Zoho, dat doe je goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef TheQuestioner het volgende:
ENG: 1
NL: 0.5
GS: 1
Wis: 0.4
Eco: 0.3
M&O: 0.6
Duits: 0.3![]()
Zo dit is mijn verwachting![]()
quote:
De ochtend van de uitslag volgens mijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef Natrium het volgende:
Geen idee of de vraag al 'ns gesteld is, maar wanneer worden precies de normeringen bekend?
Update.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nederlands 0.7
Engels 1.3
Latijn 0.7
Duits 0.3
Geschiedenis 0.3
Grieks 0.1
Wiskunde C 0.5
Maatschappijwetenschappen 1.2
Aardrijkskunde 0.8
Frans 1.0
8u 16 juni.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef Natrium het volgende:
Geen idee of de vraag al 'ns gesteld is, maar wanneer worden precies de normeringen bekend?
Dat het nooit is voorgevallen is geen argument verder hoor ik van veel lui dat ze hem onverwacht slecht hebben gemaakt en op dit fora las ik ook een paar lui (Waaronder jijzelfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef Etsu het volgende:
1,0 voor geschiedenis?Dat is NOOIT voorgevallen, en verdient het examen van nu ook niet...
Ik heb geschiedenis niet slecht gemaakt (voor mijn doen)... Ik denk dat ik mijn cijfers en mijn normale cijfers beter weet dan een FOK!kerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:49 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
Dat het nooit is voorgevallen is geen argument verder hoor ik van veel lui dat ze hem onverwacht slecht hebben gemaakt en op dit fora las ik ook een paar lui (Waaronder jijzelf)
Hier baseer ik mijn norm op.
Owja Bio ongeveer een 1
Je zei al dat je hem goed gemaakt had maar ik vind je toch wel een beetje bevestigendquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht ook een 7 ofzo, maar heb een 5,5 met norm van 0.
's Ochtends neem ik aanquote:
Nee, 8u 's avonds als je 's middags te horen krijgt of je geslaagd ben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:15 schreef Natrium het volgende:
[..]
's Ochtends neem ik aan?
Worden ze gepubliceerd op de CITO site o.i.d.? Dan kan ik alvast bepalen of ik geslaagd ben of niet
't Kan toch zijn dat ze 't pas later publiceren om te voorkomen dat juist alle mensen 't gaan checken, en dat ze 't alleen aan de scholen sturen ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, 8u 's avonds als je 's middags te horen krijgt of je geslaagd ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |