Maar wat nou als je van Amsterdam naar Köln wil?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee moet je nou eens kijken:
[..]
Ik ben om
Ik zit ook net Somda te checken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Was die ene trein die je zag rood gekleurd?
Nou dan koop je gewoon een kaartje naar Köln hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar wat nou als je van Amsterdam naar Köln wil?
Ja zeker, ik stapte trouwens zelf op Vlaardingen Oost in een Sprinter naar Rotterdam en op Oost stonden al een paar mensen klaar met fototoestellen dus het zal bekend zijn geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Was die ene trein die je zag rood gekleurd?
Maar stel dat ze ooit gaan verplichten dat ik met mijn Studenten-OV in moet gaan checken, hoe ga ik dan zo'n reis maken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan koop je gewoon een kaartje naar Köln heDat heeft verder met die toeslag VOOR BINNENLANDSE REIZEN niet veel te maken natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar stel dat ze ooit gaan verplichten dat ik met mijn Studenten-OV in moet gaan checken, hoe ga ik dan zo'n reis maken?
Ah, dan heb je de rode Plan U van het Spoorwegmuseum gezien. Een dieseltje. Niet alledaags op de Hoekse lijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik stapte trouwens zelf op Vlaardingen Oost in een Sprinter naar Rotterdam en op Oost stonden al een paar mensen klaar met fototoestellen dus het zal bekend zijn geweest
Dan zou ik dus in Arnhem uit moeten stappen, naar een paaltje moeten rennen, uitchecken en weer terugrennen naar de trein om met m'n papieren kaartje de reis voort te zetten. Iets anders kan ik niet bedenken eigenlijkquote:
Maar wat deed ie er dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, dan heb je de rode Plan U van het Spoorwegmuseum gezien. Een dieseltje. Niet alledaags op de Hoekse lijn.
Ja, dat moet danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zou ik dus in Arnhem uit moeten stappen, naar een paaltje moeten rennen, uitchecken en weer terugrennen naar de trein om met m'n papieren kaartje de reis voort te zetten. Iets anders kan ik niet bedenken eigenlijk
Uitchecken, en twee keer opstaptarief betalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
Als ik in Maastricht overstap van een NS trein naar een Veolia trein (naar Maastricht Randwyck) moet ik dan dus op Maastricht uit/in checken, of kan dat dus ook aan het einde van mn trip in Randwyck ?
Je wordt genaaid!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef MREn het volgende:
[..]
Uitchecken, en twee keer opstaptarief betalen.
Ha. Ha.quote:Eén kaart, voor het hele OV!
Het is ook keurig één kaart voor het hele OV.quote:
Lijkt mij de volgende stations:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:06 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Waarom niet Meppel-Wezep? En het lijkt me ook dat Meppel-Apeldoorn logischer is, want dat is een kortere en snellere route.
Sowiewo gaat het een hoop gezeik opleveren.
Lijkt me onmogelijk, omdat er niet gekeerd kan worden daar. Lijkt me dat alleen Cargo en LM er langs kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Socios het volgende:
Kan er wel gekeerd worden aan de noordkant op het emplacement van Zwolle zonder het perron aan te doen? Dan zouden er nog doorgaande omgeleide treinen ingelegd kunnen worden.
Zie ergens op de vorige paginaquote:Uit de richting Meppel naar de richting Deventer bijvoorbeeld.
Dat doen ze, maar cargo-only.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Socios het volgende:
Kan er wel gekeerd worden aan de noordkant op het emplacement van Zwolle zonder het perron aan te doen? Dan zouden er nog doorgaande omgeleide treinen ingelegd kunnen worden.
Uit de richting Meppel naar de richting Deventer bijvoorbeeld.
Waar een wil is, is een weg ja...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Als het met cargo kan, kan het ook met reizigerstreinen?
Volgens mij maken ze corridors om één trein per week door te laten of zo?quote:
Is er dan een keervoorziening nodig bij Wijhe? Tussen Olst en Deventer is het traject enkelsporig, dus je komt dan toch in de knoei met een tegenligger. Ik kan me sowieso voorstellen dat de trein tussen Roosendaal en Zwolle tijdens die 4 weken keert in Deventer en dat Olst en Wijhe het dan moeten stellen met een tijdelijke busverbinding. Heino, Raalte en Nijverdal West krijgen waarschijnlijk ook wel zo'n tijdelijke busverbinding.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef Brembo het volgende:
Lijkt mij de volgende stations:
- Meppel
- 't Harde
De eerste ontwikkeling is dat het aantal reizigers in de zomer maanden al lager is maar ook nog eens drastisch afneemt met zulke berichten. Men zoekt alternatieven, tijdelijk met de auto, carpoolen, vakantie langer, etc.
Hoe zit het met Wijhe, Dalfsen en Raalte qua keervoorziening? Want de lijn Raalte - Nijverdal met DM'90 te rijden voor vier weken lijkt me ook niet erg handig.
Hoezo "we zullen dat produkt eens even goed vernaggelneuken zodat iedereen lekker de Fyra in wil"?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Ireyon het volgende:
Sjongejonge, de Benelux waar ik net in zat had maar 5 rijtuigen. Binnenlandse reizigers werden vriendelijk doch dringend verzocht om met binnenlandse treinen te reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |