Een (uiteraard vrouwelijke) collega van mij die heeft ook een grote venusheuvel. Het is gewoon een lekkere meid (goed figuur, leuk koppie) absoluut niet dik (ze is erg slank) en erg sportief en ongeveer 30 jaar nu. Maar ze heeft boven haar vagina gewoon een enorme bult/heuvel. Als je er echt op let bij haar is het altijd wel zichtbaar maar als ze bijvoorbeeld een strakke en dunne zomerbroek aan heeft en dan ook nog een dunne bloes dan is het echt heel duidelijk te zien. We waren een keer met een groepje collega’s aan het zwemmen en was zij ook mee en door het badpak was die heuvel ook goed zichtbaar.
Dus met te dik of te dun heeft het niks te maken. Bij mijn weten heeft ze ook geen kinderen gehad. Ze heeft ze in ieder geval nu niet en ik ken haar een jaar of 7 en ze is ook nooit zwanger geweest in die tijd en ik ken ook geen verhalen over een miskraam ofzo. Het lijkt me gewoon dat het met de lichaamsbouw te maken heeft.
Een collega van me zei een keer toen we met mannen onder elkaar waren “Diana die heeft een venusheuvel waar je vanaf kunt skiën”. Ik vond dat een enorme grappige opmerking en toen ik dit topic las moest ik er weer aan denken.
Maar als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat het mij persoonlijk altijd (een beetje) opwind als ik die heuvel bij haar door de kleren heen zie

. Als ik haar zie in kleding dat haar heuvel echt zichtbaar is dan krijg ik vaak wel een glimlach om mijn mond en is mijn werkdag helemaal goed. Maar goed zo heeft ieder zijn eigen “afwijking”. Ik heb tot nu toe alleen maar vrouwen met “gewone” heuveltjes gehad.
Ik weet dat dit een oud topic is maar toen ik het las moest ik direct aan mijn collega denken en ik dacht ik ga gewoon mijn verhaal hier neerzetten.
p.s.:
wat ik me nu trouwens ineens afvraag: wat is eigenlijk precies de functie van de venusheuvel? Is het voor bescherming ofzo voor de vagina dat als er bijvoorbeeld iets tegen een vrouw haar onderlichaam aankomt de venusheuvel dan de eerste klap opvangt? Of regelt het de temperatuur in de vagina ofzo? En wat me nu ook wel nieuwsgierig maakt: zegt de grote van de venusheuvel ook iets over de omvang van de vagina? Met andere woorden: heeft die collega van mij een hele grote kut?
[ Bericht 7% gewijzigd door kijkmij op 23-05-2011 07:10:45 ]