daten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik val op iemand die precies is zoals ik en inderdaad dezelfde interesses en levensvisie heeft zoals ik, iemand met een eigen identiteit.
Niet op ''chiboys'' die elke zaterdag hun lul tegen 10 verschillende ''chimeide'' op een avond aan duwen in de hoop dat er een hapt. Vergeef me daarvoor.
Nah.quote:
Marokkaan of Turk. Zelfde discussie als tomato of tomatoe, beide hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet over landen kennis beschikken.
Permanente toeristen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Marokkaan of Turk. Zelfde discussie als tomato of tomatoe, beide hetzelfde.
Tsjah ik dacht laat ik eens wat humor in dit topic brengen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed gezien. En in de context dat hij het heeft over correct taalgebruik is het ook nog enigszins humoristisch.
nee ik ben van turkije en nee ik val niet op asociale,quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef dreamzk het volgende:
GHB werkt beter.
En TS is een marokkaan dus hij kan alleen maar vrouwen die Shaniqua of Priscilla heten regelen
manuela of savannah.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef dreamzk het volgende:
GHB werkt beter.
En TS is een marokkaan dus hij kan alleen maar vrouwen die Shaniqua of Priscilla heten regelen
+1quote:Op maandag 23 mei 2011 18:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij heeft deze tips vast gestolen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |