quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ploeg 1 afgeleverd, eerste 60 euro fooi binnen
jah, die anderen durven gewoon niet.. .quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat weinig mensen in t topic die meetwisten![]()
de eckte bazen deden iig wel de twist
Ja dat was even eenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat weinig mensen in t topic die meetwisten![]()
de eckte bazen deden iig wel de twist
nogalquote:
Ik denk dat we de twist maar af moeten schaffen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nogalwel 3 mensen whoehoe
anti climax
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de twist maar af moeten schaffen...
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de twist maar af moeten schaffen...
quote:
Unanieme beslissing: De Twist wordt NIET afgeschaft...quote:
Eentje nogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Netjes.
Hoeveel moet je dr nog ?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Unanieme beslissing: De Twist wordt NIET afgeschaft...![]()
Ik vind dat wij ons ook eens moeten misdragenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik denk aan al die dagen, dat ik mij zo heb misdragen![]()
![]()
Gabberloniëquote:
Ik vind dat ik een miljoen euro moet krijgen.. gebeurt ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat wij ons ook eens moeten misdragen![]()
Jamaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een miljoen euro moet krijgen.. gebeurt ook niet
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Blue öyster Cult, is dat don't fear the reaper?
Dit lijkt me echt zon nummer wat je krijgt als je moet wachten op een telefoonlijn.. er zijn nog 50 wachtenden voor u.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een knuffelliedje.. als ik dat had geweten.. dan had ik t niet aangevraagd
Laa je nie gek makûh, lekker knuffelequote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een knuffelliedje.. als ik dat had geweten.. dan had ik t niet aangevraagd
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan vraag ik de cover door Wolf niet aan
Gewoon doen, Wolf is baas, in september ga ik er heen in 013quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Nu krijg ik zin om de cover aan te vragen. Maar dat waardeert Stiffmeister niet zo
Je gaat je gang maar hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Nu krijg ik zin om de cover aan te vragen. Maar dat waardeert Stiffmeister niet zo
karzai baas waar was je al die tijdquote:
Ik moest dingen doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
karzai baas waar was je al die tijd
bazenantwoordquote:
Voor wat heb je gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Solliciteren en uitslapen en wat andere dingetjes
Oh ik dacht dat je iemand had gedaan in plaats van ietsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Solliciteren en uitslapen en wat andere dingetjes
veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
Dezegaat maar proberen om te slapen.. doei all en tot morgen
![]()
Slaap lekker eend!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
trusten duckiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
Peacequote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
er kan nooit genoeg shaggy zijnquote:
Oh echt wel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er kan nooit genoeg shaggy zijn
Slaap zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
quote:
Slaap ze alvastquote:
Ah dat maria dinges nummer!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
FF dat foutje van zostraks goedmaken
quote:
Geef hem dan ook ff flink op zn flikker!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Komt omdat ik met een kameraad hier zat , en we in een melige bui waren![]()
Ja, kut nummer was t zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef hem dan ook ff flink op zn flikker!WTF was dat voor een kut nummer zeg.
quote:
Mja ik heb dit nummer ook nooit begrepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ze willen ons zwart maken bla bla bla.. ze zijn toch al bruin?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Oh wacht daar waren jullie al mee bezig.
Altijdquote:
Cam ook goed ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Bel de volgende keer ff voor je begint dan kom ik ook.
picsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Bel de volgende keer ff voor je begint dan kom ik ook.
ToT ook hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wist dat het stokstaart was
![]()
![]()
whehehe die fapt echt hard op alizee
U jaleous?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wist dat het stokstaart was
![]()
![]()
whehehe die fapt echt hard op alizee
begrijpelijk welquote:
neu.. je hoeft niet op mij te fappenquote:
K zal t met m overleggenquote:
jawel: livestreamquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer kan jij nog wat anders zeggen atm?
Met Alizee uit die tijd zou ik het wel doen. Zelfs als ze minderjarig bleekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
begrijpelijk wel
[..]
neu.. je hoeft niet op mij te fappen
Ik heeft hem op den msn dus da komt goedquote:
Morgen weer. Klasgenotenquote:
joaquote:
Mja mij ook, maar mijn cam kan je niet volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heeft hem op den msn dus da komt goed
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik over een kwartier weer mag verzoeken, wil ik wel K3 doen?
Oh top!quote:
msn vindt het niet goed dat jij mij naakt ziet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja mij ook, maar mijn cam kan je niet volgen.
quote:
Oh dus ik ben geen kerel....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joapast goed bij de kerels in dit topic
Ho eens ff. msn kan t niet aan dat jij mij naakt ziet. Ik zie jou wel maar jij mij niet!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
msn vindt het niet goed dat jij mij naakt ziet.
msn vindt het wel goed dat ik stiffler naakt zie
pics, dan zal ik kijken of je een kerel bent of niet..quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ho eens ff. msn kan t niet aan dat jij mij naakt ziet. Ik zie jou wel maar jij mij niet!![]()
![]()
Oja ik zal meteen ff een copy van mn pinpas en mn pincode erbij doen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pics, dan zal ik kijken of je een kerel bent of niet..
full body.. alleen een piemol telt niet.. pic met piemol hoofd en id/paspoort.rijbewijs
Nee jouw smaak is lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joapast goed bij de kerels in dit topic
Ik heb al veel meer gezien dan jij denkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ziet mij ook niet.. de heule cam wordt niet gezien
wat? waar heb jij het nou weer overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee jouw smaak is lekkerJij valt op manwijven
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja ik zal meteen ff een copy van mn pinpas en mn pincode erbij doen ja.
quote:
oh crapquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al veel meer gezien dan jij denkt.
Die pics van smatjes die je wel eens post. Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat? waar heb jij het nou weer over
Avondquote:
ohja. smaken verschillen.. de meesten vink zelf ook niksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die pics van smatjes die je wel eens post. Daar word ik niet vrolijk van.
Avondquote:
Slaap zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
Mja ik ga slapen. Wordt moe van draakje 1 nummer per 20 minuten....
Ke, fapze en veul plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
Mja ik ga slapen. Wordt moe van draakje 1 nummer per 20 minuten....
nee doe dat maar nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
Moet je op Google tieten knetterkrankjorum intypen met Safesearch uit
voor t slapen fappen.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ke, fapze en veul plezier in dromenland
Van welke vergadering?quote:
School, mentoruur.. ik moest notuleren.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[ http://img25.imageshack.us/img25/8035/weirddog2.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat betekenen die plaatjes in godsnaamquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
School, mentoruur.. ik moest notuleren.
Na die tijd braaf alles uitgewerkt.. wat ik in mijn hoofd had
niksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat betekenen die plaatjes in godsnaam
Vast wel er staat een konijn en bitchquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vast wel er staat een konijn en bitch
Ja nou ik wilde je ff horen kreunen hequote:
precies en die betekenen meestal JUIST iets. Wil ze alleen niet zeggen dat krengquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Geil nummer hoor, is er ook een videoclip van?
Of jij denkt er te veel van, dat kan ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
precies en die betekenen meestal JUIST iets. Wil ze alleen niet zeggen dat kreng
Nee kijk dat is dan weer onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of jij denkt er te veel van, dat kan ook
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Geil nummer hoor, is er ook een videoclip van?
hij heeft gelijk heurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of jij denkt er te veel van, dat kan ook
Wtfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:53 schreef Zokunen het volgende:
Is het terecht als ik ZWAAR over de pis ben.
Kwam om een uur of elf thuis, tuin deur stond open, poort stond open van de tuin...
Wat later zat de poort op eens dicht, maar m´n ma is nog niet thuis, haar mobiel lag in de woonkamer, en normaal sluit ze alles af....
Zelfs haar ex al gebeld, maar die wist ook niks.
Ik flip em ff...
Check de schuur, miss ligt ze daar met de melkboerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:53 schreef Zokunen het volgende:
Kwam om een uur of elf thuis, tuin deur stond open, poort stond open van de tuin...
Wat later zat de poort op eens dicht, maar m´n ma is nog niet thuis, haar mobiel lag in de woonkamer, en normaal sluit ze alles af....
Ik flip em ff...
Wat is het probleem dan precies? Inbrekers of wa?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik flip em ff...
kan het me voorstellen. zou ook ongerust zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:55 schreef Zokunen het volgende:
Oh en heb ondertussen dus al iets van 36 rondjes om het huis gelopen, alleen de `poort` heb ik niet meer aangeraakt.
Mobiel enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee kijk dat is dan weer onmogelijk.
Hoe kun jij trouwens internetten vanuit je bus?
Wat raarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik flip em ff...
Been there, heb de kelder ook al gechecked, haar slaapkamer, alle kasten, bij de buurvrouw op een container geklommen en over de schutting gekeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Check de schuur, miss ligt ze daar met de melkboer
Mjah, snap ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Been there, heb de kelder ook al gechecked, haar slaapkamer, alle kasten, bij de buurvrouw op een container geklommen en over de schutting gekeken.
Loop me zelf nu ff gek te maken :S
Geen hond die uit moest?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:58 schreef Zokunen het volgende:
Vooral dat poort open ..... poort dicht maakt me een beetje gek.
Misschien slaapwandelt ze?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:59 schreef Zokunen het volgende:
Ik krijg altijd gezeur als ik iets niet sluit daarom valt het zo op.
Nope wel kippen die IN de tuin moeten blijven, al slapen die om 11 uur alquote:
jij kent toch alleen maar geile wijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ken het meisje dat in de eerste clip van Within Temptation speelde. Patricia heette ze. Geil wijffie wel
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:59 schreef Zokunen het volgende:
Ik krijg altijd gezeur als ik iets niet sluit daarom valt het zo op.
Ik ken jou toch. Meer heeft een man niet nodig kan een man niet handelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij kent toch alleen maar geile wijven
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ken jou toch. Meer heeft een man niet nodig kan een man niet handelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:04 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik ga de voor en achterdeur zo op de knip doen.
Dan moet ik maar even te vroeg wakker worden.
Zal dr leren.
Jah, jij bent zo enorm onverzadigbaar high maintenancequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:04 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik ga de voor en achterdeur zo op de knip doen.
Dan moet ik maar even te vroeg wakker worden.
Zal dr leren.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Leuk plaatje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, jij bent zo enorm onverzadigbaar high maintenance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
Ze zou om een uur of 7 weg moeten hier, omdat ik mn zus mag gaat ze dat redden, maar rustig douchen nietquote:
20+ is het record.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
Ok wie helpt mee het langste nummer in Draakje te vinden![]()
So far is het 9:26
Legato - Small Town Boy (Vocal Version - Long Version)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
Ok wie helpt mee het langste nummer in Draakje te vinden![]()
So far is het 9:26
Welke is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Wat de fuck. Ik bedoel ... wat de fuck !!??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:09 schreef Zokunen het volgende:
Langste mp3 die ik heb is > 600 minuten. beetje extreme live set
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
272 Armin van Buuren Ft. Wilson - Yet Another Day (Original Mix)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Legato - Small Town Boy (Vocal Version - Long Version)
9:31
ASOT 400quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat de fuck. Ik bedoel ... wat de fuck !!??
Ik was lekker eerderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Arto Kumanto - Welcome The New World (Michal Jesensky Remix)
11:06
Owee als je die aanzetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
The current longest piece of music being recored is Longplayer. It has been recording for the last 11 years. And it is due to end in 2999. Look it up at Longplayer.org
Read more: http://wiki.answers.com/Q(...)corded#ixzz1NDxh12F7
Ik zag um ook net.. teringquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
282 De'Lacey - That Look (Deep Dish Remix Part 1 & 2)
15:17
Jezus hej, nummers van 6 jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
The current longest piece of music being recored is Longplayer. It has been recording for the last 11 years. And it is due to end in 2999. Look it up at Longplayer.org
Read more: http://wiki.answers.com/Q(...)corded#ixzz1NDxh12F7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
-insert koosnaampje-
Maar toch.. Alleen het idee alquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ga je zo wel naar bed meidjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Waar de neuk zoek jij in godsnaam naar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
Tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
... Waar zoek jij op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
![]()
Half 3 weet je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
wat is er om half 3?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
No waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is dat DragemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Mooie tijd om te gaan slapen voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is er om half 3?
tevens:
![]()
![]()
kusjesdag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
Cream pie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooie tijd om te gaan slapen voor je
Als jij dat graag wilquote:
Nee maar je moet wel je nachtrust hebben anders raak je labielquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt
ik ga straks ook. maar sinds wanneer stuur jij mij naar bed![]()
je wil me weg hebben
dat ben ik alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel je nachtrust hebben anders raak je labiel
[ afbeelding ]
quote:
Goessow gaat steeds beter met jouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ben ik al![]()
maar ik ga straks ook, morgen gaat de wekker weer optijd.. net als vandaagomg.. ik begin een ritme te krijgen
nie coowl, want overdag is t topic kutquote:
Klopt ik was er ook weer half 8 uit maar is geen klap aan overdag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nie coowl, want overdag is t topic kut
koelkast niet meer geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ik was er ook weer half 8 uit maar is geen klap aan overdag.
Koelkast komt helemaal niet meer? Huppel ook niet?
Mogguhquote:
Hoiiiii _quote:
er zijn nooit rellen hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Is er een rel geweest? Dacht dat ik daar gisteren al een staartje van zag, maar ik lees overdag nooit hier.
een rel? och die is er altijd.. alleen niet altijd zichtbaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Is er een rel geweest? Dacht dat ik daar gisteren al een staartje van zag, maar ik lees overdag nooit hier.
whehehe we spreken mkaar mooi tegenquote:
Stelde weinig voorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
ik weet nergens van..quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:31 schreef dekkered het volgende:
Zeg maar eerder avond/nacht... kan niet echt slapen zo met die buis in mijn long...
met de wat in de wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:31 schreef dekkered het volgende:
Zeg maar eerder avond/nacht... kan niet echt slapen zo met die buis in mijn long...
Je moet ook geen regenpijpen slikkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:31 schreef dekkered het volgende:
Omdat ik een klaplong heb.. scooter vs auto is geen combie..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Hoezo heb je een buis in je long als ik vragen mag ?
post eens hebben we een relquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |