Of de overdrachtsbelastingquote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef lutser.com het volgende:
[..]
en de huur waarde forfait is wel eerlijk?
wasda?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef lutser.com het volgende:
[..]
en de huur waarde forfait is wel eerlijk?
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef JandeHoop het volgende:
D66 mist zetel in senaat door de kleur van het poloot.
#kannietwaarzijn
Jij hebt het over partijen. Ik over de personen; Mark Rutte, Geert Wilders en Maxime Verhagen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat zie ik toch echt anders. Zo'n partij als de PVV is toch niet geloofwaardig te nemen. En dan de CDA die ondanks zoveel verlies toch nog in die regering terecht is gekomen. Ik vind het allemaal maar houtjetouwtje.
Alledrie doorspoelen, weg er mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij hebt het over partijen. Ik over de personen; Mark Rutte, Geert Wilders en Maxime Verhagen.
Sociaal economisch komen ze er met de SGP voorlopig nog wel uit. Maar ik denk dat de immigratieagenda van de PVV nog wel eens averij op kan gaan lopen, en dat schuurt.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het best stabiel hoor. Onderschat het belang van persoonlijke verhoudingen niet, die zijn denk ik erg goed in dit kabinet. In ieder geval een stuk beter dan in het vorige kabinet.
Daarnaast heeft geen enkele partij belang bij het vallen van het kabinet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij hebt het over partijen. Ik over de personen; Mark Rutte, Geert Wilders en Maxime Verhagen.
Gelul natuurlijk. Als vandaag b.v. het kabinet valt. Nog maar eens zien welke partijen op de stoelen staan te dansen hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarnaast heeft geen enkele partij belang bij het vallen van het kabinet.
Dat zou ik eigenlijk wel een mooi scenario vinden. Wel de sociaal economische punten, niet de immigratie nonsense van Wilders.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef Hexagon het volgende:
Sociaal economisch komen ze er met de SGP voorlopig nog wel uit. Maar ik denk dat de immigratieagenda van de PVV nog wel eens averij op kan gaan lopen, en dat schuurt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk wel een mooi scenario vinden. Wel de sociaal economische punten, niet de immigratie nonsense van Wilders.
Zolang de SGP de rug maar recht houdt, wbt de langstudeerboete.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk wel een mooi scenario vinden. Wel de sociaal economische punten, niet de immigratie nonsense van Wilders.
Hoe bedoel je? Ze hebben al ingestemd, alleen met een jaar uitstel.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zolang de SGP de rug maar recht houdt, wbt de langstudeerboete.
Maar het is dan natuurlijk de vraag of Geert dat zomaar gaat slikkenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf gemaakt, ergens van Twitter gepluktquote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je m naar Pechtold tweet krijg je wellicht een fles wijn
Is dat zo? Dat heb ik nergens gelezen en het interview met die gozert van GroenLinks net maakte ik op dat de coalitie nog een flinke kluif heeft aan het overhalen van de SGP.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze hebben al ingestemd, alleen met een jaar uitstel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eigenwoningforfaitquote:
De SGP is qua immigratie niet ver verwijderd van de coalitie... of bedoel je tussen de PVV en VVD en CDA?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sociaal economisch komen ze er met de SGP voorlopig nog wel uit. Maar ik denk dat de immigratieagenda van de PVV nog wel eens averij op kan gaan lopen, en dat schuurt.
Ja, dat is het EWF. Niet huurwaardeforfait.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef lutser.com het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eigenwoningforfait
Kort: Fictieve inkomsten voor mensen met een eigen huis waar uiteraard belasting over word geheven.
http://www.volkskrant.nl/(...)ers-uitgesteld.dhtmlquote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat heb ik nergens gelezen en het interview met die gozert van GroenLinks net maakte ik op dat de coalitie nog een flinke kluif heeft aan het overhalen van de SGP.
Niet helemaal, het tekort van de VVD had ook opgevuld kunnen worden door CDA'ers.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef Rosarium het volgende:
Zit nu even te spelen met de zetelschuiver
http://app.zetelschuiver.(...)IIU2NlbmFyaW8YpZwBDA
Als die D66er gewoon correct had gestemd dan was de stem die de SGP aan de VVD gaf in Zuid-Holland cruciaal om de coalitie aan 37 zetels te helpen. Zonder die switch had de coalitie 36 zetels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |