Man, je snapt toch wel dat sommige stellingen overdrijvingen zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt ook totaal geen idee van hoe de economie werkt, ik laat het maar hierbij, iemand met een zul evident gebrek aan kennis is de waanzin van zijn wereldbeeld niet aan het verstand te brengen.
Swedishquote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, de vraag is niet eens zo gek. Heb een superleuk aanbod gehad afgelopen week om in Zweden te komen werken.
Dat dan weer wel inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Staatsslijterijen, je zou er libertariër van worden.
De publieke sector in Zweden is echt hilarisch. Stukjes weg waar je niet mag komen met je verplichte spikes in de winter en dat soort dingen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je nog meer aan de publieke sector afdragen
Precies, soft power hanteren.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
Dwingen leidt tot onvrede, onvrede leidt tot onrust, onrust leidt tot oorlog. Dwingen is niet goed.
En terecht, mooi asfalt moet je niet verslijten door het te gebruiken met auto's en dergelijkequote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De publieke sector in Zweden is echt hilarisch. Stukjes weg waar je niet mag komen met je verplichte spikes in de winter en dat soort dingen.
Tegen elke ongelovige toch, in feite?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig, Ferry Mingele
"De SGP is, net als de PVV, uitgesproken anti-moslim."
Uiteraard, maar vond het wel fraai verpakt.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tegen elke ongelovige toch, in feite?
Dat welquote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vond het wel fraai verpakt.
Vloerverwarming erbijquote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef betyar het volgende:
Ik zit er aan te denken om asfalt in huis te gebruiken als afgewerkte vloer.
En dan met van die op afstand bestuurbare auto's rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef betyar het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan met van die op afstand bestuurbare auto's rijdenMet barbiepoppen en dan zo'n Mercedes waar je Ken en Barbie in stopt, is ook leuk voor de kleintjes
Ik wil het ooit nog eens in de tuin draaienquote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef betyar het volgende:
Vloerverwarming staat hier niet zo hoog.De kachel is een ander verhaal maar er moet toch een harslaag over. Een granieten uitstraling krijg je dan, net of je vloer uit een tegel bestaat.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vloerverwarming erbij
Wel zorgen dat het je niet letterlijk te heet onder de voeten wordt dan, en dat het asfalt niet smelt
En dan binnen op een kameel rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
een zandvloer lijkt me ook wel iets hebben eigenlijk
Zozo, bedoel je de verwarming of een echte kachel?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Vloerverwarming staat hier niet zo hoog.De kachel is een ander verhaal maar er moet toch een harslaag over. Een granieten uitstraling krijg je dan, net of je vloer uit een tegel bestaat.
Leuk stofzuigen wordt dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
een zandvloer lijkt me ook wel iets hebben eigenlijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |