Eten van moeders blijft het lekkerst.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Innisdemon het volgende:
Uitleg over het feit dat je 2x per week macaroni vreet, wat je ook nog eens niet zelf bereid? Ja da's best triest, dat is de enige uitleg die past.
Leg eens uit rechtse rakkerquote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef mlg het volgende:
Ik kan het je niet uitleggen. Ik kan je wel uitleggen hoe je moet opsodemieteren uit dit subtopic.
Ik hecht er geen waarde aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het ongelooflijk om te zien hoeveel waarde mensen hechten aan winkelen op zondag.
Weten we nog dat de VVD met de hakken over de sloot de verrkiezingen won.quote:
Niet waar, de VVD is er voor multinationals die bestuurd worden door mensen die nog nooit zelf een financieel risico gedragen hebben.quote:
Jij begrijpt niet dat mensen graag boodschappen willen doen als het hen uitkomt? En daarin niet gehinderd willen worden door opgelegde regels van welke religieuze aard dan ook?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het ongelooflijk om te zien hoeveel waarde mensen hechten aan winkelen op zondag.
idd doordeweeks kan je nooit winkelen omdat je dan werkt...dus hou je alleen zaterdag over...quote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat mensen graag boodschappen willen doen als het hen uitkomt? En daarin niet gehinderd willen worden door opgelegde regels van welke religieuze aard dan ook?
Echt niet?
Waarom werk je niet op zaterdag en zondag dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd doordeweeks kan je nooit winkelen omdat je dan werkt...dus hou je alleen zaterdag over...
Erg prettig dus voor het winkelpersoneel bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Krijg je nog eens dubbel ook, en kan je winkelen wanneer anderen hard aan het werk zijn.
omdat de zaak dan niet open is?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom werk je niet op zaterdag en zondag dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |