Ik bak jou een poetsquote:
Uw is interieur manager?quote:
Wacht maar afquote:
Thuiswerken lijkt mij leuk met de baan die ik nu hebquote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee... maar thuiswerken is niet zo mijn ding
Ojeeeeeequote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar af![]()
[..]
Thuiswerken lijkt mij leuk met de baan die ik nu heb
Kwaliteitscontroleur van levensmiddelen. Bemonsteren gaat nog wel de analyses alleen niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ojeeeeee
En wat voor baan heb je nu dan?
Cewlquote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaliteitscontroleur van levensmiddelen. Bemonsteren gaat nog wel de analyses alleen niet.
Van apenkoppen op een stokje. En jij?quote:
Of juist welquote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Cewl
Tenminste, als je niet iets hoeft te proeven waar de paddenstoelen op groeien ofzo
Een rubber stokje dat trilt?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van apenkoppen op een stokje. En jij?
Perenijsjes.. Zekerste weten!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van apenkoppen op een stokje. En jij?
Neejoh gek, zo'n lange witte met rode streepjes. Krijg je gratis hondje bij heb ik gehoord.quote:
Dat wil ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 19:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neejoh gek, zo'n lange witte met rode streepjes. Krijg je gratis hondje bij heb ik gehoord.
Mera, ik kom er maar niet uit met welke camera jij in je hand staat in je fobo.quote:
Weet ik het, maar iemand in dr fobo vroeg het ook en ik zag het antwoord, ik weet niets van camerasquote:
D40. Oudje.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mera, ik kom er maar niet uit met welke camera jij in je hand staat in je fobo.
Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen de F55 maar die heeft geen rood randje en geen draaiwieltje. Maar ik ken geen Nikon DSLR's die een grijze body hebben?
Ah, oké, wist ik niet.quote:
quote:Symbolische eerste paal plaats in Waalwijk
Start van de bouw van het nieuwe pand van de zaak. Niet heel boeiend verderquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, oké, wist ik niet.
In welke context moet ik trouwens de titel van de foto plaatsen?
[..]
Maar je werkt bij een fotografiewinkel? Of meer iets in de reclamebusiness ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Start van de bouw van het nieuwe pand van de zaak. Niet heel boeiend verder
Reclameafdeling van een supermarktketen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je werkt bij een fotografiewinkel? Of meer iets in de reclamebusiness ofzo?
Ooh, dat klinkt heel gaaf! Heb je veel vrijheid in je werk?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Reclameafdeling van een supermarktketen.
Redelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dat klinkt heel gaaf! Heb je veel vrijheid in je werk?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
stom dat het ophangen van een naamplaatje het hier wonen wat "echter" laat voelen.
En wat is er nog meer voor nodig?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
stom dat het ophangen van een naamplaatje het hier wonen wat "echter" laat voelen.
Nee hoor, dat was in ieder geval niet de insteek! Ben gewoon beetje benieuwd naar wat zulke mensen met een dergelijk beroep doen want ik ken ze verder niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
RedelijkIs dit een kruisverhoor?
![]()
Oh. Nou we hebben een reclamebureau voor het meeste ontwerpwerk, maar dat zijn altijd schetsen die ik technisch uitwerk (DTP). Bij die schetsen is meestal geen rekening gehouden met praktisch nutquote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was in ieder geval niet de insteek! Ben gewoon beetje benieuwd naar wat zulke mensen met een dergelijk beroep doen want ik ken ze verder niet.
Dronken worden met de buren.quote:
Zo, een echt manusje van alles dus! Begrijp ik nou goed dat ze jou gewoon gebruiken om vanalles op uit te proberen of doen ze daar eerder dan dat ze denken?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Nou we hebben een reclamebureau voor het meeste ontwerpwerk, maar dat zijn altijd schetsen die ik technisch uitwerk (DTP). Bij die schetsen is meestal geen rekening gehouden met praktisch nutdus moet ik het vaak overdoen. Ook komt men bij veel kleinere acties op het laatste moment erachter dat er nog even een flyer/poster/folderpagina oid gemaakt moet worden, en dat is dan te kort dag voor het reclamebureau en dat doe ik dan. Ook verzin ik teksten voor in de folder en op de posters enzo, denk mee met campagnes en doe verder nog wat dingen intern (personeelsblad, personeelsuitjes, etc).
Zo, en nu jij
Ik heb ook wel eens het idee dat ze aan het uitproberen zijn jaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dronken worden met de buren.
[..]
Zo, een echt manusje van alles dus! Begrijp ik nou goed dat ze jou gewoon gebruiken om vanalles op uit te proberen of doen ze daar eerder dan dat ze denken?
Ik? Ik ga over een maand ongeveer een leuke baan uitkiezen.
Ik pasquote:
Misschien zijn de buren wel twee supersexy studentenmeiden die heel erg op je zitten te wachten.quote:
Hunkerend naar jou(w fles platinaopgedampte wodka)!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien zijn de buren wel twee supersexy studentenmeiden die heel erg op je zitten te wachten.
Dan nog! weet je hoe eng!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien zijn de buren wel twee supersexy studentenmeiden die heel erg op je zitten te wachten.
Who cares, gemiste kans anders tochquote:Op maandag 23 mei 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hunkerend naar jou(w fles platinaopgedampte wodka)!
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens het idee dat ze aan het uitproberen zijn ja
Maar ik los het altijd probleemloos en naar tevredenheid op dus de weg naar hoofd ontwerp is niet lang meer denk ik (ben immers een stuk goedkoper dat het reclamebureau).
Nee, uiteraard nog niet. Ik kijk wat er allemaal naar me toe komt waaien en dan kies ik een leuk bedrijf uit, functie interesseert me minder.quote:Uitkiezen nog welHeb je al sollicitaties lopen dan? Aanbiedingen?
Zou je willen werken in je studierichting dan? En wat is die dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Nee, uiteraard nog niet. Ik kijk wat er allemaal naar me toe komt waaien en dan kies ik een leuk bedrijf uit, functie interesseert me minder.
Raar genoeg zijn er dus bedrijven die me willen hebben. Verder staat er in vacatures nooit mijn studierichting en ben ik een negatieve nietsnut, maar toch!
Inclusief dat kattebelletje?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Loedertje het volgende:
Poes gepoetst. Glimt als een spiegeltje.
Het is vast niet jou eigen poesje?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Loedertje het volgende:
Poes gepoetst. Glimt als een spiegeltje.
Nou sja, zou wel kunnen maar mijn interesses zijn nog wat breder dan dat. 't Zou wel leuk zijn om een paar certificaties te halen op het gebied van de offshore wat betreft druk en stroming in pijpen bijvoorbeeld en een aantal op het gebied van NDO. Mag jij mijn studierichting raden.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zou je willen werken in je studierichting dan? En wat is die dan?
Ik begrijp dat ik moet verhuizen?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb er de ballen verstand van dus doe maar een gooi, iets met chemie?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou sja, zou wel kunnen maar mijn interesses zijn nog wat breder dan dat. 't Zou wel leuk zijn om een paar certificaties te halen op het gebied van de offshore wat betreft druk en stroming in pijpen bijvoorbeeld en een aantal op het gebied van NDO. Mag jij mijn studierichting raden.
Zal het even overleggen met mijn huisgenote.quote:
Ja, want die buren van mij zijn én niet sexy én niet V/V maar M/V.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zal het even overleggen met mijn huisgenote.
Same, 1 kant jong stel en andere kant zijn ze tegen de 80, dat is me iets te oud.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want die buren van mij zijn én niet sexy én niet V/V maar M/V.
als ie in je signature zou mogen, zou je dat doen wssquote:Op maandag 23 mei 2011 21:06 schreef stbabylon het volgende:
Nieuw in mijn fobo zodat ik hem lekker vaak kan gebruiken:
[ afbeelding ]
* schopquote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
RIP aan de nabestaanden!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
Nu maak je het nog doderquote:
waarom zou het niet mogen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ie in je signature zou mogen, zou je dat doen wss
als plaatje in je sig? geloof niet dat dat gaatquote:
Gelukig nietquote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als plaatje in je sig? geloof niet dat dat gaat
Jij kan dat!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
OMG Ik heb het topic een kiss of life gegeven
Het zal wellicht een zombietopic zijn geworden, maar who cares. Het beweegtquote:
Hmmmm, brains...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal wellicht een zombietopic zijn geworden, maar who cares. Het beweegt
Helpquote:
Niet! Alleen als ik mijn hak zou gebruikenquote:
Ehm, gehaktballen met andijvie en krieltjes en salade.quote:
Who cares. Zombies kunnen niet doodquote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Alleen als ik mijn hak zou gebruiken
quote:
Me love MissB. Me eat her brains out. Me zombiequote:
ieuw tijnquote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Me love MissB. Me eat her brains out. Me zombie
Ik heb hongerquote:
Ik merk het ja.quote:
Je hebt natuurlijk liever dat hij iets anders bij je eatquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk liever dat hij iets anders bij je eat
Sorry Q beet mij nu ben ik er ook eenquote:
Dat past niet perfect op je tepelsquote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb nog spaanse ham en meloen liggen
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat past niet perfect op je tepels
Mag ik hopen
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:
Mits zeer stijve tepels kan je er wellicht een meloen op prikken.
Ik hou graag een slag om de armquote:
Ik heb geen chocoladekoekjes, dankjewelquote:
Klinkt lekker. Ben je een beetje een gehaktballenprinsesje?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, gehaktballen met andijvie en krieltjes en salade.
I make a mean meatballquote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ben je een beetje een gehaktballenprinsesje?
quote:
In plakjes met kaas en curry op een broodje.quote:
Oj, wanneer kan ik dat soldaat komen maken?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb nog spaanse ham en meloen liggen
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Oj, wanneer kan ik dat soldaat komen maken?
Ja maar, ja maar, ham, spaanse nog wel. En meloenquote:
Ik weet het, dat is gewoon veel te lekker.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar, ja maar, ham, spaanse nog wel. En meloen
was die vervelend dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:
Zo... ik heb afgewassen en geragt .. en nu ben ik wel klaar met dat gepoets
Oja ik heb weer iemand van mijn MSN afgejaagd... met van Fok!
Wat bedoel je met "geragt" precies?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:
Zo... ik heb afgewassen en geragt .. en nu ben ik wel klaar met dat gepoets
Oja ik heb weer iemand van mijn MSN afgejaagd... met van Fok!
Waarom? Vertelquote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... maar dan ging ie offline... dus weggejaagd
Hi WTquote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:
Wat bedoel je met "geragt" precies?
Spinraggen weggehaald - gezien je gepoets?
Hoi -Engel-!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi WT
Zoals je weet, heb ik een hoop schuine vlakken... dat vinden spinnetjes leuk en om mijn huis er niet nog ouder te laten uitzien ga ik met een raggebol en doek 1 p.w. langs die vlakken.... over het algemeen voorkom ik zo het webeffect....
Eng nee wel leuk en aardigquote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben Eng... dat weet je toch
Ik heb jou niet eens op msnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi -Engel-!
Ah, oké, dus toch. Fok-figuren hebben in mijn MSN-lijst maar een zeer korte levensduur trouwens.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi -Engel-!
Ah, oké, dus toch. Fok-figuren hebben in mijn MSN-lijst maar een zeer korte levensduur trouwens.
De hele stad afgesloten en vanochtend 40min te laat door hem en vanavond 20min langer er over gedaan door hemquote:
't zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
De hele stad afgesloten en vanochtend 40min te laat door hem en vanavond 20min langer er over gedaan door hem
Volgens mij quote ik WTquote:
Ik vind van wel ja! Morgen is die wegquote:
Oh, dan heb ik te snel gelezen en nog sneller gereageerd.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik zei dat ik iets van Fok! had en toen ging ie offline... maar 't is volgens mij geen Fok!er
Uitzonderlijk correcte constatering, amice.quote:
Tsk. Wat maakt hem überhaupt zo belangrijk?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De hele stad afgesloten en vanochtend 40min te laat door hem en vanavond 20min langer er over gedaan door hem
We zouden toch nog steeds een keer iets gaan drinken ofzo.quote:
Klopt... ik ben het ook niet vergetenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
We zouden toch nog steeds een keer iets gaan drinken ofzo.
Ik welquote:
Gister een:quote:
Hoe is die Op & Top?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister een:
[ afbeelding ]
en uiteraard een.
[ afbeelding ]
De dag ervoor heb ik deze gedronken.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Meh, zie edit.quote:
Alleen de 5 A.m. Saint is een aanrader dus...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, zie edit.
Ik heb voor mezelf een leuk voorraadje aangeschaft trouwens.
Jep, maar die heb ik gelukkig nog staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de 5 A.m. Saint is een aanrader dus...
Klinkt goedquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jep, maar die heb ik gelukkig nog staan.
En ook nog 2x 77 Lager, die ook sowieso lekker is.
Het meest benieuwd ben ik naar de Single Hop IPA's van Mikkeller. Ik heb er twee aangeschaft, de Nelson Sauvin en de Cascade.
[ afbeelding ]
Wel weer een rib uit mijn lijf uiteraard.
Ook benieuwd ben ik naar de Dogma van BrewDog, die ik inmiddels hier ook heb staan.
Zo koud hoeft de wodka nu ook weer niet te zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
Als je Chimay (welke smaak dan ook) niet kan waarderen moet je kindercola gaan drinken.
ook kudt...je wodka moeten laten ontdooien omdat ie in de fles bevroren is...
Dan heb je het niet begrepen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
Als je Chimay (welke smaak dan ook) niet kan waarderen moet je kindercola gaan drinken.
Nah, hij bestond al langer (hij heette eerst Speedball trouwens - dat is dat je cocaïne en heroïne in je aderen spuit tegelijk - maar dat vonden ze een wat té heftige naam achteraf) maar ik heb hem nooit eerder durven nemen:quote:
quote:Dogma is an innovative, enigmatic ale brewed with guarana, poppy seeds and kola nut all blended together with Scottish heather honey. A conspiracy of transcontinental ingredients infused with some devastatingly BrewDog imaginative thinking.
ik was vergeten dat het in de vriezer lagquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo koud hoeft de wodka nu ook weer niet te zijn
Dat is Jägermeister
Zou helemaal niet mogen bevriezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
ook kudt...je wodka moeten laten ontdooien omdat ie in de fles bevroren is...
Moet in de vriezer. Dus moet wel zo koud.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo koud hoeft de wodka nu ook weer niet te zijn
Dat is Jägermeister
Beetje cola bij doenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef ArTiC het volgende:
ik was vergeten dat het in de vriezer lag
ik drink nu wodka stroop ofzo
bahquote:
Als het de bedoeling is dat je het als 'n ijsblokje moet drinken dan hadden ze het zo wel aangeleverd...quote:
dacht ik ook idd...misschien staat de vriezer iets te fanatiekquote:
Volgens mij kan een huis tuin en keuken vriezer niet eens koud genoeg. Maak me eerder zorgen om het percentage alcohol er in.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dacht ik ook idd...misschien staat de vriezer iets te fanatiek
en ik maar denken dat ik zo goed tegen alcohol konquote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij kan een huis tuin en keuken vriezer niet eens koud genoeg. Maak me eerder zorgen om het percentage alcohol er in.
@Artic: Weet niet of je het hier mag zeggen, maar wat voor merk heb je gehaaldquote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij kan een huis tuin en keuken vriezer niet eens koud genoeg. Maak me eerder zorgen om het percentage alcohol er in.
Ja, ik herkende de naam al. Speedball ken ik, dat heb je al eens eerder verteld.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je het niet begrepen.
[..]
Nah, hij bestond al langer (hij heette eerst Speedball trouwens - dat is dat je cocaïne en heroïne in je aderen spuit tegelijk - maar dat vonden ze een wat té heftige naam achteraf) maar ik heb hem nooit eerder durven nemen:
[..]
Niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
@Artic: Weet niet of je het hier mag zeggen, maar wat voor merk heb je gehaald
Ah, ik dacht al zoiets. Maanzaad . . .quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik herkende de naam al. Speedball ken ik, dat heb je al eens eerder verteld.
Alleen dat het de meest smerige Vodka ever natuurlijk is.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet?
is dit een forum van de publieke omroep?
Gewoon Smirnoff, niks aparts.
Sinds wanneer smaakt wodka ergens naar?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen dat het de meest smerige Vodka ever natuurlijk is.
Zelfs Bols is beter![]()
Sinds er allemaal vervuiling inzit doordat lomperiken het als een continuproces stoken in plaats van een batchproces?quote:
Dat bedoel ik. Geen verstand.quote:
nou...zelfs die eigengestookte wodka/slotontdooier/kerosine uit Hongarije had weinig smaak...ik heb zelden wodka met smaak gedronken.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds er allemaal vervuiling inzit doordat lomperiken het als een continuproces stoken in plaats van een batchproces?
Skyy heb ik nooit gehad, Absolut wel...smaakt ook nergens naar.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Geen verstand.![]()
By far the best
[ afbeelding ]
Makkelijke tweede omdat je die overal kan krijgen
[ afbeelding ]
Je papillen zijn naar de klotequote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Skyy heb ik nooit gehad, Absolut wel...smaakt ook nergens naar.
na 15 jaar flink alcoholgebruik zou dat best kunnenquote:
Waarom pr? Was ist loss?quote:
Logischquote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Voor een ieder die mijn verjaardag vergeten is, ik wil deze HEBBEN!
http://www.bol.com/nl/p/m(...)011203465/index.html
Eens.quote:
En ook eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Voor een ieder die mijn verjaardag vergeten is, ik wil deze HEBBEN!
http://www.bol.com/nl/p/m(...)011203465/index.html
Mijn als-ik-dood-ben-liedjequote:
Nog lang niet dusquote:
quote:
Ik heb mijn portie begrafenis/crematie voor dit jaar wel weer gehad hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You never know babe, maar vooruit, doe nog maar even dan.
We zijn nog niet eens op de helft (van het jaar).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie begrafenis/crematie voor dit jaar wel weer gehad hoor.
Je mag gewoon nog niet!!
Ik doe mijn best schatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie begrafenis/crematie voor dit jaar wel weer gehad hoor.
Je mag gewoon nog niet!!
Braaf!quote:
Daarom dus!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens op de helft (van het jaar).
Een voordeel, geen kleffe cake enzo op de mijne, ik wil dat er iets lekkers geserveerd wordt. En dat er wodka geschonken wordt!quote:
browniesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een voordeel, geen kleffe cake enzo op de mijne, ik wil dat er iets lekkers geserveerd wordt. En dat er wodka geschonken wordt!
Dan moet je wel komen!quote:
Bij Erwin was er ook geen kleffe cake. Rode wijn, witte wijn, bierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een voordeel, geen kleffe cake enzo op de mijne, ik wil dat er iets lekkers geserveerd wordt. En dat er wodka geschonken wordt!
Witte chocolaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus had van het weekend superlekkere brownies gemaakt, met witte chocola. Maar ik moest weer ziek worden en heb maar één stukje gehad
Weet je zeker dat ze je niet probeerden te strikken voor eoa kutklusje op school en daarom aan het slijmen waren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanochtend nog heel slaperig. Dus mijn haar niet eens gedaan, hoefde alleen mn zoon even naar school te brengen.
Kom ik op school met ongekamd haar en juist DAN krijg ik te horen dat mn haar leuk zit en ik het vaker zo moet doen![]()
Normaal sta je een uur te prutsen en dan zegt niemand iets van je haar
Zelf bakken!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus had van het weekend superlekkere brownies gemaakt, met witte chocola. Maar ik moest weer ziek worden en heb maar één stukje gehad
En bedankt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze je niet probeerden te strikken voor eoa kutklusje op school en daarom aan het slijmen waren?
Misschien dit weekendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:26 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dus beginnen met bakken dan maar? Of is de maag nog zwakjes...
Ik ken die schoolwievenquote:
Nep verslaafdequote:
Hey chubby, nog geen pakje gehad hoor. Ik vermoed dat er ergens een dronken tnt-bezorger rondzwalktquote:
Op maandag worden dat soort dingen toch meestal niet bezorgd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey chubby, nog geen pakje gehad hoor. Ik vermoed dat er ergens een dronken tnt-bezorger rondzwalkt
Ik ben moe en heb besloten dat dat jouw schuld isquote:
Ik heb mn haar zelden tot nooit los. En nu viel het nogal wildquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon mooi haar? En doordat het nu ineens anders zat viel het ineens op?
You're one of them?quote:
Hell no! Mond spoelen met zeep jij!quote:
Ik verwijs je naar mijn post van vorige weekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moe en heb besloten dat dat jouw schuld is
Die hulpmoeders zijn echt het ergst he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no! Mond spoelen met zeep jij!
Schat je weet hoe blond ik ben. Meer hulp aub!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mijn post van vorige week
Had ook niet anders verwacht, het is altijd mijn schuld he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moe en heb besloten dat dat jouw schuld is
Dat het gegeven dat alles royco's schuld is, aan de basis van alles ligtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat je weet hoe blond ik ben. Meer hulp aub!
Jij geeft mij toch ook de schuld van uhm bepaalde dingenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, het is altijd mijn schuld he.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hulpmoeders zijn echt het ergst he.
Schijnheilige kutjes zijn dat
Dat is ook volledig jouw schuldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij geeft mij toch ook de schuld van uhm bepaalde dingen
de bezorging bij jou daar is gewoon slecht!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey chubby, nog geen pakje gehad hoor. Ik vermoed dat er ergens een dronken tnt-bezorger rondzwalkt
Of de tnt-meneer is overvallen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
de bezorging bij jou daar is gewoon slecht!!!
Slapen? Om 10 uur, oud wijfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo bouwvakkers zijn weg. Dan kan ik zo gaan slapen
De boodschappen werden anders precies op tijd bezorgd hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ja echt he!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Van mijn wodkaquote:
Had ik je al verteld over de lesbische ervaring van 2 radio dames?quote:
Dat was niet door tnt hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De boodschappen werden anders precies op tijd bezorgd hoor
Wie stuurt er dan ook drank met TNT.quote:
He getver, zulke vieze dingen wil ik niet horen hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik je al verteld over de lesbische ervaring van 2 radio dames?
Boodschappen misschien...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De boodschappen werden anders precies op tijd bezorgd hoor
Royke ook niet. Het lieve goede jungskequote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He getver, zulke vieze dingen wil ik niet horen hoor.
Chubbyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie stuurt er dan ook drank met TNT.
Alsof ze het wistenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Boodschappen misschien...
Maar met de leuke pakketjes wachten ze een dag extra ofzo
Hij is niet bijster slim hequote:
in mijn geval hangt dat af van de dames, dus over wie hebben we et?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He getver, zulke vieze dingen wil ik niet horen hoor.
Ja dat had je al.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik je al verteld over de lesbische ervaring van 2 radio dames?
kan me er niets van herinnerenquote:
zeker wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Probeer je nu een sappig verhaal los te peuteren??
Minstens!! Het gaat hier wel om Vodka he!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe had ik het anders moeten sturen dan?
Politie escorte?
Zal het voortaan eerst aan jou voorleggen voordat ik zelf over dingen nadenk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minstens!! Het gaat hier wel om Vodka he!!
Slim van uquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal het voortaan eerst aan jou voorleggen voordat ik zelf over dingen nadenk.
Nou ja, wat denk je weer lekker slecht over mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ms is er wel helemaal geen wodka, is het gewoon weer een list om mij te lokken
Er zijn wel meer dingen die jullie niet wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een gespleten persoonlijkheid was?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die jullie niet weten
Dat denk jij maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die jullie niet weten
Ja eh, ik heb vooralsnog geen wodkaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, wat denk je weer lekker slecht over me
Ja uh, niet mijn schuld he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb vooralsnog geen wodka
Or so you sayquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja uh, niet mijn schuld he.
Ik heb het pakketje netjes opgestuurd.
ik vraag me af wie dan eigenlijk de kloon is.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een gespleten persoonlijkheid was?
Ik denk dat Royco gewoon een kloon van Godtje is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:20 schreef rival het volgende:
ik vraag me af wie dan eigenlijk de kloon is.....
Dat zou op zich nog best kunnen, maar zou Godtje zichzelf dan zo makkelijk prijs geven? ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat Royco gewoon een kloon van Godtje is.
Om je op slinkse wijze mijn broekje in te werken natuurlijkquote:
Helaas, ten tijde van zijn verblijf in het buitenland was ik gewoon in Nederland.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat Royco gewoon een kloon van Godtje is.
Ja pas op hoor, je bent hier je broekje niet veiligquote:
met een goede roux kun je alles bindenquote:
Waarom krijg ik hier nu weer een hele vieze MI bij?quote:
Ja dat zou kunnen, maar dan is het niet het meest waterdichte plan he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om je op slinkse wijze mijn broekje in te werken natuurlijk![]()
Dat kan je ook niet verwachten van een Fokker natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, maar dan is het niet het meest waterdichte plan he.
Bij het A Team was dat ook nooit een probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:27 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat zou kunnen, maar dan is het niet het meest waterdichte plan he.
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij het A Team was dat ook nooit een probleem.
geen idee.. je hebt minder kookprogramma's gezien met een franse cuisine achtergrond?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier nu weer een hele vieze MI bij?
insgelijks jongejuffrouwquote:
Nuhuh, I blame you!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:47 schreef clevy het volgende:
[..]
geen idee.. je hebt minder kookprogramma's gezien met een franse cuisine achtergrond?
Is maar net wat je zelf toelaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja pas op hoor, je bent hier je broekje niet veilig
Je weet dat ik je nu ga uitlachen en dan voel jij je weer op je pik getrapt enz dus doe dat nou gewoon niet!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
U? Zeg maar gewoon je, of Royco, of God
en wie heeft jou wijs gemaakt dat je zelf iets te bepalen hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is maar net wat je zelf toelaat natuurlijk.
Zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik je nu ga uitlachen en dan voel jij je weer op je pik getrapt enz dus doe dat nou gewoon niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |