namelijk even kut :') En leer lezen. Echt lezen, je denkt het te snappen, dat is iets anders dan het daadwerkelijk snappen..

[..]

Doe dan even netjes en kwoot de rest ook:

[..]

Hij lag dr dus al gewoon aan te duwen, klaar. Ze kon het ook niet aanspannen, dan had ze achteraf misschien niet als een 16 jarige vmbo-er op een forum gepost over hoe ze "verkracht" was door de vriend :')
Jij bent degene die denkt het te begrijpen maar dat niet doet.
Andere feitelijkheden is nl idd een groot begrip.
Mensen die een vertrouwensband misbruiken hebben bv vaak helemaal geen geweld nodig. Als je iemand volledig vertrouwt en van die persoon houdt, is de schok zó groot dat diegene je zoiets aan kan doen, dat je als vrouw (man/kind) dichtslaat.

2 verkrachtingen, 1 is altijd duidelijk, zij heeft een dikke lip, bloeit tussen haar benen, huilt hysterisch...
De ander ligt verdwaald op bed, vraagt zich af of ze hem niet had moeten zoenen, of ze misschien harder nee had moeten zeggen, of ze misschien niet 1 keer, maar 5 keer hem weg had moeten duwen. Huilt zich avonds zachtjes in slaap.

Die laatste is niet verkracht. Ze bloedde niet, ze is niet hysterisch en hij is niet gewelddadig geweest. Hi* hield gewoon niet op.

Wanneer doe je genoeg als vrouw?

Ps. Ik ben het ermee eens dat die jongen zich rot geschrokken kan zijn, maar ik vind ook dat ze erover moeten kunnen praten en dat hij dat niet uit de weg niet gaan. Hij is haar vriend en zou haar geen pijn moeten willen doen. Ook niet per ongeluk.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:39:33 #212
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97230692
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Jij bent degene die denkt het te begrijpen maar dat niet doet.
Andere feitelijkheden is nl idd een groot begrip.
Mensen die een vertrouwensband misbruiken hebben bv vaak helemaal geen geweld nodig. Als je iemand volledig vertrouwt en van die persoon houdt, is de schok zó groot dat diegene je zoiets aan kan doen, dat je als vrouw (man/kind) dichtslaat.

2 verkrachtingen, 1 is altijd duidelijk, zij heeft een dikke lip, bloeit tussen haar benen, huilt hysterisch...
De ander ligt verdwaald op bed, vraagt zich af of ze hem niet had moeten zoenen, of ze misschien harder nee had moeten zeggen, of ze misschien niet 1 keer, maar 5 keer hem weg had moeten duwen. Huilt zich avonds zachtjes in slaap.

Die laatste is niet verkracht. Ze bloedde niet, ze is niet hysterisch en hij is niet gewelddadig geweest. Hi* hield gewoon niet op.

Wanneer doe je genoeg als vrouw?

Ps. Ik ben het ermee eens dat die jongen zich rot geschrokken kan zijn, maar ik vind ook dat ze erover moeten kunnen praten en dat hij dat niet uit de weg niet gaan. Hij is haar vriend en zou haar geen pijn moeten willen doen. Ook niet per ongeluk.
Een gebrek aan assertiviteit is opeens gelijk aan verkrachting?
Jij geeft precies weer hoe het tegenwoordig in elkaar zit. Zodra je niet een schriftelijke bewijs hebt dat je seks met dr mag hebben is het na de daad verkrachting :N
pi_97230790
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat roepen vrouwen toch altijd als ze een keertje een mindere ervaring hebben, dan zijn ze meteen verkracht :r :r

:')
  maandag 23 mei 2011 @ 23:41:30 #214
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97230808
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Moro het volgende:

[..]

Naja misschien heb ik gewoon wat apartere ervaringen dan andere op dat gebied. Maar afgezien daarvan dan is het nog maar de vraag of iedereen dat verschil kent. Als het over je wederhelft gaat dan kan er och wel iets meer af dan een nee?
Van een wederhelft zou je ook verwachten dat hij dat verschil bij jou herkent... en bij twijfel lijkt me dat je gewoon stopt of even vraagt wat er is? Zo moeilijk is het toch ook niet :?

Ik weet niet wat voor ervaringen jij hebt maar als je bijvoorbeeld gewend bent dat meiden voor de gein tegenstribbelen in een bdsm manier dan zou ik een codewoord met ze afspreken zodat je weet wanneer het menens is en je moet stoppen. Ook daar is nee gewoon nee, alleen in een ander woordje.
pi_97230862
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef 7754 het volgende:
Beetje zinloze discussie begint het te worden. Er is gewoon te weinig informatie om er een goed oordeel over te geven. En een oordeel hoeft ook niet. Ze moeten er gewoon samen uit komen.
Dat is wel waar.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:43:23 #216
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97230892
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Jij geeft precies weer hoe het tegenwoordig in elkaar zit. Zodra je niet een schriftelijke bewijs hebt dat je seks met dr mag hebben is het na de daad verkrachting :N
In jouw geval lijkt me schriftelijk bewijs een hele goede voordat je gaat neuken, je schijnt nogal moeite hebben met signalen, zelfs als dat signaal gewoon het in onze samenleving daarvoor afgesproken woord "nee" is.
pi_97230896
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef Vandaag... het volgende:

Ik weet niet wat voor ervaringen jij hebt maar als je bijvoorbeeld gewend bent dat meiden voor de gein tegenstribbelen in een bdsm manier dan zou ik een codewoord met ze afspreken zodat je weet wanneer het menens is en je moet stoppen. Ook daar is nee gewoon nee, alleen in een ander woordje.
:Y
pi_97230907
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Wie riep hier dat het normaal was?
Dat riepen jullie niet, maar jullie vallen ts aan. Alsof het haar schuld is en haar vriend niks fouts heeft gedaan.

Naja dan even mijn mening. Ik vind dat ts haar vriend geen straf heeft verdiend als iemand die een onbekende meid van de straat heeft geplukt en haar heeft verkracht in de bosjes. Het is zo dat een verkrachting is een verkrachting. Maar je kunt niet alle verkrachters over 1 kam scheren. Er is namelijk een verschil in een jongen die zijn vriendin verkracht en een oude man die en meisje van 9 verkracht. Als nummer 1 een straf krijgt van 2 jaar, dan moet nummer 2 een straf krijgen van 50 jaar. Ik denk dat de meeste meiden hier de mannen het idee hebben gegeven van ja, verkrachting is verkrachting alle de straffen moeten hetzelfde zijn. En ik denk dat dat de mannen hier een beetje boos maakt.

Ik vind ook dat een vriend die tegen de zin van zijn vriendin toch seks heeft met de vriendin absoluut niet vergelijkt kan worden met zo'n kerel die een meisje kidnapped en haar dan totaal kapotverkracht. Er zit daar gewoon een verschil in. Ook al is de pijn groot van wat je vriend je heeft aangedaan, de pijn zou veel en veeeel groter zijn geweest als een niet-vriend had gedaan.

Maar dat wil niet zeggen dat het allemaal ts haar schuld is en dat haar vriend daar niks aan kon doen. Ik zou het gewoon uitmaken ts en dat daarbij laten.
pi_97231020

[ Bericht 100% gewijzigd door be-strong op 23-05-2011 23:45:56 ]
  maandag 23 mei 2011 @ 23:47:03 #220
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97231083
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:43 schreef be-strong het volgende:

[..]

Dat riepen jullie niet, maar jullie vallen ts aan. Alsof het haar schuld is en haar vriend niks fouts heeft gedaan.
Ho Ho Ho.

Ik blijf er op hameren dat ze op mag bokken met dr "verkrachting" maar heb ook meerdere keren aangeven dat vriendlief zn gedrag niet normaal is, spreekt voor zich uiteraard.. Maar als je hier de ook maar het verhaal van ts in twijfel trekt dans je met de duivel en ben je zelf een verkrachter :Y
  maandag 23 mei 2011 @ 23:49:45 #221
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_97231223
Stel je niet zo aan, moest je maar willen neuken als hij wilde.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 23 mei 2011 @ 23:52:43 #222
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97231347
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ho Ho Ho.

Ik blijf er op hameren dat ze op mag bokken met dr "verkrachting" maar heb ook meerdere keren aangeven dat vriendlief zn gedrag niet normaal is, spreekt voor zich uiteraard.. Maar als je hier de ook maar het verhaal van ts in twijfel trekt dans je met de duivel en ben je zelf een verkrachter :Y
Misschien doordat je hamert en opbokken zegt in plaats van het normaal verwoordt en gelijk er bij zet dat het niet normaal is. Jij zegt pas dat het niet normaal is als je door ons wordt aangevallen op je ongenuanceerde posts.
Waarom zou je trouwens het verhaal van TS in twijfel trekken?

Overigens heeft TS zelf nergens gezegd dat haar vriend een verkrachter is, ze opent juist een topic omdat ze twijfelt. Ze ervaart het wel als een verkrachting.. en wij zeggen dat ze dit mag voelen want hij is wel degelijk over de grens gegaan, los van juridische dingen.

Waarom je zo fel van leer trekt tegen iemand in een kwetsbare situatie is me echt een raadsel, ze staat echt niet morgen bij de politie om aangifte te doen en dat heeft ook niemand hier geadviseerd. Het zegt allemaal meer over jou...
pi_97231367
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:43 schreef be-strong het volgende:

[..]

Ik had juist eerder de indruk dat dit 1 groot 'Mannen zijn respectloos, lopen hun lul achterna en daarom kan ie er beter afgehakt worden'topic was.
Je hebt mij in ieder geval nooit iets negatiefs over TS horen zeggen, ik vind het nogmaals heel vervelend voor TS dat dit gebeurd is en kan me goed de moeilijke gedachtes bij TS voorstellen (en ik praat het gedrag van die jongen ook heus niet goed), maar ik vind wel dat er van de vrouwenkant erg hard en vooral star hierover geoordeeld wordt. Zie daarvoor mijn eerdere post.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_97231391

[ Bericht 100% gewijzigd door be-strong op 23-05-2011 23:53:54 ]
pi_97231437
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ho Ho Ho.

Ok, dan is het goed, maar genoeg mannen die dat niet zeggen hier ;)
pi_97231456
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef xmylene het volgende:
Ik heb nu ongeveer 5 maanden een relatie met mijn vriend. We hebben geregeld seks gehad en dit verliep altijd goed. Op een avond had ik er echt geen zin in, in hét dan. We hadden wel het voorspel gedaan enzovoorts. Maar ik had er gewoon echt geen zin in. Dit vertelde ik hem ook meerdere malen. (misschien wel 10 keer achter elkaar). Toch bleef hij door gaan, doordat ik niet wilde, spande ik alles aan en deed het enorm veel pijn. Hij heeft me verkracht, drong het tot me door. & toen werd hij ook boos op zichzelf. Ik ben nog altijd diep van binnen boos op hem, en weet eerlijk gezegd niet echt wat ik moet doen. Ik probeer er met hem over te praten, maar telkens als ik er over begin, dan slaat hij dicht of wordt hij weer enorm boos. Tegen mijn ouders durf ik het niet te vertellen, omdat ik bang ben dat hun gelijk super boos, ook op mij, worden. Toen ik het met vriendinnen hierover had, zeiden ze dat ik het moest uitmaken. Maar ik hou nog van hem, maar t ligt gewoon nog zo hoog voor mij. Ik ben het vertrouwen in hem kwijt, en vooral op het seksuele gebied. Ik denk dat het ook weer een tijd duurt voor we eenmaal weer verder kunnen gaan als een beetje handwerk.. Wat te doen nu?
Graag serieuze reacties..
Wat denk je nou zelf?

Zie je dit nog een leuke relatie worden?

Of het nou verkrachting, aanranding of whatever is, zoiets hoef je niet te tolereren. Als je genoeg zelfrespect zou hebben, had je gezegd dat hij moet opzouten en dat hij het niet meer in zijn hoofd moet halen om je nog eens iets te flikken, omdat je hem anders gaat aangeven bij de politie.

Maar om eerlijk te zijn, irriteer ik me een beetje aan jouw passieve houding. Ik weet niet of het zo is, maar ik krijg het idee dat wanneer duizend mensen zouden zeggen dat je met die gozer moet breken, jij nog steeds bij hem blijft en dat hij alles kan flikken, omdat jij het hem toch wel vergeeft.

Ik bedoel het niet als verwijt, maar ik denk dat jij moet gaan nadenken over hoe je wilt dat er met jou omgegaan wordt.
pi_97231556
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dat is onzin. Als ik je vraag of je een koekje bij de koffie wil en je zegt nee, ga ik het toch niet alsnog door je strot duwen?
Ik kan wel wat aandringen: ach, kom op, ze zijn lekker hoor. Als jij dan nee blijft zeggen, houd ik op met vragen. Dat is normaal.

Maar ik ben het er niet mee eens en ik blijf pushen...

Als iemand moeite heeft met nee zeggen en iets doet tegen zn zin, vind ik het geen verkrachting. Echter als iemand wel nee zegt, meerdere keren en de ander dan alsnog doorgaat wel.

tis ook persoonlijk. Ik had hem geduwd, ik had nee gezegd, vaak zelfs en toch ging hij door. Ik wist niet meer wat ik moest doen, ik was niet boos, ik was bang en verdrietig en lag onder hem te huilen. Ik was echt wel duidelijk en toch ging ik aan mezelf twijfelen. Ik had moeten slaan, dat doe je als je verkracht wordt...

Dat laatste was sarcasme

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijsmuisje op 24-05-2011 00:04:02 ]
pi_97231613
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Van een wederhelft zou je ook verwachten dat hij dat verschil bij jou herkent... en bij twijfel lijkt me dat je gewoon stopt of even vraagt wat er is? Zo moeilijk is het toch ook niet :?

Als jij je niet prettig voelt bij iets is het makkelijker dat je dat gewoon uit lijkt mij, en dat mag best met iets meer dan 1 woord. Je mag er natuurlijk ook achteraf kwaad om worden dat je partner je niet begrijpt en hem het verschil van het woordje nee en nee uit gaan leggen.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_97231743
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:53 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ik had juist eerder de indruk dat dit 1 groot 'Mannen zijn respectloos, lopen hun lul achterna en daarom kan ie er beter afgehakt worden'topic was.
Je hebt mij in ieder geval nooit iets negatiefs over TS horen zeggen, ik vind het nogmaals heel vervelend voor TS dat dit gebeurd is en kan me goed de moeilijke gedachtes bij TS voorstellen (en ik praat het gedrag van die jongen ook heus niet goed), maar ik vind wel dat er van de vrouwenkant erg hard en vooral star hierover geoordeeld wordt. Zie daarvoor mijn eerdere post.
zo heb ik het nooit bekeken en zo lees ik het ook totaal niet.
Ik vind soms wel degelijk dat er te snel verkrachting wordt geroepen (bij spijt achteraf bv) maar ik vind ook dat er soms te gemakkelijk wordt geroepen dat t iemands eigen schuld is ofzo... een beetje nuance van beide kanten is ok.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:04:24 #230
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97231806
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:53 schreef keste010 het volgende:

[..]

De eerste reacties op TS waren echt niet van "ga morgen aangifte doen" maar van "hij heeft geen respect voor je grenzen". Dus dat valt wel mee met het lullen afhak gedoe. Dat kwam pas toen 1 joker ging beweren dat ze dan ook niet aan voorspel had moeten beginnen (want dan mag je blijkbaar niet meer stoppen) en de volgende trol riep "lijkt op verkrachting binnen het huwelijk maar dat bestaat niet". Was een man dus die het woord verkrachting er bij haalde. En daarop ging het daarover verder, en dan komen jullie nog beweren dat een "nee" niet genoeg is..

Ja sorry hoor, maar dan word ik toch wel erg verdrietig van de mannen van tegenwoordig... ;(
pi_97231854
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

De eerste reacties op TS waren echt niet van "ga morgen aangifte doen" maar van "hij heeft geen respect voor je grenzen". Dus dat valt wel mee met het lullen afhak gedoe. Dat kwam pas toen 1 joker ging beweren dat ze dan ook niet aan voorspel had moeten beginnen (want dan mag je blijkbaar niet meer stoppen) en de volgende trol riep "lijkt op verkrachting binnen het huwelijk maar dat bestaat niet". Was een man dus die het woord verkrachting er bij haalde. En daarop ging het daarover verder, en dan komen jullie nog beweren dat een "nee" niet genoeg is..

Ja sorry hoor, maar dan word ik toch wel erg verdrietig van de mannen van tegenwoordig... ;(
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:06:19 #232
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97231899
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:52 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Misschien doordat je hamert en opbokken zegt in plaats van het normaal verwoordt en gelijk er bij zet dat het niet normaal is. Jij zegt pas dat het niet normaal is als je door ons wordt aangevallen op je ongenuanceerde posts.
Waarom zou je trouwens het verhaal van TS in twijfel trekken?

Overigens heeft TS zelf nergens gezegd dat haar vriend een verkrachter is, ze opent juist een topic omdat ze twijfelt. Ze ervaart het wel als een verkrachting.. en wij zeggen dat ze dit mag voelen want hij is wel degelijk over de grens gegaan, los van juridische dingen.

Waarom je zo fel van leer trekt tegen iemand in een kwetsbare situatie is me echt een raadsel, ze staat echt niet morgen bij de politie om aangifte te doen en dat heeft ook niemand hier geadviseerd. Het zegt allemaal meer over jou...
Welkom op fok. Als je ondersteunende woordjes en een goed gevoel wilt hebben reken ik daar per uur voor :W
Waarom ik fel reageer staat al zon 4x zwart op wit: omdat iedere labiel tegenwoordig dr vriend op het bureau kan zetten onder het mom van verkracht. Als jij als vrouw niet assertief genoeg om nee te zeggen, sla hem desnoods, no way dat ie het dan niet snapt, ben je gewoon een passief dom wijf, niet het hulpeloze slachtoffer van verkrachting. Jullie vrouwen willen gelijk behandeld worden? Gedraag je dan ook als een volwassen vrouw en niet een onderdanig seksslaafje :r

En voor een kudde vrouwen roept dat je helemaal niet zo snel op het bureau zit; een erg goede kennis heeft zo'n vriendin gehad, die onder invloed van een berg medicatie zo'n verhaal ophing. En ja daar heeft hij behoorlijk wat problemen mee gehad..

Post nummero 6 (!!!!) begint de schuld al bij alle mannen te leggen, ik mis alles de lucifer nog :')

En ja hoor, na 1x nee is het direct verkrachting voor de vrouw :N

[ Bericht 3% gewijzigd door Life2.0 op 24-05-2011 00:12:53 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:10:25 #233
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97232041
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Moro het volgende:

[..]

Als jij je niet prettig voelt bij iets is het makkelijker dat je dat gewoon uit lijkt mij, en dat mag best met iets meer dan 1 woord. Je mag er natuurlijk ook achteraf kwaad om worden dat je partner je niet begrijpt en hem het verschil van het woordje nee en nee uit gaan leggen.
Als mijn partner mij meermaals nee hoort zeggen tijdens de seks dan stopt hij en vraagt hij of het pijn doet... dan ragt hij niet door alsof hij me niet gehoord heeft... lijkt mij normaal... bij twijfel even stoppen/vragen... heel simpel hoor.

Kan namelijk zijn dat ik pijn heb of dat het er hard aan toe gaat en ik even geen adem heb en daarom niet een heel verhaal ga afsteken.

Maar blijkbaar is dat heel gek en moet ik in volzinnen en in drievoud aangeven dat ik toch liever heb dat hij nu stopt, dat ik dat serieus meen, wat de reden daarvoor is en waarom ik dat nu zeg op dit moment, en mijn excuses voor het ongemak. En dan zal hij eens overwegen of hij wil stoppen... nee, dat lijkt me idd veel logischer... :{
pi_97232072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Welkom op fok. Als je ondersteunende woordjes en een goed gevoel wilt hebben reken ik daar per uur voor :W
Waarom ik fel reageer staat al zon 4x zwart op wit: omdat iedere labiel tegenwoordig dr vriend op het bureau kan zetten onder het mom van verkracht. Als jij als vrouw niet assertief genoeg om nee te zeggen, sla hem desnoods, no way dat ie het dan niet snapt, ben je gewoon een passief dom wijf, niet het hulpeloze slachtoffer van verkrachting. Jullie vrouwen willen gelijk behandeld worden? Gedraag je dan ook als een volwassen vrouw en niet een onderdanig seksslaafje :r

En voor een kudde vrouwen roept dat je helemaal niet zo snel op het bureau zit; een erg goede kennis heeft zo'n vriendin gehad, die onder invloed van een berg medicatie zo'n verhaal ophing. En ja daar heeft hij behoorlijk wat problemen mee gehad..
en tegenover jouw vriend zn vriendin staat dan iemand die geen aangifte heeft gedaan.

Kun jij je voorstellen dat er mensen zijn die moeite hebben met slaan? Of die dichtklappen in een situatie die zij als bedreigend of uitzichtloos zien?
pi_97232102
quote:

Ah, vandaar dus.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:13:05 #236
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97232137
quote:

[..]

Post nummero 6 (!!!!) begint de schuld al bij alle mannen te leggen, ik mis alles de lucifer nog :')
Ik snap je reactie wel hoor. Er zijn genoeg idiote wijven die maar wat zeggen. Evengoed weet ik uit eigen ervaring dat 20 keer nee zeggen soms blijkbaar niet genoeg is. Je moet in een relatie normaal gezien wel heel ver gaan wil de vrouw gaan slaan natuurlijk. Er zijn genoeg mannen die vinden dat je in een relatie eigenlijk geen seks mag weigeren. En soms kun je nog zo tegenstribbelen maar als een man je wil dwingen tot seks, dan kun je daar weinig tegenin brengen. Bovendien is slaan nogal een zwaar middel om in te zetten in je relatie natuurlijk. Ik heb dat nog nooit gedaan, zelfs al ben ik herhaaldelijk gedwongen door mijn ex.
Resistance is futile.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:13:54 #237
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97232170
quote:

Was een reactie op de trolpost van Darpios, heeft ze later nog uitgelegd! En ik snap nu idd waarom je zo buiten proportie hard op ts reageert, je reacties zeiden dus idd meer over jezelf (in de zin van persoonlijke ervaring)
pi_97232189
Zeg Life2.0, door figuren als jij krijgen alle mannen een slechte naam.

Je punt is wel duidelijk. Dit is alleen nog maar schoppen om het schoppen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:14:30 #239
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97232199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:11 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

en tegenover jouw vriend zn vriendin staat dan iemand die geen aangifte heeft gedaan.

Kun jij je voorstellen dat er mensen zijn die moeite hebben met slaan? Of die dichtklappen in een situatie die zij als bedreigend of uitzichtloos zien?
Ja. Of mensen die niet uitkijken als ze oversteken. Of gevaarlijke hobbies hebben of wat dan ook.
Maar dan niet achteraf jezelf een trauma aanpraten omdat je zelf de laf bent om actief nee te roepen :r
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:15:54 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97232246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ja. Of mensen die niet uitkijken als ze oversteken. Of gevaarlijke hobbies hebben of wat dan ook.
Maar dan niet achteraf jezelf een trauma aanpraten omdat je zelf de laf bent om actief nee te roepen :r
Hoe vaak moet je dan precies nee zeggen om als actief weigeraar beschouwt te worden?
Resistance is futile.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:17:35 #241
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97232297
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik snap je reactie wel hoor. Er zijn genoeg idiote wijven die maar wat zeggen. Evengoed weet ik uit eigen ervaring dat 20 keer nee zeggen soms blijkbaar niet genoeg is. Je moet in een relatie normaal gezien wel heel ver gaan wil de vrouw gaan slaan natuurlijk. Er zijn genoeg mannen die vinden dat je in een relatie eigenlijk geen seks mag weigeren. En soms kun je nog zo tegenstribbelen maar als een man je wil dwingen tot seks, dan kun je daar weinig tegenin brengen. Bovendien is slaan nogal een zwaar middel om in te zetten in je relatie natuurlijk. Ik heb dat nog nooit gedaan, zelfs al ben ik herhaaldelijk gedwongen door mijn ex.
Met bedoel ik de beweging van het wegslaan van een vlieg, of je vriend maakt een te onpasselijk eopmerking over een voorbijganger of wat dan ook. Niet een volle stomp op zn muil..
"nee" is nou eenmaal niet echt een sterk weerwoord, echt niet, hoe graag een hoop vrouwen zichzelf dat aan willen praten..
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:17:39 #242
230491 Zith
pls tip
pi_97232299
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe vaak moet je dan precies nee zeggen om als actief weigeraar beschouwt te worden?
Trol.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97232326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

wanneer doe je dan genoeg?
Zoals ik aangaf, ik gaf hem een duw, hij kwam terug, ik zei nee, niet doen, laat me aub met rust, ik huilde. Is dat voldoende? Of ben ik niet verkracht? Even voor de beeldvorming.
O, ik was 16 en het was mijn eerste keer O+

Dat laatste was ook sarcasme.

Ik vraag me serieus af wat dan genoeg is voor sommige mannen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:19:15 #244
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97232356
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is dit een matige poging mij in de val te lokken?

Je weet even goed het antwoord..
pi_97232377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

^O^
pi_97232378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Trol.
hoezo? Ik vraag het me ook serieus af nav sommige opmerkingen hier.
pi_97232402
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Trol.
Ik vind het aan de hand van die post anders een terechte vraag.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:20:21 #248
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97232407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:18 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

wanneer doe je dan genoeg?
Zoals ik aangaf, ik gaf hem een duw, hij kwam terug, ik zei nee, niet doen, laat me aub met rust, ik huilde. Is dat voldoende? Of ben ik niet verkracht? Even voor de beeldvorming.
O, ik was 16 en het was mijn eerste keer O+

Dat laatste was ook sarcasme.

Ik vraag me serieus af wat dan genoeg is voor sommige mannen.
Wees eens eerlijk: wat denk jij dat ik hierop ga antwoorden?
pi_97232470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

^O^
Precies.
pi_97232505
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:20 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk: wat denk jij dat ik hierop ga antwoorden?
ik heb werkelijk waar geen idee.
En dat is niet om te zieken of je uit je tent te lokken, maar omdat ik de overgang tussen aanstellerig en echt niet zie waar jij hem wel ziet. Ik probeer daar een beeld van te vormen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')