...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef zovty het volgende:
Tevens: vrouwen zijn allemaal egocentrische kuthoeren die elkaar complexen aanpraten waardoor de mindere mannetjes onder ons het moeten doen met onzekere muismusjes.
Zovty, weet jij wel wat vrouwen zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef zovty het volgende:
Tevens: vrouwen zijn allemaal egocentrische kuthoeren die elkaar complexen aanpraten waardoor de mindere mannetjes onder ons het moeten doen met onzekere muismusjes.
Daar zitten ze toch ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:59 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Die horen aan de zijkant te zitten.
Kom we gaan met haar chatten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, maar dat is NataĻa!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, maar dat is NataĻa!
[ afbeelding ]
Hey, maar dat is NataĻa!
[ afbeelding ]
quote:
Ja. Mijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:59 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zovty, weet jij wel wat vrouwen zijn?
Hey, maar dat is NataĻa!
[ afbeelding ]
Ja, en het liefst heb ik ook dat ze het bij één maaltijd per dag houden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo dik is ze nou ook weer niet hoor!
Wil jij dan zo'n wijf dat altijd alles (zoals een drankje etc) maar overslaat ?!
Grappig ook dat het van een FOK!ker komt zonder foto's of fobo
..welke uit een blaadje sla zonder dressing bestaat natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en het liefst heb ik ook dat ze het bij één maaltijd per dag houden.
Zo'n stinksnol die de hele dag maar met d'r flesje Spa loopt, achterop het artikel op het label bij ieder product het aantal calorieën checkt en aan iedereen laat weten dat ze zichzelf te dik vindt, zodat andere kunnen zeggen "maar je bent helemaal niet dik ! "quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil jij dan zo'n wijf dat altijd alles (zoals een drankje etc) maar overslaat ?!
Ben je vroeger gepestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo'n stinksnol die de hele dag maar met d'r flesje Spa loopt, achterop het artikel op het label bij ieder product het aantal calorieën checkt en aan iedereen laat weten dat ze zichzelf te dik vindt, zodat andere kunnen zeggen "maar je bent helemaal niet dik ! "
Ik ga wel even met haar een workout doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:06 schreef das_phantom het volgende:
Wat een vies dik wijfWaarom niet eerst workout en dan op t strand verdomme
Nee, gewoon slanke sportieve vrouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo'n stinksnol die de hele dag maar met d'r flesje Spa loopt, achterop het artikel op het label bij ieder product het aantal calorieën checkt en aan iedereen laat weten dat ze zichzelf te dik vindt, zodat andere kunnen zeggen "maar je bent helemaal niet dik ! "
quote:
Als je er een zoekt, mag je mij wel even pb'en.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:40 schreef be-strong het volgende:
[..]
Haha ikke ook, zelfs nadat ik die OP had gelezen. Ik d8 He waar is die penis nou....
Omdat je zo aandringt:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar het valt gewoon op dat het van iemand zonder foto's komt
Of je leest even mijn tweede regel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Nounou TS wat zul jij nog een problemen krijgen in de grote enge wereld als je dit al dik vindt.
Zelf heb je er ook geen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar het valt gewoon op dat het van iemand zonder foto's komt
Hey, maar dat is NataĻa!
[ afbeelding ]
Het is heel simpel. Een beetje chubby zoals de post van TS is nog wel redelijk geaccepteerd. Maar dan denkt de vrouw dat de man het dus wel oke vind als ze iets dikker mag zijn en dan gaat het van kwaad tot erger. Het mens wordt steeds dikker en dikker en ze realiseert zich donders goed dat ze steeds meer aankomt. Hierdoor wordt ze steeds onzekerder over zichzelf waardoor ze geëmotioneerd nog meer gaat vreten (dat is altijd het excuus wat ze maken: "ik ben een emotionele eter, laat me!"quote:
Haha dat was precies mijn gedachtequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef Waaghals het volgende:
gvd je kunt gewoon camperen in die onderbroek
Je huilt wel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar zeik ik dat meisje af omdat ze 'te dik' zou zijn?
Ik klaag over de FOK!kers zonder foto's die dat meisje afzeiken.quote:
Dus als ze aankomen worden ze ook ineens vriendelijk?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:50 schreef WindowsFan het volgende:
Dikke mensen zijn gezelliger en vriendelijker, heel dunne mensen zijn vaak nare mensen...
GADVERDEGADVERquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Een beetje chubby zoals de post van TS is nog wel redelijk geaccepteerd. Maar dan denkt de vrouw dat de man het dus wel oke vind als ze iets dikker mag zijn en dan gaat het van kwaad tot erger. Het mens wordt steeds dikker en dikker en ze realiseert zich donders goed dat ze steeds meer aankomt. Hierdoor wordt ze steeds onzekerder over zichzelf waardoor ze geëmotioneerd nog meer gaat vreten (dat is altijd het excuus wat ze maken: "ik ben een emotionele eter, laat me!")
Na een tijd is het hek van de dam en veranderd de ooit zo batsbare chick naar zo'n gedrocht als hieronder.
Tot overmaat van ramp besluit ze ook nog eens een pittig kort kapsel te nemen in de hoop dat ze nog met zo'n vlotte haardos een sex appeal kan krijgen. Nou, niet dus! Vind je het gek dat mannen tegenwoordig vreemd gaan voor het leven als ze eenmaal vast zitten met zo'n walgelijk wandelde zwaargewicht???
[ afbeelding ]
snappie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
AH FUCK, mijn ogen wat doe je !?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Een beetje chubby zoals de post van TS is nog wel redelijk geaccepteerd. Maar dan denkt de vrouw dat de man het dus wel oke vind als ze iets dikker mag zijn en dan gaat het van kwaad tot erger. Het mens wordt steeds dikker en dikker en ze realiseert zich donders goed dat ze steeds meer aankomt. Hierdoor wordt ze steeds onzekerder over zichzelf waardoor ze geëmotioneerd nog meer gaat vreten (dat is altijd het excuus wat ze maken: "ik ben een emotionele eter, laat me!")
Na een tijd is het hek van de dam en veranderd de ooit zo batsbare chick naar zo'n gedrocht als hieronder.
Tot overmaat van ramp besluit ze ook nog eens een pittig kort kapsel te nemen in de hoop dat ze nog met zo'n vlotte haardos een sex appeal kan krijgen. Nou, niet dus! Vind je het gek dat mannen tegenwoordig vreemd gaan voor het leven als ze eenmaal vast zitten met zo'n walgelijk wandelde zwaargewicht???
[ afbeelding ]
snappie?
Reeds ontkracht door Ricky:quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:50 schreef WindowsFan het volgende:
Dikke mensen zijn gezelliger en vriendelijker
Ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:12 schreef bijdehand het volgende:
Dat meisje uit de OP vind ik wel een mooi meisje hoor
Hey, maar dat is NataĻa!
[ afbeelding ]
Dat, en het is ook echt de slechtste hoek om uit gefotografeerd te worden... als ze gewoon rechtop zou staan en dan een foto van ooghoogte dan zal ze niet heel veel dikker zijn dan de bovenstaande vakantiefoto..(ok, paar kilo miss)quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef houdjemond het volgende:
Zo dik vind ik haar niet, volgens mij zit ze gewoon een beetje ongelukkig.
Kijk, iemand die het snapt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:53 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat, en het is ook echt de slechtste hoek om uit gefotografeerd te worden... als ze gewoon rechtop zou staan en dan een foto van ooghoogte dan zal ze niet heel veel dikker zijn dan de bovenstaande vakantiefoto..(ok, paar kilo miss)![]()
Zou er desondanks niet blij mee zijn zo op nu.nl te komen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:32 schreef Waaghals het volgende:
zo hebben die vrouwen weer mooi rechtgepraat dat ze vanavond een zak chips naar binnen gaan proppen
Nee, dat moet een oudere foto zijn geweest (van die dikke pens). Ze is nu wel slank, en ze heeft trouwens een tattoo op haar enkel gekregen :| . Die andere meid ziet er nu ook volwassener uit als op die foto.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan is ze wel aangekomen sinds haar laatste vakantie in Egypte
Babyvet dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef chrivip het volgende:
[..]
Nee, dat moet een oudere foto zijn geweest (van die dikke pens). Ze is nu wel slank, en ze heeft trouwens een tattoo op haar enkel gekregen :| . Die andere meid ziet er nu ook volwassener uit als op die foto.
Ditquote:
Sorryquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al heel goed hoor
Ik ben dun en ik sla niks over, integendeeelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:53 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat, en het is ook echt de slechtste hoek om uit gefotografeerd te worden... als ze gewoon rechtop zou staan en dan een foto van ooghoogte dan zal ze niet heel veel dikker zijn dan de bovenstaande vakantiefoto..(ok, paar kilo miss)![]()
Zou er desondanks niet blij mee zijn zo op nu.nl te komen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef zovty het volgende:
Hey, maar dat is NataĻa!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |