Dan sowieso !quote:Op maandag 23 mei 2011 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kleine toevoeging: als een chick naar jou toe komt dansen is die sowieso van jou (mits 6,5+).
Hopen dat ze geen rapewhistle heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat als ze niet wil en ik wil toch!
Waar komt nog meer de naam fatih vandaan danquote:Op maandag 23 mei 2011 18:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Dit soort advies kan alleen maar van een turk komen
Hihi jij zei komt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef Gulmez het volgende:
En beetje dansen met je handen, wees anders dan de rest, maak de vrouwen nieuwschierig, en wees geen player op de zelfde avond, als je eenmaal hebt gezoend uit respect niet naar de volgende,
Vier die zoen met matties, gewoon heerlijk na genieten en maak plezier maak geen obsessie van het versieren alles gaat van zelf kids, alles komt..
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Dit soort advies kan alleen maar van een turk komen
Opvallen:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:24 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
inderdaad Ts heeft gelijk, nooit aan de zijkant gaan staan. Je moet opvallen!
Niet onzeker durfenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Makkelijk he troll zeggen op alles..![]()
Ik geef tips, niet onzeker durfen.. Maak plezier,
Luister naar deze man, hij heeft er verstand van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef MOSHterd het volgende:
En ook nog een goede tip: praat fatsoenlijk Nederlands. Dit kunnen veel vrouwen waarderen.
En hoe weet ik dat, heel simpel. Geen enkel meisje uit onze vrienden groep houd van een kerel die gebrekkig Nederlands praat.
Maar jij wordt helemaal niet genoemd in de OP...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:16 schreef Floxcie het volgende:
Volgens Faith zijn OP doe ik het aardig goed.
inderdaad, op die manier!quote:
Ga zo door manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:16 schreef Floxcie het volgende:
Volgens Faith zijn OP doe ik het aardig goed.
Straattaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef amenth het volgende:
mattie
je kan ook gewoon met mij mee uitgaan naar holly keer weerchille we eerst voor ingang dikke tjaap roke.. herkennen chimeids ondertusse van die zieke waggie en hoef je bijna niet eens meer je best te doen snap je
maar verder redelijke tips mattie
Dan moet je haar meteen met rust laten en is ze niet gediend van mannen die hun stijve leuter tegen hun willen aanduwen. Ook niet als je het 5x opnieuw probeert.quote:![]()
Daarom zeg ik ook als zij er voor open staat, en dat zie je meestal bij de eerste 2 sec.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Let op als een meisje je zo aankijkt
[..]
Dan moet je haar meteen met rust laten en is ze niet gediend van mannen die hun stijve leuter tegen hun willen aanduwen. Ook niet als je het 5x opnieuw probeert.
Zo'n grote openingspost typ je niet voor de lol.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef Mascini het volgende:
dit is het moment waarop ik me begin af te vragen of deze man misschien echt serieus is ...
De jongen die dat niet begrijpt is of dronken of stoned of stronken. Of gewoon een enorme randdebiel en moet het versieren meteen opgeven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Let op als een meisje je zo aankijkt
[..]
Dan moet je haar meteen met rust laten en is ze niet gediend van mannen die hun stijve leuter tegen hun willen aanduwen. Ook niet als je het 5x opnieuw probeert.
Op je eigen kloon reagerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef amenth het volgende:
mattie
je kan ook gewoon met mij mee uitgaan naar holly keer weerchille we eerst voor ingang dikke tjaap roke.. herkennen chimeids ondertusse van die zieke waggie en hoef je bijna niet eens meer je best te doen snap je
maar verder redelijke tips mattie
spreekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef MOSHterd het volgende:
En ook nog een goede tip: praat fatsoenlijk Nederlands. Dit kunnen veel vrouwen waarderen.
En wat voor dancing zou dat dan trouwens moeten zijn?
Wat voor muziek stijl?
Goed gezien. En in de context dat hij het heeft over correct taalgebruik is het ook nog enigszins humoristisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe that anything you can imagine, you can make real.
Niet over landen kennis beschikken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef dreamzk het volgende:
GHB werkt beter.
En TS is een marokkaan dus hij kan alleen maar vrouwen die Shaniqua of Priscilla heten regelen
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Gulmez het volgende:
Wil je graag zoenen, of schuren met een meisje dan is dit de goede topic.
En dan schuren, ga met de ritme mee, en met haar bewegingen./
ook bukken (ik bedoel als ze naar beneden gaat snap je en gewoon blijven schuren.
Ik val op iemand die precies is zoals ik en inderdaad dezelfde interesses en levensvisie heeft zoals ik, iemand met een eigen identiteit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zegt mevrouw die alleen te hosselen valt dmv een goede "hand"![]()
![]()
stiekem val je gewooon op Gs die je geen aandacht gevenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik val op iemand die precies is zoals ik en inderdaad dezelfde interesses en levensvisie heeft zoals ik, iemand met een eigen identiteit.
Niet op ''chiboys'' die elke zaterdag hun lul tegen 10 verschillende ''chimeide'' op een avond aan duwen in de hoop dat er een hapt. Vergeef me daarvoor.
daten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik val op iemand die precies is zoals ik en inderdaad dezelfde interesses en levensvisie heeft zoals ik, iemand met een eigen identiteit.
Niet op ''chiboys'' die elke zaterdag hun lul tegen 10 verschillende ''chimeide'' op een avond aan duwen in de hoop dat er een hapt. Vergeef me daarvoor.
Nah.quote:
Marokkaan of Turk. Zelfde discussie als tomato of tomatoe, beide hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet over landen kennis beschikken.
Permanente toeristen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Marokkaan of Turk. Zelfde discussie als tomato of tomatoe, beide hetzelfde.
Tsjah ik dacht laat ik eens wat humor in dit topic brengen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed gezien. En in de context dat hij het heeft over correct taalgebruik is het ook nog enigszins humoristisch.
nee ik ben van turkije en nee ik val niet op asociale,quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef dreamzk het volgende:
GHB werkt beter.
En TS is een marokkaan dus hij kan alleen maar vrouwen die Shaniqua of Priscilla heten regelen
manuela of savannah.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef dreamzk het volgende:
GHB werkt beter.
+1quote:Op maandag 23 mei 2011 18:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij heeft deze tips vast gestolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |