Nergens voor nodig. Men kan overal in Nederland op ieder tijdstip van de dag veilig rondlopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef ghettofred het volgende:
Ook voel ik mij wel is onveilig op straat zeker in de avond, je weet maar nooit.
Dat zou ik niet zeggen, ik zou niet door de bijlmer om 2 uur snachts willen lopenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Men kan overal in Nederland op ieder tijdstip van de dag veilig rondlopen.
Waarom niet? Ik durf dat wel, hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef ghettofred het volgende:
Dat zou ik niet zeggen, ik zou niet door de bijlmer om 2 uur snachts willen lopen
ja surequote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Men kan overal in Nederland op ieder tijdstip van de dag veilig rondlopen.
Dat is zo'n groot wit beeld, ik weet het ook niet.quote:
Als je het vergelijkt met andere landen heeft hij opzich best wel gelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja surejij woont in een christelijk dorp zeker
Als je echt zo ghetto bent, ghettofred, laat je niet zo over je heen lopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Dat is zo'n groot wit beeld, ik weet het ook niet.
Hij is echt eng om te zien, ook mijn kelder in de flat is ingebroken er staan in mijn schuurtje opeens allemaal brommers, met de deur open.
Ik laat het beneden maar voor wat het is, mijn fiets zet ik toch binnen in mijn huis neer.
Ligt eraan, waar precies?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen, ik zou niet door de bijlmer om 2 uur snachts willen lopen
Doen alsof dit niet zo is.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Serieus, in Nederland kan men overal veilig over straat op ieder moment. Ik blijf erbij.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
in de ergste achterbuurt stuk, het gaat immers dat je zogenaamd overal veilig bent volgens socios.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef ghettofred het volgende:
[..]
in de ergste achterbuurt stuk, het gaat immers dat je zogenaamd overal veilig bent volgens socios.
zeker als je onzeker loopt.
Ik ben wel is bedreigd in rotterdam voor helemaal niets tijdens het zomercarnaval
quote:
Jij bent dan ook een stuk onbenul die wij hier niet willen hebben. Terechte dreigement.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef ghettofred het volgende:
[..]
in de ergste achterbuurt stuk, het gaat immers dat je zogenaamd overal veilig bent volgens socios.
zeker als je onzeker loopt.
Ik ben wel is bedreigd in rotterdam voor helemaal niets tijdens het zomercarnaval
Bos en lommer ken ik iemand, en dat is amsterdam oost?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef Yreal het volgende:
De Bijlmer is opzich niet zo erg, daar schieten ze alleen elkaar dood.
Amsterdam Oost is een plek waar je 's nachts echt niet wil zijn
Welk deel dan precies?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef Yreal het volgende:
Gewoon Oost.. Transvaal, indische buurt enzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Bos en lommer ken ik iemand, en dat is amsterdam oost?
Ik kom daar zelden, hij heeft daar een anti kraak pand, gescheiden man met een kind van 3
Nee, dat ligt in West.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef ghettofred het volgende:
Bos en lommer ken ik iemand, en dat is amsterdam oost?
Alles ten westen daarvan bedoel ik dan. Watergraafsmeer is wel chil snachts.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Welk deel dan precies?
Toch niet de Watergraafsmeer, hè?
Transvaal is toch in Den Haag en de indische buurt in Zwolle?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon Oost.. Transvaal, indische buurt enzo.
ik wil er niet eens komen van mijn leven hahaquote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een stuk onbenul die wij hier niet willen hebben. Terechte dreigement.
Jij denkt zeker dat er ook maar een europastraat is in dit land?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Transvaal is toch in Den Haag en de indische buurt in Zwolle?
Gn mang.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef ghettofred het volgende:
Je hebt gelijk, niet aan gedacht.
Maar ik ga proberen te slapen, moet morgen om 6 uur weer op.
Hij heeft tenminste een beetje ballen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef ukga het volgende:
[..]
Dapper Treinen-nerd loopt wel ff door de H-buurt
Als je nachts in Amsterdam Oost loopt moet je altijd capuchon op doen + bandana/sjaal voor je mond doen en dan laten ze je met rustquote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef Yreal het volgende:
De Bijlmer is opzich niet zo erg, daar schieten ze alleen elkaar dood.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef Masterboy het volgende:
Alsof er een Ghetto in Nederland Meppel is
Politie in Nederland doet zelden wat met dat soort kleine dingenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef Olijfboom het volgende:
Bel de politie, geluidsoverlast? Bedreiging?
Hopi boyz krijgen iemand met 18 kogels toch nog niet doodquote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef ukga het volgende:
[..]
Als de hoppiboys het niet lukt, zal de greengang het wel proberenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hopi boyz krijgen iemand met 18 kogels toch nog niet dood
Socios in de Bos en Lommer. Ik denk dat ie na 5 minuten jankend in een portiek de foetes-houdeing aanneemtquote:Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een beetje ballen.
Daar doelde ik op, die hadden toch iemand met 4 man proberen te clippen (20+ kogels) terwijl het doelwit amper schade hadquote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef ukga het volgende:
[..]
Als de hoppiboys het niet lukt, zal de greengang het wel proberen
Misschien is hij wel een echte thug. Je weet het niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef ukga het volgende:
[..]
Socios in de Bos en Lommer. Ik denk dat ie na 5 minuten jankend in een portiek de foetes-houdeing aanneemt
Ik weet ook nog dat er in korte tijd meer dan 20 man waren neergeschoten in de bijlmer en dat er uiteindelijk maar 3 ofzo dood gingen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, die hadden toch iemand met 4 man proberen te clippn
Pertinent onwaar en direct verworpen door de empirie: ook in Nederland vinden straatroven plaats, de slachroffers daarvan waren op dat moment niet veilig.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Serieus, in Nederland kan men overal veilig over straat op ieder moment. Ik blijf erbij.
Ja maar toch. Iemand die ik ken is laatst nog beroofd in de H-buurt. En behalve doodgeschoten worden, vind ik in het ziekenhuis belanden of beroofd worden etc. ook niet bepaald het toppunt van veilig over straat kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik weet ook nog dat er in korte tijd meer dan 20 man waren neergeschoten in de bijlmer en dat er uiteindelijk maar 3 ofzo dood gingen.Dat terwijl elke beetje respectabele Nederlandse stad wel een schietvereniging heeft.
Zeg maar waar ik moeten lopen op welk tijdstip van de dag. Ik doe het zonder angst.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef ukga het volgende:
Geenszins het geval.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef ukga het volgende:
Socios in de Bos en Lommer. Ik denk dat ie na 5 minuten jankend in een portiek de foetes-houdeing aanneemt
Zeg maar waar ik moeten lopen op welk tijdstip van de dag. Ik doe het zonder angst.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Igen het volgende:
Ja maar toch. Iemand die ik ken is laatst nog beroofd in de H-buurt. En behalve doodgeschoten worden, vind ik in het ziekenhuis belanden of beroofd worden etc. ook niet bepaald het toppunt van veilig over straat kunnen.
Ik heb geen iPod of andere Appleproducten. Maar wil de `uitdaging´ best aangaan om door de door jou genoemde straat op genoemd tijdstip een keer rond te wandelen, hoor. Er zal mij niets gebeuren.quote:Maar het lijkt me wel een mooie uitdaging. Socios met een mooie Apple iPod en bijbehorende oordopjes, om 2 - 3 uur 's nachts het Abcouderpad aflopen. Kijken of hij achteraf nog steeds vindt dat je in NL altijd en overal veilig over straat kan.
H-buurt is Holendrecht?quote:P.S. Wat niet wil zeggen dat heel Amsterdam-Zuidoost een no-go-area is ofzo. Maar de H-buurt...
Maar dat jij iets zonder angst doet zegt toch niets? Mensen springen ook zomder angst voor de trein, betekent niet dat dat vanuit overlevingsperspectief een handige keuze is.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik moeten lopen op welk tijdstip van de dag. Ik doe het zonder angst.
Wel om te laten zien dat het overal in Nederland veilig is.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef squatt3r het volgende:
Maar dat jij iets zonder angst doet zegt toch niets?
Waarom blijf je suggereren dat jouw ervaring en standpunt representatief is? Volgens mij val je buiten de standaarddeviatie en dat is prima, alleen ben je daarmee niet representatief.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik moeten lopen op welk tijdstip van de dag. Ik doe het zonder angst.
[..]
Ik heb geen iPod of andere Appleproducten. Maar wil de `uitdaging´ best aangaan om door de door jou genoemde straat op genoemd tijdstip een keer rond te wandelen, hoor. Er zal mij niets gebeuren.
[..]
H-buurt is Holendrecht?
Okay, thanks.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Fenomeno het volgende:
H buurt is de hoptile buurt in de bijlmer, socios.
Als ik er kan lopen, kan iedereen dat toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef squatt3r het volgende:
Waarom blijf je suggereren dat jouw ervaring en standpunt representatief is? Volgens mij val je buiten de standaarddeviatie en dat is prima, alleen ben je daarmee niet representatief.
Eh dat toon je toch helemaal niet aan doordat jij ergens durft te lopen? Je overschat de waarde van jouw ervaring. Maar rondom de overdrijving van veiligheid heb je een punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel om te laten zien dat het overal in Nederland veilig is.
Als het ergens echt onveilig zou zijn, zou ik er ook niet lopen natuurlijk.
Zoiets heet geluk hebben. Zodra je een keer in elkaar getikt wordt praat je er natuurlijk niet meer over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel om te laten zien dat het overal in Nederland veilig is.
Als het ergens echt onveilig zou zijn, zou ik er ook niet lopen natuurlijk.
Tuurlijk kerel, daarom is er ook zoiets als zinloos geweldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik er kan lopen, kan iedereen dat toch?
`In elkaar getikt worden´ is eerder pech hebben dan `geen geluk´.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef finsdefis het volgende:
Zoiets heet geluk hebben. Zodra je een keer in elkaar getikt wordt praat je er natuurlijk niet meer over.
Nee, socios = iedereen gaat niet op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik er kan lopen, kan iedereen dat toch?
In elkaar getikt worden kan altijd, maar dat maakt de bijlmer nog niet onveilig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zoiets heet geluk hebben. Zodra je een keer in elkaar getikt wordt praat je er natuurlijk niet meer over.
QFTquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
`In elkaar getikt worden´ is eerder pech hebben dan `geen geluk´.
Pech is dan niet voor niets het antoniem van gelukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
`In elkaar getikt worden´ is eerder pech hebben dan `geen geluk´.
Precies. Overal is die kans er. Natuurlijk op bepaalde plekken groter dan elders. Maar dan nog is er geen enkele buurt of straat in Nederland "onveilig".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:06 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
In elkaar getikt worden kan altijd, maar dat maakt de bijlmer nog niet onveilig.
Relatief gezien wel als je de criminaliteitscijfers bekijkt. Ligt er natuurlijk ook aan waarmee je het vergelijktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:06 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
In elkaar getikt worden kan altijd, maar dat maakt de bijlmer nog niet onveilig.
Behalve mijn hood, daar is het gangster vriend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Overal is die kans er. Natuurlijk op bepaalde plekken groter dan elders. Maar dan nog is er geen enkele buurt of straat in Nederland "onveilig".
De meesten krijgen al een onveilig gevoel als een groepje Marokkanen ze nakijkt. In Nederland kan je overal gewoon lopen zonder dat je met recht aan kan nemen dat je iets overkomt. Dus kan je overal gewoon veilig rondlopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:07 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Relatief gezien wel als je de criminaliteitscijfers bekijkt. Ligt er natuurlijk ook aan waarmee je het vergelijkten als reactie op socios hierboven: hoe je onveiligheid definieert. Als je een onveilig gevoel krijgt (wat vast veel mensen daar krijgen), is het dan "onveilig"?
De vraag is dan: waar - bij precies welke kans dat je iets overkomt - leg jij dan de grens tussen veilig en onveilig?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Overal is die kans er. Natuurlijk op bepaalde plekken groter dan elders. Maar dan nog is er geen enkele buurt of straat in Nederland "onveilig".
51% in mijn geval.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:16 schreef Igen het volgende:
[..]
De vraag is dan: waar - bij precies welke kans dat je iets overkomt - leg jij dan de grens tussen veilig en onveilig?
Ja maar voor die schietvereniging moet je wel een VOG hebben. En de meeste uit de BimBim hebbe die vóór hun 16de al verspeeltquote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een echte thug. Je weet het niet.
[..]
Ik weet ook nog dat er in korte tijd meer dan 20 man waren neergeschoten in de bijlmer en dat er uiteindelijk maar 3 ofzo dood gingen.Dat terwijl elke beetje respectabele Nederlandse stad wel een schietvereniging heeft.
Flikker op nepgangsta of hoe jullie jezelf ook noemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Behalve mijn hood, daar is het gangster vriend.
krijg snachts in oost een stuk onveiliger gevoel dan in Zuidoost.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je nachts in Amsterdam Oost loopt moet je altijd capuchon op doen + bandana/sjaal voor je mond doen en dan laten ze je met rust
Als je daar als verdwaalde toerist gaat langslopen wordt je om de minuut cocaïne aangeboden een beroofd
Zijn die nog gekker dan die in meppel dan??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 05:55 schreef Yreal het volgende:
Niet dat ik wat tegen mocro's heb , maar wel toch die malloten in oost
Nee niet Meppel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:19 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Flikker op nepgangsta of hoe jullie jezelf ook noemen.
edit: Meppel?
hoe moet ik dat weten? Meppel..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:36 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Zijn die nog gekker dan die in meppel dan??
Ik ben op mijn werk haha, hier rustig een bskkie koffie aan het doen, op je werk komen voelt voor mij als thuis komen.
De snackbar gaat vroeg open is het niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:36 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Zijn die nog gekker dan die in meppel dan??
Ik ben op mijn werk haha, hier rustig een bskkie koffie aan het doen, op je werk komen voelt voor mij als thuis komen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:36 schreef ghettofred het volgende:
[..]
op je werk komen voelt voor mij als thuis komen.
Jij gaat toch al op de vlucht voor een stel zwanen?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef Stuurver het volgende:
Als je een vrouw was dan had ik hem voor je geklapt maar als man zijnde behoor je dat gewoon zelf te doen en je niet laten kleineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik moet setup draaien vandaagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De snackbar gaat vroeg open is het niet?
MEPPELL!!!!!!! IK WOON OOK IN MEPPEL. welke wijk woon je?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef ghettofred het volgende:
Ik woon in de achterbuurt van Meppel.
Mijn nieuwe buurman heeft een pitbul en een witte adelaar op zijn balkon staan, ook heeft hij een hek op ze balkon geplaatst waarschijnlijk tegen inbrekers.
Hij zit de hele dag op zijn balkon in zijn blote barst en af en toe komen er jongens langs die helpen om aan zijn pick up buiten te klussen.
Als ik de was op hang, dan gooit hij een emmer met vies water over mijn natte kleding, zeg ik er wat van zegt hij terug: rot je toch op.
Overal beneden ligt afval portiek stinkt, en altijd herrie rond mijn huis.
Mijn anderen buurman kan moeilijk nederlands, en wil niet over het onderwerp buurman praten.
Ook voel ik mij wel is onveilig op straat zeker in de avond, je weet maar nooit.
ook nu kan ik niet slapen, hoor allemaal knallen steeds uit de muur komen muziek.
mijn klacht is duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
Zal wel de Haveltermade zijn, of de Koedijkslanden, waar alle tokkie's die uit de gesloopte woningen in de Haveltermade zijn gekomen naar toe zijn verhuist.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:50 schreef Lesterr het volgende:
[..]
MEPPELL!!!!!!! IK WOON OOK IN MEPPEL. welke wijk woon je?
Woon jij ook in Meppel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zal wel de Haveltermade zijn, of de Koedijkslanden, waar alle tokkie's die uit de gesloopte woningen in de Haveltermade zijn gekomen naar toe zijn verhuist.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:50 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Je kan er aardig vertoeven in de het binnenstaddorp
Het lijkt hier wel een beetje op vlaardingen rotterdam of spijkernisse, ik wou vandaag nog even naar het water gaan bij Giethoorn, maar in het portiek hangen wat nergersquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef ManianMan het volgende:
Woont TS in de buurt waarin veel glazenwassers wonen?
Tja, een ongeluk zit in een klein hoekje. Ook in een boerendorp kan je 'out of the blue' aangevallen worden door een paar bezopen gasten. En in de Bijlmer is kans weer groter dat je beroofd wordt enz enzquote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Serieus, in Nederland kan men overal veilig over straat op ieder moment. Ik blijf erbij.
De bijlmer, wie komt daar wel is en wat voor gevoel krijg je erbij?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, een ongeluk zit in een klein hoekje. Ook in een boerendorp kan je 'out of the blue' aangevallen worden door een paar bezopen gasten. En in de Bijlmer is kans weer groter dat je beroofd wordt enz enz
Gast je weet toch wel dat kampers erger en wreder zijn dan die zielige straat crimineeltjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef ghettofred het volgende:
[..]
De bijlmer, wie komt daar wel is en wat voor gevoel krijg je erbij?
Je gunt een paar kansarme immigranten een goed thuis.. Een goed leven, je laat ze binnen en Nederland veranderd in een ghetto, onze maatschappij gaat steeds meer naar de klote met deze spanningen.
Wij nederlanders gunnen iets, en kampen nu zelf met ghetto achtige problemen.
Ik hoop dat Nederland weer zoals vroeger kan worden.
Inderdaad je hoort hier zelfs de buur een boer laten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:40 schreef honkhonk het volgende:
Zelf ook opgegroeid in een volkswijk en het is waar dat het 's nachts wel eens een teringherrie kan zijn.
Vinex kids hier weten niet TS, ze weten niet.
Jammer dat je niet reageert op mijn post, maar je moet weten dat kampers erger zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Inderdaad je hoort hier zelfs de buur een boer laten.
Wat een raar volk zijn wij nederlanders ook. uuuhhhhh ....haha buut'nlanders bedoel ik eem
Dagelijks, en ik vind het nou niet echt bijzonder ofzo..quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef ghettofred het volgende:
[..]
De bijlmer, wie komt daar wel is en wat voor gevoel krijg je erbij?
Je gunt een paar kansarme immigranten een goed thuis.. Een goed leven, je laat ze binnen en Nederland veranderd in een ghetto, onze maatschappij gaat steeds meer naar de klote met deze spanningen.
Wij nederlanders gunnen iets, en kampen nu zelf met ghetto achtige problemen.
Ik hoop dat Nederland weer zoals vroeger kan worden.
haha kom woensel west edison a mattiequote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef Socios het volgende:
[..]
En als ie niet wor gedjoekt, djoeken we hem zelf, pak die kankerfoon jong, fokgangsters zijn de baddest!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Owja en ik daag Socios uit om in de gevaarlijkste wijk van NL te gaan lopen om 00:00 - 03:00, tevens moeten we met paar man verzamelen om op een afstandje te checken of die het doet.
Ik stem voor, ik ga mee dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:59 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
En als ie niet wor gedjoekt, djoeken we hem zelf, pak die kankerfoon jong, fokgangsters zijn de baddest!
Ja main we wangen die pipo in zn culoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:59 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
En als ie niet wor gedjoekt, djoeken we hem zelf, pak die kankerfoon jong, fokgangsters zijn de baddest!
Daar stopte ik met lezenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef ghettofred het volgende:
Ik woon in de achterbuurt van Meppel.
Mijn nieuwe buurman heeft een pitbul en een witte adelaar op zijn balkon staan, ook heeft hij een hek op ze balkon geplaatst waarschijnlijk tegen inbrekers.
Hij zit de hele dag op zijn balkon in zijn blote barst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |