Volgende week bedoel je waarschijnlijk; herkansing heb je altijd nogquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:24 schreef Skiye het volgende:
God jezus, had ik bij Duits minstens iets van een 0,7 als normering nodig, maken ze daar 0,0 niet. Geloof er echt niks van dat Duits zo supergoed is gemaakt. Kan me niet voorstellen dat Duits beter is gemaakt dan bijvoorbeeld Engels wat erg makkelijk was dit jaar.
Volgend jaar dan maar opnieuw proberen, want Duits blijft nu een 5, Natuurkunde is een 5, Wiskunde waarschijnlijk een 4. Anders een 5.
Ja maar ik heb zo uitgerekend, waarschijnlijk komt het erop neer dat ik straks twee vijfen heb, één vier, en één zeven (rest zessen) dus dan zou ik in theorie van een 5 een 8 moeten maken, of vaan een 4 een 7 moeten maken, wat neerkomt op boven een 9,5 halenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:27 schreef Prulez het volgende:
[..]
Volgende week bedoel je waarschijnlijk; herkansing heb je altijd nog
Duits is gewoon echt genaaid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:24 schreef Skiye het volgende:
God jezus, had ik bij Duits minstens iets van een 0,7 als normering nodig, maken ze daar 0,0 niet. Geloof er echt niks van dat Duits zo supergoed is gemaakt. Kan me niet voorstellen dat Duits beter is gemaakt dan bijvoorbeeld Engels wat erg makkelijk was dit jaar.
Volgend jaar dan maar opnieuw proberen, want Duits blijft nu een 5, Natuurkunde is een 5, Wiskunde waarschijnlijk een 4. Anders een 5.
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Prulez het volgende:
[..]
En hoe de examens zijn gemaakt is natuurlijk een indicatie voor hoe moeilijk het examen was
Niet zo zaniken boerenlul.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:24 schreef Scharlaken_Rackham het volgende:
Sjongejonge, er zal eens een jaar zijn waarin mensen niet kankerden op de N-waarden
Oh.. dat is wel een goed teken dan eigenlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef Corkscrew het volgende:
Dat de N-term voor Geschiedenis zo laag is, zal wel te maken hebben met de wat vage vraagstelling en docenten die veel antwoorden goed hebben gerekend. Ook voor AK kan dat een rol hebben gespeeld.
Achja, wij hadden vorig jaar voor NE een 0,0. Was ook niet zo leuk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |