Whaha, wat een onzinquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef Prulez het volgende:
Wij hebben de veelvoorkomende woorden op Examens in December al moeten leren voor een PTA van 4% ofzo![]()
![]()
![]()
Iedereen hard aan de studie voor 4 magere procentjes, apen zijn het soms
Ok, succes man.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef Prulez het volgende:
Maare; ik ga even bezig met Frans teksten oefenen, om even lekker in een depressieve stemming voor morgen te komen.![]()
hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef Joosterd het volgende:
Moterbloempje zijn de de prijzen van de prijsvraag al op de bus gedaan.![]()
Misschien komt het boekje leren voor dummies de laatste week van het examen nog van pas.
Wij kregen daar 4 SO's over. De eerste klas was altijd genaaid en de 2de klas had kreeg de woorden van de 1ste groep. Dus smorgens de juiste woorden leren en je had zo een 9 of een 10 als je de grammatica nog een beetje snapte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef Prulez het volgende:
Wij hebben de veelvoorkomende woorden op Examens in December al moeten leren voor een PTA van 4% ofzo![]()
![]()
![]()
Iedereen hard aan de studie voor 4 magere procentjes, apen zijn het soms
ochermquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Echt waar
We hebben zo'n boekje, iets van 'voorbereiden op Engels examen'.
Staan dan allemaal van die zogenaamde veelvoorkomende woordjes in.
Doet me denken aan Economie in de derde.. begrippentoetsenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wij kregen daar 4 SO's over. De eerste klas was altijd genaaid en de 2de klas had kreeg de woorden van de 1ste groep. Dus smorgens de juiste woorden leren en je had zo een 9 of een 10 als je de grammatica nog een beetje snapte.
Dat je dat doetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:19 schreef Prulez het volgende:
[..]
Doet me denken aan Economie in de derde.. begrippentoetsen
Het mooiste aan die toetsen vond ik nog wel dat je zei dat je klaar was, toen je toets op de hoek van de tafel mocht leggen en verder mocht werken in je boek. Boek erbij pakken, begrippen zoeken die je niet wist, boek wegleggen, en weer bezig met je toets tot het einde.
Bij ons tijdens de examen wordt er nog door mensen afgekeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat je dat doet. Heb dat nog nooit iemand zien doen bij mij
.
doerakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:19 schreef Prulez het volgende:
[..]
Doet me denken aan Economie in de derde.. begrippentoetsen
Het mooiste aan die toetsen vond ik nog wel dat je zei dat je klaar was, toen je toets op de hoek van de tafel mocht leggen en verder mocht werken in je boek. Boek erbij pakken, begrippen zoeken die je niet wist, boek wegleggen, en weer bezig met je toets tot het einde.
Goed gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:21 schreef Chai het volgende:
Zijn er al scheikundegangers terug? Ik was klaar na 2 uur, maar was volgens mij de eerste.
Ja, ben nu weer thuisquote:
Was echt easy man!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:29 schreef yosander het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Wiskunde vond ik best meevallen, wat jullie
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |