auto heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Omdat ik een klaplong heb.. scooter vs auto is geen combie..
Tsss sadistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
auto heeft gewonnen?
hmmz en nu?
Autsj..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Omdat ik een klaplong heb.. scooter vs auto is geen combie..
lig ik in het ziekenhuis pijn te lijden. Scooter zelf is 3 keer over de kop gegaan, ik zelf mischien 1/2 keer. Dat weet ik zelf nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
auto heeft gewonnen?
hmmz en nu?
maar ziet het er goed uit? of juist niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
lig ik in het ziekenhuis pijn te lijden. Scooter zelf is 3 keer over de kop gegaan, ik zelf mischien 1/2 keer. Dat weet ik zelf niet
een lading schaafwonden waar je U tegen zegtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Autsj..Nog meer schade dan de klaplong aan je lijf?
Hard minder iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
lig ik in het ziekenhuis pijn te lijden. Scooter zelf is 3 keer over de kop gegaan, ik zelf mischien 1/2 keer. Dat weet ik zelf niet
mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zal ik wat pics van mn exen posten of mag dat weer niet
U gaat uw gang maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zal ik wat pics van mn exen posten of mag dat weer niet
ze zeggen een dag of 2, en het is vanmiddag gebeurt rond een uur of half 3quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ziet het er goed uit? of juist niet?
wanneer is het gebeurd, hoe lang moet je blijven?
oke. dat valt an sich nog mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze zeggen een dag of 2, en het is vanmiddag gebeurt rond een uur of half 3
Troostje, de eerste dag is het ergst. Heb je pijnstillers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze zeggen een dag of 2, en het is vanmiddag gebeurt rond een uur of half 3
Heftige zaken manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:42 schreef dekkered het volgende:
Een lading pillen, en een 2 uur geleden zelfs een prik, die of ik straks ook nog weer mag nemen. De meeste pijn zit hem in die long, en morgen de rest van het lichaam omdat het allemaal stijf is.(zeggen ze)
Beterschapquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:42 schreef dekkered het volgende:
Een lading pillen, en een 2 uur geleden zelfs een prik, die of ik straks ook nog weer mag nemen. De meeste pijn zit hem in die long, en morgen de rest van het lichaam omdat het allemaal stijf is.(zeggen ze)
lig je in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:42 schreef dekkered het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
ik heb inet, maar zit nu op men tel, ook gratis tv enzo (was vroeger ook niet)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Beterschap![]()
heb je internet in het z-huis? had ik poosje geleden nl wel![]()
of zit je op je phone?
Mijn ma moest wel betalen voor inet en tvquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik heb inet, maar zit nu op men tel, ook gratis tv enzo (was vroeger ook niet)
Leuk koppiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
MylaineSo far de exen die ik heb kunnen traceren
Nja heb er maar een paar ook
je valt op blondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
MylaineSo far de exen die ik heb kunnen traceren
Nja heb er maar een paar ook
vies kindquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, net een sixpounder geloosd. Wat een opluchting.
Nee eigenlijk meer op brunette. Maar kom meestal alleen aan blondjesquote:
Ook aangevraagd ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, net een sixpounder geloosd. Wat een opluchting.
ik doe maar net of ik dit niet gelezen hebquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee eigenlijk meer op brunette. Maar kom meestal alleen aan blondjesLinda is wel brunette (en lekker) die heeft een bikini-foto. Kijken of ik die kan traceren.
Ik had verkering met haar toen ze12 was en ik 16 (ze zei toen dat ze ook 16 was en ik geloofde dat) en daarna toen ik 21 was en zij 17 nog ff
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo slapen dus ik hoor hem toch niet meer
ik mis hem ookquote:
Doe maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kan m'n verzoekje er wel aan opmaken als jullie ervan willen genieten?
Slaap ze alvastquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja hierna ga ik slapen
trusten schatjens
Weltrustenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja hierna ga ik slapen
trusten schatjens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |