hier zou ik echt voor tekenen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:44 schreef Dastan het volgende:
Nederlands 0,7
Scheikunde 1,0
Kunst algemeen 1,3
Wiskunde B 1,0
Natuurkunde 1,6
Engels 1,1
Latijn 1,2
Biologie 1,5
Dit wordt het echt niet hoor. Ik heb vorig jaar eindexamen gedaan. Sowieso wordt engels echt niet 1,1 en biologie niet 1,5. natuurkunde 1,6 zou ik ook maar niet op rekenenquote:
Welnee, Latijn is altijd hoog. Wordt echt verpest door veel leerlingen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:35 schreef Hewigh het volgende:
Engels zie ik wel 1,1 worden hoor. Latijn zie ik echter maximaal 0,6 oid worden.
Biologie zie ik nog wel hoog worden, natuurkunde 1,6 is echt niet irreëel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit wordt het echt niet hoor. Ik heb vorig jaar eindexamen gedaan. Sowieso wordt engels echt niet 1,1 en biologie niet 1,5. natuurkunde 1,6 zou ik ook maar niet op rekenen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit wordt het echt niet hoor. Ik heb vorig jaar eindexamen gedaan. Sowieso wordt engels echt niet 1,1 en biologie niet 1,5. natuurkunde 1,6 zou ik ook maar niet op rekenen
Weet je waar je andere verslagen kunt vinden? voor de andere vakken dusquote:Natuurkunde heeft dit jaar (met N=1) 44,5% onvoldoende (steekproef). Vorig jaar lag het percentage onvoldoende bij 43% en was de N-term 1,3. Ook is er dit jaar best veel kritiek vanuit de docenten, dus ik denk dat natuurkunde wel minstens een N van 1,0 krijgt. Wat denken jullie?
Ik weet alleen van biologie http://www.nvon.nl/biologie/examens/examens_vwo_bi, scheikunde http://www.nvon.nl/scheikunde/examens/examens_vwo_sk en natuurkunde (http://www.nvon.nl/natuurkunde/examens/examens_vwo_na, maar niet ieder jaar heeft een (duidelijk) verslag.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Weet je waar je andere verslagen kunt vinden? voor de andere vakken dus
Begrijpen mensen nog steeds NIET dat de normen van voorgaande jaren heel sterk verband houden met normen van dit jaar.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:39 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
Begrijpen mensen nog steeds NIET, dat de norm NIET gebaseerd is op wat vorig jaar de norm was???
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Begrijpen mensen nog steeds NIET dat de normen van voorgaande jaren heel sterk verband houden met normen van dit jaar.
Wacht maar. Ik kom hierop terug en je zult zien dat ik gelijk hebt. Waar wedden we om?
Overal 2.0 geven betekent niet eens dat ik voor Latijn een voldoende hebquote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet... Ze willen ieder jaar bepaalde percentage geslaagden/gezakten voor dat ene vak. Ieder jaar is het examen anders, ene jaar makkelijker, ene jaar moeilijker. Daarop wordt de norm gebaseerd.
Maar het is niet zo dat dit jaar opeens overal 2,0 wordt gegeven, maar wel sterk in de buurt van de verleden jaren.
Bio als voorbeeld genomen.quote:Normen uit het verleden, geven geen garantie voor de toekomst
Gemiddeld kwam de norm de afgelopen 35 examens op 1.3 uit. De hoogste normering voor dit vak was 1.7 en de laagste normering was 0.9. Dit betekent echter niet dat de norm dit jaar ook op, of in de buurt van 1.3 of tussen de 0.9 en 1.7 komt te liggen.
2.1 nodigquote:
ik had de vertaling niet helemaal nagekeken, begreep niet hoe streng ik dat precies moest doen, maar kwam op zo'n 26 punten uitquote:Op zondag 29 mei 2011 20:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
hoeveel puntjes had jij? ik denk tussen de 25-35
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:02 schreef mojito112 het volgende:
gewoon alles 2,0 ... boeie is iedereen blij iedereen vakantie minder stress -> minder werkdruk dus mensen gaan beter presteren op het werk dus de concurrentiepositie van Nederland gaat stijgen omdat de productie stijgt, meer export enzo .
GS wordt niet zo hoog.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef ibo0546 het volgende:
EC : 0.4
NL : 0.3
WIA : 0.7
AK : 0.5
EN : 0.4
MAW: 0.4
GS: 1.5 > voor een 7
Dit heb ik nodig
als iets lager is behalve gs ben ik gezakt
|
|
| Forum Opties | |