Matigen troll.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:15 schreef Lindstrøm. het volgende:
Jank niet zo.. het is ook altijd hetzelfde ieder jaar.
Waaaaaaat, je bent vorig jaar gezakt en hebt nu drie onvoldoendes en slaagt daar mee ??quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:12 schreef Etsu het volgende:
Economie 1,7![]()
Godverdomme man, wat ben ik tering blij.
Volgens mijn eigen nakijken, heb ik dit gehaald:
NE: 5,0 (zonder spelfouten ed eraf getrokken, had 4,9 nodig, dus wss onvoldoende op eindlijst)
EN: 4,5
M&O: 5,9
EC: 6,1 (het hele jaar alleen maar 5-en gehaald)
GS: 5,6
WA: 6,7
MW: 6,7
AK: 4,7 ()
Nu wachten op het telefoontje.
Nee, vorig jaar havo, dit jaar vwo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:45 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Waaaaaaat, je bent vorig jaar gezakt en hebt nu drie onvoldoendes en slaagt daar mee ??
Vorig jaar postte je hier ook al, dus neem aan dat je het opnieuw moest doen.
He wat je bedoelt zeker vorig jaar vwo , dit jaar havo?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:13 schreef extorminator126 het volgende:
[..]
He wat je bedoelt zeker vorig jaar vwo , dit jaar havo?
Want anders begrijp ik het echt niet. Je zakt op de havo en zit nu op het vwo?
Je bent toch gezakt met drie 5en??quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:45 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Waaaaaaat, je bent vorig jaar gezakt en hebt nu drie onvoldoendes en slaagt daar mee ??
Vorig jaar postte je hier ook al, dus neem aan dat je het opnieuw moest doen.
Rot op manquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:34 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ooooh nee mijn Sophietje zal niet blij zijn. Ze stond een 8.6 voor haar SE en ze had minimaal een 7,8 gehaald voor haar examen en met een normering van 0.5 zou ze net geen 8,5 oftewel 9 gemiddeld hebben.
Dat viel mij ook heul erg veul tegen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Rot op man
Waarom Natuurkunde-norm maar 1,3?!
De normeringen worden niet gebaseerd op hoe moeilijk het examen is, maar hoe de examens zijn gemaakt. Geloof dat ongeveer 20% onvoldoende moet zijn en dat de normering zo wordt berekend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:14 schreef nwefrmle het volgende:
Lachwekkende normeringen. Vooral Nederlands en Engels. Engels had vorig jaar 1,1 en dit jaar was t toch niet makkelijker hoor? Dan Natuurkunde 1,3, zwaar onterecht dat was echt een rot-examen met allerlei rare vragen over Gravitatiekrachten.
SK 0,8 is ook om te huilen, vorig jaar was t 1,6 terwijl t toen echt een eitje was...
Die her zit er niet meer in
Ze is een beetje falend met Wiskunde en had een negen nodig voor NL om een acht gemiddeld te staan...en nu heeft ze dat dus waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Rot op man
Waarom Natuurkunde-norm maar 1,3?!
En hoe de examens zijn gemaakt is natuurlijk een indicatie voor hoe moeilijk het examen wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:09 schreef skagtrendy het volgende:
[..]
De normeringen worden niet gebaseerd op hoe moeilijk het examen is, maar hoe de examens zijn gemaakt. Geloof dat ongeveer 20% onvoldoende moet zijn en dat de normering zo wordt berekend.
Wij zijn dus gewoon beter dan vorig jaar![]()
Fout. Lees dit maar even door http://toetswijzer.kennisnet.nl/html/normering/default.shtmquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het is niet bekend hoe de normeringen worden berekend. Wat jij zegt zal zeker wel een kern van waarheid in zitten, maar de normering wordt volgens mij toch echt door meerdere factoren bepaald!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |