auto heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Omdat ik een klaplong heb.. scooter vs auto is geen combie..
Tsss sadistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
auto heeft gewonnen?
hmmz en nu?
Autsj..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Omdat ik een klaplong heb.. scooter vs auto is geen combie..
lig ik in het ziekenhuis pijn te lijden. Scooter zelf is 3 keer over de kop gegaan, ik zelf mischien 1/2 keer. Dat weet ik zelf nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
auto heeft gewonnen?
hmmz en nu?
maar ziet het er goed uit? of juist niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
lig ik in het ziekenhuis pijn te lijden. Scooter zelf is 3 keer over de kop gegaan, ik zelf mischien 1/2 keer. Dat weet ik zelf niet
een lading schaafwonden waar je U tegen zegtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Autsj..Nog meer schade dan de klaplong aan je lijf?
Hard minder iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
lig ik in het ziekenhuis pijn te lijden. Scooter zelf is 3 keer over de kop gegaan, ik zelf mischien 1/2 keer. Dat weet ik zelf niet
mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zal ik wat pics van mn exen posten of mag dat weer niet
U gaat uw gang maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zal ik wat pics van mn exen posten of mag dat weer niet
ze zeggen een dag of 2, en het is vanmiddag gebeurt rond een uur of half 3quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ziet het er goed uit? of juist niet?
wanneer is het gebeurd, hoe lang moet je blijven?
oke. dat valt an sich nog mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze zeggen een dag of 2, en het is vanmiddag gebeurt rond een uur of half 3
Troostje, de eerste dag is het ergst. Heb je pijnstillers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze zeggen een dag of 2, en het is vanmiddag gebeurt rond een uur of half 3
Heftige zaken manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:42 schreef dekkered het volgende:
Een lading pillen, en een 2 uur geleden zelfs een prik, die of ik straks ook nog weer mag nemen. De meeste pijn zit hem in die long, en morgen de rest van het lichaam omdat het allemaal stijf is.(zeggen ze)
Beterschapquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:42 schreef dekkered het volgende:
Een lading pillen, en een 2 uur geleden zelfs een prik, die of ik straks ook nog weer mag nemen. De meeste pijn zit hem in die long, en morgen de rest van het lichaam omdat het allemaal stijf is.(zeggen ze)
lig je in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:42 schreef dekkered het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
ik heb inet, maar zit nu op men tel, ook gratis tv enzo (was vroeger ook niet)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Beterschap![]()
heb je internet in het z-huis? had ik poosje geleden nl wel![]()
of zit je op je phone?
Mijn ma moest wel betalen voor inet en tvquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik heb inet, maar zit nu op men tel, ook gratis tv enzo (was vroeger ook niet)
Leuk koppiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
MylaineSo far de exen die ik heb kunnen traceren
Nja heb er maar een paar ook
je valt op blondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
MylaineSo far de exen die ik heb kunnen traceren
Nja heb er maar een paar ook
vies kindquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, net een sixpounder geloosd. Wat een opluchting.
Nee eigenlijk meer op brunette. Maar kom meestal alleen aan blondjesquote:
Ook aangevraagd ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, net een sixpounder geloosd. Wat een opluchting.
ik doe maar net of ik dit niet gelezen hebquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee eigenlijk meer op brunette. Maar kom meestal alleen aan blondjesLinda is wel brunette (en lekker) die heeft een bikini-foto. Kijken of ik die kan traceren.
Ik had verkering met haar toen ze12 was en ik 16 (ze zei toen dat ze ook 16 was en ik geloofde dat) en daarna toen ik 21 was en zij 17 nog ff
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo slapen dus ik hoor hem toch niet meer
ik mis hem ookquote:
Doe maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kan m'n verzoekje er wel aan opmaken als jullie ervan willen genieten?
Slaap ze alvastquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja hierna ga ik slapen
trusten schatjens
Weltrustenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja hierna ga ik slapen
trusten schatjens
moet je een scharreltje opduikelenquote:
____________quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:46 schreef dandybleu het volgende:
nou um ik had keertje leuk spinnetje thuis....was ergens diep in de winter....zonder vrouw thuis en teveel vijanden...en toen op een dag was er heel grappig spinnetje.....van een milimter groot....
en ja normaal zijn spinnen bang van mensen....maar omdat ie nog zo jong was deze? kwam hij via zijn draadje(?) naar beneden...en ik was een boek aan het typen.. en toen liep ie via het buro naar mn hand toe......en zocht echt contact met me.....
was heel komisch.....sindsdien weet ik zeker dat he kleinste insect op aarde ook een bewustzijn heeft....
Ohh dan kun je je eigen verzoekje ook nog wel luisterenquote:
Iedereen is op zn eigen manier bijzonderquote:
En hij wilde nog wel een date met Knetterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:58 schreef dandybleu het volgende:
[..]
een mens in gevangenis? sluit altijd wel vriendscahp met een rat of spin zeker na een jaar of twintig......
maar ha sommige babie spinnen? die zijn gewoon speels...dan zijn ze een milimter groot ofzo? en kennen geen angst voor een mens....en gaan gewoon een spelletje spelen....
een volwassen spin? die weet als ie een mens ziet? "dan is ie dood"
Ja, maar daarna ga ik wel echt. Anders zit ik er morgenmiddag nogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ohh dan kun je je eigen verzoekje ook nog wel luisteren
say whut?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En hij wilde nog wel een date met Knetter![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, maar daarna ga ik wel echt. Anders zit ik er morgenmiddag nog
Hij wilde toch je msn/ tel nummer die gastquote:
nee ik wou hem op msnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij wilde toch je msn/ tel nummer die gast
Je gaat ook slapen met muziek aan ?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
In New York mag je nu nergens meer roken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik raak m'n geloofwaardigheid kwijt als ik nog een nummer blijf, dus ik doe net alsof ik slaap
Slaap zequote:
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:15 schreef dekkered het volgende:
Ik ga ook nog even kijken of ik nog weer kan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
Geniaal
BazenvliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Het was ook het anthem voor Megabase op Fusion of Dance van afgelopen zaterdag.quote:
Ben zelf geen liefhebber van de muziek, maar kan er af en toe wel naar luisterenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was ook het anthem voor Megabase op Fusion of Dance van afgelopen zaterdag.
Helemaal kapot gestampt met lasers en allesMan, kippenvel zo geil
Filmpje is trouwens wel geniaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was ook het anthem voor Megabase op Fusion of Dance van afgelopen zaterdag.
Helemaal kapot gestampt met lasers en allesMan, kippenvel zo geil
Zulke momenten zijn echt de beste van mijn levenquote:
Ja dat zal bestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zulke momenten zijn echt de beste van mijn levenMet z'n allen stampen, lasers, vuurwerk, toffe muziek, bier
Episch op en top
Oew minder!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik merk het, stroom klapte er hier uit
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef Popje-popje het volgende:
Ik zie SAM wel voor me, maar geen idee wat ik moet doen
Precies, dus daar hebben we nu niks aanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:43 schreef Rensjebree het volgende:
Ja koelkast heeft natuurlijk ook een tik gehad door de stroomstoring
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:43 schreef Rensjebree het volgende:
Ja koelkast heeft natuurlijk ook een tik gehad door de stroomstoring
Ik dacht je maakt een grap,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:46 schreef Rensjebree het volgende:
Al die tweets die ik uit het dorp krijg zijn om te lachen!
Alleen jammer dat ons draakje daar de dupe van is![]()
Volgens Liander zitten nu 900 adressen in het dorp zonder stroom. Gevolg van uitgevallen middenspanningskabel
Ik maak geen grapjes! dat doe ik nooit!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:52 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik dacht je maakt een grap,
maar nu lees ik het zelf ook
Is dat een serieuze plaatsnaam?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:53 schreef Rensjebree het volgende:
In wierbalg is weer stroom lees ik net!
Hiquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:54 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nee een naam van 1 van de 180 wijken die ze daar hebben!
Op iTunes staat dat deze nummers door draak worden gespeeldquote:
Oh, doolhoven bouwen zijn ze in Enschede ook heel goed inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het is ook een stom dorp! Het een doolhof is er niks bij!
Ja, gefixtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:18 schreef ToT het volgende:
Ff boodschappen gedaan en bij terugkomst doet-ie het weer!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:28 schreef Popje-popje het volgende:
Kneiterharde broodjes, goh wat ben ik een keukenprinsesje
quote:
Gewoon een beetje het zwarte eraf schrapen, kaas erop, best te eten.quote:
Van de soep?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een beetje het zwarte eraf schrapen, kaas erop, best te eten.
Whehehe!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef Rensjebree het volgende:
ToT HELD!
Cher & Beavis & Butthead - I Got You Babe [verzoekje]
goed is het nog steeds niet hor. Maarja verveel me hier nogal..quote:
het is idd aardig rustig in het topic..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
goed is het nog steeds niet hor. Maarja verveel me hier nogal..
Ga ze eens zoeken dan! Jij hebt toch niets beters te doenquote:
Goffer doe eens lief tegen fantaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga ze eens zoeken dan! Jij hebt toch niets beters te doen![]()
Ook goeiemiddagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goffer doe eens lief tegen fanta
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
I want you to want me
I need you to need me
I love you to love me![]()
![]()
![]()
![]()
Wat!quote:
gewoon die re.. op mijn big mac!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat!
Jan Kroket heeft altijd bazige riemiksen.
Edit: hoewel deze wel wat matig is.
Ik ook weer!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jep, nu weet je ook waarom die girls zo cheeky zijn.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef Watertornado het volgende:
En ToT, als je te min bent moet je misschien Soeur Plus! aanvragen.
Het mag alleen nog niet.
Iddquote:
Was natuurlijk het eerste dat ik deed op mijn werk hier.quote:
idd wel 2 plorken! Maar ja:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddEn dan zie ik de hoofden en moet ik spontaan kotsen
Die voor de kijker links vind ik toch wel een fijn gezichtje hebben hoor.quote:
Mwah, komt misschien door de make-up dat ik het geen zak aan vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die voor de kijker links vind ik toch wel een fijn gezichtje hebben hoor.
Ik ben er!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe gaat het hier? Zijn er al dj's genoeg voor vanavond enz?
Jij bent idd meer dan genoegquote:
Als iemand me kan uitleggen hoe ik Virtual DJ 7 moet gebruiken wil ik wel draaien. Ik kan al wel nummers in de wachtrij zetten, maar hoe moet ik connecten met de server?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe gaat het hier? Zijn er al dj's genoeg voor vanavond enz?
De wiki kan je niet verder helpen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iemand me kan uitleggen hoe ik Virtual DJ 7 moet gebruiken wil ik wel draaien. Ik kan al wel nummers in de wachtrij zetten, maar hoe moet ik connecten met de server?
staat op de onz wiki!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iemand me kan uitleggen hoe ik Virtual DJ 7 moet gebruiken wil ik wel draaien. Ik kan al wel nummers in de wachtrij zetten, maar hoe moet ik connecten met de server?
Ik doe altijd gewoon schuiven van uit verkenner... En dan spelen maar! Je moet gewoon even spelen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel met de instellingen, maar niet met het gebruik!
Ja maar hoe connect ik met de server? Gewoon op play drukken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:26 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon schuiven van uit verkenner... En dan spelen maar! Je moet gewoon even spelen..
Dan heb je het zo door!
Volgens mij bij record> broadcast... start broadcast volgens mij!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar hoe connect ik met de server? Gewoon op play drukken?
In plaats van Start Broadcasting staat er Start recording.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Volgens mij bij record> broadcast... start broadcast volgens mij!
Dan gaat hij connecten met de server
En kan je stampen! Maar ja kan ook gewoon droog neuken met dat programma!
Denk het ik gebruik zelf vjd 5... ik heb 7 nog niet gevonden!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van Start Broadcasting staat er Start recording.Dat dus?
Ik ga er van uit dat het dan wel moet lukken!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:30 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Denk het ik gebruik zelf vjd 5... ik heb 7 nog niet gevonden!
Netjes! ik hou van je!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het dan wel moet lukken!Dan wil ik vandaag wel draaien.
Ik ben nu aan het droog neuken met dat programma!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:32 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Netjes! ik hou van je!
[ afbeelding ]
gewoon met het handje doen joh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het droog neuken met dat programma!
Ff kijken of hij meteen doorgaat met het volgende nummer enzo.
Ben aan het kijken maar ik kan zo snel niet vinden welk knoppie je moet indrukken om te kunnen lullen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ummm moet je even googlen...
http://it.virtualdj.com/f(...)et_me_microfoon.html
Oh umm een knopie... Die weet ik ook niet ik heb een knoppie op m'n mic zitten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben aan het kijken maar ik kan zo snel niet vinden welk knoppie je moet indrukken om te kunnen lullen!
Dus zodra je je microfoon aanzet, horen mensen je meteen? Je hoeft niks in VDJ aan te klikken om te kunnen praten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Oh umm een knopie... Die weet ik ook niet ik heb een knoppie op m'n mic zitten!
Correct...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zodra je je microfoon aanzet, horen mensen je meteen? Je hoeft niks in VDJ aan te klikken om te kunnen praten?
Ik lees dat je echt een script moet maken om in VDJ 7 de mic te kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Correct...
Ik klick dan altijd nog even een sampeltje aan voor de ondergrond muziek meer niet..
Oke, dat is faal! Ik gebruik 5.. dus zou het niet weten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees dat je echt een script moet maken om in VDJ 7 de mic te kunnen gebruiken!
Een ban?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:52 schreef Rensjebree het volgende:
Heeft mono nog steeds een ban trouwens?
Dan zou ie er weer een moeten hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:52 schreef Rensjebree het volgende:
Volgens mij had hij een ban.... tijdje geleden al..quote:
Hij was vannacht nog wel onlinequote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:52 schreef Rensjebree het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef Zokunen het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Zokunen
Bericht:
Speciaal voor ToT
Geen ideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:59 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ahhhh ok! Waarom draait die mono dan niet?
Hij zei laatst dat ie nogal druk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:59 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ahhhh ok! Waarom draait die mono dan niet?
quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende keer als ik weer DJ, ook wat van Busta ga draaien.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso
Wanneer draai jij dan? Ik maak dat nooit mee
Later dude!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mensen, ik ben ook weg.
Spreek jullie vanavond weer
Hij was er vannacht nogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:52 schreef Rensjebree het volgende:
Eensch met ditquote:
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is best aardig. Het is een vrij bekend nummer.
Ik luister bijna alles, maar ik vind het niet altijd even mooi.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie qua muziekstijlen ook zulke hoeren?
Ik luister dus echt alle stijlen
Ik ben wel een heel groot sletje ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie qua muziekstijlen ook zulke hoeren?
Ik luister dus echt alle stijlen
Ik ook. Zo'n vieze slet ben ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:06 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik ben wel een heel groot sletje ja!
Ik hoor ook liever het origineel iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef ToT het volgende:
LOL @ bericht bij dit nummer. Zat ik idd ook aan te denken!Alleen wel jammer dat het deze versie is!
AC/DC op vierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef hotmale_1986 het volgende:
Goeiemiddag!
Bij deze mijn verontschuldigingen maar op Radio Veronica is de 90's top 590 bezig.. (dus ik luister al 2 dagen geen Onzin-Radio..)![]()
Overlopert!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef hotmale_1986 het volgende:
Goeiemiddag!
Bij deze mijn verontschuldigingen maar op Radio Veronica is de 90's top 590 bezig.. (dus ik luister al 2 dagen geen Onzin-Radio..)![]()
Beter dan bijv. Q-Music, waar in de top 10 van de top 1000 allertijden Marco Borsato, Robbie Williams, Nick en Simon voorkomen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
AC/DC op vier
Radio Veronica kan wel een fatsoenlijke top vijf produceren
Of die van Radio 2 (?) waar Bohemian Rhapsody standaard op 1 staatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Beter dan bijv. Q-Music, waar in de top 10 van de top 1000 allertijden Marco Borsato, Robbie Williams, Nick en Simon voorkomen..
JA GRAAGquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef Rensjebree het volgende:
Ik wil de onz-radio top 500 in elkaar zetten! Wie helpt?
En terechtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of die van Radio 2 (?) waar Bohemian Rhapsody standaard op 1 staat
Ik vind Bohemian Rhapsody standaard op 1 niet terecht... Het is een erg goed nummer, maar imo niet zó goed...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:23 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
En terecht![]()
Wat is voor jou de nummer 1?
Voor mij toch wel die of Stairway to Heaven, niet origineel natuurlijk, maar wel terecht..
November Rainquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Bohemian Rhapsody standaard op 1 niet terecht... Het is een erg goed nummer, maar imo niet zó goed...
November Rain bijvoorbeeld, vind ik beter.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Bohemian Rhapsody standaard op 1 niet terecht... Het is een erg goed nummer, maar imo niet zó goed...
November Rain bijvoorbeeld, vind ik beter.
uhuh het moet wel eerlijk zijn! ik ga vanavond eens opzoek naar wat extra info!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:23 schreef Zokunen het volgende:
Dan moet je er zo'n tournament voor maken, maar dan in onz ipv muz, met nominaties en zulks.
Wel tering veel werk though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |