Ik bak jou een poetsquote:
Uw is interieur manager?quote:
Wacht maar afquote:
Thuiswerken lijkt mij leuk met de baan die ik nu hebquote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee... maar thuiswerken is niet zo mijn ding
Ojeeeeeequote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar af![]()
[..]
Thuiswerken lijkt mij leuk met de baan die ik nu heb
Kwaliteitscontroleur van levensmiddelen. Bemonsteren gaat nog wel de analyses alleen niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ojeeeeee
En wat voor baan heb je nu dan?
Cewlquote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaliteitscontroleur van levensmiddelen. Bemonsteren gaat nog wel de analyses alleen niet.
Van apenkoppen op een stokje. En jij?quote:
Of juist welquote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Cewl
Tenminste, als je niet iets hoeft te proeven waar de paddenstoelen op groeien ofzo
Een rubber stokje dat trilt?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van apenkoppen op een stokje. En jij?
Perenijsjes.. Zekerste weten!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van apenkoppen op een stokje. En jij?
Neejoh gek, zo'n lange witte met rode streepjes. Krijg je gratis hondje bij heb ik gehoord.quote:
Dat wil ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 19:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neejoh gek, zo'n lange witte met rode streepjes. Krijg je gratis hondje bij heb ik gehoord.
Mera, ik kom er maar niet uit met welke camera jij in je hand staat in je fobo.quote:
Weet ik het, maar iemand in dr fobo vroeg het ook en ik zag het antwoord, ik weet niets van camerasquote:
D40. Oudje.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mera, ik kom er maar niet uit met welke camera jij in je hand staat in je fobo.
Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen de F55 maar die heeft geen rood randje en geen draaiwieltje. Maar ik ken geen Nikon DSLR's die een grijze body hebben?
Ah, oké, wist ik niet.quote:
quote:Symbolische eerste paal plaats in Waalwijk
Start van de bouw van het nieuwe pand van de zaak. Niet heel boeiend verderquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, oké, wist ik niet.
In welke context moet ik trouwens de titel van de foto plaatsen?
[..]
Maar je werkt bij een fotografiewinkel? Of meer iets in de reclamebusiness ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Start van de bouw van het nieuwe pand van de zaak. Niet heel boeiend verder
Reclameafdeling van een supermarktketen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je werkt bij een fotografiewinkel? Of meer iets in de reclamebusiness ofzo?
Ooh, dat klinkt heel gaaf! Heb je veel vrijheid in je werk?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Reclameafdeling van een supermarktketen.
Redelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dat klinkt heel gaaf! Heb je veel vrijheid in je werk?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
stom dat het ophangen van een naamplaatje het hier wonen wat "echter" laat voelen.
En wat is er nog meer voor nodig?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
stom dat het ophangen van een naamplaatje het hier wonen wat "echter" laat voelen.
Nee hoor, dat was in ieder geval niet de insteek! Ben gewoon beetje benieuwd naar wat zulke mensen met een dergelijk beroep doen want ik ken ze verder niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
RedelijkIs dit een kruisverhoor?
![]()
Oh. Nou we hebben een reclamebureau voor het meeste ontwerpwerk, maar dat zijn altijd schetsen die ik technisch uitwerk (DTP). Bij die schetsen is meestal geen rekening gehouden met praktisch nutquote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was in ieder geval niet de insteek! Ben gewoon beetje benieuwd naar wat zulke mensen met een dergelijk beroep doen want ik ken ze verder niet.
Dronken worden met de buren.quote:
Zo, een echt manusje van alles dus! Begrijp ik nou goed dat ze jou gewoon gebruiken om vanalles op uit te proberen of doen ze daar eerder dan dat ze denken?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Nou we hebben een reclamebureau voor het meeste ontwerpwerk, maar dat zijn altijd schetsen die ik technisch uitwerk (DTP). Bij die schetsen is meestal geen rekening gehouden met praktisch nutdus moet ik het vaak overdoen. Ook komt men bij veel kleinere acties op het laatste moment erachter dat er nog even een flyer/poster/folderpagina oid gemaakt moet worden, en dat is dan te kort dag voor het reclamebureau en dat doe ik dan. Ook verzin ik teksten voor in de folder en op de posters enzo, denk mee met campagnes en doe verder nog wat dingen intern (personeelsblad, personeelsuitjes, etc).
Zo, en nu jij
Ik heb ook wel eens het idee dat ze aan het uitproberen zijn jaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dronken worden met de buren.
[..]
Zo, een echt manusje van alles dus! Begrijp ik nou goed dat ze jou gewoon gebruiken om vanalles op uit te proberen of doen ze daar eerder dan dat ze denken?
Ik? Ik ga over een maand ongeveer een leuke baan uitkiezen.
Ik pasquote:
Misschien zijn de buren wel twee supersexy studentenmeiden die heel erg op je zitten te wachten.quote:
Hunkerend naar jou(w fles platinaopgedampte wodka)!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien zijn de buren wel twee supersexy studentenmeiden die heel erg op je zitten te wachten.
Dan nog! weet je hoe eng!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien zijn de buren wel twee supersexy studentenmeiden die heel erg op je zitten te wachten.
Who cares, gemiste kans anders tochquote:Op maandag 23 mei 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hunkerend naar jou(w fles platinaopgedampte wodka)!
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens het idee dat ze aan het uitproberen zijn ja
Maar ik los het altijd probleemloos en naar tevredenheid op dus de weg naar hoofd ontwerp is niet lang meer denk ik (ben immers een stuk goedkoper dat het reclamebureau).
Nee, uiteraard nog niet. Ik kijk wat er allemaal naar me toe komt waaien en dan kies ik een leuk bedrijf uit, functie interesseert me minder.quote:Uitkiezen nog welHeb je al sollicitaties lopen dan? Aanbiedingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |