Maar hij wel Zenmasterquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:15 schreef Specularium het volgende:
Ik drink elke dag thee, Zenmaster die ik er ben.
Daarom is het waarschijnlijk ook haar vriendje niet meerquote:Lekkere trut dan, zo respectloos tegen je eigen vriendje nog wel
En mensen zoals jij begrijpen niet dat vlees niet aan bomen groeit, dat die dieren een veelvoud aan plantaardig spul naar binnen moeten werken van wat wij doen voordat we hun vlees kunnen eten.quote:Op maandag 30 mei 2011 05:58 schreef voederbietel het volgende:
Hardcore niet-vlees eters beseffen zich volgens mij nooit dat het landbouwtechnisch onmogelijk is om iedere jaar groeten te verbouwen op percelen.
Gewassen als aardappels 1x in de vier jaar.
Maar gewassen als bonen, erwten etc. kan maar 1x in de acht jaar.
Als je deze frequentie omhoog gooit gaan de opbrengsten door ziekte vrij snel naar beneden.
Importquote:Op maandag 30 mei 2011 05:58 schreef voederbietel het volgende:
Hardcore niet-vlees eters beseffen zich volgens mij nooit dat het landbouwtechnisch onmogelijk is om iedere jaar groeten te verbouwen op percelen.
Gewassen als aardappels 1x in de vier jaar.
Maar gewassen als bonen, erwten etc. kan maar 1x in de acht jaar.
Als je deze frequentie omhoog gooit gaan de opbrengsten door ziekte vrij snel naar beneden.
quote:Op maandag 30 mei 2011 04:15 schreef KoningStoma het volgende:
Respect voor mensen die zo weinig mogenlijk leed willen veroorzaken door niets van dieren te comsumeren.![]()
Ik wordt zo ziek van de mensen die proberen goed te praten dat ze voor hun eigen plezier dieren op laten sluiten in te kleine hokjes en dood laten maken.
Prima dat je vlees lekker vindt en dat je er verslaafd aan bent, maar geef op z'n minst toe dat je een egoistische eikel bent. Dat schijnheilige gezever altijd
Jij maakt een dier dood, of laat het doodmaken en jij hebt er plezier van.
En nee, ik ben geen vegetariër. Ik eet af en toe vlees. Ik probeer het iig niet goed te praten.
Amen!quote:Op maandag 30 mei 2011 04:15 schreef KoningStoma het volgende:
Respect voor mensen die zo weinig mogenlijk leed willen veroorzaken door niets van dieren te comsumeren.![]()
Ik wordt zo ziek van de mensen die proberen goed te praten dat ze voor hun eigen plezier dieren op laten sluiten in te kleine hokjes en dood laten maken.
Prima dat je vlees lekker vindt en dat je er verslaafd aan bent, maar geef op z'n minst toe dat je een egoistische eikel bent. Dat schijnheilige gezever altijd
Jij maakt een dier dood, of laat het doodmaken en jij hebt er plezier van.
En nee, ik ben geen vegetariër. Ik eet af en toe vlees. Ik probeer het iig niet goed te praten.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik hier totaal niet bij stil sta wanneer ik boodschappen doe, wat ik ook koop.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef erodome het volgende:
[..]
En mensen zoals jij begrijpen niet dat vlees niet aan bomen groeit, dat die dieren een veelvoud aan plantaardig spul naar binnen moeten werken van wat wij doen voordat we hun vlees kunnen eten.
Dat juist in de veevoer secor er veel roofbouw gepleegd wordt, landbouwgronden naar zijn grootje worden geholpen door veelste eenzijdige bebouwing.
wat was het ook alweer, 70% van de landbouwgronden voor veevoer?
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef aspi het volgende:
Hmm met dit mooie weer ruik je het alweer. Lekker vlees op de BBQ.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |