Lijkt mij de volgende stations:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:06 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Waarom niet Meppel-Wezep? En het lijkt me ook dat Meppel-Apeldoorn logischer is, want dat is een kortere en snellere route.
Sowiewo gaat het een hoop gezeik opleveren.
Lijkt me onmogelijk, omdat er niet gekeerd kan worden daar. Lijkt me dat alleen Cargo en LM er langs kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Socios het volgende:
Kan er wel gekeerd worden aan de noordkant op het emplacement van Zwolle zonder het perron aan te doen? Dan zouden er nog doorgaande omgeleide treinen ingelegd kunnen worden.
Zie ergens op de vorige paginaquote:Uit de richting Meppel naar de richting Deventer bijvoorbeeld.
Dat doen ze, maar cargo-only.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Socios het volgende:
Kan er wel gekeerd worden aan de noordkant op het emplacement van Zwolle zonder het perron aan te doen? Dan zouden er nog doorgaande omgeleide treinen ingelegd kunnen worden.
Uit de richting Meppel naar de richting Deventer bijvoorbeeld.
Waar een wil is, is een weg ja...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Als het met cargo kan, kan het ook met reizigerstreinen?
Volgens mij maken ze corridors om één trein per week door te laten of zo?quote:
Is er dan een keervoorziening nodig bij Wijhe? Tussen Olst en Deventer is het traject enkelsporig, dus je komt dan toch in de knoei met een tegenligger. Ik kan me sowieso voorstellen dat de trein tussen Roosendaal en Zwolle tijdens die 4 weken keert in Deventer en dat Olst en Wijhe het dan moeten stellen met een tijdelijke busverbinding. Heino, Raalte en Nijverdal West krijgen waarschijnlijk ook wel zo'n tijdelijke busverbinding.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef Brembo het volgende:
Lijkt mij de volgende stations:
- Meppel
- 't Harde
De eerste ontwikkeling is dat het aantal reizigers in de zomer maanden al lager is maar ook nog eens drastisch afneemt met zulke berichten. Men zoekt alternatieven, tijdelijk met de auto, carpoolen, vakantie langer, etc.
Hoe zit het met Wijhe, Dalfsen en Raalte qua keervoorziening? Want de lijn Raalte - Nijverdal met DM'90 te rijden voor vier weken lijkt me ook niet erg handig.
Hoezo "we zullen dat produkt eens even goed vernaggelneuken zodat iedereen lekker de Fyra in wil"?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Ireyon het volgende:
Sjongejonge, de Benelux waar ik net in zat had maar 5 rijtuigen. Binnenlandse reizigers werden vriendelijk doch dringend verzocht om met binnenlandse treinen te reizen.
Daarom denk ik dat ze wel in Wijhe of Olst gaan keren. Desnoods door middel van een tijdelijke voorziening.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
In Deventer is nou ook niet echt gillend veel plek voor kerende treinen trouwens
Olst is met de aanwezige wissels en evenveel perrons als Deventer het meest geschikt..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ze wel in Wijhe of Olst gaan keren. Desnoods door middel van een tijdelijke voorziening.
Waar heb je het over? Kaartje kopen met traject binnen Nederland gratis kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan![]()
Al kan je dan net zo goed een aanbieding afwachten en gewoon een kaartje Amsterdam - Köln boeken natuurlijk![]()
Ik geef toe, het duurde bij mij ook even voor ik het probleem zagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Kaartje kopen met traject binnen Nederland gratis kan toch gewoon?
Voor zover ik weet is er een defect. Allang blij dat ze hem inkorten en niet opheffen... Er zijn immers zo goed als geen reserves.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo "we zullen dat produkt eens even goed vernaggelneuken zodat iedereen lekker de Fyra in wil"?
Ook qua wachttijd van de kerende trein is Olst het meest geschikt. Treinen uit Deventer komen namelijk aan om 26 en 56 en vertrekken in de tegengestelde richting om 03 en 33. De wachttijd is dan 7 minuten. In Wijhe is de wachttijd 25 minuten: aankomst vanuit Olst om 02 en 32, vertrek in omgekeerde richting om 27 en 57.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef Peter het volgende:
Olst is met de aanwezige wissels en evenveel perrons als Deventer het meest geschikt..
Ook als je kijkt naar de locatie icm busvervoer.
Had je misschien eigenlijk iemand anders willen quoten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er een defect. Allang blij dat ze hem inkorten en niet opheffen... Er zijn immers zo goed als geen reserves.
CiCo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef toe, het duurde bij mij ook even voor ik het probleem zagMaar bij "Emmerich (gr)" staat geen CiCo volgens de laatste berichten
'check-in, check-out'quote:
Goede user, verkeerde post. Thanks en fixed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je misschien eigenlijk iemand anders willen quoten?
Oh dat ja, dacht ik al welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Goede user, verkeerde post. Thanks en fixed.
En in Wijhe moet je niet alleen een keervoorziening aanleggen, ook moet je de beveiliging van Olst-Wijhe op tenminste 1 spoor aanpassen: er is geen mogelijkheid tot beveiligd links rijden daar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:08 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ook qua wachttijd van de kerende trein is Olst het meest geschikt. Treinen uit Deventer komen namelijk aan om 26 en 56 en vertrekken in de tegengestelde richting om 03 en 33. De wachttijd is dan 7 minuten. In Wijhe is de wachttijd 25 minuten: aankomst vanuit Olst om 02 en 32, vertrek in omgekeerde richting om 27 en 57.
Sja, sorry. Ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef MREn het volgende:
[..]
'check-in, check-out'
hippe term voor een paaltje
De rijtuigen blijven bij NSR inderdaad bij groepjes in elkaar: BAB of BBB. Dat is echter iets administratiefs en geen technische reden. Bij Hispeed kan het dus gerust anders zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ja, dacht ik al welMss is er een stam stuk of zo? Ik begreep dat die rijtuigen een beetje in clubjes van 3 bij elkaar moesten blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |