Omdat ik lapo had, en TT heb gemaakt.quote:
OK, DOE DATquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:59 schreef ThaTim het volgende:
MENSEN IK GA ALVAST EERST NOG EVENTJES NAAR WINKEL WAT HALEN
Kloptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eh, nee
En vandaag is toch geen wia voor havo?
BAAS.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef ThaTim het volgende:
IK WENS DE WISKUNDE A'ERTS VEEL GELUK VOORAL SNUF. EN ETSU, MAAR DE REST OOK WEL.
ALLEEN ACHMEDJANNIET, MAAR DIE HEEFT VANDAAG VOLGENS MIJ NIKS.
Ruilen?quote:
Goed te doen inderdaad.quote:
Hoe bedoel je..? Die moet nog hoorquote:
Vwo.quote:
Ga je er nu al vandoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:05 schreef Etsu het volgende:
SANDER, wens me even succes
Slechte vriend ben je.
Gelukkig, ik schrok me al rotquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelukkig, ik schrok me al rot
Succes oscar!
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:09 schreef yosander het volgende:
[..]je dacht dat 'ie 's ochtends was i.p.v. straks
?
Als me dat zou overkomen sla ik mezelf echt bewusteloosquote:
Dan had je school wel gebeld.quote:
Ik ben dus echt altijd bang dat zoiets mij overkomt, is echt zwaar klotequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Als me dat zou overkomen sla ik mezelf echt bewusteloos.
Baas, dat zou mij dus ook kunnen overkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had me al bijna verslapen op een half twee examen, had mijn eigen mobiel alweer uitgedrukt en was weer in slaap gevallen, gelukkig had ik mijn pa zijn wekker ook gezet
Ik druk mijn wekker in mijn slaap uit, mijn moeder IS mijn wekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had me al bijna verslapen op een half twee examen, had mijn eigen mobiel alweer uitgedrukt en was weer in slaap gevallen, gelukkig had ik mijn pa zijn wekker ook gezet
Hopelijk hebben ze 'm niet juist veel moeilijker gemaakt ómdat hij vorig jaar zo makkelijk was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:15 schreef Joosterd het volgende:
Ga ook beginnen aan WiA hopen dat hij net zo fijn wordt als vorig jaar![]()
Heb een Wake-uplight gewonnen bij een prijsvraag. Vindt het maar een nutteloos ding.. ook maakt hij een heel zacht zoemend geluid als hij in het contact zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:15 schreef Chai het volgende:
Ik heb een wake-uplight en een gewone wekker. Voor toetsen zet ik ook mijn mobiel.
Je mag 'm best naar mij opsturenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heb een Wake-uplight gewonnen bij een prijsvraag. Vindt het maar een nutteloos ding.. ook maakt hij een heel zacht zoemend geluid als hij in het contact zit.
Succes!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:27 schreef yosander het volgende:
Ik ga nog wat eten en dan richting school, succes iedereen gr gr
Ik gebruik hem niet voor het geluid. Je hebt alleen maar heel stomme geluiden en het geluid kan niet makkelijk uit zonder dat het licht ook uitgaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heb een Wake-uplight gewonnen bij een prijsvraag. Vindt het maar een nutteloos ding.. ook maakt hij een heel zacht zoemend geluid als hij in het contact zit.
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:27 schreef yosander het volgende:
Ik ga nog wat eten en dan richting school, succes iedereen gr gr
Je kan hem toch ook op ipod oid aansluiten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet voor het geluid. Je hebt alleen maar heel stomme geluiden en het geluid kan niet makkelijk uit zonder dat het licht ook uitgaat.Ik heb alleen het lichtje dat aangaat.
quote:Van de mensen die in 2006 rookten, rookte 24,5% per dag 20 sigaretten of
meer. Rokers rookten toen gemiddeld 11,4 sigaretten per dag. Tine wil
onderzoeken of het aantal sigaretten per dag normaal verdeeld zou kunnen zijn.
Ze bedenkt de volgende aanpak: “Als er sprake is van een normale verdeling,
dan kan ik de bijbehorende standaardafwijking berekenen. Daarna kan ik
nagaan of die waarde – in combinatie met dat gemiddelde 11,4 – tot een
conclusie leidt.”
Bereken die standaardafwijking en toon daarmee aan dat het aantal sigaretten
dat een roker per dag in 2006 rookte, niet normaal verdeeld kan zijn.
SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het antwoord is de standaardafwijking (circa) 11,7, maar ik kom met invNorm(0.755,0,1) = (20-11.4)/σ = 0,69 uit op σ = 8,6/0,69 = 12,45. Wat doe ik fout?
Edit: Deze kan ik beter in het Wiskunde A-topic plaatsen denk ik.
Wie dit leest is alfabeet.
Dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
Groetjes! Ik geniet nog ff van m'n vrije dag
Grieks ... Brrr, de reden waarom ik maar 1 jaar Gymnasium heb gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Zo dat was Grieks. Ik hoop dat ik me nooit meer over zulke vertalingen hoef te buigen enzo.
Ik op de fiets, eckte bazen zijn wijquote:[img]http://i.fokzine.net
Ik op de fu/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef Etsu het volgende:
Ik loop op straat te FOK!ken
iddquote:
Het vertalen is meestal wel makkelijker dan bij Latijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Grieks ... Brrr, de reden waarom ik maar 1 jaar Gymnasium heb gedaan.
Serieus?!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik op de fiets, eckte bazen zijn wij!
Dat iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Weet jij wel hoe gevaarlijk dat is!??!??!?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat idd. [of ben je sarcastisch?
]
Zal je meemaken, een jankende leeell om half 5quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef leeell het volgende:
gelukkig zijn de CE's van WisA examen veel makkelijker dan de SE's van onze school
dus dat word geen probleem
Ach, WisA wordt toch eitje ofniet leeell?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:15 schreef Prulez het volgende:
[..]
Zal je meemaken, een jankende leeell om half 5
Kan niet wachten totdat het half 5 isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:15 schreef Prulez het volgende:
[..]
neequote:
zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ach, WisA wordt toch eitje ofniet leeell?
zakken kan ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:15 schreef Prulez het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/jboldguy wat een baasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:30 schreef Joosterd het volgende:
Als ik Wiskunde morgen haal ben ik zo wie zo al geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |