ik geniet er nog even van dat mijn buren nog niet zijn ingetrokkenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
Baby I was born this waaaaayyyyy
*zingt*
Sorry buren. Alweer.
Het vorige topic.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
*zingt*
Sorry buren. Alweer.
Nog een Gaga fan?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
*zingt*
Sorry buren. Alweer.
Ik val niemand aan. Ik kwam alleen even kijken. Ik zag in mijn postgeschiedenis de overige topics van arg7 o.a. die van murp. Ik keek een beetje rond en zag alleen dat de inhoud van jouw post was leeggehaald. Dat is alles..quote:
quote:
Ja maar dat was gewoon omdat ik Shar quotte en dat bericht van Shar is waarschijnlijk verwijderd.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik val niemand aan. Ik kwam alleen even kijken. Ik zag in mijn postgeschiedenis de overige topics van arg7 o.a. die van murp. Ik keek een beetje rond en zag alleen dat de inhoud van jouw post was leeggehaald. Dat is alles..
jammer, wel hypocriet van je de liedjes leuk vinden omdat het Glee isquote:
glee is altijdquote:
Ja prima hahaquote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat was gewoon omdat ik Shar quotte en dat bericht van Shar is waarschijnlijk verwijderd.
Goede post dat.quote:
Beter ja. Maar ben zelf eigenlijk helemaal niet zo'n John Mayer fan.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
John Mayer nu Klinker, is het weer goed?
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja prima hahaik val je heus niet aan, ik zei het alleen maar omdat jij ook iets zei lol. Nja dit krijg ik toch niet meer uitgelegd
Hai en doeiquote:
Nou, niet altijd, sommige liedjes zijn er niet beter op geworden.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glee is altijd(nee, ik ben geen homo)
Cash gebanned?quote:
Love Soon isquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goede post dat.
[..]
Beter ja. Maar ben zelf eigenlijk helemaal niet zo'n John Mayer fan.Paar liedjes maar.
[..]lol oke. Maakt niet uit verder.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik val smegmanus aan, met een dildo vaak.
Is goed, over 6 dagenquote:
OHNEE DAAR IS BLAUWE IN DE HOUSE.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:36 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja, hij streed voor onze vrijheden, zo werd hij betaald gezet door de blauwe en rode pest
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:36 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja, hij streed voor onze vrijheden, zo werd hij betaald gezet door de blauwe en rode pest
Serieus, hoe jij ooit mod hebt kunnen worden is mij nog steeds een raadsel ...quote:
nee, das waar. er zijn ook afleveringen bij die helemaal niet leuk zijn. maar toch: Dianna Agronquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, niet altijd, sommige liedjes zijn er niet beter op geworden.
Hij is baas ja, doe niet zo dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Creeg het volgende:
[..]
Serieus, hoe jij ooit mod hebt kunnen worden is mij nog steeds een raadsel ...
Ja, duh, die zou ik zelfs doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, das waar. er zijn ook afleveringen bij die helemaal niet leuk zijn. maar toch: Dianna Agron![]()
![]()
Waarom dan? Ben ik in jouw ogen niet capabel ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Creeg het volgende:
[..]
Serieus, hoe jij ooit mod hebt kunnen worden is mij nog steeds een raadsel ...
trio dan maar?quote:
hallo mooi fokstertjequote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
Was er weer dikke fittie allus?
Hoi leukste Fokkertjes van me
Ging over jouw post die ik gequote had en die murp toen verwijderde en toen mijn bericht editte.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
Jawelquote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom dan? Ben ik in jouw ogen niet capabel ofzo?
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef gianni61 het volgende:
ben ik de enige die k-cash eigenlijk helemaal niet mist?
Wow. Ik heb géén idee welke post het is.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ging over jouw post die ik gequote had en die murp toen verwijderde en toen mijn bericht editte.
Hoi verder.
hoi schatjequote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
Straksquote:
Nee dat klopt wel eigenlijk. Je moet vuur met vuur bestrijden enzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef Creeg het volgende:
[..]
JawelMaar mijn herinneringen aan jouw username zeggen mij heel veel notes en heel veel bans of heb ik het nou verkeerd
Hoi shar zullen we vechten midden op straat?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee dat klopt wel eigenlijk. Je moet vuur met vuur bestrijden enzo.
Hoezo? Is je vleesflapje eraf gevallen?quote:
Nee ik kan niet nagelslakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo? Is je vleesflapje eraf gevallen?
verklaar je nader..quote:
Ik ook niet, zullen we het elkaar leren?quote:
Huh wat? D=quote:Op maandag 23 mei 2011 19:42 schreef Creeg het volgende:
Ik ben weg. Voorlopig geen FOK! meer. Tot ergens ooit als NB definitief uitgestorven is.![]()
Ok, ik ook niet trouwens.quote:
Is goedquote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoi shar zullen we vechten midden op straat?
Het zal.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:42 schreef Creeg het volgende:
Ik ben weg. Voorlopig geen FOK! meer. Tot ergens ooit als NB definitief uitgestorven is.![]()
Oke, elkaars nagels lakken alles?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet, zullen we het elkaar leren?
Doe dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ok, ik ook niet trouwens.
Anyway ik ga even fappen.
ik las naaktslakken..quote:
Nee ik slacht je op de barbecue, jij bent namelijk een kip.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hang mijn verslagen lichaam als trofee aan je muur.
Begrijpelijk, ik ben heel erg lekker.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik slacht je op de barbecue, jij bent namelijk een kip.
kip op de bbqquote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Weet ik tochquote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik ben heel erg lekker.
Ik ook, na 1 dag op mijn nagels ziet het er alleen niet meer uitquote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik las eerst nagel slakken
Ja is goed. Ik heb mooie lakjes wel.
Ik zou hem dan eerst slachten en daarna pas op de barbecue leggen, anders krijg je zoveel troep met de kooltjes en het bloed en allesquote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze is een flexatarier. Dat is een soort gelegenheidsroker.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HUH shar was jij niet vegetariesrsrs?
Ja maar ik heb besloten kip en vis te gaan eten. Varkensvlees, rundvlees en wild eet ik echt niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HUH shar was jij niet vegetariesrsrs?
Dat heb ik niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook, na 1 dag op mijn nagels ziet het er alleen niet meer uit
Ok. Weet je wel dat kip het slechtstetste leven hebben?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar ik heb besloten kip en vis te gaan eten. Varkensvlees, rundvlees en wild eet ik echt niet.
Ja, ik ben een wannabe vegetariër.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ze is een flexatarier. Dat is een soort gelegenheidsroker.
Shar lust mij rauw.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik zou hem dan eerst slachten en daarna pas op de barbecue leggen, anders krijg je zoveel troep met de kooltjes en het bloed en alles
heeft de kip trouwens gesmaakt?
Flexetariër. Ken je feiten.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ze is een flexatarier. Dat is een soort gelegenheidsroker.
uhm, die redenatie snap ik dat ook niet helemaalquote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar ik heb besloten kip en vis te gaan eten. Varkensvlees, rundvlees en wild eet ik echt niet.
Ja, ik ben een wannabe vegetariër.
Ik gebruik mijn nagels als gereedschap om alles open te krijgen. Dat is er niet goed voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.
[..]
Ok. Weet je wel dat kip het slechtstetste leven hebben?
[..]Goeie.
Biologische kip. Alleen biologisch. VOORAL geen KFC.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok. Weet je wel dat kip het slechtstetste leven hebben?
roze met een streepje bruin en een uitgebeten witte vlek..quote:
ololquote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn nagels als gereedschap om alles open te krijgen. Dat is er niet goed voor.
Waarom geloof ik niks van dat laatste?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Biologische kip. Alleen biologisch. VOORAL geen KFC.
Hoezo nietquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ololMeisje toch.
[..]
Waarom geloof ik niks van dat laatste?
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef BlankeHarry het volgende:
Hallo, is dit een gezellig topic? [ afbeelding ]
Hey. Goed en met jou?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:55 schreef BlankeHarry het volgende:
Sharr jij meent je wel een dikke niet waar?
He watquote:Op maandag 23 mei 2011 19:55 schreef BlankeHarry het volgende:
Sharr jij meent je wel een dikke niet waar?
De kriebeltjes zijn een beetje uitgestorven.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja prima. Hoe gaat het verder met de kriebeltjes?
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef sharr het volgende:
[..]_________________________________________________________!
Wat hoezo?!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
De kriebeltjes zijn een beetje uitgestorven.
Is blankevla eigenlijk.quote:
Oh, lekker.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat hoezo?!
[..]
Is blankevla eigenlijk.
Dooie miertjes.quote:
Wat leuk je te ontmoeten zwarte Sjaakquote:
Ik heet BlankeHarry hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk je te ontmoeten zwarte Sjaak
Na de JH opmerking wist iedereen het al hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zwarte Sjaak die aan de zwarte pest lijdt?
Platgestampt.quote:
wa nouquote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Na de JH opmerking wist iedereen het al hoor
Over 6 dagenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
Ik mis Kash overigens wel, wanneer zou zijn ban opgeheven zijn? :S
Mij.quote:
Die naam is wel erg bekend op dit forum he?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
Eigenlijk een perm.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
NEe? :Squote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Die naam is wel erg bekend op dit forum he?
Hij had doekoe man, veel doekoe.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Die naam is wel erg bekend op dit forum he?
quote:
zijn postduif was weggevlogenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
Mark Rutte op het nieuws..
"Ik keek op mijn Blackberry..."__!
Ik snap het niet.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
kank elke dag wle kyke [ afbeelding ][ afbeelding ]
zit een broek omheen :Squote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
kank elke dag wle kyke [ afbeelding ][ afbeelding ]
sterfquote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hey murp, ouwe doodsverwenser met de blauwe pest.
Haha leuk ben jijquote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
quote:
geen ruzie en ander gezeik in deze SC meer?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Goed murp, leuk dat je langs komt.
Totdat jij je grafkop liet zien.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
geen ruzie en ander gezeik in deze SC meer?
constantquote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
Allebei.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef sharr het volgende:
Het nieuws is echt raar. "Ja, Mark Rutte zal meer moeten slikken."Of ben ik raar?
Neuh. Tevens wordt het afgekapt als het weer begintquote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
ok, anders effe aan de bel trekken ok?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neuh. Tevens wordt het afgekapt als het weer begint
Jaja.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Kijk, zie je. Jij kwam hier en meteen bonje. [ afbeelding ]
Nee hoor, ik mag alleen niet nog meer homo's op m afsturen. Over jou heeft ie verder niets gezegdquote:
Op je make up danquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Murp wat stond er in mijn laatste note?
Wat?quote:
oh dan kun je mijn nog op hem afsturenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag alleen niet nog meer homo's op m afsturen. Over jou heeft ie verder niets gezegd
haha murp heeft kleine piemel zie jequote:
Dat dacht ik ook inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 20:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
oh dan kun je mijn nog op hem afsturen
dat moet ik handmatig doenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:09 schreef Henkie94 het volgende:
Kutmurp, haal die lock eens van mn post af.
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:
Mag ik mod worden omdat ik weet wat er in mijn eerste twee notes staat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door murp op 23-05-2011 20:11:32 ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik mod worden omdat ik weet wat er in mijn eerste twee notes staat?geen notes plaatsen aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En mij mod maken en fok overnemen?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik zou murp demodden als ik admin was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik zou murp demodden als ik admin was
Dat is raar wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik 1 omdat ik dat trolololololo filmpje had gepost in een topic
flikkerquote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef Henkie94 het volgende:
Dan krijg je van mij een kusje op je ster.
chick with a dickquote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Neje, je geslachtsicoontje zegt dat je een chick bent.
En dat in 5 jaar tijd.quote:
Oh, dan valt het nog reuze mee gekkie, dat is heel niet zo oudquote:
neucken?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat is serieus het geilste wat ik me kan bedenken
53quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou bijna een topic openen over Murp zn leeftijd maar ik durfde niet zo goed.
nee, maar mijn niveau is wel iets hogerquote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dan valt het nog reuze mee gekkie, dat is heel niet zo oud
ook datquote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voel je je verheven boven ons omdat je blauw bent?
Ja inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Bloempje. het volgende:
Ik stelde een PI in alles, dan meen ik het echt
Tfoe a mattie zemmel!quote:
Ik had feestje mang. Waren 5 chicks en 2 dudes, dus is leuk. Gewoon ff gek doen, moet kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Patje1987 het volgende:
Maar even serieus Henkie, waarom had je make up op man?
Daar word je giegelig van hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 20:18 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom ben jij altijd zo slecht gehumeurd? Zit er een dildo te diep in je kontje of wat?
Heb je het wel gefilmd ja?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef dralion13 het volgende:
Eenden hebben een staatsgreep gepleegd in mijn tuin
Pics.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef dralion13 het volgende:
Eenden hebben een staatsgreep gepleegd in mijn tuin
Mja zelfs met de nodige genotmiddelen en alcohol zou ik het niet in mijn hoofd halen om make up erop te smeren. Laat staan een foto te maken en die online te zetten.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had feestje mang. Waren 5 chicks en 2 dudes, dus is leuk. Gewoon ff gek doen, moet kunnen.
Het boeit me niks hoe negatief mensen over mij denken.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mja zelfs met de nodige genotmiddelen en alcohol zou ik het niet in mijn hoofd halen om make up erop te smeren. Laat staan een foto te maken en die online te zetten.
Mag ikd e foto ook eens zien aub?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het boeit me niks hoe negatief mensen over mij denken.Is leuk toch mang, lekker gek doen
watquote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fotoboek van omdat_appel
Kijk deze nou.
DM. :3quote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ikd e foto ook eens zien aub?
nope niet gefilmd, wel een filmpje van de reden van de staatsgreep (verkrachting van mevrouw eend)quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nope niet gefilmd, wel een filmpje van de reden van de staatsgreep (verkrachting van mevrouw eend)
Eend heeft ei gelegd in tuin (midden in het looppad, lekker handig), mevrouw eend met 2 broers zitten nu continu in de tuin. Mijn katten (die eerst heersten over de tuin) durven nu alleen stil in een hoekje te zitten en durven de tuin niet meer uit (dan moeten ze langs de eenden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |