Goed te doen inderdaad.quote:
Hoe bedoel je..? Die moet nog hoorquote:
Vwo.quote:
Ga je er nu al vandoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:05 schreef Etsu het volgende:
SANDER, wens me even succes
Slechte vriend ben je.
Gelukkig, ik schrok me al rotquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelukkig, ik schrok me al rot
Succes oscar!
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:09 schreef yosander het volgende:
[..]je dacht dat 'ie 's ochtends was i.p.v. straks
?
Als me dat zou overkomen sla ik mezelf echt bewusteloosquote:
Dan had je school wel gebeld.quote:
Ik ben dus echt altijd bang dat zoiets mij overkomt, is echt zwaar klotequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Als me dat zou overkomen sla ik mezelf echt bewusteloos.
Baas, dat zou mij dus ook kunnen overkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had me al bijna verslapen op een half twee examen, had mijn eigen mobiel alweer uitgedrukt en was weer in slaap gevallen, gelukkig had ik mijn pa zijn wekker ook gezet
Ik druk mijn wekker in mijn slaap uit, mijn moeder IS mijn wekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had me al bijna verslapen op een half twee examen, had mijn eigen mobiel alweer uitgedrukt en was weer in slaap gevallen, gelukkig had ik mijn pa zijn wekker ook gezet
Hopelijk hebben ze 'm niet juist veel moeilijker gemaakt ómdat hij vorig jaar zo makkelijk was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:15 schreef Joosterd het volgende:
Ga ook beginnen aan WiA hopen dat hij net zo fijn wordt als vorig jaar![]()
Heb een Wake-uplight gewonnen bij een prijsvraag. Vindt het maar een nutteloos ding.. ook maakt hij een heel zacht zoemend geluid als hij in het contact zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:15 schreef Chai het volgende:
Ik heb een wake-uplight en een gewone wekker. Voor toetsen zet ik ook mijn mobiel.
Je mag 'm best naar mij opsturenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heb een Wake-uplight gewonnen bij een prijsvraag. Vindt het maar een nutteloos ding.. ook maakt hij een heel zacht zoemend geluid als hij in het contact zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |