abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97242026
Een vriend van me is gaan samenwonen met iemand die extreem veganist is. Echter, deze gast is zo extreem. Geen kleding dat gemaakt is van dieren, geen voedsel. Echter deze gestoorde gek wilde me in elkaar slaan als ik iets van vlees at in zijn huis :') Sterker nog, hij gaat om met die vegan-streaker.

Dierenleed oke, maar je kan ook doorslaan. Als ik in Afrika loop vreten tijgers mij ook op. Het is onnatuurlijk dat je als mens geen vlees eet.

Conclusie die vriend van me zal me daar nooit meer vinden -O- Hij zoekt het maar uit met die gast.

Meningen over het veganisme in algemeen?
Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:07:07 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_97242121
Respect voor veganisten, zij proberen tenminste iets te doen tegen de vernietiging van het milieu en de respectloze uitbuiting van dieren.

Vegetariërs zijn natuurlijk ook OK.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:09:50 #3
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_97242199
Veganisme is heel nobel. O+
Ik zou het niet kunnen, ik houd het wel bij biologische melk en kaas.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 24 mei 2011 @ 12:10:27 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97242217
Dus omdat hij alleen maar groenvoer eet is hij schadelijker voor het milieu omdat er meer groente verbouwd moet worden voor dat soort figuren.
Daarmee verstoord hij dus de natuurlijke balans die er nu is.
Dus eigenlijk is hij zeer egoïstisch bezig. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_97242264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat hij alleen maar groenvoer eet is hij schadelijker voor het milieu omdat er meer groente verbouwd moet worden voor dat soort figuren.
Daarmee verstoord hij dus de natuurlijke balans die er nu is.
Dus eigenlijk is hij zeer egoïstisch bezig. :)
Koeien vreten meer hoor
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 24 mei 2011 @ 12:14:54 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97242353
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef thenxero het volgende:

[..]

Koeien vreten meer hoor
Maar dat komt er nog eens extra bovenop. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_97242424
Je zou natuurlijk ook gewoon respect kunnen hebben voor de levenswijze van iemand anders. Dat geldt zowel voor jou als voor hem.
pi_97242457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:17 schreef Balisto het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon respect kunnen hebben voor de levenswijze van iemand anders. Dat geldt zowel voor jou als voor hem.
Oh maar dat heb ik ook, tot op een zekere hoogte :')
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:19:19 #9
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_97242494
ik heb ook dat tuig in mijn familie... en als ze langs komen verwachten ze dat er vegetarisch gegeten word.....

als wij langs komen verwachten wij toch ook niet dat we dan wel vleesch krijgen! :(

opbokken met die lui
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:19:27 #10
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_97242500
quote:
het probleem bij dit soort mensen is dat respect vaak maar één kant op werkt, net als bij gelovigen :')
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:19:40 #11
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97242504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar dat komt er nog eens extra bovenop. ;)
He?

Vleesproductie vereist iets van 15-19 kilo groenvoer per kilo vlees + de benodigde ruimte
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:21:35 #12
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_97242551
quote:
De situatie uit de OP is wel zo dat TS bij de veganist in kwestie op bezoek komt. Althans, zijn vriend woont met de veganist samen. Naar mijn mening mag de veganist dan stellen dat hij geen vlees in zijn huis wilt hebben. Dreigen met geweld gaat dan zeker te ver, maar hij kan op zijn minst vragen of TS zijn boterham ergens anders op wil eten, of hem een vleesloos alternatief aanbieden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:21:50 #13
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_97242558
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:04 schreef Unfabulouss het volgende:
Echter deze gestoorde gek wilde me in elkaar slaan als ik iets van vlees at in zijn huis :')

Daar zou ik niet al te bang voor zijn, jij hebt als vleeseter meer spieren, vet en energie om hem makkelijk aan te kunnen ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_97242644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef Xaryna het volgende:

[..]

De situatie uit de OP is wel zo dat TS bij de veganist in kwestie op bezoek komt. Althans, zijn vriend woont met de veganist samen. Naar mijn mening mag de veganist dan stellen dat hij geen vlees in zijn huis wilt hebben. Dreigen met geweld gaat dan zeker te ver, maar hij kan op zijn minst vragen of TS zijn boterham ergens anders op wil eten, of hem een vleesloos alternatief aanbieden.
Dat is wel zo, respect voor andermans levensstijl. Maar het wordt voor die gasten een obsessie. Vegan multi-vitaminen :') Toen ik dat zag toen wist ik het. Die gast heeft duidelijk hulp nodig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Daar zou ik niet al te bang voor zijn, jij hebt als vleeseter meer spieren, vet en energie om hem makkelijk aan te kunnen ^O^
Haha, ja dat dan weer wel.
pi_97242702
Wat ik eigenlijk het meeste kwalijk vindt en eigenlijk ook ontzettend krom vindt, is dat wij ons moeten aanpassen aan de levenstyle van die mensen, maar ondertussen moeten we alles maar slikken.

Ik ga toch ook niet, als ik een vegatarïer, op bezoek heb, hem of haar dwingen vlees te eten. Waarom dringen vegatariërs ons dan wel die tofu/soja-zooi op?
Who motivates the motivator?
pi_97242761
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ik eigenlijk het meeste kwalijk vindt en eigenlijk ook ontzettend krom vindt, is dat wij ons moeten aanpassen aan de levenstyle van die mensen, maar ondertussen moeten we alles maar slikken.

Ik ga toch ook niet, als ik een vegatarïer, op bezoek heb, hem of haar dwingen vlees te eten. Waarom dringen vegatariërs ons dan wel die tofu/soja-zooi op?
Zelfs banken, bedden, vloerkleden. Kan zo wel door blijven gaan.

:') :')
pi_97242825
Iedereen moet vreten wat die wil, zolang ie de ander maar met rust laat. Ik zeg niet dat de bio industrie okee is, maar zonder de mens hadden bijvoorbeeld kippen niet eens bestaansrecht. Nu is het een zeer succesvolle diersoort (volgens de biologie dan).
pi_97242838
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:28 schreef Unfabulouss het volgende:

[..]

Zelfs banken, bedden, vloerkleden. Kan zo wel door blijven gaan.

:') :')
Ik had het daar over vegatarïers. Die zijn over het algemeen wel wat schappelijker ;). Maar die mensen die jij beschrijft in de OP en ook nu, die zijn inderdaad te ver doorgeslagen.
Who motivates the motivator?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:32:23 #19
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_97242853
Je hebt ook nog fruitaristen blijkbaar :o

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fruitarisme

quote:
Steve Jobs, oprichter en directeur van de computerfirma Apple was in de zeventiger jaren fruitariër en kwam volgens eigen zeggen zo op het idee de firma Apple te noemen.
I was actually a fruitarian at that point in time. I ate only fruit. Now I'm a garbage can like everyone else. And we were about three months late in filing a fictitious business name so I threatened to call the company Apple Computer unless someone suggested a more interesting name by five o'clock that day. Hoping to stimulate creativity. And it stuck. And that's why we're called Apple.
Half bezopen is weggegooid geld.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 24 mei 2011 @ 12:32:53 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97242879
quote:

Dat is met alle "geloven" zo helaas....
pi_97242913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, (dreigen met) geweld gaat sowieso te ver, wat voor overtuiging je ook hebt. De meeste veganisten zullen dit nooit doen. Types zoals de kennis van TS en de Vegan Streaker geven veganisten een slechte naam.
pi_97242927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:32 schreef PierreTT het volgende:
Je hebt ook nog fruitaristen blijkbaar :o

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fruitarisme

[..]

Ik geloof dat hij zich daar ook mee bezighoudt. Weet dat niet precies :P En wil ik graag zo houden _O- _O-
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:38:58 #23
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_97243048
quote:

Ik zie het iets anders. Als ik mensen op bezoek krijg, ga ik geen vlees voor ze maken. Maar andersom verwacht ik ook niet dat ze voor mij tofu/soja-zooi gaan maken.
Chocoladetaartjes.
pi_97243095
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:04 schreef Unfabulouss het volgende:

Als ik in Afrika loop vreten tijgers mij ook op.
die wonen daar niet.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:43:13 #25
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_97243202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:19 schreef Convict het volgende:
ik heb ook dat tuig in mijn familie... en als ze langs komen verwachten ze dat er vegetarisch gegeten word.....

als wij langs komen verwachten wij toch ook niet dat we dan wel vleesch krijgen! :(

opbokken met die lui
Belachelijk. Net als mensen die willen bidden voor het eten. Denk je nou echt dat ik zoiets toelaat? Als het eten op tafel staat ga ik eten. Ik ga toch zeker geen moeite doen voor iemand anders zijn levenswijze?
En als ik bij een moslimfamilie kom moet ik zeker ook mijn schoenen uit doen? Alsof mijn schoenen vies zijn :{w

Belachelijk dat mensen geen rekening met jou en mij willen houden. :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')