quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:32 schreef Waaghals het volgende:
zo hebben die vrouwen weer mooi rechtgepraat dat ze vanavond een zak chips naar binnen gaan proppen

Nee, dat moet een oudere foto zijn geweest (van die dikke pens). Ze is nu wel slank, en ze heeft trouwens een tattoo op haar enkel gekregen :| . Die andere meid ziet er nu ook volwassener uit als op die foto.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan is ze wel aangekomen sinds haar laatste vakantie in Egypte

Babyvet dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef chrivip het volgende:
[..]
Nee, dat moet een oudere foto zijn geweest (van die dikke pens). Ze is nu wel slank, en ze heeft trouwens een tattoo op haar enkel gekregen :| . Die andere meid ziet er nu ook volwassener uit als op die foto.
 .
.

Ditquote:

Sorryquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al heel goed hoor

Ik ben dun en ik sla niks over, integendeeelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo dik is ze nou ook weer niet hoor!
Wil jij dan zo'n wijf dat altijd alles (zoals een drankje etc) maar overslaat ?!
Grappig ook dat het van een FOK!ker komt zonder foto's of fobo

quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:53 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat, en het is ook echt de slechtste hoek om uit gefotografeerd te worden... als ze gewoon rechtop zou staan en dan een foto van ooghoogte dan zal ze niet heel veel dikker zijn dan de bovenstaande vakantiefoto..(ok, paar kilo miss)
Zou er desondanks niet blij mee zijn zo op nu.nl te komen

quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef zovty het volgende:
Tevens: vrouwen zijn allemaal egocentrische kuthoeren die elkaar complexen aanpraten waardoor de mindere mannetjes onder ons het moeten doen met onzekere muismusjes.

quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, maar dat is NataĻa!
[ afbeelding ]

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |