quote:Op maandag 23 mei 2011 16:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik mis niveau ook, waar zit hij tegenwoordig?
Nee ik was de topickiller nuquote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef JanPiraat het volgende:
sorry
hallo sharr![]()
nog bij de bejaarden langsgeweest vandaag ?
Oeiii dat tikt wel ff aanquote:Op maandag 23 mei 2011 16:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik was de topickiller nu
Nee, ik mag morgen t/m vrijdag weer, 30 uur in totaalHoe was jouw dag?
Oh dat is altijd beter jaquote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii dat tikt wel ff aan![]()
Mijn dag was wel okégezellig met wat collega's wel weer daardoor ging die snel voorbij en kan ik nu weer even gaan chillen met een worstenbroodje
Okquote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
Mensen mogen mij alleen omdat ik tieten heb, kut. Ik wou ze net amputeren
Mag ik ze dan hebbenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
Tietenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
Is gephotoshopped :$quote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind ze wel groot toen ik ze zag op de foto's in KPD onder je kloonaccount.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb gefapt op photoshop
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spinazie als avondeten, geen succes.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:08 schreef sharr het volgende:
Onterechte klacht, SpinazieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spinazie als avondeten, geen succes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef sharr het volgende:
Spinazie eten. Mensen die me willen helpen mogen langskomen, danku.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niets liefje, mijn broertje lust het ook niet, je bent niet alleenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe kan dat iedereen dat zo lekker vindt? Wat is er met mij aan de hand?
Nee, getsiequote:Op maandag 23 mei 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee, net zo zacht als baby billetjes. Wil je ze likken?
maar?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet meteen zo bij de pakken neerzitten. Het is Beach maar.
Wat heb jij toch opeens tegen mij?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet meteen zo bij de pakken neerzitten. Het is Beach maar.
Ik zet het alleen maar neer omdat ze er niet is nu (denk ik)quote:
Anders durf je niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zet het alleen maar neer omdat ze er niet is nu (denk ik)
Hihihihihi hoiquote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zet het alleen maar neer omdat ze er niet is nu (denk ik)
Cola is in het geheel niet lekker beste man.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik heb geen cola meer, en zonder cola kan ik niet functioneren..
Ik stuur wat cola op.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Diesel ook niet, maar toch kunnen veel auto's niet zonderquote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Cola is in het geheel niet lekker beste man.
Winkels zijn open?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Is dit sarcastisch bedoeld? Zo nee dank je voor je compliment.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Scherpe reactie weer. Heel volwassen.
Mijne welquote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Diesel ook niet, maar toch kunnen veel auto's niet zonder
ahahha je broertjequote:Op maandag 23 mei 2011 17:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijne wel![]()
En auto's zijn geen mensen
Maargoed, ik heb hier wel cola, kom maar halen, kun je m'n broertje ontmoeten
Heb jij zo een moeite met het zien van sarcasme? Het was namelijk sarcasme.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch bedoeld? Zo nee dank je voor je compliment.
Ik denk dat ie bang wordt als je voor de deur staatquote:
Gewoon rellen tot iemand het gaat halen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja maar niet kunnen functioneren, is geen nieuwe kunnen halen
en toen viel je in slaapquote:Op maandag 23 mei 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH OH OH trouwens vandaag had ik stage en het ging GOED, mn stagementrix was heel tevreden over de gegeven lessen en gaf alleen maar positieve feedback enzo en ze was heel blij dat ik opeens zo veranderd wasssss.
Wat goed!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH OH OH trouwens vandaag had ik stage en het ging GOED, mn stagementrix was heel tevreden over de gegeven lessen en gaf alleen maar positieve feedback enzo en ze was heel blij dat ik opeens zo veranderd wasssss.
quote:
Ja! Ben echt blij hoor, poeh. Nu moet het allleen maar beter en beter gaan!quote:
quote:
Ik ben autistisch he.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb jij zo een moeite met het zien van sarcasme? Het was namelijk sarcasme.
Eetsmakelijkkkkkk.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:01 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, eten, mooi, ik dacht al dat ik zou verhongeren, tot strakjes liefjens
Na 10 uur ('s avonds) pas, dan komen alle wolvenshirts uit de drogers allus.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar even serieus, er zit bijna nooit meer iemand op de TC heh
Die tip ga ik onthoudenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na 10 uur pas, dan komen alle wolvenshirts uit de drogers allus.
Weet ik nietquote:Op maandag 23 mei 2011 18:04 schreef sharr het volgende:
Hoe gelukkig kun je worden van een lief smsje hé
Was het "Lieve Sharr, ik stort nu 450 miljoen op je rekening ! " ?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:04 schreef sharr het volgende:
Nee, kun jij me dat smsen en doen?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was het "Lieve Sharr, ik stort nu 450 miljoen op je rekening ! " ?
Heel, heel, heel erg.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:04 schreef sharr het volgende:
Omdat het stom is.quote:
PM'en?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel, heel, heel erg.![]()
![]()
[..]
Omdat het stom is.
Hij heeft iets tegen mij blijkbaar, dus ik vraag dan gewoon hier wat het is. Dat is alles.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel, heel, heel erg.![]()
![]()
[..]
Omdat het stom is.
*meldtquote:
Zo erg, zo erg. Meid o meid, je moest eens weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef sharr het volgende:
Pizzalucht heeft een ban, ohnee, wat nu!?![]()
![]()
Hihi dit vinden jullie vast heel erg he
Eigen schuld, hopelijk leert hij ervan.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef sharr het volgende:
![]()
Hoe lang en waarvoorquote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef sharr het volgende:
![]()
ohquote:Op maandag 23 mei 2011 18:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Hij trollt niet, hij ís een troll.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Welke dan nog meer?
[..]
Nee, dit gesprek tussen jou en Beach. Doe het per DM/PM oid.
Kutten in de SC, 48 uur.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe lang en waarvoor?
Ik kom echt ALTIJD na een paar dagen al onder mijn bans vandaan
Hey het mag dan wel een kutuser zijn, het is een schatjequote:Op maandag 23 mei 2011 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Langere ban plz.
[..]
Kan je niks aan doen. Liefde maakt blind enzo. Whihihi
Mensen zijn over het internet ook gewoon heel anders.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey het mag dan wel een kutuser zijn, het is een schatje![]()
Heldinquote:Op maandag 23 mei 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
Ik hoor zojuist dat die ban door mij komt van PiLu. Graag gedaan KB.
True.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen zijn over het internet ook gewoon heel anders.
Weet ik tochquote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heldin![]()
Maar ik meen niet alles zo zo hoor ;o
[..]
True.
RIP K-Cashquote:Op maandag 23 mei 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin in je, pizza.
hihi mensen die niet kunnen reageren
Hoiquote:
Sharrquote:
heeft zij ook vwo gedaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:24 schreef dralion13 het volgende:
GVD, ik kom aan mn moeder melden dat natuurkunde goed genoeg is (waar ik blij mee ben) is het enige wat ze kan zeggen: Mwao, valt tegen, wordt het dus een mager zesje
Dat mens kan echt alleen maar zeiken![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:24 schreef dralion13 het volgende:
GVD, ik kom aan mn moeder melden dat natuurkunde goed genoeg is (waar ik blij mee ben) is het enige wat ze kan zeggen: Mwao, valt tegen, wordt het dus een mager zesje
Nopequote:
Wat stomquote:Op maandag 23 mei 2011 18:24 schreef dralion13 het volgende:
zeg dan tegen haar dat ze niet moet zeiken en dat ze zelf niet eens vwo heeft gedaan, de burgerlijke pauper kutquote:
Zeg ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat stomwat maakt dat nou weer uit, als je het maar haalt is toch al heel goed
Oh dat is wel zielig.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens dit topic: mijn illegaaltjes
Zielig wel op het einde.
Leuke plaatjesquote:Op maandag 23 mei 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zielig wel op het einde.
Is het wel waard.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Leuke plaatjesff geen zin om te lezen
Ik zal het maar niet verklappen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Leuke plaatjesff geen zin om te lezen
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef JanPiraat het volgende:
morgen mn eerst loon en mn laatste stufi![]()
als de normering minder dan 1,1 wordt heb ik mijn schriftelijk geschiedenis zojuist verprutstquote:Op maandag 23 mei 2011 18:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeg ik ook
En dan gaat ze ook alleen maar uit van een normering van 0,0, dus van het slechtste, al weet ik toch al dat het hoger gaat worden
Ben trouwens eten
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die weinig punten scoren bij geschiedenis.
Ahnee wat sneuquote:Op maandag 23 mei 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zielig wel op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vietnamquote:Op maandag 23 mei 2011 18:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
Dus ik denk zo: nou er zal wel meer over dat Dynamiek en Stagnatie worden gevraagd, dus dan leer ik dat maar wat extra, komen ze opeens met allemaal 4-punten vragen over vietnam
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:52 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb de afgelopen paar weken last van een stalker in mn tuin![]()
Wat lieeeefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden ook eens een aanloopkatdie heeft uiteindelijk heel lang bij ons gewoond
![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Mep 'm het huis uit.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:55 schreef Henkie94 het volgende:
Bij ons komt er wel eens een vreemde kat binnen zitten.
Lief tochquote:Op maandag 23 mei 2011 18:55 schreef Henkie94 het volgende:
Bij ons komt er wel eens een vreemde kat binnen zitten.
Kom maarquote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaarne.
[..]
Vrijdag.
[..]
Dagdag.
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die komt dan gewoon van t voer van onze katten eten.
Fijnnn, dan ga ik ook je broertje hosselen enzoquote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kom maarSmokey wil altijd wel knuffelen
afblijven hij is van mijquote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijnnn, dan ga ik ook je broertje hosselen enzoDraagt hij skinnyjeans ja?
Oh, oke, tof, ja dat draagt ie. Maar euhm.. Eh.. Een woordje nog voor je dat gaat doen....quote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijnnn, dan ga ik ook je broertje hosselen enzoDraagt hij skinnyjeans ja?
Ik mag geen homo's meer op m afsturen zei diequote:
Ik bedoelde ook jou!quote:
Dag appeltje appeltje appeltjequote:
Ik ben geen sletquote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook jou!
[..]
Dag appeltje appeltje appeltje
hij vond het wel leukquote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik mag geen homo's meer op m afsturen zei die
Klopt, jij bent een sletin.quote:
Wat? Jan is een naam toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, oke, tof, ja dat draagt ie. Maar euhm.. Eh.. Een woordje nog voor je dat gaat doen....
...
Jan?
Ja, maar, ehm. Denk je dat die het heel leuk vindt als jij mijn broertje gaat hosselen?quote:
Jan is toch die ene piratenguy? Ja wel is van gehoord.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, ehm. Denk je dat die het heel leuk vindt als jij mijn broertje gaat hosselen?
Denk diep na, je weet wie Jan is...
Jan is geen jaloers type.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, ehm. Denk je dat die het heel leuk vindt als jij mijn broertje gaat hosselen?
Denk diep na, je weet wie Jan is...
Hmmm. Maar toch, ik denk niet dat ie dat heel leuk vindtquote:
monogamie is zo 19e eeuws..quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef Omdatappel het volgende:
Klinker wil meer dan één persoon hosselen toch.
Hihihi.quote:
Ik wil er teveel. Teveel.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef Omdatappel het volgende:
Klinker wil meer dan één persoon hosselen toch.
HIJ HOEFT ER NIET ACHTER TE KOMEN TOCHTOCHTOCH.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmmm. Maar toch, ik denk niet dat ie dat heel leuk vindt
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja ik zal geen liedjes meer geen dumpen dus ik doe het achter een spoilerNiet geklikt xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefjen... Dit is internetquote:Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HIJ HOEFT ER NIET ACHTER TE KOMEN TOCHTOCHTOCH.
[..]
Inderdaad.Jij snapt me.
[..]
Niet geklikt xD
Skins USquote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef mc-Piel het volgende:
Over 2 minuten hebben jullie weer even 80min geen last meer van me
Aflevering 8 en 9 van skins US binnen.
Nee, alleen de zanger en de violist.quote:
Ooo. Jammer.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef mc-Piel het volgende:
Over 2 minuten hebben jullie weer even 80min geen last meer van me
Aflevering 8 en 9 van skins US binnen.
Ow.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Liefjen... Dit is internethij kan het allemaal lezen. Je moet het zelf weten hoor, maar ik denk ik probeer de boel nog te redden.
Seizoen 1 en 2 van Skins UK gezien..quote:Op maandag 23 mei 2011 19:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Skins USGa gewoon UK kijken [ afbeelding ]
Nee, sorryquote:Op maandag 23 mei 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, alleen de zanger en de violist.
[..]
Ooo. Jammer.
[..]
Ow.Ik dacht dat dit anders werkte enzo.
Ok, ik moet iets bekennen. Het was een grote grap. Ik wil je broertje niet hosselen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, sorryGewoon niet meer over praten, hij vergeeft het je vast wel
...
Gaat onze lesbische piratenseks wel door? Ik heb van Glee geleerd dat dat niet vreemdgaan is namelijk.
Oke, dan is het goedquote:Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, ik moet iets bekennen. Het was een grote grap. Ik wil je broertje niet hosselen.![]()
Tuurlijk, lesbische piratenseks gaat door.
Vreemdquote:Op maandag 23 mei 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 van Skins UK gezien..
nu 7 afleveringen van Skins US en die bevalt me nu al meer.
Bijna welquote:Op maandag 23 mei 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Friezen, doei Pieloes.
[..]
Hihihii, je trapte erin he.
Dat denk jij.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou al gehosseld toch.
[..]Lief wel.
Altijd. Deo. Jeweet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Transpiratie: iedereen heeft er last van. Maar in hoeverre vind jij het vervelend? Ben jij altijd okselfris?
diss op sharr?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben 13 jaar en ik wil graag wat geld verdienen. Mijn ouders willen niet dat ik een krantenwijk neem want ze vinden dat dat te weinig geld oplevert. Ik help graag bij het verzorgen van oudere mensen dus ik zou bijvoorbeeld wel een paar dagen in de week bij een verzorgingstehuis kunnen werken. Weet u raad?
O.a. werd de inhoud van jouw post weggehaaldquote:
Nehquote:
Boeiend.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
O.a. werd de inhoud van jouw post weggehaald
En dit ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef Bloempje. het volgende:
Anders gaan we daar nog een keer over beginnen inderdaad
quote:
Wat, ik kon geen edit vinden. Zeg het eens?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:26 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig weer weg van FOK. daaaag
Ja die is dus leeggehaaldquote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, ik kon geen edit vinden. Zeg het eens?![]()
Edit: Ik bedoel dus, welke post van mij werd ge-edit dan?
Kan hem niet vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja die is dus leeggehaaldGa maar goed zoeken. Tot ooit!
Gelukkig was murp er.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh die -klaar-? Dat was een quote van Sharr.
Of je wat gedaan hebt?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij doet net alsof ik het gedaan heb. Het was gewoon een post van Shar die ik gequote had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |