Hm kan me niet herinneren dat ik Boxtel voorbij reed (maar zal wel). De andere trein ging inderdaad iets sneller, ik denk omdat ie de fly-over moest hebben dus wat meer snelheid nodig had ofzo....quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sprinten naar boxtelDe trein den haag wint vrijwel altijd..
Tsja... Vroeger was het veel mooier natuurlijk daar. Zonde dat men dat veranderd heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef greavy het volgende:
Wat is Hoek van Holland een afgrijselijk kut-station geworden zeg..
- Je hebt er alleen maar SLeT
- Sporen 4, 5 en 6 lijken zeker Buiten Dienst, op spoor 6 hebben de bosjes en andere gewassen hun intrede zwaar gedaan, maar het sein op dat spoor brand nog steeds op rood ri Maassluis![]()
- De kopperrons bij sporen 4, 5 en 6 zijn echt al lang niet meer onderhouden![]()
Ben benieuwd hoe het er nu uitziet...quote:Binnenkort een fotoreportage..
Klote is dat jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij zal wel in Eindhoven hebben gezeten en naast de IC naar Den Haag gereden hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die is vet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Een treinenrace kan gelukkig ook elders in het land:
Dat ligt er natuurlijk aan wat je als finish neemt, de IC naar Den Haag (1900) moet flink afremmen voor de bocht naar Tilburg terwijl de IC naar 's Hertogenbosch gewoon door kan blijven razenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje? Heb ik wel vaker voorbij zien kome.quote:
Het geluid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje? Heb ik wel vaker voorbij zien kome.
wel vaker.. dat is nogal een understatementquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje? Heb ik wel vaker voorbij zien kome.
Daarom werd het wel weer eens tijd dat ie voorbij kwamquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
wel vaker.. dat is nogal een understatement
Al een tijdje niet meer thoughquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
wel vaker.. dat is nogal een understatement
Dat spul wordt allemaal gesaneerd i.v.m. de overgang naar de RET van de hele Hoekse Lijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef greavy het volgende:
Wat is Hoek van Holland een afgrijselijk kut-station geworden zeg..
- Je hebt er alleen maar SLeT
- Sporen 4, 5 en 6 lijken zeker Buiten Dienst, op spoor 6 hebben de bosjes en andere gewassen hun intrede zwaar gedaan, maar het sein op dat spoor brand nog steeds op rood ri Maassluis![]()
- De kopperrons bij sporen 4, 5 en 6 zijn echt al lang niet meer onderhouden![]()
Binnenkort een fotoreportage..
Dan kan je beter die met dat hek in Venlo doen. Waar allerlei TERRORISTEN met KWAADAARDIGE BEDOELINGEN echt ZOMAAR doorheen kunnen wandelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Ach, als we dan toch klassiekers gaan posten:
Wat is dat voor kneus?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Ach, als we dan toch klassiekers gaan posten:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |