eens`quote:
linkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
, googelde op films examenforum en fok, en tadaa bingo
gewoon dat googelen werktquote:
omdat het paupers zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:21 schreef Frank020 het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom ze niet gewoon normaal een nietje in de examens kunnen doen? Die boekjes flikkeren elke keer helemaal uit elkaar
Jaaa! En die uitvegende inkt is ook super irritant (zag dat er ook daarover al klachten waren haha).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:21 schreef Frank020 het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom ze niet gewoon normaal een nietje in de examens kunnen doen? Die boekjes flikkeren elke keer helemaal uit elkaar
Die vier met een vraagteken zijn wel bazenfilms.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
one flew over the cuckoo's nest
Casablanca
Donnie Darko
Citizen Kane
films van Martin Scorsese
mean streets
Goodfellas
Heat
Godfather I & II
25th Hour
Requiem for a Dream
The Deer Hunter.
The Good, The Bad and The Ugly
seven
D.O.A. (1950)
Don't Look Now?
The Man Who Wasn't There?
Glue?
High Noon?
Death Proof.
Raging Bull.
De helaasheid der dingen.
Mad Dog and Glory
Rebel Without a Cause
Taxi Driver
The King of Comedy
A Streetcar Named Desire
Resident Evil 1
Precious.
Bad Education.
Rebel Without A Cause
American Graffiti
L.A. Confidential
Chinatown
En tu ausencia
Gran Torino
The Departed
The Hurt Locker
The Thin Red Line
Nu nog een keuze maken
Je kunt toch wel downloaden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
al gezien, en glue vind ik geen goede stream link van
Uitvegende inkt heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jaaa! En die uitvegende inkt is ook super irritant (zag dat er ook daarover al klachten waren haha).
ach dan gewoon liggen, moe een examen maken heeft ook geen zinquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:41 schreef Ezell het volgende:
Ik haat het dat ik moeten leren, terwijl ik echt slaap nodig heb.
Helemaal niks invullen heeft ook geen zin, aangezien ik alles alweer ben vergeten en het hele jaar niks voor het vak heb gedaan. Ik ben echt dom bezig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ach dan gewoon liggen, moe een examen maken heeft ook geen zin
WisA dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal niks invullen heeft ook geen zin, aangezien ik alles alweer ben vergeten en het hele jaar niks voor het vak heb gedaan. Ik ben echt dom bezig.
het valt toch wel mee, wat vind je het moeilijkst dan?quote:
Het is niet zo dat ik het moeilijk vind, maar dat ik nauwelijks iets voor het vak heb gedaan. Ik moet nog met vrij veel onderwerpen beginnen. Het grootste deel moet ik ook herhalen. Ik vergeet die dingen voor wiskunde altijd. Ja, ik weet het. Het klinkt dom, maar wiskunde interesseert me dan ook totaal niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef leeell het volgende:
[..]
het valt toch wel mee, wat vind je het moeilijkst dan?
groot deel is gewoon invoeren in je GR
quote:
daaromquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou meer mee moeten SC-en, mijn excuses! Maar 'we' zitten pas op 108, dus het gaat weer netjes zie ik![]()
nee ik snap je wel, gewoon alles erg globaal doorlezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het moeilijk vind, maar dat ik nauwelijks iets voor het vak heb gedaan. Ik moet nog met vrij veel onderwerpen beginnen. Het grootste deel moet ik ook herhalen. Ik vergeet die dingen voor wiskunde altijd. Ja, ik weet het. Het klinkt dom, maar wiskunde interesseert me dan ook totaal niet.
[..]
Ja, ik ga over een paar minuutjes alles doorlezen en dan zoveel mogelijk vragen herhalen. Op dit moment sta ik een 7. Dat vind ik nog best een wonder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef leeell het volgende:
[..]
nee ik snap je wel, gewoon alles erg globaal doorlezen?
elk theorie blok doorkijken (weet niet welke methode je heb) is niet erg veel en dan heb je in ieder geval een globale manier om dingen uit te rekenen
wat moet je halen dan?
wie ben jij dan weerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou meer mee moeten SC-en, mijn excuses! Maar 'we' zitten pas op 108, dus het gaat weer netjes zie ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |