abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97226996
Ik vraag me eigenlijk de hele dag al het volgende af: de ene vrouw heeft een grotere venusheuvel dan de ander. Bij de ene vrouw zie je hem nauwelijk bij een ander zie je de venusheuvel door de kleren heen. Ik vraag me eigenlijk af zegt de grote van een venusheuvel iets over de grote van de vagina? Met andere woorden heeft een vrouw met een grote venusheuvel ook een grotere/wijde kut of juist een nauwe? Of heeft de grote van de venusheuvel hier niks mee te maken.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 06:51 schreef kijkmij het volgende:
Een (uiteraard vrouwelijke) collega van mij die heeft ook een grote venusheuvel. Het is gewoon een lekkere meid (goed figuur, leuk koppie) absoluut niet dik (ze is erg slank) en erg sportief en ongeveer 30 jaar nu. Maar ze heeft boven haar vagina gewoon een enorme bult/heuvel. Als je er echt op let bij haar is het altijd wel zichtbaar maar als ze bijvoorbeeld een strakke en dunne zomerbroek aan heeft en dan ook nog een dunne bloes dan is het echt heel duidelijk te zien. We waren een keer met een groepje collega’s aan het zwemmen en was zij ook mee en door het badpak was die heuvel ook goed zichtbaar.

Dus met te dik of te dun heeft het niks te maken. Bij mijn weten heeft ze ook geen kinderen gehad. Ze heeft ze in ieder geval nu niet en ik ken haar een jaar of 7 en ze is ook nooit zwanger geweest in die tijd en ik ken ook geen verhalen over een miskraam ofzo. Het lijkt me gewoon dat het met de lichaamsbouw te maken heeft.

Een collega van me zei een keer toen we met mannen onder elkaar waren “Diana die heeft een venusheuvel waar je vanaf kunt skiën”. Ik vond dat een enorme grappige opmerking en toen ik dit topic las moest ik er weer aan denken. _O-
Maar als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat het mij persoonlijk altijd (een beetje) opwind als ik die heuvel bij haar door de kleren heen zie :9~ :@ . Als ik haar zie in kleding dat haar heuvel echt zichtbaar is dan krijg ik vaak wel een glimlach om mijn mond en is mijn werkdag helemaal goed. Maar goed zo heeft ieder zijn eigen “afwijking”. Ik heb tot nu toe alleen maar vrouwen met “gewone” heuveltjes gehad.

Ik weet dat dit een oud topic is maar toen ik het las moest ik direct aan mijn collega denken en ik dacht ik ga gewoon mijn verhaal hier neerzetten.

p.s.:
wat ik me nu trouwens ineens afvraag: wat is eigenlijk precies de functie van de venusheuvel? Is het voor bescherming ofzo voor de vagina dat als er bijvoorbeeld iets tegen een vrouw haar onderlichaam aankomt de venusheuvel dan de eerste klap opvangt? Of regelt het de temperatuur in de vagina ofzo? En wat me nu ook wel nieuwsgierig maakt: zegt de grote van de venusheuvel ook iets over de omvang van de vagina? Met andere woorden: heeft die collega van mij een hele grote kut? :) :P
Het is voor mij een serieuze vraag.
pi_97227671
Wikipedia

The size of the mons pubis varies with the general level of hormone and body fat. After puberty it is covered with pubic hair and enlarges. In human females this mound is made of fat and is supposed to be larger. It provides protection of the pubic bone during intercourse. A large pubic mound is considered a highly desirable feature in many eastern cultures

Een vrouw met een dikke venusheuvel staat dus of stijf van de hormonen *O* ..of is vet -O-
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_97227806
Die collega waar ik het over heb is niet vet. Hormonen weet ik natuurlijk niet. Ze kom niet sletterig ofzo over.
  maandag 23 mei 2011 @ 22:52:57 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_97227884
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef kijkmij het volgende:
Die collega waar ik het over heb is niet vet. Hormonen weet ik natuurlijk niet. Ze kom niet sletterig ofzo over.
Moet je sletterig zijn als de hormonen door je lijf gieren? :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_97228089
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Als ik aan een vrouw denk waar de hormonen bij door het lichaam gieren dan denk ik aan iemand die "heet" is.
pi_97228141
Tja..in veel landen is het een sexsymbool.
en praktisch gezien komen de buitenste schaamlippen naar voren door een dikkere venusheuvel..feitelijk heb je dan een diepere kut *O*
persoonlijk vind ik een redelijk dikke heuvel op een platte buik erg mooi..

[ Bericht 0% gewijzigd door helldeskr op 23-05-2011 22:57:42 (klote spellchecker ) ]
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_97228473
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef helldeskr het volgende:
Tja..in veel landen is het een sexsymbool.
en praktisch gezien komen de buitenste schaamlippen naar voren door een dikkere venusheuvel..feitelijk heb je dan een diepere kut *O*
persoonlijk vind ik een redelijk dikke heuvel op een platte buik erg mooi..
Ik dus ook. Ik raak vaak een beetje opgewonde als betreffende collega in dunne zomerkleren binnenkomt en de heuvel weer goed zichtbaar is. En we kunnen dus veronderstellen volgens jou dat een vrouw met een grote heuvel een wijdere/grotere/diepere kut heeft.
pi_97243962
Voor mijzelf kan ik wel concluderen dat dat niks met elkaar te maken heeft.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:11:12 #9
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97248319
Ik ken een slanke chick die ook een enorme venusheuvel heeft. Ze baalt er heel erg van, want in strakke broeken en in ondergoed en bikini zie je duidelijk een bult. Zij vindt dat het op een opgebolde pik in een speedo lijkt :{ Mij was het wel opgevallen, maar vond het niet lelijk ofzo.

Deze dame heeft overigens een zeer kleine vagina, haar ex vriend heeft een middelmatige pik en dat deed haar enorm veel zeer. Vraag me niet hoe ik dat allemaal over hen weet :')
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_97248516
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik ken een slanke chick die ook een enorme venusheuvel heeft. Ze baalt er heel erg van, want in strakke broeken en in ondergoed en bikini zie je duidelijk een bult. Zij vindt dat het op een opgebolde pik in een speedo lijkt :{ Mij was het wel opgevallen, maar vond het niet lelijk ofzo.

Deze dame heeft overigens een zeer kleine vagina, haar ex vriend heeft een middelmatige pik en dat deed haar enorm veel zeer. Vraag me niet hoe ik dat allemaal over hen weet :')
Ja, hoe weet je dat eigenlijk allemaal? :')

OT: Heeft volgens mij niet veel met elkaar van doen, ken ook echt slanke chicks met een goeie heuvel en die hebben ook niet per se een grote kut om het even lekker beschaafd te zeggen.
pi_97250045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Cat_Tank het volgende:

Ze hoeft er volgens mij niet mee te zitten. Ik vind het altijd wel sexy om te zien. Maar dat was uit mijn OP wel al op te maken :) En iemand die in dit topic heeft gepost vind het ook wel lekker. Denk dat er best wel veel mannen zijn die een grote heuvel sexy vinden. Maar goed smaken verschillen natuurlijk. Er zijn er vast ook genoeg die het niks vinden.

En zeg nou zelf dit ziet er toch best leuk uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97256970
Wat is precies de definitie van 'een grote kut' ?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_97258112
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef voederbietel het volgende:
Wat is precies de definitie van 'een grote kut' ?
hmmm. tja daar heb ik zelf ook nog niet echt over nagedacht. dat is een goeie vraag. een grote kut lijkt me een kut waar zonder problemen een grote paal in kan en dat er dan ook nog een beetje goed en met lange halen geneukt kan worden. en tja wat is een grote paal? groter dan 20 cm?
pi_97284989
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef kijkmij het volgende:

[..]

hmmm. tja daar heb ik zelf ook nog niet echt over nagedacht. dat is een goeie vraag. een grote kut lijkt me een kut waar zonder problemen een grote paal in kan en dat er dan ook nog een beetje goed en met lange halen geneukt kan worden. en tja wat is een grote paal? groter dan 20 cm?
20 cm slap of wa?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  Moderator woensdag 25 mei 2011 @ 10:20:18 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_97285027
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Nee, zwanger.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:44:08 #16
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_97292003
quote:
99s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee, zwanger.
:D
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_97345006
Haha wat een topic waar denken jullie over na...
Wel zie ik ooit vrouwen met een strakke broek op straat lopen waar je echt zo'n bult bij ziet. Ik vind het er nogal lachwekkend uitzien :') .
Vraag me af of er al plastische chirurgie voor bestaat na dingen als vaginaverkleining en anusbleken en zo.
Ben iig blij dat ik niet met zo'n venuspiemel rondloop :')
pi_97357874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Noz het volgende:
Haha wat een topic waar denken jullie over na...
Wel zie ik ooit vrouwen met een strakke broek op straat lopen waar je echt zo'n bult bij ziet. Ik vind het er nogal lachwekkend uitzien :') .
Vraag me af of er al plastische chirurgie voor bestaat na dingen als vaginaverkleining en anusbleken en zo.
Ben iig blij dat ik niet met zo'n venuspiemel rondloop :')
Venuspiemel? Ik vind ze wel geil. Kijk maar eens naar onderstaande afbeeldingen dan kun je een grote venusheuvel toch niet lachwekkend vinden? Ik vind het eerder geil. Maar goed smaken verschillen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:50 schreef kijkmij het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:43:23 #19
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_97365440
Ik vind het ook geil, lekker met de handpalm eroverheen wrijven.
pi_97601687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Venuspiemel? Ik vind ze wel geil. Kijk maar eens naar onderstaande afbeeldingen dan kun je een grote venusheuvel toch niet lachwekkend vinden? Ik vind het eerder geil. Maar goed smaken verschillen.

[..]

Ik vind het niet om aan te zien maar smaken verschillen (en gelukkig maar)...

Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 22:51:50 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_97601749
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Ik vind het ook geil, lekker met de handpalm eroverheen wrijven.
Dan zit je over de verkeerde plek te wrijven hoor ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97604583
quote:
99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Haha idd
pi_97626740
quote:
99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon beetje lief aan elkaar friemelen, dan zit je daar prima :+
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:36:54 #24
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_97627469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Noz het volgende:
Wel zie ik ooit vrouwen met een strakke broek op straat lopen waar je echt zo'n bult bij ziet.
Dat zijn vaak shemales.
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:37:33 #25
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_97627488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:50 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Ze hoeft er volgens mij niet mee te zitten.
Nee, dat zou een heel vreemde pose zijn, zeg...
pi_97629462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:36 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dat zijn vaak shemales.
waha _O- _O_
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:36:32 #27
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97629756
Dit is net als stellen dat kromme pikken groter zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')