SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ach liefje toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zou jij het niet leuk vinden als je vriendje echt echt supergek op je was? Als hij je zou aanbidden, om het zo te zeggen?
Je moet over kunnen komen alsof jij voor jezelf opkomt. Je moet lief zijn maar ook een eigen mening hebben en niet de confrontatie uit de weg gaan. Anders krijg je alleen van die Priscilla's die maar al te graag over je heen lopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zou jij het niet leuk vinden als je vriendje echt echt supergek op je was? Als hij je zou aanbidden, om het zo te zeggen?
Omdat dat ten koste gaat van je eigenwaarde. En waarom zou iemand van jou houden als jij niet van jezelf kan houden?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus meer, waarom niet? Andersom zou het me leuk lijken namelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, heb er ooit zo een gehad en was hem heel snel zat.
Oh okquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef Mystikvm het volgende:
Het gaat vooral om dat voetstuk. Je hoeft ze niet per sé op hun nummer te zetten of constant een botte lul zijn, maar je moet tegengas durven geven. Je moet het oneens durven zijn met ze en je moet een grapje durven maken ten koste van vrouwen.
Omdat het niet werkte, het was irritant en ik was hem snel zat. Is dat niet genoeg?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus meer, waarom niet? Andersom zou het me leuk lijken namelijk
Wat is het probleem daarmee? Ik houd daar wel van, iemand die overkomt alsof ze mij rauw lust. Bij sommige mannen past dat wel, bij andere niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar wat als de vrouw nou bitchy en direct is ????
Dan zit er al helemaal geen spanning meer in. Andersom is dat niet leuk, dacht ik vroeger ook altijd. Overkwam me een keer, compleet obsessief wijf. Gatver.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Oh okHet klinkt niet echt als ik though
![]()
Ik snap dat verhaal over dat voetstuk nooit echt. Ik zie meisjes wel als iets bijzonders, voel me er niet op mijn gemak mee, maar is dat per se fout? Waarschijnlijk snap ik jullie punt niet omdat ik er op een totaal andere manier tegenaan kijk
Het is niet aan ons om te oordelen of dat fout is. Het leidt tot de situatie waarin jij nu zit, en gezien je posts hier in dit topic ben jij daar niet gelukkig mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik snap dat verhaal over dat voetstuk nooit echt. Ik zie meisjes wel als iets bijzonders, voel me er niet op mijn gemak mee, maar is dat per se fout? Waarschijnlijk snap ik jullie punt niet omdat ik er op een totaal andere manier tegenaan kijk
Je moet je juist wel op je gemak voelen bij vrouwen. Dan behandel je ze ook als 'normaal' en durf je wel met ze in discussie te gaan. Daar houden ze van.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Oh nee hoor ik begrijp wel dat je nerveus word van meisjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
![]()
stomme trut wat is dat voor kutvraag?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje kunnen mannen soms ook expres ruzie zoeken met een meisje om te zien hoe ver ze kunnen gaan ??
Ik zoek nooit ruzie, maar ga soms wel bewust over het randje om te kijken hoe ze op mijn humor reageert en wat ik wel en niet kan zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje kunnen mannen soms ook expres ruzie zoeken met een meisje om te zien hoe ver ze kunnen gaan ??
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
stomme trut wat is dat voor kutvraag?
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
stomme trut wat is dat voor kutvraag?
Ok. Jullie hebben me overtuigd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef Mystikvm het volgende:
Je moet je juist wel op je gemak voelen bij vrouwen. Dan behandel je ze ook als 'normaal' en durf je wel met ze in discussie te gaan. Daar houden ze van.
Wat iemand al zei, het gaat ten koste van je eigenwaarde en de relatie is dan niet gelijkwaardig meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Inzien dat ze net zoals jou zijn. Eerst wat eigenwaarde krijgen dus, want dat had je al niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok. Jullie hebben me overtuigd.
Maar wat moet ik doen om die vrouwen van dat voetstuk af te krijgen en me meer op mijn gemak te voelen?
Hoe ik daarover en denk en voel zit volgens mij erg diep.
Moet ik iets doen, moet ik iets inzien?
Wat is de 'basiscursus anti-voetstuk'?
Eens. En je hebt het gevoel dat er niets meer te behalen valt. Funest voor een relatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan zit er al helemaal geen spanning meer in. Andersom is dat niet leuk, dacht ik vroeger ook altijd. Overkwam me een keer, compleet obsessief wijf. Gatver.
Weten dat iemand je echt leuk vindt is geweldig, maar als het te ver gaat, is het heel bedwingend.
Stoppen om je druk te maken over dingen. En dan komen we terug op de punten die al eerder zijn aangedragen over houding, zelfvertrouwen en weten waar jouw kwaliteiten liggen.quote:
Als een test. Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Okee het wordt weer tijd voor een van heloef's LOI cursussen zie ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok. Jullie hebben me overtuigd.
Maar wat moet ik doen om die vrouwen van dat voetstuk af te krijgen en me meer op mijn gemak te voelen?
Hoe ik daarover en denk en voel zit volgens mij erg diep.
Moet ik iets doen, moet ik iets inzien?
Wat is de 'basiscursus anti-voetstuk'?
Ik heb ondertiteling nodig. "Handelingen"?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog wel moeite wanneer Bruine ogen mij minutenlang aankijken
help, wat moet ik dan doen ( dan doel ik op een moment van uren na handelingen)
Waarom heb je daar moeite mee? Komt hij dan te dichtbij?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog wel moeite wanneer Bruine ogen mij minutenlang aankijken
help, wat moet ik dan doen ( dan doel ik op een moment van uren na handelingen)
Seks.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik heb ondertiteling nodig. "Handelingen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |