Dus als jij je aftrekt pleeg je genocide?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nooit aangetoond. Een ongeboren baby heeft hersenfuncties. Die grens van 20 weken is kut op Dirk en volstrekt willekeurig of iig op zijn minst arbitrair.
Die zou best wat hoger mogen inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nooit aangetoond. Een ongeboren baby heeft hersenfuncties. Die grens van 20 weken is kut op Dirk en volstrekt willekeurig of iig op zijn minst arbitrair.
Eigendom van de ouders.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus als jij je aftrekt pleeg je genocide?
Als jij je aftrekt en je toiletpapiertje in de prullenbak gooit waar de tampon van je zus ligt, daarentegenquote:
En een spermacel en een eitje samen wel? Dat is pas arbitrair. Volgens mij is het pas een mens als het gezond ter wereld komt.quote:
Inderdaad, zeker bij opvliegende mensen die hun buren wat aan willen doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En jij mensen met een wapenwens eng vinden.
En wat is "gezond" dan precies?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
En een spermacel en een eitje samen wel? Dat is pas arbitrair. Volgens mij is het pas een mens als het gezond ter wereld komt.
Dat is in ieder geval wel wat ik altijd stil snikkend hoop.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus als jij je aftrekt pleeg je genocide?
Levend is beter inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat is "gezond" dan precies?
Bedoel je niet "levend" ipv "gezond"?
Ongezonde baby's mogen we vermoorden, dat weet je toch Whiskers?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat is "gezond" dan precies?
Bedoel je niet "levend" ipv "gezond"?
Ben jij vóór wapenbezit, maar tegen abortus??quote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En jij mensen met een wapenwens eng vinden.
Vermoorden weet ik niet maar als je weet dat het kind een leven lang ondragelijk zal lijden. Moet je dat het kind aan willen doen?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongezonde baby's mogen we vermoorden, dat weet je toch Whiskers?
Nee, we zijn geen nazi's.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongezonde baby's mogen we vermoorden, dat weet je toch Whiskers?
Het antwoord is neen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vermoorden weet ik niet maar als je weet dat het kind een leven lang ondragelijk zal lijden. Moet je dat het kind aan willen doen?
EG is een Redneck in de Polder.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij vóór wapenbezit, maar tegen abortus??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |