Man, je snapt toch wel dat sommige stellingen overdrijvingen zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt ook totaal geen idee van hoe de economie werkt, ik laat het maar hierbij, iemand met een zul evident gebrek aan kennis is de waanzin van zijn wereldbeeld niet aan het verstand te brengen.
Swedishquote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, de vraag is niet eens zo gek. Heb een superleuk aanbod gehad afgelopen week om in Zweden te komen werken.
Dat dan weer wel inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Staatsslijterijen, je zou er libertariër van worden.
De publieke sector in Zweden is echt hilarisch. Stukjes weg waar je niet mag komen met je verplichte spikes in de winter en dat soort dingen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je nog meer aan de publieke sector afdragen
Precies, soft power hanteren.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
Dwingen leidt tot onvrede, onvrede leidt tot onrust, onrust leidt tot oorlog. Dwingen is niet goed.
En terecht, mooi asfalt moet je niet verslijten door het te gebruiken met auto's en dergelijkequote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De publieke sector in Zweden is echt hilarisch. Stukjes weg waar je niet mag komen met je verplichte spikes in de winter en dat soort dingen.
Tegen elke ongelovige toch, in feite?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig, Ferry Mingele
"De SGP is, net als de PVV, uitgesproken anti-moslim."
Uiteraard, maar vond het wel fraai verpakt.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tegen elke ongelovige toch, in feite?
Dat welquote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vond het wel fraai verpakt.
Vloerverwarming erbijquote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef betyar het volgende:
Ik zit er aan te denken om asfalt in huis te gebruiken als afgewerkte vloer.
En dan met van die op afstand bestuurbare auto's rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef betyar het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan met van die op afstand bestuurbare auto's rijdenMet barbiepoppen en dan zo'n Mercedes waar je Ken en Barbie in stopt, is ook leuk voor de kleintjes
Ik wil het ooit nog eens in de tuin draaienquote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef betyar het volgende:
Vloerverwarming staat hier niet zo hoog.De kachel is een ander verhaal maar er moet toch een harslaag over. Een granieten uitstraling krijg je dan, net of je vloer uit een tegel bestaat.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vloerverwarming erbij
Wel zorgen dat het je niet letterlijk te heet onder de voeten wordt dan, en dat het asfalt niet smelt
En dan binnen op een kameel rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
een zandvloer lijkt me ook wel iets hebben eigenlijk
Zozo, bedoel je de verwarming of een echte kachel?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Vloerverwarming staat hier niet zo hoog.De kachel is een ander verhaal maar er moet toch een harslaag over. Een granieten uitstraling krijg je dan, net of je vloer uit een tegel bestaat.
Leuk stofzuigen wordt dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
een zandvloer lijkt me ook wel iets hebben eigenlijk
quote:
quote:
Een geboren ondernemer!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk is dat een gat in de markt, van die Thaise massagesalons met echte Oosterse invloedssferen.
Een echte kachel uit het oude huis van omaatje. De kachel brandt prima we kunnen er het hele huis mee verwarmen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zozo, bedoel je de verwarming of een echte kachel?
Kachels
Nee, helemaal niet, probeer maar eens een kinderwagen rond te rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een geboren ondernemer!
Betyar kan hiervan een bedrijf maken. Zandvloeren thuis aanleggen. Zal vast wel vraag naar zijn.
Hopelijk houdt hij zijn vrouw en kinderen er buitenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een geboren ondernemer!
Betyar kan hiervan een bedrijf maken. Zandvloeren thuis aanleggen. Zal vast wel vraag naar zijn.
Huldequote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Een echte kachel uit het oude huis van omaatje. De kachel brandt prima we kunnen er het hele huis mee verwarmen.
Die gaan op de kameelquote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, probeer maar eens een kinderwagen rond te rijden
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een geboren ondernemer!
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij zijn vrouw en kinderen er buiten![]()
Dat beest schijt ook hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die gaan op de kameel![]()
Vinden kinderen ook nog eens leuker dan een saai kinderwagentje.
'Het glazen huis'quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of gewoon het zand glas laten worden. So what? Ook mooi toch
Ja, foutmelding 52quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg de hele tijd "error 52" na F5-en. Iemand enig idee wat dat betekent??
Probeer eens shift+f5quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een soort zelfverwekende schijtmachine ontwikkelen dat het tot mest ontwikkeld o.i.d.quote:
Vind het maar een vaag planquote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een soort zelfverwekende schijtmachine ontwikkelen dat het tot mest ontwikkeld o.i.d.
Is ook nog eens een gat in de markt
Tsjaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
En al die meisjes met aanzien naar je kijken, welke chick droomt er nou niet van? Een man die je komt ophalen op een kameel
Ja, dat helpt, dank jequote:
Als je een machine die alle schijt van mensen tot mest o.i.d. ontwikkelt, is dat een gat in de markt. Overbodige troep wordt dan tot iets bruikbaars omgetoverd.quote:
Ach, die kameel heb ik zo omgeredenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar sta je dan, met je Duitse sportwagen.
Nu nog realiserenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je een machine die alle schijt van mensen tot mest o.i.d. ontwikkelt, is dat een gat in de markt. Overbodige troep wordt dan tot iets bruikbaars omgetoverd.
Waag het! Ik schakel de animal-cops in. Via juridische wegen pluk ik je financieel natuurlijk helemaal kaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, die kameel heb ik zo omgereden
Ah, op die manierquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waag het! Ik schakel de animal-cops in. Via juridische wegen pluk ik je financieel natuurlijk helemaal kaal.
quote:
Dat is je leeftijd, geen fout.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van die zieke mensen met een schijtfetishquote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er zal vast wel een hobbyist zijn die daar zin in heeft
Hoe kan je daar ook intrappen, als journalist heb je toch wel je bronnen lijkt mijquote:
Zat gewoon een beetje te kutten op YTquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kan je daar ook intrappen, als journalist heb je toch wel je bronnen lijkt mij
Kan gebeurenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat gewoon een beetje te kutten op YT
Owh..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoek even op youtube, rickroll. Een soort van grap op internet die niet zo grappig meer is
Baas wat?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Modern Warfare is trouwens flink uitgemolken, het eerste deel is baas
Dat is een term tegenwoordig. Zal vast wel iets onder de vmbo-jeugd zijnquote:
Eerste deel nooit gespeeld. Overigens moest ik wel lachen omdat Rick and Roll'd.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Dank!!quote:
Och, ik ken die taal wel hoor, ouwe, wordt op het VWO ook vet vaak gebruiktquote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is een term tegenwoordig. Zal vast wel iets onder de vmbo-jeugd zijn. Als iets goed is noem je het ook wel eens baas. Eyyy faka check die lauwe G eens baas zijn!
De 2e single player was ook geweldig.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Dat is dan wel heel erg.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Och, ik ken die taal wel hoor, ouwe, wordt op het VWO ook vet vaak gebruikt
Maarja, goed Nederlands
Ja dat wel, multiplayer was niet leuk! Al die shotguns en dan ik met m'n sniperquote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De 2e single player was ook geweldig.
Heej, Speknek!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel erg.
Trouwens dit moet toch wel het dieptepunt uit de "muziekindustrie" zijn. Dit krijg je er van als je kansloze scooterjeugd een platencontract beloofd![]()
Linux Mint voor desktop op het moment.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dat wel, multiplayer was niet leuk! Al die shotguns en dan ik met m'n sniper.
Btw, je zei dat je Linux gebruikt. Welke distributie?
quote:
Kan je het praktischer (en goedkoper) naar de RWZI transporteren en daar vergisten zodat je gas krijgt dat bruikbaar is. Het is niet voor niks dat we gestopt zijn met de poeptonnen..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je een machine die alle schijt van mensen tot mest o.i.d. ontwikkelt, is dat een gat in de markt. Overbodige troep wordt dan tot iets bruikbaars omgetoverd.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En dan voetbalfans bij ons op school: We gaan op Jodenjacht! We gaan op Jodenjacht!
Wij krijgen er een ster bij! Joden*klap klap klap*
Know your history
Ik vond slackware vroeger altijd zo goedquote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Linux Mint voor desktop op het moment.
Ik heb ze allemaal gehad. Gebruik Debian vanaf 1996 ongeveer, dus ik weet wel waar ik het over heb.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond slackware vroeger altijd zo goed.
Ik weet niet of je een beetje een veeleisende gebruiker bent, maar Arch Linux is lekker aanpasbaar enzo
Helemaal super niet normaal, gewoonquote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Och, ik ken die taal wel hoor, ouwe, wordt op het VWO ook vet vaak gebruikt
Maarja, goed Nederlands
Dat klinkt niet jong.. Zelfs ik kan dat nog volgenquote:
Goed plan.quote:
Error.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet jong.. Zelfs ik kan dat nog volgen
Zeer verontrustend. Hoe moet dit nou verderquote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet jong.. Zelfs ik kan dat nog volgen
Kennelijk komt het vaker voorquote:
Leuk, dat je ook een linux-fanaat bent. Had ik niet zo snel verwacht in POL.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gehad. Gebruik Debian vanaf 1996 ongeveer, dus ik weet wel waar ik het over heb.
Arch is fijn ja, leuke rolling distributie, maar ik wil tegenwoordig toch voor mijn main desktop iets hebben waar ik niet elke dag mee hoef te knutselen. Het moet gewoon werken, dus Mint.
Man, je loopt jááááren achterquote:
Tegenwoordig moet er in elke zin wel 100x KK gezet wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer verontrustend. Hoe moet dit nou verder
Ik draai ook al sinds begin jaren negentig Linux, eerst Slackware op aparte servertjes, maar sinds Ubuntu er is ook op dektop en laptop.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk, dat je ook een linux-fanaat bent. Had ik niet zo snel verwacht in POL.
Schaamteloze vragen, geweldig EchtGaaf. Ik zal je per DM nog wel een aantal andere directe vragen doorsturen die je Whiskas kan voorleggen.quote:
In welke betekenis dan ook: ik vertel niks, dus dat mag je zelf bedenkenquote:
Niks zeggen is hetzelfde als ja zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In welke betekenis dan ook: ik vertel niks, dus dat mag je zelf bedenken
Leuk!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draai ook al sinds begin jaren negentig Linux, eerst Slackware op aparte servertjes, maar sinds Ubuntu er is ook op dektop en laptop.
Whiskas? Gaan we flauw doenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schaamteloze vragen, geweldig EchtGaaf. Ik zal je per DM nog wel een aantal andere directe vragen doorsturen die je Whiskas kan voorleggen.
Ik draai nu Windows in een virtual box onder Linux en dat is net zo kut als als Windows zelfquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk!Zelfs linux in een virtual machine binnen Windows is sneller dan Windows zelf
Ook met Xp?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk!Zelfs linux in een virtual machine binnen Windows is sneller dan Windows zelf
Ah, je hebt gewoon enlightenment overgeslagen op de desktop?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draai ook al sinds begin jaren negentig Linux, eerst Slackware op aparte servertjes, maar sinds Ubuntu er is ook op dektop en laptop.
Prima hoor..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks zeggen is hetzelfde als ja zeggen.
Ik leef met je mee. Zelf draai ik nu Windows 7 op mijn desktop (quote:Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draai nu Windows in een virtual box onder Linux en dat is net zo kut als als Windows zelf
Ho, te moeilijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Cerbie het volgende:
* Cerbie komt er door jullie/wikipedia achter dat Whiskas door Mars wordt gemaakt
Wist je dat niet??quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Cerbie het volgende:
* Cerbie komt er door jullie/wikipedia achter dat Whiskas door Mars wordt gemaakt
Ik heb af en toe wel wat distro's geprobeerd, maar pas bij Ubuntu 9.04 had ik zoiets van "ja, dit is het!".quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon enlightenment overgeslagen op de desktop?
Dus check, ik zit in m’n waggie.quote:
EchtReliFundi?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is van 100 jaar terug
Ik neem een andere naam.
Die ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dus check, ik zit in m’n waggie.
50 cents pompt uit m’n speaker.
Je weet toch gewoon chill.
Dus ik boek die bak vet hard toch.
Komt die scootoe met z’n neppe patta’s.
Nooooooo!.
Zegt die copper tegen me dat ik hier niet zo hard mag boeken en dat ik hem doekoe moet pasen.
Tsssssssssssssssssss!!
Ik zeg: Hey, te moeilijk, ben je bitch niet…!!!
Gruwelijk…
Enlightement is zo mooi! Echt jammer dat het niet zo actief meer wordt ontwikkeldquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon enlightenment overgeslagen op de desktop?
Is dat zo?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Cerbie het volgende:
Enlightenment was hilarisch. Allemaal wazige effecten terwijl niets echt werkte, maar hee het zag er shiny uitquote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hbv af en toe wel wat distro's geprobeerd, maar pas bij Ubuntu 9.04 had ik zoiets van "ja, dit is het!".
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee juist niet:(
Ik zou het andere nooit durven laat staan tegen Whiskers
wel eens in Joegoslavië geweest?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Man, je snapt toch wel dat sommige stellingen overdrijvingen zijn
Ik denk dat het prima via de EU kan. Vroeger hadden we ook onze eigen munt. Nu hebben we 1 munt. Later zal er vast wel 1 centrale regering komen. Vervolgens kunnen we 1 centrale taal invoeren. Dat heeft allemaal tijd nodig, want de bevolking moet eraan wennen. Geleidelijk aan, stapje voor stapje hanteer je soft power. Wellicht ergens in 2080 of 2120 ofzo.
Ja inderdaad! Ik moet wel toegeven dat Ubuntu het meest af is, met compiz enzo heb je toch de shiny effecten van enlightenment een beetje terugquote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Enlightenment was hilarisch. Allemaal wazige effecten terwijl niets echt werkte, maar hee het zag er shiny uit
Het zit nog steeds overal in de respostories
Dat wilde ik ooit wel proberenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een SSD hebt waarmee je computer razendsnel opstart misschien
Die heb ik gemist, gelukkigquote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Enlightenment was hilarisch. Allemaal wazige effecten terwijl niets echt werkte, maar hee het zag er shiny uit
Het zit nog steeds overal in de respositories
Leuk joh...quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
Oja, ik reed zaterdagavond achter een maat aan in de buurt van Frankfurt op de Autobahn, via de telefoon hielden we contact en zodoende konden we ook elkaars acties coordineren. Op een gegeven moment reed op de middelste baan een man met een BMW cabrio met zowel het dak als de ramen omlaag. Toen is mijn maat links ervoor gaan rijden en ik rechts ervoor. Tegelijkertijd hebben we toen onze ruitensproeiers vol aangezet, gecombineerd met de sproeiers van de koplampen resulteerde dat in twee enorme druppelwolken die de cabriorijder over zich heen kreeg.
Dat ben je ook. Je bent 15 jaar je hoort in de kroeg te zitten en achter de meisjes aan te gaan als een jager. Nee jij praat over computers op een forum terwijl iemand anders misschien het meisje van je dromen aan het neuken is.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef robin007bond het volgende:
Oh en fluxbox, lekker licht! Werkt zelfs op de 200 mhz computertjes,
Ik voel me nu nerd
Ik ben gaafquote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Enlightement is zo mooi! Echt jammer dat het niet zo actief meer wordt ontwikkeld. Geen echt gaaf meer, maar echt jammer
![]()
Sorry voor de grapjes om je username, voel je vrij om ook bondgrapjes te maken.
Met 15 kwam je nooit de leukste zaken binnen, althans, niet officieel.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Je bent 15 jaar je hoort in de kroeg te zitten en achter de meisjes aan te gaan als een jager. Nee jij praat over computers op een forum terwijl iemand anders misschien het meisje van je dromen aan het neuken is.
En zo origineel ookquote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad hi-laaaaa-risch.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
Oja, ik reed zaterdagavond achter een maat aan in de buurt van Frankfurt op de Autobahn, via de telefoon hielden we contact en zodoende konden we ook elkaars acties coordineren. Op een gegeven moment reed op de middelste baan een man met een BMW cabrio met zowel het dak als de ramen omlaag. Toen is mijn maat links ervoor gaan rijden en ik rechts ervoor. Tegelijkertijd hebben we toen onze ruitensproeiers vol aangezet, gecombineerd met de sproeiers van de koplampen resulteerde dat in twee enorme druppelwolken die de cabriorijder over zich heen kreeg.
Ach, ik heb mijn uiterlijk wel mee vind ikquote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Je bent 15 jaar je hoort in de kroeg te zitten en achter de meisjes aan te gaan als een jager. Nee jij praat over computers op een forum terwijl iemand anders misschien het meisje van je dromen aan het neuken is.
Geen PVV of Teeven of EHB of wat voor foto's dan ook meer vandaagquote:
Heb jij harde lenzen??quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
Totdat ie harde lenzen heeft zoals ondergetekende, het zicht verliest met alle gevolgen van dien.
Geen problemen mee gehad, ik ben 1 keer geweigerd 2 jaar geleden in Breda, die gast liet me niet binnen omdat hij mij niet "kende". Jammer voor ze ze missen dan een goede omzet.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met 15 kwam je nooit de leukste zaken binnen, althans, niet officieel.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn uiterlijk wel mee vind ik![]()
Beauty and brains
Ik ook.quote:
Dat schreeuwt om foto's.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn uiterlijk wel mee vind ik![]()
Beauty and brains
Hoe reageerde het slachtoffer?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hem zowel van links als van rechts in de tang nemen is idd niet iedereen gegund.
Ik kom meestal niet binnen omdat ik leren brogue's draag, maar volgens mij is het gewoon omdat ik blank ben.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen problemen mee gehad, ik ben 1 keer geweigerd 2 jaar geleden in Breda, die gast liet me niet binnen omdat hij mij niet "kende". Jammer voor ze ze missen dan een goede omzet.
Mijn vrouw heeft liever iets anders hard.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij harde lenzen??
Wow, minderheidje
Jij bent altijd vrij.quote:
Zelfs op vrijdag? Je bent toch geen ambtenaar?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, moet deze week zelfs vrijdag werken
Klopt.quote:
Aangezien het rustig was is hij vol op de rem gaan staan, daarna moesten wij de afslag hebben en verder niets meer gezien / gemerkt. Behalve dan dat we compleet in een deuk lachen vanwege deze hi-laaaaa-rische actie.quote:
Geeft niet hoor, erikquote:
Het was een turk die me tegen hield, Tja Hongaren en Turken willen nog weleens botsen he.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet binnen omdat ik leren brogue's draag, maar volgens mij is het gewoon omdat ik blank ben.
Je klinkt nu een beetje gay a la Joling en Gordon.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien het rustig was is hij vol op de rem gaan staan, daarna moesten wij de afslag hebben en verder niets meer gezien / gemerkt. Behalve dan dat we compleet in een deuk lachen vanwege deze hi-laaaaa-rische actie.
Tja, ik voldoe aan alle eisen die men aan mij stelt. Ben kennelijk ultraproductief.quote:
Php heeft mij op msn, hij is de enige die weet hoe ik er uit zie. Best wel eng eigenlijkquote:
Wat een malle boy ben je toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Je klinkt nu een beetje gay a la Joling en Gordon.
Goed bezig.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ik voldoe aan alle eisen die men aan mij stelt. Ben kennelijk ultraproductief.
dank jequote:Op maandag 23 mei 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een malle boy ben je toch. [ afbeelding ]
Vertaling: ik ben jaloers dat anderen in topic aandacht krijgen, nu wil ik weer de aandacht!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
We rollen van de ene opschepper in de andere opschepper
Tja, zal wel een rechtse eigenschap zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
We rollen van de ene opschepper in de andere opschepper
Deze zin loopt niet erg lekker. Kan je hem herschrijvenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
Besides is php heel aardig en kan dat geen vlieg kwaad
Really? Ik heb andere ervaringen *RIL*... Gelukkig is hij niet zo slim als hij denkt..quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
Is het niet bijna tijd voor meneer de Uil dan?quote:
Mwhahaha.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet erg lekker. Kan je hem herschrijven
Ik had het niet eens over jouquote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertaling: ik ben jaloers dat anderen in topic aandacht krijgen, nu wil ik weer de aandacht!
En ook niet over jou..Échte pubers krijgen wat creditsquote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, zal wel een rechtse eigenschap zijnIk ben gewoon tevreden over mezelf en dat mogen anderen best weten
PHP is niet goed in zijn hoofd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het niet bijna tijd voor meneer de Uil dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij gaat nu slapen!Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Ik kan morgen uitslapen tot 05.45quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het niet bijna tijd voor meneer de Uil dan?
Maar stieken zou je toch graag de virtuele hand van een user op je knie willen voelen, is het niet?quote:
Mooie tijd.quote:
Ik heb maar 1x in de twee weken de vrijdag vrij. Maar ik hoef deze week tenminste niet in het weekend te werken.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs op vrijdag? Je bent toch geen ambtenaar?
Ik word een beetje moe van dat geprojecteer eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar stieken zou je toch graag de virtuele hand van een user op je knie willen voelen, is het niet?
Wel eens misstappen oké, maar niet continu.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen doet wel eens iets fouts, hoef je niet gelijk iemand voor gek te verklaren
quote:
Ben wel om 16.45 weer thuisquote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik tot 8:45
Maar dan moet ik de koffie op het station kopen
Ik ben nog nooit seksueel geïnteresseerd geweest in iemand die ik niet in het echt heb gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat geprojecteer eigenlijk![]()
Er is tot op heden niemand op Fok! waar ik ook maar een klein beetje seksueel geïnteresseerd in ben, eerlijk gezegd.. Sorry
Mij ook niet een heel klein beetje???quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is tot op heden niemand op Fok! waar ik ook maar een klein beetje seksueel geïnteresseerd in ben, eerlijk gezegd.. Sorry
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit hier nog niet lang genoeg denk ikquote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen doet wel eens iets fouts, hoef je niet gelijk iemand voor gek te verklaren
Tja, je moet het leeftijdsverschil ook zien he. Natuurlijk is dat geen vrijkaartje om anderen te beledigen, maar echt makkelijk lijkt mij het niet om hem te zijn in zijn situatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel eens misstappen oké, maar niet continu.
Maar?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Frappant genoeg precies hetzelfde scenario hier.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik tot 8:45
Maar dan moet ik de koffie op het station kopen
Dan weet ik te weinig, vertel eensquote:Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit hier nog niet lang genoeg denk ik![]()
Een deel van de mensen die hem een half jaar geleden nog vol vuur verdedigden zijn van mening veranderd
Leeftijdsverschil heeft er geen drol mee te maken. Als dat wel een reden is dan moet ie maar naar de TMF chatbox gaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, je moet het leeftijdsverschil ook zien he. Natuurlijk is dat geen vrijkaartje om anderen te beledigen, maar echt makkelijk lijkt mij het niet om hem te zijn in zijn situatie.
Hoe laat ben jij thuis? Ik 17:30 als ik pech heb, 17:00 als het meezit.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Frappant genoeg precies hetzelfde scenario hier.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij thuis? Ik 17:30 als ik pech heb, 17:00 als het meezit.
Sinds php hier niet meer rondloopt heb ik geen enkele note meer gehad, dat zegt wel genoeg.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan weet ik te weinig, vertel eens
Ja, dat is er er natuurlijk wel een groot onderdeel van jaquote:Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit seksueel geïnteresseerd geweest in iemand die ik niet in het echt heb gezien
Neequote:
Hoezo niet dan? Mischien zitten hier wel een heleboel aantrekkelijke, donkere mannen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is er er natuurlijk wel een groot onderdeel van ja![]()
Maar ik kan nou niet zeggen dat er op Fok! mannen zijn die ik in het echt zou willen zien om ze te checken op potentieel
Daar koop ik niks voor...quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar je bent een leuke vent hoor
Hmm. Ik weet er te weinig van af om goed te kunnen oordelenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds php hier niet meer rondloopt heb ik geen enkele note meer gehad, dat zegt wel genoeg.
Zeker geen ventje van 20 ofzoquote:
Wel eens op een FOK!meet geweest. Nee, want anders zou je dit niet eens opperen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Mischien zitten hier wel een heleboel aantrekkelijke, donkere mannen.
Ik heb niks nodig dus nee dank je, stuur maar naar iemand die het nodig heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet ik je dan 20 euro opsturen, dan kan je wel wat kopen.
Ja, wel op een FOK!meet uit een ander subforum, alleen mischien dat het hier anders is.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Wel eens op een FOK!meet geweest. Nee, want anders zou je dit niet eens opperen.
Dan stuur ik het wel naar mijn bankgabber.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb niks nodig dus nee dank je, stuur maar naar iemand die het nodig heeft.
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is er er natuurlijk wel een groot onderdeel van ja![]()
Maar ik kan nou niet zeggen dat er op Fok! mannen zijn die ik in het echt zou willen zien om ze te checken op potentieel
Ik ben gruwelijk lelijk en rechts, dus dat ontkracht je theorie alweer. Mijn excuses daarvoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef robin007bond het volgende:
Ik schat het uiterlijk van de meeste hier eigenlijk geen eens zo slecht in
Misschien zijn rechtse-users gemiddeld knapper dan linkse.. net als met die politici in Finland.
Zolang het maar niet naar Afrika is vind ik het best.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan stuur ik het wel naar mijn bankgabber.
Heb ik jou niet eens op een meet in de Stairway gezien?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Wel eens op een FOK!meet geweest. Nee, want anders zou je dit niet eens opperen.
Bizar genoeg is dat ook hetzelfde.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij thuis? Ik 17:30 als ik pech heb, 17:00 als het meezit.
U schat mij toch niet filantropisch in?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang het maar niet naar Afrika is vind ik het best.
Maakt niks uitquote:Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben gruwelijk lelijk en rechts, dus dat ontkracht je theorie alweer. Mijn excuses daarvoor.
Nee, ik ben van buiten net zo lelijk als mijn karakter verrot is, maar dat had iedereen hier vast al wel door.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niks uitSchoonheid is ook een relatief begrip..
Nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U schat mij toch niet filantropisch in?
Naar welke meet ben jij dan geweest?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, wel op een FOK!meet uit een ander subforum, alleen mischien dat het hier anders is.
Je komt altijd wel heel hoffelijk over vind ik, ondanks dat je jezelf altijd beschrijft als verdorvenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben van buiten net zo lelijk als mijn karakter verrot is, maar dat had iedereen hier vast al wel door.
Een PTA Automeet.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Naar welke meet ben jij dan geweest?
Ik naar de vijfjaar meet. Allemaal bleke ventjes in de nazomer.
Allemaal aardig maar daar ga je geen partner zoeken, zoveel is wel zeker.
Nee, want dan zou je het zeker weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik jou niet eens op een meet in de Stairway gezien?
Allemaal lekkere kerels zeker.quote:
Gespleten persoonlijkheid hè.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je komt altijd wel heel hoffelijk over vind ik, ondanks dat je jezelf altijd beschrijft als verdorven
Ik ben kaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent in het bezit van een pittig, kort kapsel?
Dat zou ik niet persé zeggen, maar wél een pittige persoonlijkheidquote:Op maandag 23 mei 2011 23:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent in het bezit van een pittig, kort kapsel?
Vertel es?quote:
OWH my God, je bent een FOK-meet-verslaafdequote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Na ca. 300 FOK!kers gemeet te hebben vergeet ik ook nog wel eens een extravagante hoor
Dat zeggen vrouwen altijd van me, eerst vinden ze me heel charmant en attent, maar als ze dan mijn ware aard naar boven zien komen schrikken ze zich de pleuris.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi, zal wel in ons Joodse bloed zitten.
De innerlijke nerd in me en de andere kant
Er waren vrouwen op een meet, en ook mannen. Eigenlijk allemaal hele normale mensen, niet waarvan je nou zou zeggen: `zo, die heeft drie jaar lang achter z´n apple PC gezeten`.quote:
Ga dan ook eens, doos.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OWH my God, je bent een FOK-meet-verslaafde
Omdat wij Joden ons boven de maatschappij wanen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet rot bedoeld hoor, maar waarom "wij Joodse" etc??
Ik had ook een keer een meisje meegenomen naar huis. Komt ze in m'n kamer, ziet ze mijn computerhardware overal liggen, de rotzooi en mijn Energy Drink verzameling. Dat was wel een afknapper voor haarquote:Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen altijd van me, eerst vinden ze me heel charmant en attent, maar als ze dan mijn ware aard naar boven zien komen schrikken ze zich de pleuris.
Al gedaanquote:
Hey dat is over 5 jaar en met ook een paar hele grote meets erbij hè?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OWH my God, je bent een FOK-meet-verslaafde
Zelfkritisch zijn is ook een moeilijk ding natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er waren vrouwen op een meet, en ook mannen. Eigenlijk allemaal hele normale mensen, niet waarvan je nou zou zeggen: `zo, die heeft drie jaar lang achter z´n apple PC gezeten`.
Les 1: neem vrouwen nooit mee naar huis, als ze zwanger raken of een SOA van je krijgen weten ze tenminste niet waar je woont (gebruik bij voorkeur ook een fakenaam en zorg dat je een prepaidtelefoon en nep mailadres hebt).quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een meisje meegenomen naar huis. Komt ze in m'n kamer, ziet ze mijn computerhardware overal liggen, de rotzooi en mijn Energy Drink verzameling. Dat was wel een afknapper voor haar
Voor mij niet hoor, ik weet dat ik vreselijk lelijk ben dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Zelfkritisch zijn is ook een moeilijk ding natuurlijk.
Ja, ja...quote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey dat is over 5 jaar en met ook een paar hele grote meets erbij hè?
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Les 1: neem vrouwen nooit mee naar huis, als ze zwanger raken of een SOA van je krijgen weten ze tenminste niet waar je woont (gebruik bij voorkeur ook een fakenaam en zorg dat je een prepaidtelefoon en nep mailadres hebt).
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Over kunstsubsidies gesproken...
http://www.geenstijl.nl/m(...)ent_al_gezien_wi.htm
Dit loopt echt de spuigaten uit
Klinkt als een plot waar de gemiddelde fokker van droomt.quote:Brownian Movement is een film over een vrouwelijke arts die kickt op lelijke patiënten. Deze lokt ze mee naar haar appartement om ze vervolgens te neuken.
Waar ligt het dan wel aan?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor, ik weet dat ik vreselijk lelijk ben dus daar ligt het niet aan.
Nee, hooguit 1x in de twee à drie maanden.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja...![]()
Volgens mij zit jij elke week wel in Stairway
Wat zie je waar?? K&vdB?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef du_ke het volgende:
Blok is niet sterk. Maar die Buma bakt er echt niks van
Even quoten zodat ik dit later tegen je kan gebruiken.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een meisje meegenomen naar huis. Komt ze in m'n kamer, ziet ze mijn computerhardware overal liggen, de rotzooi en mijn Energy Drink verzameling. Dat was wel een afknapper voor haar
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Les 1: neem vrouwen nooit mee naar huis, als ze zwanger raken of een SOA van je krijgen weten ze tenminste niet waar je woont (gebruik bij voorkeur ook een fakenaam en zorg dat je een prepaidtelefoon en nep mailadres hebt).
Dat kloptquote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat wij Joden ons boven de maatschappij wanen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
Ik heb phpmystyle gegoogeld![]()
![]()
![]()
![]()
. ik mis hem een beetje...
![]()
![]()
![]()
Maar wel geneukt??quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh godquote:Op maandag 23 mei 2011 23:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Even quoten zodat ik dit later tegen je kan gebruiken.
Zet het op je verlanglijstje. Die heren willen je wel thuis brengen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al gedaan
Geen POL-meet overigens
Dat lijkt me ook niet nee, aangezien jullie ergens anders hebben afgesproken toch??quote:Op maandag 23 mei 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hooguit 1x in de twee à drie maanden.
Aanstaande zaterdag kom ik er niet eens denk ik
Ik heb wel iets groter dan gemiddeld, maar ook niet echt een joekel ofzo zoals veel familie van mequote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk aan mijn enorme Joodse haakneus die overal achter blijft steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |