SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ach liefje toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zou jij het niet leuk vinden als je vriendje echt echt supergek op je was? Als hij je zou aanbidden, om het zo te zeggen?
Je moet over kunnen komen alsof jij voor jezelf opkomt. Je moet lief zijn maar ook een eigen mening hebben en niet de confrontatie uit de weg gaan. Anders krijg je alleen van die Priscilla's die maar al te graag over je heen lopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zou jij het niet leuk vinden als je vriendje echt echt supergek op je was? Als hij je zou aanbidden, om het zo te zeggen?
Omdat dat ten koste gaat van je eigenwaarde. En waarom zou iemand van jou houden als jij niet van jezelf kan houden?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus meer, waarom niet? Andersom zou het me leuk lijken namelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, heb er ooit zo een gehad en was hem heel snel zat.
Oh okquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef Mystikvm het volgende:
Het gaat vooral om dat voetstuk. Je hoeft ze niet per sé op hun nummer te zetten of constant een botte lul zijn, maar je moet tegengas durven geven. Je moet het oneens durven zijn met ze en je moet een grapje durven maken ten koste van vrouwen.
Omdat het niet werkte, het was irritant en ik was hem snel zat. Is dat niet genoeg?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus meer, waarom niet? Andersom zou het me leuk lijken namelijk
Wat is het probleem daarmee? Ik houd daar wel van, iemand die overkomt alsof ze mij rauw lust. Bij sommige mannen past dat wel, bij andere niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar wat als de vrouw nou bitchy en direct is ????
Dan zit er al helemaal geen spanning meer in. Andersom is dat niet leuk, dacht ik vroeger ook altijd. Overkwam me een keer, compleet obsessief wijf. Gatver.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Oh okHet klinkt niet echt als ik though
![]()
Ik snap dat verhaal over dat voetstuk nooit echt. Ik zie meisjes wel als iets bijzonders, voel me er niet op mijn gemak mee, maar is dat per se fout? Waarschijnlijk snap ik jullie punt niet omdat ik er op een totaal andere manier tegenaan kijk
Het is niet aan ons om te oordelen of dat fout is. Het leidt tot de situatie waarin jij nu zit, en gezien je posts hier in dit topic ben jij daar niet gelukkig mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik snap dat verhaal over dat voetstuk nooit echt. Ik zie meisjes wel als iets bijzonders, voel me er niet op mijn gemak mee, maar is dat per se fout? Waarschijnlijk snap ik jullie punt niet omdat ik er op een totaal andere manier tegenaan kijk
Je moet je juist wel op je gemak voelen bij vrouwen. Dan behandel je ze ook als 'normaal' en durf je wel met ze in discussie te gaan. Daar houden ze van.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Oh nee hoor ik begrijp wel dat je nerveus word van meisjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
![]()
stomme trut wat is dat voor kutvraag?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje kunnen mannen soms ook expres ruzie zoeken met een meisje om te zien hoe ver ze kunnen gaan ??
Ik zoek nooit ruzie, maar ga soms wel bewust over het randje om te kijken hoe ze op mijn humor reageert en wat ik wel en niet kan zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje kunnen mannen soms ook expres ruzie zoeken met een meisje om te zien hoe ver ze kunnen gaan ??
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
stomme trut wat is dat voor kutvraag?
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
stomme trut wat is dat voor kutvraag?
Ok. Jullie hebben me overtuigd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef Mystikvm het volgende:
Je moet je juist wel op je gemak voelen bij vrouwen. Dan behandel je ze ook als 'normaal' en durf je wel met ze in discussie te gaan. Daar houden ze van.
Wat iemand al zei, het gaat ten koste van je eigenwaarde en de relatie is dan niet gelijkwaardig meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Inzien dat ze net zoals jou zijn. Eerst wat eigenwaarde krijgen dus, want dat had je al niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok. Jullie hebben me overtuigd.
Maar wat moet ik doen om die vrouwen van dat voetstuk af te krijgen en me meer op mijn gemak te voelen?
Hoe ik daarover en denk en voel zit volgens mij erg diep.
Moet ik iets doen, moet ik iets inzien?
Wat is de 'basiscursus anti-voetstuk'?
Eens. En je hebt het gevoel dat er niets meer te behalen valt. Funest voor een relatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan zit er al helemaal geen spanning meer in. Andersom is dat niet leuk, dacht ik vroeger ook altijd. Overkwam me een keer, compleet obsessief wijf. Gatver.
Weten dat iemand je echt leuk vindt is geweldig, maar als het te ver gaat, is het heel bedwingend.
Stoppen om je druk te maken over dingen. En dan komen we terug op de punten die al eerder zijn aangedragen over houding, zelfvertrouwen en weten waar jouw kwaliteiten liggen.quote:
Als een test. Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Okee het wordt weer tijd voor een van heloef's LOI cursussen zie ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok. Jullie hebben me overtuigd.
Maar wat moet ik doen om die vrouwen van dat voetstuk af te krijgen en me meer op mijn gemak te voelen?
Hoe ik daarover en denk en voel zit volgens mij erg diep.
Moet ik iets doen, moet ik iets inzien?
Wat is de 'basiscursus anti-voetstuk'?
Ik heb ondertiteling nodig. "Handelingen"?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog wel moeite wanneer Bruine ogen mij minutenlang aankijken
help, wat moet ik dan doen ( dan doel ik op een moment van uren na handelingen)
Waarom heb je daar moeite mee? Komt hij dan te dichtbij?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Seks.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik heb ondertiteling nodig. "Handelingen"?
Doet me denken aan vanmiddag ik werd opeens aangekeken door een blond meisje. Ben gewoon stoïcijns om me heen blijven kijken. Dat moet je wel doen als je heel overdreven gaat wegkijken lachen ze je vierkant uit.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet of ik dan terug moet Blijven kijken ( wel een beetje eng hoor, als ze zo heel bruin zijn)quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je daar moeite mee? Komt hij dan te dichtbij?
wegkijken (soms is het zo simpel)quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Niet direct van handelingen maar wel van interesse.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dan terug moet Blijven kijken ( wel een beetje eng hoor, als ze zo heel bruin zijn)
of dat het een uitnodiging is tot verrichten van nieuwe handelingen
ik vertrouw het namelijk niet zoquote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet direct van handelingen maar wel van interesse.
Meegemaakt? Ik zou er ook om glimlachen maar meer zoiets van 'oh wat schattig'.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan vanmiddag ik werd opeens aangekeken door een blond meisje. Ben gewoon stoïcijns om me heen blijven kijken. Dat moet je wel doen als je heel overdreven gaat wegkijken lachen ze je vierkant uit.
Praat met hem.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dan terug moet Blijven kijken ( wel een beetje eng hoor, als ze zo heel bruin zijn)
of dat het een uitnodiging is tot verrichten van nieuwe handelingen
Tegen hem aankruipen, hoef je elkaar niet meer in de ogen te kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vertrouw het namelijk niet zo
ik vermoed dat zo iemand dan mijn verlegenheid op de proef wil stellen
En zijn rug kriebelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tegen hem aankruipen, hoef je elkaar niet meer in de ogen te kijken.
Ja ik ben wel eens uitgelachen door meisjes dat kon mij geen hol schelen. Heb ik volgens mij ook nog wat over geschreven in het topic toen kwam de halve wereld er ook achter dat ik een neger was.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meegemaakt? Ik zou er ook om glimlachen maar meer zoiets van 'oh wat schattig'.
De excuusneger van dit topic. Wees blij!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben wel eens uitgelachen door meisjes dat kon mij geen hol schelen. Heb ik volgens mij ook nog wat over geschreven in het topic toen kwam de halve wereld er ook achter dat ik een neger was.
Hoeraquote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De excuusneger van dit topic. Wees blij!
Yoahquote:Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zou wel nice zijn.
Rug kriebelen.
Het kan je genoeg schelen om het te onthouden.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben wel eens uitgelachen door meisjes dat kon mij geen hol schelen. Heb ik volgens mij ook nog wat over geschreven in het topic toen kwam de halve wereld er ook achter dat ik een neger was.
Ja dat van vanmiddag heb ik onthouden. Maar dat van de vorige keer was ik allang vergeten tot dat dit weer ter sprake kwam. Dat meisje van vanmiddag lachte mij ook niet echt uit hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan je genoeg schelen om het te onthouden.
Maar niet alle meisjes zijn zo.En misschien interpreteer je het als uitlachen terwijl het niet zo bedoeld is?
Uitdagen. (Seksuele) spanning creëren. Een klein beetje onzekerheid en er voor moeten werken wordt vreemd genoeg gewaardeerd. Anders is het zo saai (i guess). Ik heb zelf ook problemen ermee om niet té lief te zijn trouwens. Maar ik begrijp wel de functie ervan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk dat je ons iets meer moet geven. Situatieschets?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:01 schreef greatjob het volgende:
Gewoon een random vraag. Hier heb ik zelf moeite mee. Wanneer is intimiteit en zoenen gewenst?
Meestal spreekt dat wel enigzins voor zich. Als je het niet weet kan je iets proberen (hand op schouder, tegen iemand aan zitten/leunen), en dan een beetje peilen of hij/zij het leuk vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:01 schreef greatjob het volgende:
Gewoon een random vraag. Hier heb ik zelf moeite mee. Wanneer is intimiteit en zoenen gewenst?
Dat lijken mij duidelijke zoenmomenten ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:25 schreef greatjob het volgende:
Zo heb ik bijvoorbeeld niet gedurfd te zoenen (of om eerlijker te zijn, het kwam niet in mij op) toen een meisje een paar keer zei hoe leuk ik was en mijn gezicht de gehele avond door streelde.
Ik denk dat ik beter gewoon wat meer spanning moet creëren. Daarom past de topic naam redelijk goed bij mij. Wanneer er spanning is verwijder ik het met grappen of gek gedrag om de één of andere reden! Een voorbeeld was lang oogcontact toen een meisje haar gezicht op mijn schouder had.
De enige keren dat ik wat gedaan heb is als ik weinig keus had
EDIT: Truste!
Er zijn ook andere momenten die veel minder duidelijk zijn. Maar die twee kamen naar voren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijken mij duidelijke zoenmomenten ja.
Lijkt me een tof onderwerp voor PUB.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Kennen jullie dat gevoel.. dat je iemand zo mooi vindt en zo gek op die persoon bent dat het eigenlijk onwerkelijk voelt
Een subforum vol met mensen die nog bang worden van Scream en I know what you did last summer.quote:
Dat is me nog wat te snel. Dit eerst meer proberen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]Als het ook goed voelde, probeer meer mensen at random aan te spreken!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een subforum vol met mensen die nog bang worden van Scream en I know what you did last summer.
Hahahaha, waarom is dat leuk?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:47 schreef greatjob het volgende:
Bedankt voor de adviezen. Ik denk dat ik het gewoon moet uitproberen om te zien wat een geschikt moment is (sorry dat ik niet iedereen nog goed ken, na mijn tentamens zal ik de oudere delen lezen).
Horrorfilms zijn ZO leuk om te kijken met iemand die bang wordt! ^^
Helemaal niks, je bent gewoon serieus de personificatie van het PUB volk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen mij?
[..]
Hahahaha, waarom is dat leuk?
Oja, ik zie al wat 't is. Mwah, denk niet dat alleen pubers dat gevoel hebben; BlakeGriffin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Helemaal niks, je bent gewoon serieus de personificatie van het PUB volk.
Niet per sé, met het uitlokken van die ruzies hoop je soms ook juist dat die andere persoon niet over zich heen laat lopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Beetje hetzelfde onderwerp als een paar topics terug. Ik blijf het raar vinden dat vrouwen het liefst niet hebben dat jongens ze op een voetstuk plaatsen etc. Nou is het ook niet zo dat ik ALLES goedkeur van een meisje ofzo, maar als ik ze echt heel leuk vind doe ik er graag alles aan om ze gelukkig te maken. Veel dingen boeien me dan niet genoeg om er een conflictje ofzo van te maken. Blijkbaar ben je dan snel saai etc. maar ik vind dat vrij onlogisch.
Overigens vind ik zulke dingen als ruzie maken om te testen hoe ver je kunt gaan ook walgelijk. Dan ben je dus duidelijk niet met het "wij" bezig, maar met het zeker stellen van je eigen belangen.
Zoals ik al eerder zei, krijg ik ook het idee dat er vrijwel niemand meer 100% voor elkaar gaat en zelfs in relaties egoisme hoogtij viert.
Vind ik alsnog niet tofquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet per sé, met het uitlokken van die ruzies hoop je soms ook juist dat die andere persoon niet over zich heen laat lopen.
Zo bedoel ik het ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oja, ik zie al wat 't is. Mwah, denk niet dat alleen pubers dat gevoel hebben; BlakeGriffin.
Inb4 tl;dr-reacties - Zie voorlaatste regelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Beetje hetzelfde onderwerp als een paar topics terug. Ik blijf het raar vinden dat vrouwen het liefst niet hebben dat jongens ze op een voetstuk plaatsen etc. Nou is het ook niet zo dat ik ALLES goedkeur van een meisje ofzo, maar als ik ze echt heel leuk vind doe ik er graag alles aan om ze gelukkig te maken. Veel dingen boeien me dan niet genoeg om er een conflictje ofzo van te maken. Blijkbaar ben je dan snel saai etc. maar ik vind dat vrij onlogisch.
Overigens vind ik zulke dingen als ruzie maken om te testen hoe ver je kunt gaan ook walgelijk. Dan ben je dus duidelijk niet met het "wij" bezig, maar met het zeker stellen van je eigen belangen.
Zoals ik al eerder zei, krijg ik ook het idee dat er vrijwel niemand meer 100% voor elkaar gaat en zelfs in relaties egoisme hoogtij viert.
Neem nog een lijntje meidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
(en ik vergeet nog wat, maar ik ben niet zo helder nu dus vergeef me)
Is natuurlijk ook zo, maar ik trek die conclusies ook niet enkel op basis van een paar reacties door een vrouwtje of 4 hier hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Inb4 tl;dr-reacties - Zie laatste regel
Ook vrouwen kunnen over dingen verschillen van mening hè, net zoals jij dat hele lieve prettig vindt zijn er ook echt genoeg vrouwen die dat ook vinden
En ik snap ook wel heel goed wat je bedoelt - dat hele kat-en-muisspelletje is natuurlijk wel spannend en je wil je niet te gemakkelijk gewonnen geven of zo, maar het kan ook dat je toch al het gevoel hebt dat het goed zit en dat dan machogedrag, of dat afstotings- en aantrekkingsproces (en ik vergeet nog wat, maar ik ben niet zo helder nu dus vergeef me) overgeslagen kan worden - of heb ik nu teveel Twilight gelezen?
![]()
Nee maar, echt, als een paar (of een boel) mensen hier er toevallig allemaal dezelfde mening op nahouden over een bepaaldsonderwerp, zegt dat niets meer dan dat.. Zij die mening hebben.
Toegegeven, sommige dingen zijn ook echt absurd en over sommige dingen is bijna iedereen het wel eens, maar voor de rest moet niet vergeten worden dat mensen (en dan wil ik vrouwen in het bijzonder nog benadrukken) allemaal verschillend zijn.
Shit, wat wou ik nou ook alweer zeggen?
Nou ja, nog één ding: Vrouwen binnen dit topic zijn geen ijkpunt (of is 't nou ijkingspunt?..) voor de algehele vrouwelijke bevolking of zo, hoor
dat zie ik namelijk vaker gebeuren, dat een man/jongen hier dan iets vraagt aan "de vrouwen" en dat een vrouw dan antwoord geeft (háár persoonlijke antwoord, dus) en dat dat dan gelijk weer wordt beschouwd als het Ware Antwoord of zo, alsof dat überhaupt bestaat!
Ik ben de draad kwijt, wijt het aan slaapgebrek en aan het feit dat ik niet goed kan teruglezen wat ik heb getypt en ook geen aanpassingen meer kan maken, maar wat ik probeerde te zeggen komt denk ik hierop neer:
Zoveel mensen, zoveel wensen
Wat is het probleem? Ik snap het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:35 schreef EricOscuro het volgende:
Niet voor de eerste keer is mijn bijdrage verwijderd....
En toch zie ik dit als belangrijk!
Er is geen ' ultimate versiergids' voor mannen of vrouwen die weinig succes hebben.
Goed dit mag ik dus niet aankaarten...
Wat mag ik dan wel aankaarten? Mja, mensen die wel een goed postuur en een goed gezicht hebben, kan ik van dienst zijn.
Maar bent u dik, echt lelijk of volledig anders... dan moet u het in de komende 10 jaar van uw succes hebben. Anders kan ik het niet eens voor u opnemen hier.
En dat terwijl ik zelf eerder een loser was tot vlak voor mijn 20ste.
Mijn verhaal is hier weliswaar welkom, maar de achtergrond van mijn verhaal (zoals die van jullie) schijnbaar niet. Kortom; ik mag mijn successen niet meten met jullie waarnemingen.
Jullie mogen binnen Fok mijn ervaringen niet tot je nemen... want Danny (ultra VVD'er geeft anderen niet graag een podium. In elk geval niet op zijn eigen forum!
Als je de ander op een voetstuk plaatst zijn de verhoudingen ook scheef en ben je niet meer met het 'wij' bezig, maar met 'jij' en dat werkt vaak net zo slecht als alleen met 'ik' bezig zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik weet niet wat jij geslikt hebt, maar ik sla over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:35 schreef EricOscuro het volgende:
Er is geen ' ultimate versiergids' voor mannen of vrouwen die weinig succes hebben.
Wat mag ik dan wel aankaarten? Mja, mensen die wel een goed postuur en een goed gezicht hebben, kan ik van dienst zijn.
Maar bent u dik, echt lelijk of volledig anders... dan moet u het in de komende 10 jaar van uw succes hebben. Anders kan ik het niet eens voor u opnemen hier.
Mijn verhaal is hier weliswaar welkom, maar de achtergrond van mijn verhaal (zoals die van jullie) schijnbaar niet. Kortom; ik mag mijn successen niet meten met jullie waarnemingen.
Jullie mogen binnen Fok mijn ervaringen niet tot je nemen... want Danny (ultra VVD'er geeft anderen niet graag een podium. In elk geval niet op zijn eigen forum!
Ergens denk ik dat die successen wel meevallenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:35 schreef EricOscuro het volgende:
Waarheid als een koe. Dat is ook wat ik bedoelde met 'dogmatisch'. Er leeft bij sommige mannen blijkbaar het idee dat vrouwen in katzwijm vallen voor mannen die alle moeite voor een vrouw doen en die ze op een voetstuk plaatsen maar zo werkt het niet. Alle vrouwen die ik erover spreek geven aan dat dat niet aantrekkelijk is. Maar als je hun hierop wijst dan blijkt dat hun overtuiging bijna religieus is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je de ander op een voetstuk plaatst zijn de verhoudingen ook scheef en ben je niet meer met het 'wij' bezig, maar met 'jij' en dat werkt vaak net zo slecht als alleen met 'ik' bezig zijn.
Je trekt je conclusies te ver door, dat je iemand niet verafgoodt betekend niet dat je steeds ruzie zoekt, het betekend eerder dat je er een eigen mening op na houdt en geen irritant ja-knikkertje wordt die haast de vloer kust waar je op loopt. Want dát is waar ik niet tegen kan in een relatie.
En je kan ook niet 100% voor elkaar gaan als je jezelf niet uit het oog wil verliezen, en om een beetje gezond en normaal door het leven te kunnen gaan zal je toch echt de nodige aandacht aan jezelf moeten blijven besteden. Dat betekend niet dat je niet gewoon gelukkig kan zijn in een relatie, volgens mij plaats je niet alleen de vrouw op een voetstuk maar heb je ook een beeld in je hoofd van een ideale relatie dat niet realistisch is.
Ligt eraan wat jij onder heel anders verstaat, maar op zich lijkt het me normaal. Ik vervul nou eenmaal een andere rol voor hem dan zijn vrienden, dus zal hij zich bij hen anders gedragen dan als we alleen zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:34 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat mannen liever de stoere man uithangen bij vrouwen dan de lieve man .
Is het trouwens gewoon dat mannen bij vrienden zich heel anders voordoen dan als ze met je alleen zijn ???
Bij vrienden de stoere jongen uithangen, wat op zich heel erg meevalt . Bij mij meer de rustige verlegen kant .quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder heel anders verstaat, maar op zich lijkt het me normaal. Ik vervul nou eenmaal een andere rol voor hem dan zijn vrienden, dus zal hij zich bij hen anders gedragen dan als we alleen zijn.
Weet je zeker dat het daaraan ligt? Voor hetzelfde geld is hij bij z'n vrienden juist wel zichzelf en gedraagt 'ie zich bij jou juist anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij vrienden de stoere jongen uithangen, wat op zich heel erg meevalt . Bij mij meer de rustige verlegen kant .
Ik vind hem eerder heel irritant in de stoere jongen fase en heb gevoelsmatig meer het idee dat deze jongen met zichzelf in de knoop ligt en eigenlijk niet zichzelf kan zijn , wat bij ons weer een kant is van de ruzies. Ik heb namelijk liever dat iemand zichzelf is dan heel dom te doen om er bij te horen.
Wie weet inderdaad, of hij is altijd zichzelf alleen uit hij zich bij Former simpelweg anders dan als hij met zijn vrienden is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het daaraan ligt? Voor hetzelfde geld is hij bij z'n vrienden juist wel zichzelf en gedraagt 'ie zich bij jou juist anders.
Ik weet zeker dat het daaraan ligt omdat vrienden bij hem erook door prikken en hij eigenlijk al bekend staat bij iedereen , als stille verlegen jongen die met vrienden veel drinkt en dan raar gaat doen en zich laat opjutten door anderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het daaraan ligt? Voor hetzelfde geld is hij bij z'n vrienden juist wel zichzelf en gedraagt 'ie zich bij jou juist anders.
Je blijft wel heel erg druk met hem bezig voor iemand die naar eigen zeggen zo gemakkelijk over liefdesverdriet heen komt. Volgens mij zal het jou veel zorgen schelen als je hem verder probeert los te laten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het daaraan ligt omdat vrienden bij hem erook door prikken en hij eigenlijk al bekend staat bij iedereen , als stille verlegen jongen die met vrienden veel drinkt en dan raar gaat doen en zich laat opjutten door anderen.
Bijna elke persoon die hem kent , heeft bij hem het punt. Als hij alleen is het een superrelaxte jongen, met anderen niet want dan overcompenseert die en wil die zich bewijzen waardoor hij in stomme situaties komt.
Hij heeft 3 vrienden van hem die redelijk normaal zijn en ook echt net , die hem ook een beetje op rechte pad houden. Ik hou mijn hart vast als die 2 ook zouden zeggen van nou je bent raar bezig , ik denk niet meer dat die dan namelijk heel erg in de problemen gaat komen.
Denk niet zoveel over hem na. Genoeg andere mannen die wel normaal zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het daaraan ligt omdat vrienden bij hem erook door prikken en hij eigenlijk al bekend staat bij iedereen , als stille verlegen jongen die met vrienden veel drinkt en dan raar gaat doen en zich laat opjutten door anderen.
Bijna elke persoon die hem kent , heeft bij hem het punt. Als hij alleen is het een superrelaxte jongen, met anderen niet want dan overcompenseert die en wil die zich bewijzen waardoor hij in stomme situaties komt.
Hij heeft 3 vrienden van hem die redelijk normaal zijn en ook echt net , die hem ook een beetje op rechte pad houden. Ik hou mijn hart vast als die 2 ook zouden zeggen van nou je bent raar bezig , ik denk niet meer dat die dan namelijk heel erg in de problemen gaat komen.
Waarom denk je dat dat zo is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:03 schreef minibeer het volgende:
Wat wordt er weinig gepost de laatste tijd. (Of kijk ik gewoon te onregelmatig?)
Doe nou eens op een normaal tempo, niet dat ik alles mis maar wel dat er wat gebeurt. Ok? Afgesproken.
Dat wat zo is? Dat er weinig gepost wordt?quote:
Hoezo? Ben jij chinees?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Sorry Jellybean, maar ik wilde even een vraag tussendoor posten. En dan lees ik later wel weer wat de reacties zijn. Dus ik wil niet de aandacht wegnemen hoor.
Wat vinden vrouwen van chinese jongens in het algemeen. En hoe kijk jij tegen een chinees aan als je zo'n figuur op straat tegenkomt?
Chinees-> "zo'n figuur" hahahquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Sorry Jellybean, maar ik wilde even een vraag tussendoor posten. En dan lees ik later wel weer wat de reacties zijn. Dus ik wil niet de aandacht wegnemen hoor.
Wat vinden vrouwen van chinese jongens in het algemeen. En hoe kijk jij tegen een chinees aan als je zo'n figuur op straat tegenkomt?
Ik heb een Chinese collega en die doet het heel goed bij de vrouwen. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is ook niet alsof ik altijd ALLES voor ze doe en ze ALTIJD gelijk geef ofzo. Ik had hiervoor een lange afstands relatie (belgie), en dan zag ik haar gemiddeld pakweg 3 van de 5 weekenden ofzo. Dan had ik bijv. vrijwel elk weekend wel iets voor ze, gewoon omdat ik dat leuk vond. Kun je denken aan een (klein) kadootje, maar ook iets van eten/drinken wat in belgie niet te krijgen was (dubbelfris bijv), of dat ik geregeld had dat we wat leuks gingen doen (wat ik meestal betaalde).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je de ander op een voetstuk plaatst zijn de verhoudingen ook scheef en ben je niet meer met het 'wij' bezig, maar met 'jij' en dat werkt vaak net zo slecht als alleen met 'ik' bezig zijn.
Je trekt je conclusies te ver door, dat je iemand niet verafgoodt betekend niet dat je steeds ruzie zoekt, het betekend eerder dat je er een eigen mening op na houdt en geen irritant ja-knikkertje wordt die haast de vloer kust waar je op loopt. Want dát is waar ik niet tegen kan in een relatie.
En je kan ook niet 100% voor elkaar gaan als je jezelf niet uit het oog wil verliezen, en om een beetje gezond en normaal door het leven te kunnen gaan zal je toch echt de nodige aandacht aan jezelf moeten blijven besteden. Dat betekend niet dat je niet gewoon gelukkig kan zijn in een relatie, volgens mij plaats je niet alleen de vrouw op een voetstuk maar heb je ook een beeld in je hoofd van een ideale relatie dat niet realistisch is.
Mee ik ben een Koelie. maar dat terzijde.quote:
Jij ook!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mee ik ben een Koelie. maar dat terzijde.
Wat heb jij tegen Indiërsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik mag hopen dat de meerderheid van de Nederlandse vrouwen niet op chinezen kickt, anders komen we nog eens in grote problemen met het mannelijk geboorteoverschot. Zelfde geld voor Indiers en Indonesiers. Denk dat die gezamenlijk een overschot van 150 miljoen mannen hebben ofzo![]()
Heb je nu een vriendje of scharrel of denk ik tever door?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
ook heel leuk
is dat ik nu in Kruidvatfoldertjes niet snel door hoef te bladeren
wanneer er advertenties staan over "Condooms" en "Glijmiddelen"
ik kan nu rustig er naar kijken en beseffen "Ja, dat gebruiken mensen".
helemaal niets, maar als er straks 3 miljoen jonge chinezen, indiers en indonersiers hierheen komen houden wij niets overquote:
Ze wordt uiteen getrokken door negers.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heb je nu een vriendje of scharrel of denk ik tever door?
En weer ben ik het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze wordt uiteen getrokken door negers.
Ik haal mijn condooms altijd bij de action by the way
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik mag hopen dat de meerderheid van de Nederlandse vrouwen niet op chinezen kickt, anders komen we nog eens in grote problemen met het mannelijk geboorteoverschot. Zelfde geld voor Indiers en Indonesiers. Denk dat die gezamenlijk een overschot van 150 miljoen mannen hebben ofzo![]()
nee geen vriendje, dat is het sowieso niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heb je nu een vriendje of scharrel of denk ik tever door?
Ik was verliefd op een Chinese jongen uit mijn klas, heel erg stapel, dus elke Chinees doet mij aan hem denken (niet racistisch bedoeld). Andere aziaten uit mijn klas waren ook heel aardig. Een en al positief dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Sinds wanneer verkoopt de action condooms?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze wordt uiteen getrokken door negers.
Ik haal mijn condooms altijd bij de action by the way
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En weer ben ik het niet.
Story of my life.
Neehoor, ik ben gewoon chinees opgegroeid in een surnaams-chinese familie. En die maakten altijd grapjes over koelies. Ook onder de surinaamse kennissen zelf zijn grappen over koelies 'normaal'. Maarja niet iedereen zal dat vatten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij ook!
Nou ja ik ben half neger half koelie.
Een soort van neger?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb wel een keer dingen gedaan met een soort van neger, trouwens
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkoopt de action condooms?
Geen idee, sinds altijd???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkoopt de action condooms?
De Lidl verkoopt ook condooms zag ik laatstquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]action is goedkoop daar zal ik nooit condooms halen
Zwarte Piet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb wel een keer dingen gedaan met een soort van neger, trouwens
Ze bedoelt dat bijvoegelijk deel van de Antilliaanse gemeenschap waar niemand om geeft. Niemand hoeft er meerquote:
Nou ja we kennen het verhaal achter de Antillianen he geen wonder dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze bedoelt van dat Antilliaanse uitschot. Niemand hoeft er meer![]()
Jij geeft aan het raar te vinden dat vrouwen niet op een voetstuk geplaatst willen worden, maar waarom is dat dan zo raar? Waarom zouden vrouwen volgens jou dan wel in de wolken moeten zijn met een jongen die (bijna) alles voor ze doet en (bijna) altijd ja en amen zegt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof ik altijd ALLES voor ze doe en ze ALTIJD gelijk geef ofzo. Ik had hiervoor een lange afstands relatie (belgie), en dan zag ik haar gemiddeld pakweg 3 van de 5 weekenden ofzo. Dan had ik bijv. vrijwel elk weekend wel iets voor ze, gewoon omdat ik dat leuk vond. Kun je denken aan een (klein) kadootje, maar ook iets van eten/drinken wat in belgie niet te krijgen was (dubbelfris bijv), of dat ik geregeld had dat we wat leuks gingen doen (wat ik meestal betaalde).
Ik gaf ze ook vaak wel gelijk, bijv. wat we gingen doen of wat we gingen eten etc. maar dat vond ik gewoon niet erg/boeiend. Als er echt een belangrijk punt van conflict was ging ik er wel tegen in hoor. Ruzies uitlokken om te testen hoe of wat doe ik al helemaal niet, net als andere "spelletjes" om de macht.
Blijkbaar wordt dat toch allemaal niet zo gewaardeerd.
Het punt van mystikvm dat mensen als ik dogmatisch/religieus overtuigd zijn van ons eigen gelijk om vrouwen te aanbidden en bewieroken ofzo op dit punt is onzinnig, daar ik vanaf het begin heb aangegeven dat dat blijkbaar niet werkt (enkel dat ik dat ergens wel raar vind), en dat ik ze nou ook weer niet aanbid.
Oh een "moksi" dus net zoals ik en Schenkstroop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
half schat ik zo
geen goede herinneringen aan eigenlijk haha
Nu ga ik het nog meer doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom gebruik jij bij alles deze smiley:
Staat zo raar.
Misschien moest ze wel bepaalde Handelingen verrichten om wat in haar Poentje Schoentje te krijgen.quote:
Jij was zeker ook altijd goed met Sinterklaas gedichten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien moest ze wel bepaalde Handelingen verrichten om wat in haar Poentje Schoentje te krijgen.
Je bent weer lekker op dreef hèquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien moest ze wel bepaalde Handelingen verrichten om wat in haar Poentje Schoentje te krijgen.
Nee, integendeel. Ik heb er een hekel aan zelfs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:40 schreef heloef het volgende:
Jij was zeker ook altijd goed met Sinterklaas gedichten?
Zwarte Piet zat weer eens te denken, wat hij lanterfant dit jaar moest schenkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ik heb er een hekel aan zelfs.
Over het algemeen willen veel mensen, gemiddeld gezien vrouwen nog meer dan mannen, gaag hun gelijk krijgen. Dan vind ik het ergens iets raars hebben dat als ze te veel gelijk krijgen het ineens ongewenst is. Er zou opzich een bepaalde vorm van logica achter zitten als je het zou waarderen om meestal te krijgen wat je wilt, toch? Dat is alles wat ik zeg, niets meer, niets minder...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij geeft aan het raar te vinden dat vrouwen niet op een voetstuk geplaatst willen worden, maar waarom is dat dan zo raar? Waarom zouden vrouwen volgens jou dan wel in de wolken moeten zijn met een jongen die (bijna) alles voor ze doet en (bijna) altijd ja en amen zegt?
Ik ging er al van uit dat jij niet ALLES voor ze doet en ze niet ALTIJD gelijk geeft, maar toch lijk jij mij zo'n type die het toch te vaak wel zo doet, en daar val ik nou eenmaal niet voor. En je zegt wel dat het onzinnig is dat anderen vinden dat je vrouwen teveel op een voetstuk plaatst, maar toch blijf je aangeven dat je het maar raar en onlogisch vindt. Volgens jou zou het dus eigenlijk wel zo moeten werken. Waarom?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zwarte Piet zat weer eens te denken, wat hij lanterfant dit jaar moest schenken
Een boek over daten werd door haar uiteengereten
En een lesje over de functie van correcte interpunctie, ach
Daar heeft ze nog nooit mee gezeten
En toen, aangespoord door haar seksuele frustratie en zielepijn
Wist Piet dat het een mokkababy moest zijn!
huhquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]!!!
Is dat arme kind nou serieus volgepompt door een onbekende?
En dan verbaasd dat hij niets meer laat horen. Why buy the cow if you can get the milk for free?
Het ging niet zozeer over die negert, het ging er om of je je van de week inderdaad hebt laten volblaffen door iemand waar je geen relatie mee hebt. Zou sneu zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
huh
gaat dit over mij?
ik ben niet eens zo ver gegaan met die negroïde persoon hoor
En er was nog iets over een threesome.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het ging niet zozeer over die negert, het ging er om of je je van de week inderdaad hebt laten volblaffen door iemand waar je geen relatie mee hebt. Zou sneu zijn.
waaromquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het ging niet zozeer over die negert, het ging er om of je je van de week inderdaad hebt laten volblaffen door iemand waar je geen relatie mee hebt. Zou sneu zijn.
Okee WTF heb ik allemaal gemist.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sterker nog, diezelfde persoon is bezet en wil haar als minnares. En er was nog iets over een threesome.
Er is geen spionage lieve schat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
- Strawberry- dat is veel te direct voor de spionage!!
vooral dat m.-woord
Wat lief van je dat je dat deelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sterker nog, diezelfde persoon is bezet en wil haar als minnares. En er was nog iets over een threesome.
Er is een verschil tussen gelijk krijgen als je een discussie wint of bij voorbaat al gelijk krijgen met van alles en nog wat, das geen 'overwinning' meer maar ja-knikkerij en dat valt vaak niet zo goed. Mensen hebben het niet zo op geslijm en kontenkussers en daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Over het algemeen willen veel mensen, gemiddeld gezien vrouwen nog meer dan mannen, gaag hun gelijk krijgen. Dan vind ik het ergens iets raars hebben dat als ze te veel gelijk krijgen het ineens ongewenst is. Er zou opzich een bepaalde vorm van logica achter zitten als je het zou waarderen om meestal te krijgen wat je wilt, toch? Dat is alles wat ik zeg, niets meer, niets minder...
Echt wel. Sowieso wel.quote:
Ik geloof niks van al je verhalen. De ene keer verricht je handelingen met een neger, de andere keer met een vrouw, dan word je ontmaagd door één of andere gek. En nu wilt iemand een trio met je, en wilt iemand je als een minnares?!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
vooral dat m.-woord
pffffquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je geen bezette mensen neuken, dan hoef je niet bang te zijn dat jullie worden betrapt. Triest figuur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
vooral dat m.-woord
Hoe bedoel je dat? Ik heb het ook maar van dit topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je dat deelt.
Waarom zou jij geen relatie kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom
ik bedoel: ik kan nog wel 100 jaar gaan zitten wachten op een Relatie
maar dat zie ik gewoon niet gebeuren.. tja, zou wel het mooist zijn hoor.
ik heb een hoog libido wel
Ja, dat begrijp ik ook wel, maar als je het rationaliseert is het toch onzin dat je "overwinningen" moet behalen "ten koste van" je partner, en dat dat veel fijner zou zijn dan dat hij het wel best vind. Dan is het zo gezien dus inderdaad niet veel meer dan een strijd om dominantie, waarbij dominantie over een dominanter persoon je een beter gevoel geeft (over jezelf?).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gelijk krijgen als je een discussie wint of bij voorbaat al gelijk krijgen met van alles en nog wat, das geen 'overwinning' meer maar ja-knikkerij en dat valt vaak niet zo goed.
Mensen ''bespieden'' ons, echt.quote:
Waarom ze geen relatie kan krijgen? Wat denk je zelf. Ja, misschien met één of andere gekkie hippie, maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou jij geen relatie kunnen krijgen?
Ja oke, niet als je achter bezette mannen aan gaat en bij het eerste contact al meteen in bed duikt. Maar anders zijn er tal van mogelijkheden. Sowieso is een baan daarbij wel handig, of een studie. Dat weet je wel geloof ik.
Mijn waardering voor jou ook. Hoe heb je ooit waardering voor haar kunnen hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
Elke vorm van waardering die ik voor lanterfanteraar heb is per drect gedecimeerd
Genoeg gekke hippies om uit te kiezen denk ik hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom ze geen relatie kan krijgen? Wat denk je zelf. Ja, misschien met één of andere gekkie hippie, maar verder ook niet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou ook. Hoe heb je ooit waardering voor haar kunnen hebben?
Er is geen touw vast te knopen aan je verhalen. Dan is het weer zoenen bij het uitgaan, dan heb je daar weer een hekel aan, dan heb je nog nooit een penis gezien, dan weer heb je Handelingen verricht met vreemden. Dan weer ken je niemand, daarna nodigen ze je weer uit voor een trio.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben gewoon aan het experimenteren hoor.
Meesten hebben dat op de middelbare school gedaan.
Voor mij begint dat nu pas.
Snap die vijandigheid niet zo.
Of hij wijst je hard af omdat je je in trio-ONS's hebt laten volblaffen door allerlei bezette dertigers en negertsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm tja.
Het is allemaal een beetje aftasten tot ik een leuke, lieve jongen tegenkom. Dan zal het wel een voltreffer zijn.
Experimenteren oke, maar je door de eerste de beste uit een kroeg laten ontmaagden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben gewoon aan het experimenteren hoor.
Meesten hebben dat op de middelbare school gedaan.
Voor mij begint dat nu pas.
Snap die vijandigheid niet zo.
Waarom niet? Je leeft maar één keer en je komt die persoon toch niet meer tegen (ikzelf zou het ook niet doen, maar ja)..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Experimenteren oke, maar je door de eerste de beste uit een kroeg laten ontmaagden?
zo werkt dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Experimenteren oke, maar je door de eerste de beste uit een kroeg laten ontmaagden?
Velen gingen haar voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter door iemand in de kroeg dan door iemand met wie je een relatie wilt, als je dan nog maagd bent sta je zwaar voor lulquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter door iemand in de kroeg dan door iemand met wie je een relatie wilt, als je dan nog maagd bent sta je zwaar voor lul
is dit een grapje Maanvisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter door iemand in de kroeg dan door iemand met wie je een relatie wilt, als je dan nog maagd bent sta je zwaar voor lul
Wat is dat nou voor een onzin er zijn genoeg relaties tussen mensen met ervaring en mensen zonder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom iwannabehighquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Lantefanter, wil je een keer afspreken met mij?
Jij maakt het ervan dat het ten koste gaat van mijn partner, misschien houdt hij wel van een discussie? Die kun je namelijk ook normaal of op een leuke manier voeren. Er is geen strijd om dominantie, maar hij laat tenminste niet over zich heen lopen wat ik respecteer en vice versa.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook wel, maar als je het rationaliseert is het toch onzin dat je "overwinningen" moet behalen "ten koste van" je partner, en dat dat veel fijner zou zijn dan dat hij het wel best vind. Dan is het zo gezien dus inderdaad niet veel meer dan een strijd om dominantie, waarbij dominantie over een dominanter persoon je een beter gevoel geeft (over jezelf?).
Omdat je interessant bent.quote:
Is dat niet in de eerste plaats afhankelijk van leeftijd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zal ik daar vast overheen gelezen hebben, wanneer zei ze dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik heb het ook maar van dit topic.
Dan kan je naar de meet van dit topic. Zouden veel mensen leuk vinden geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
nu ik wat zelfverzekerder ben
durf ik misschien wel mensen te ontmoeten weer
Ik bedoel niet als relatiemateriaal trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als zij ook zo is in het echt, ben ik héél snel weg.![]()
Wil je dat, Lantefant?
Gister of eergister.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zal ik daar vast overheen gelezen hebben, wanneer zei ze dat?
Niemand?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:18 schreef oco het volgende:
ok nog even een vraag: ik heb al eerder gezegd dat ik moeite heb met het benaderen van meisjes(nouja moeite, ik heb het nog nooit echt geprobeerd uit angst), maar zelfs als ik al een meisje zou benaderen, waar heb je het dan in godsnaam over? koetjes en kalfjes lees ik overal, maar dat is nogal zo vaag. over het weer/dat de trein te laat is etc., dat is toch veel te clichematig en daar kan je toch geen leuk gesprek mee opbouwen?
Je mag best toegeven dat je hem er stiekem in wil stoppen hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel niet als relatiemateriaal trouwens.
Meer als mens als ze echt zo is zou ik haar wel eens willen spreken.
*proest*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je hem er stiekem in wil stoppen hoor.
Je ontsnapt soms niet aan de cliche-matige dingen. Dat snappen de mensen dan ook wel, als je echt een goede opener wil die niet gelijk laat zien dat je enorm veel interesse hebt, dan kom je naar een meid toe met een vraag, dat je de weg niet weet. Kan ook allemaal, wel moeilijker om er dan nog iets concreets uit te halen.quote:
Dacht ik ook, maar toen begon ze ineens over trio's en dergelijke en dat ze idd ongmaagd was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze toen niets wilde loslaten over de ontmaagding en de persoon daarachter.
Ik heb dat niet zo direct gezegd hoor volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zal ik daar vast overheen gelezen hebben, wanneer zei ze dat?
nee dan loop ik als een soort hert tussen allemaal belegen mannenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan je naar de meet van dit topic. Zouden veel mensen leuk vinden geloof ik.
Dat lijkt wel een quote van mij dat ik ooit eens in deze reeks postte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:18 schreef oco het volgende:
ok nog even een vraag: ik heb al eerder gezegd dat ik moeite heb met het benaderen van meisjes(nouja moeite, ik heb het nog nooit echt geprobeerd uit angst), maar zelfs als ik al een meisje zou benaderen, waar heb je het dan in godsnaam over? koetjes en kalfjes lees ik overal, maar dat is nogal zo vaag. over het weer/dat de trein te laat is etc., dat is toch veel te clichematig en daar kan je toch geen leuk gesprek mee opbouwen?
Vanalles. Zij zal ook wel wat gespreksonderwerpen hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:18 schreef oco het volgende:
Dat las ik nog wel ja, maar nergens zag ik staan dat die persoon bezet was en haar als minnares wil.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen begon ze ineens over trio's en dergelijke en dat ze idd ongmaagd was.
Je bent niet de enige vrouw die komt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo direct gezegd hoor volgens mij
[..]
nee dan loop ik als een soort hert tussen allemaal belegen mannen
Niet? Oh naja, spionnen zitten hier toch niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat las ik nog wel ja, maar nergens zag ik staan dat die persoon bezet was en haar als minnares wil.
Ik dacht het niet nee, en uit haar reactie maakte ik op dat ze dat ook liever niet deelde. Niet dat het mij uit maakt of die spionnen er zijn, maar interessant dat je er zo makkelijk over doet terwijl je amper iets over jezelf wil loslaten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet? Oh naja, spionnen zitten hier toch niet.
Zoals de waard is...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze toen niets wilde loslaten over de ontmaagding en de persoon daarachter.
Ik heb genoeg over mezelf losgelaten, dat jij dat niet hebt gelezen is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht het niet nee, en uit haar reactie maakte ik op dat ze dat ook liever niet deelde. Niet dat het mij uit maakt of die spionnen er zijn, maar interessant dat je er zo makkelijk over doet terwijl je amper iets over jezelf wil loslaten.
Ik ben het met je eens voor de eerste keer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht het niet nee, en uit haar reactie maakte ik op dat ze dat ook liever niet deelde. Niet dat het mij uit maakt of die spionnen er zijn, maar interessant dat je er zo makkelijk over doet terwijl je amper iets over jezelf wil loslaten.
Ah tegen het zere been? Het kwam zo op me over maar blijkbaar zit ik compleet fout.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb genoeg over mezelf losgelaten, dat jij dat niet hebt gelezen is niet mijn probleem.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens voor de eerste keer.
Niet tegen het zere been, maar als je er niet vanaf het begin bij bent geweest en dus blijkbaar niet alles gelezen hebt is zo'n verwijt nogal misplaatst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah tegen het zere been? Het kwam zo op me over maar blijkbaar zit ik compleet fout.
mannendingen. auto's, studie, andere vrienden van me, (mannen)dingen die we gaan doen, etc. dat is toch geen gespreksstof voor een eerste gesprekje met een meisje die je niet kent?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanalles. Zij zal ook wel wat gespreksonderwerpen hebben.
Waar praat je met je vrienden over?
Ik lees al vanaf het begin mee maar begon wat later met posten, dus daar zit jij dan weer fout.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet tegen het zere been, maar als je er niet vanaf het begin bij bent geweest en dus blijkbaar niet alles gelezen hebt is zo'n verwijt nogal misplaatst.
Ik zou nog maar eens goed kijken naar de lijst van genodigden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo direct gezegd hoor volgens mij
[..]
nee dan loop ik als een soort hert tussen allemaal belegen mannen
Dan heb je niet goed gelezen blijkbaar, ook goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik lees al vanaf het begin mee maar begon wat later met posten, dus daar zit jij dan weer fout.
Blijkbaar ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen blijkbaar, ook goed.
Dat is een welbekende strategie van veel users op fok. of je laat zo min mogelijk over jezelf los zodat men niks om handen heeft om je aantevallen. Of je probeert overal zo poltiek correct uit de verf te komen zodat men geen kritiek kan geven op jouw persoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens voor de eerste keer.
Studie wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef oco het volgende:
[..]
mannendingen. auto's, studie, andere vrienden van me, (mannen)dingen die we gaan doen, etc. dat is toch geen gespreksstof voor een eerste gesprekje met een meisje die je niet kent?
Ze heeft ons verteld dat ze last van acné/puisten heeft, onzeker is en verder weet ik het niet meer. Niet veel bijzonders dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
iwannabehigh lult maar wat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik niet de enige.
Het was wel wat meer dan dat, deze week nog trouwens, maar laat maar verder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze heeft ons verteld dat ze last van acné/puisten heeft, onzeker is en verder weet ik het niet meer. Niet veel bijzonders dus.
Wat lul ik, eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
iwannabehigh lult maar wat.
Die zit te hopen op nog een openhartigheid van mij wat ie tegen me kan gebruiken.
tja, hobbies. ook allemaal mannendingen eigelijk. ik dacht juist dat studie een no-no was?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Studie wel.
Het kan ook gaan over je hobbies, wat je de laatste tijd gedaan hebt, het nieuws/actualiteiten.
Maar ik snap je probleem heel goed, ben zelf ook geen meester in small-talk.
Dus je ziet een leuk meisje en zegt "hey! maareh.. wat studeer je?"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Studie wel.
Het kan ook gaan over je hobbies, wat je de laatste tijd gedaan hebt, het nieuws/actualiteiten.
Maar ik snap je probleem heel goed, ben zelf ook geen meester in small-talk.
Dat ik zogenaamd niet veel over mezelf heb verteld.quote:
Er zijn ook gewoon mensen die niet zo veel bijzonderheden hebben hoor. Mijn grootste 'onzekerheid' is dat ik wat te zwaar ben. Nou, leef je uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Ze heeft ons verteld dat ze last van acné/puisten heeft, onzeker is en verder weet ik het niet meer. Niet veel bijzonders dus.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus je ziet een leuk meisje en zegt "hey! maareh.. wat studeer je?"
Dus als een anders iets van jou zou posten wat jij liever niet zelf hier zou zeggen vind je dat geen probleem? Lijkt me niet het geval toch.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zit te hopen op nog een openhartigheid van mij wat ie tegen me kan gebruiken.
Niet als openingszin natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus je ziet een leuk meisje en zegt "hey! maareh.. wat studeer je?"
Dat je dikkig bent? Zo interessant zou het dan niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was wel wat meer dan dat, deze week nog trouwens, maar laat maar verder.
Wat leef je uit? Waar slaat die reactie nou weer op dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die niet zo veel bijzonderheden hebben hoor. Mijn grootste 'onzekerheid' is dat ik wat te zwaar ben. Nou, leef je uit
[..]
Wat is daar mis mee?
Ik dacht dus dat ze in het topic dat ook had gezegd, aangezien ze dat trio gedoe blijkbaar geen probleem vindt. Ik zie dan niet zo goed wat het onderscheid in angst voor spionage dan is, als ze wel over dat soort dingen praat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus als een anders iets van jou zou posten wat jij liever niet zelf hier zou zeggen vind je dat geen probleem? Lijkt me niet het geval toch.
Nee, dat is natuurlijk niet aan de man.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef oco het volgende:
[..]
tja, hobbies. ook allemaal mannendingen eigelijk. ik dacht juist dat studie een no-no was?
hoe los jij dan die pijnlijke stiltes en andere akward momenten op? of is dat aan de man?
Dat mensen hier klagen dat Strawberry zich niet 'blootgeeft', terugkerend thema en ik word er een beetje moe van (afgezien van dat ik maar 5 uur slaap achter de kiezen heb)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat leef je uit? Waar slaat die reactie nou weer op dan?
Wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat je dikkig bent? Zo interessant zou het dan niet geweest zijn.![]()
Dan maak je DMs openbaar en kan je een ban aan je broek verwachten.quote:Ophouden met zeggen dat ik dingen tegen je zou gebruiken, anders had ik hier wel iets héél anders neergeplaatst wat je me ooit hebt verteld privé.
Dat onderscheid is aan haar, dat wij het niet zien is weer wat anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ze in het topic dat ook had gezegd, aangezien ze dat trio gedoe blijkbaar geen probleem vindt. Ik zie dan niet zo goed wat het onderscheid in angst voor spionage dan is, als ze wel over dat soort dingen praat.
Maar dat was een vergissing mijnerzijds.
En toch. hoe lang duurt zo'n gesprek? en hoe weet je nou wanneer je precies een nummer vragen? voor velen een tweede natuur maar voor mij is dit allemaal hogere wiskunde helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk niet aan de man.Moet van beide kanten komen.
Waarom zou dat een no-no zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef oco het volgende:
tja, hobbies. ook allemaal mannendingen eigelijk. ik dacht juist dat studie een no-no was?
Als je een klik met een persoon hebt, loopt het vanzelf wel. Zo niet; dan moet je vooruit gaan plannen waar je over kunt vragen. Maar dat doe ik alleen als ik om een over andere sociale reden een gesprek in gang moet houden.quote:hoe los jij dan die pijnlijke stiltes en andere akward momenten op? of is dat aan de man?
Daar zijn geen 'formules' voor, maar meestal praat ik in totaal toch wel een uur met een meid. Maar je kunt altijd een telefoonnummer vragen; de kans dat ze 'em geeft is alleen een stuk groter als ze jou ook leuk vindt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef oco het volgende:
En toch. hoe lang duurt zo'n gesprek? en hoe weet je nou wanneer je precies een nummer vragen? voor velen een tweede natuur maar voor mij is dit allemaal hogere wiskunde helaas.
Ik begrijp het best dat ze dat niet doet, doe ik ook niet hier. Maar om dat anderen wel 'bloot te geven' lijkt me ook niet leuk voor die personen. Vandaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat mensen hier klagen dat Strawberry zich niet 'blootgeeft', terugkerend thema en ik word er een beetje moe van (afgezien van dat ik maar 5 uur slaap achter de kiezen heb)
Daar is niet echt een vast moment voor....helaas. Dat is idd iets wat je kan aanvoelen. Heeft ze interesse en houdt het contact bijna op door, weet ik veel, iemand moet weg, dan kan je makkelijk haar nummer vragen. Of ze interesse heeft kan je dan wel aan signalen zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef oco het volgende:
[..]
En toch. hoe lang duurt zo'n gesprek? en hoe weet je nou wanneer je precies een nummer vragen? voor velen een tweede natuur maar voor mij is dit allemaal hogere wiskunde helaas.
Ik ga sowieso niks openbaar maken, voel ik niet zoveel voor en ik vind het niet eens leuk om te doen (voor jou). Het gaat erom dat jij het zelf wel doet; je hebt het gedaan bij mij, bij MLIG, bij Richard, je hebt hier persoonlijke dingen over hun situaties getypt terwijl hun dat helemaal niet wilden en dat ook duidelijk aangaven. Nu weer bij Lanter, terwijl ze bang is voor zogenaamde ''spionage''.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat?Daar heb ik het nooit over gehad.
[..]
Dan maak je DMs openbaar en kan je een ban aan je broek verwachten.
Het is ook niet even handig om het bericht dan te quoten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik begrijp het best dat ze dat niet doet, doe ik ook niet hier. Maar om dat anderen wel 'bloot te geven' lijkt me ook niet leuk voor die personen. Vandaar.
Straw herhaalt alleen wat Lanter hier in het topic gezegd heeft. En wat betreft Richard; dan had 'ie maar niet iedereen voor moeten liegen. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga sowieso niks openbaar maken, voel ik niet zoveel voor en ik vind het niet eens leuk om te doen (voor jou). Het gaat erom dat jij het zelf wel doet; je hebt het gedaan bij mij, bij MLIG, bij Richard, je hebt hier persoonlijke dingen over hun situaties getypt terwijl hun dat helemaal niet wilden en dat ook duidelijk aangaven. Nu weer bij Lanter, terwijl ze bang is voor zogenaamde ''spionage''.
Was voor zijn leugens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Straw herhaalt alleen wat Lanter hier in het topic gezegd heeft. En wat betreft Richard; dan had 'ie maar niet iedereen voor moeten liegen. Eigen schuld.
Schuif de schuld lekker op mij af ja, ik wil het best aanpassen maar ik heb het niet als enige ge-quote.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook niet even handig om het bericht dan te quoten.![]()
Ik heb het wel aangepast namelijk.
Zit je daar nu nog mee? Dat heb ik toch uitgelegd. Je was gevaarlijk bezig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niks openbaar maken, voel ik niet zoveel voor en ik vind het niet eens leuk om te doen (voor jou). Het gaat erom dat jij het zelf wel doet; je hebt het gedaan bij mij, bij MLIG, bij Richard, je hebt hier persoonlijke dingen over hun situaties getypt terwijl hun dat helemaal niet wilden en dat ook duidelijk aangaven. Nu weer bij Lanter, terwijl ze bang is voor zogenaamde ''spionage''.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schuif de schuld lekker op mij af ja, ik wil het best aanpassen maar ik heb het niet als enige ge-quote.
Ik zit er niet mee, en ik was ook niet gevaarlijk bezig (quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit je daar nu nog mee? Dat heb ik toch uitgelegd. Je was gevaarlijk bezig.
Daar doelde ik op, het was in de eerste plaats niet handig van jou namelijk. Het is niet mijn schuld dat het dan ge-quote wordt. Door meerdere personen trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Schuld? Ik geef jou nergens de schuld van, alleen dat het niet handig is.
Z'n hele verhaal was een grote leugen, good riddance.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Was voor zijn leugens.Niks eigen schuld dus, zoiets hoor je gewoon niet te doen vind ik, en het was ook echt persoonlijk.
Waar heb je het nu over? Dat over zijn vader en zusje? Volgens mij heeft hij dat wel eens gepost. Hij heeft er ook nooit over geklaagd of zo, dus waarom jij dat wel doet is me een raadsel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Was voor zijn leugens.Niks eigen schuld dus, zoiets hoor je gewoon niet te doen vind ik, en het was ook echt persoonlijk.
Blijkbaar ook niet, Strawberry zegt nu weer van niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Z'n hele verhaal was een grote leugen, good riddance.
Ik heb kennelijk wat gemist de afgelopen dagen? FF een korte samenvatting?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Blijkbaar ook niet, Strawberry zegt nu weer van niet.
Jahoor, ik heb toch duidelijk een post gezien van hem dat hij dat helemaal niet leuk vond. Zo ook met MLIG dat je iets zei over hem en zijn zusje. Wat ook nooit gepost was in het topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over? Dat over zijn vader en zusje? Volgens mij heeft hij dat wel eens gepost. Hij heeft er ook nooit over geklaagd of zo, dus waarom jij dat wel doet is me een raadsel.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, het was in de eerste plaats niet handig van jou namelijk.
Dat zeg ik ook nergens.quote:Het is niet mijn schuld dat het dan ge-quote wordt. Door meerdere personen trouwens.
Zo zie je maar wat een complete idioot het was dus. Ga je het iemand dan kwalijk nemen dat die zich loopt te ergeren als Richard doodnormaal door loopt te posten in dit topic toentertijd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Blijkbaar ook niet, Strawberry zegt nu weer van niet.
Het is gewoon moeilijk dat na al de rare dingen die sommige users hebben gepost en dat zonder enige schaamte, om dan nog precies te weten wat wel en niet enkel in DM is gezegd. Ik weet niet meer wat precies de aanleiding was voor dat met zijn zusje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jahoor, ik heb toch duidelijk een post gezien van hem dat hij dat helemaal niet leuk vond. Zo ook met MLIG dat je iets zei over hem en zijn zusje. Wat ook nooit gepost was in het topic.
Ik zeg ook niet dat jij het ontkent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet.
[..]
Dat zeg ik ook nergens.
De onthullingen waren gelogen. Hij heeft dus wel geneukt en heeft geen kloon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef Catbert het volgende:
Oh, schenkie in m'n fotoboek. Hoi schenkie!
[..]
Ik heb kennelijk wat gemist de afgelopen dagen? FF een korte samenvatting?
Het gevaarlijke was dus dat jij zelf het totaal niet ernstig vond.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, en ik was ook niet gevaarlijk bezig (![]()
) maar kom niet slachtofferig doen met dat ik bepaalde dingen tegen jou wil gebruiken. Kom op zeg, dan had ik dat allang gedaan.
Waarom geloof je dit opeens wel dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
De onthullingen waren gelogen. Hij heeft dus wel geneukt en heeft geen kloon.
Verder is het good riddance want Richard spoort niet helemaal. En dan bedoel ik niet zijn BDD.
Wow, een uur! ik dacht dat je met 10 minuten wel uitgepraat was en een nummer op zak hadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom zou dat een no-no zijn?
[..]
Als je een klik met een persoon hebt, loopt het vanzelf wel. Zo niet; dan moet je vooruit gaan plannen waar je over kunt vragen. Maar dat doe ik alleen als ik om een over andere sociale reden een gesprek in gang moet houden.
[..]
Daar zijn geen 'formules' voor, maar meestal praat ik in totaal toch wel een uur met een meid. Maar je kunt altijd een telefoonnummer vragen; de kans dat ze 'em geeft is alleen een stuk groter als ze jou ook leuk vindt.
Bepaald 'bewijs' en andere dingen. Bovendien is het nogal een overschatting om te denken dat hij zo zonder moeite alles bij elkaar kan liegen, zelfs irl. Nee, ik ben wel overtuigd dat het nu toch echt is, maar ik snap dat het allemaal nogal twijfelachtig lijkt.quote:
Ik snap niet dat je dat geneuzel uberhaupt nog aan wil horen. Kennelijk zit er toch een soort behoefte bij je voor wacko's te zorgen. Ik had 'em al lang in z'n eigen sop gaar laten koken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Bepaald 'bewijs' en andere dingen. Bovendien is het nogal een overschatting om te denken dat hij zo zonder moeite alles bij elkaar kan liegen, zelfs irl. Nee, ik ben wel overtuigd dat het nu toch echt is, maar ik snap dat het allemaal nogal twijfelachtig lijkt.
Ze geniet er gewoon van. Dat is toch wel duidelijk, nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dat geneuzel uberhaupt nog aan wil horen. Kennelijk zit er toch een soort behoefte bij je voor wacko's te zorgen. Ik had 'em al lang in z'n eigen sop gaar laten koken.
Te zorgen? Nee joh, ik negeer hem volkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dat geneuzel uberhaupt nog aan wil horen. Kennelijk zit er toch een soort behoefte bij je voor wacko's te zorgen. Ik had 'em al lang in z'n eigen sop gaar laten koken.
Waarvan precies? De zoveelste zelfmoorddreiging of zelfdestructieve actie, daar geniet ik van ja?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze geniet er gewoon van. Dat is toch wel duidelijk, nu.
Okequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef Supersoep het volgende:
Over mij.
Het gaat altijd over mij en als het niet over mij gaat dan zou het wel over mij moeten gaan.
Kweenie, omdat ze er nog niet klaar voor is. Net na nieuwjaar, met ex-huisgenote.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Wanneer heb je weer een date? Zo nee waarom niet. Etc. Wanneer heb je voor het laatst geneukt en met wie?
Die ex-huisgenoot?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kweenie, omdat ze er nog niet klaar voor is. Net na nieuwjaar, met ex-huisgenote.
Als date?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ehhh ja? Ik weet niet waar je op doelt.
Denk je echt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, ik kan het me niet voorstellen om een heel uur met iemand te pratenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef oco het volgende:
[..]
Wow, een uur! ik dacht dat je met 10 minuten wel uitgepraat was en een nummer op zak hadmet mijn eigen pa ben ik na 5 minuten al uitgepraat, laat staan een onbekend meisje!
volgens mij heb ik nog een lange weg te gaan
Oh zo, nee niet die ex-huisgenote. Die werd eruit gekicked en sindsdien (behalve een sms een paar dagen geleden) niks meer van vernomen.quote:
Working on it.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw dateleven?
Ze wil nog een keer komenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh zo, nee niet die ex-huisgenote. Die werd eruit gekicked en sindsdien (behalve een sms een paar dagen geleden) niks meer van vernomen.
Meen je dat? Ik kan zo uren met iemand praten over helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Idd, ik kan het me niet voorstellen om een heel uur met iemand te praten
Alleen nog biosplannen dus.quote:
Natuurlijk, anders was je er niet zolang op in gegaan. Dat heeft niks meer met naïviteit te maken, je vond het gewoon leuk. Zelfde hier met MLIG, je gaat er altijd zo lekker diep op in (voor één jaar nu al) terwijl je heus wel weet dat het helemaal niks helpt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarvan precies? De zoveelste zelfmoorddreiging of zelfdestructieve actie, daar geniet ik van ja?
Ja en?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik kan zo uren met iemand praten over helemaal niks.
[..]
Alleen nog biosplannen dus.
Niet perse aan een stuk, over de hele avond. Maar als je een date met een meid hebt ben je als alles goedgaat toch wel een paar uur aan 't kletsen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef oco het volgende:
Wow, een uur! ik dacht dat je met 10 minuten wel uitgepraat was en een nummer op zak hadmet mijn eigen pa ben ik na 5 minuten al uitgepraat, laat staan een onbekend meisje!
volgens mij heb ik nog een lange weg te gaan
Nee, godverdomme, waarom gaat iedereen ervan uit dat als Strawberry wat zegt, dat het dan klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Denk je echt?
[..]
Wat, je kan toch wel iets verzinnen? Je wilt toch iets van iemand anders weten of ben je echt niet geïnteresseerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef minibeer het volgende:
Als er nieuws is lees je het vanzelf welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af hoor.
Ik vraag al niks meer hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er nieuws is lees je het vanzelf wel
Nee joh ik ga 2 uur braaf naast haar de film zitten kijken en zeg nietsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat wordt vast een denderende biosdate
Iets zegt me dat ze ook op Fok zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er nieuws is lees je het vanzelf wel
En als ze dan toch iets vraagt dan is 'Ja en?' een heel goed antwoordquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh ik ga 2 uur braaf naast haar de film zitten kijken en zeg niets
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En als ze dan toch iets vraagt dan is 'Ja en?' een heel goed antwoord
Oh ja? En wie denk je dat het eventueel zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze ook op Fok zit.
Wat, wiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze ook op Fok zit.
Dat is wel netjes met 2 woordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En als ze dan toch iets vraagt dan is 'Ja en?' een heel goed antwoord
Hehequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja? En wie denk je dat het eventueel zou kunnen zijn?
Ik ga het gelijk eens vragen of dat zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |