Ik had dat vanmiddag ook, alleen dan al bij 1-0 voorsprong in de eerste helft...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit nu weer tegen een zielige gast. Ik scoor in de 40e minuut de 4-0. Gaat die daarna nog alleen maar achter rond spelen en rondjes lopen.
Ja ik dus ook niet. Ga hem lekker verkopen en zet santon weer terug. die deed het met zijn 76 rating beter dan maiconquote:Op maandag 23 mei 2011 19:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik vond Maicon sowieso zijn geld niet echt waard![]()
Straks potje doen?
Ik wil hem van je kopen! Wat is je prijs?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet. Ga hem lekker verkopen en zet santon weer terug. die deed het met zijn 76 rating beter dan maicon
En morgen avond kan ik wel potje spelen. maandag en woensdag kan ik nooit. Sowieso kan ik altijd pas om half 7 ofzo.
Hij staat er nu op voor 58K met 60bin. 4-3-1-2 formatiequote:Op maandag 23 mei 2011 22:02 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik wil hem van je kopen! Wat is je prijs?
Soms gaat er iets mis op de server waardoor jullie vanaf een lag-moment in een andere game zitten..heb ik weleens gehad..doet die gast niets meer en ga ik na een tijdje maar scoren en wachten, blijkt dat hij aan de andere kant hetzelfde doet, waarna we allebei de game niet kunnen verlaten zonder te quiten..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
hmmm.. nu stond ik 2-0 voor.. lag gelijk erna 2-1... daarna ook rood (dat was gewoon stomme overtreding van me) ...
2e helft gaat hij opeens stil staan.. ik pak bal af en scoor maar.. krijg ik bericht druk op start.... dus ik op start drukken, daarna maar eigen goal scoren.. z'n controller zal het wel niet gedaan hebben ofzo.. en nu hangt die... 3-2 voor... ik hou het lang vol trouwens :p
Ja, dat gebeurd bij FIFA wel eens vakerquote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms gaat er iets mis op de server waardoor jullie vanaf een lag-moment in een andere game zitten..heb ik weleens gehad..doet die gast niets meer en ga ik na een tijdje maar scoren en wachten, blijkt dat hij aan de andere kant hetzelfde doet, waarna we allebei de game niet kunnen verlaten zonder te quiten..
nee, Ik wilden hem niet voor die prijs kopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij staat er nu op voor 58K met 60bin. 4-3-1-2 formatie
edit: verkocht. aan jou??
Dan heeft iemand anders hem nuquote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
nee, Ik wilden hem niet voor die prijs kopen.
Niet doen joh.quote:
mmm ja. woensdag avond komen die he? Gaat if hernanes veel omlaag dan denk ik je. ik kan hem nu voor 70K oppikken.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Team confirmed, ratings zijn wel verzonnen.
Zou niet weten waarom hij er dit seizoen bij zou horen..waardeloos seizoen gehad.quote:
omdat appel!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Zou niet weten waarom hij er dit seizoen bij zou horen..waardeloos seizoen gehad.
Zelfs die appels zijn niet meer zo groot als vroegahquote:
Misschien Sneijdertje ipv Cambiasso (en de rossi als middelste)? Ik kom met mijn meest verdedigende CM heel vaak in positie om te schietenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jLIxBsHibaTuj
Dit is mijn team nu. De LB en RB vind ik goed zo. hoef ik geen vervanging voor. Ik speelde daar met maicon en dani alves en dat geen een stuk slechter dan met deze 2.
Heb nu nog 95K om aan spelers uittegeven. Maar ik ga dus wel even wachten tot woensdag want heb geen idee wie ik nu anders zou moeten kopen.
Ja ik twijfel over sneijder. Hij word zo snel van de bal gezet. En cambiasso doet het wel goed bij mij eigenlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien Sneijdertje ipv Cambiasso (en de rossi als middelste)? Ik kom met mijn meest verdedigende CM heel vaak in positie om te schieten
Boateng 85quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Team confirmed, ratings zijn wel verzonnen.
Lijkt me wel haha, vind het al bizar genoeg dat hij er bij zit..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Boateng 85Ik neem aan dat EA daar wel ff ingrijpt...
Lekker frustrerend spel is dit ook hequote:Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef StijnDa het volgende:
Fijn weer een vastloper. Reageert ook niet op pm.
Bij shooters erger ik me vooral aan de spelers in mijn eigen teamquote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Maar bij een shooter verlies je nooit onverdiend toch? Bij FIFA wel, dus dat zal wel schelen..
Neemt niet weg dat ik mensen met shooters zich ook vaak erg druk zie maken om noob-tactieken enzo hoor
Daar heb je een punt. Ookal je bij shooters ook redelijk unlucky kan zijn af en toe.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Maar bij een shooter verlies je nooit onverdiend toch? Bij FIFA wel, dus dat zal wel schelen..
Neemt niet weg dat ik mensen met shooters zich ook vaak erg druk zie maken om noob-tactieken enzo hoor
misschien maar eens kijken dan, heb nu 13,5K dus er moet wel wat mogelijk zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan echt serieus iedereen dit team aanbevelen. Het kost geen drol en ze spelen echt zo lekker samen. De keeper die ik op doel heb staan is wel een aantal keer m'n hele team waard maar een normale Buffon staat daar ook prima op z'n plek.
Heb met dit team al 3 only trophies gewonnen, totaal iets van 15 matches gespeeld waarvan maar 1 verloren. Dit heb ik met mijn IF team echt nog nooit gehad.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#imjgXO46baRS2
p.s.: Het spel wordt ook veel leuker als je mensen met zo'n team vernederd
Ik zou wel wat extra tijd erin steken om de spelers in de goede formatie te kopen. Vaak zijn ze niet eens duurder maar de extra chemistry heb je denk ik wel echt nodig bij zo'n team.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien maar eens kijken dan, heb nu 13,5K dus er moet wel wat mogelijk zijn
Stond net 3-1 voor tegen zo'n chelsea droeftoeterquote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Stuurver het volgende:
Net 2-3 van Chelsea gewonnen met Napoli en dan verlies ik 40 punten en mijn tegenstander krijgt er 40 punten bij?![]()
In mijn player hub staat dat ik met 0-3 heb verloren. En ik heb toch echt eerlik gewonnen en niet gedisconnect
Hebben de hackers nu ook Fifa 11 bereikt?
Zo.. kingdom hearts gespeeld.house van vorige week gekeken 5e keer +12,5kquote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
hmmm.. nu stond ik 2-0 voor.. lag gelijk erna 2-1... daarna ook rood (dat was gewoon stomme overtreding van me) ...
2e helft gaat hij opeens stil staan.. ik pak bal af en scoor maar.. krijg ik bericht druk op start.... dus ik op start drukken, daarna maar eigen goal scoren.. z'n controller zal het wel niet gedaan hebben ofzo.. en nu hangt die... 3-2 voor... ik hou het lang vol trouwens :p
Ik net 11-1quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef StijnDa het volgende:
5-0 na 22 minuten lol. Daarna heeft hij controller weg gelegd. Tot 2e helft. Ik met 6-0 de rust in, beiden toen verder gespeeld, 14-1![]()
Nou, dan mag je IF Robinho en IF Krasic wel aan mij geven. Anders zitten die ook maar op de bank. Is zonde man.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan echt serieus iedereen dit team aanbevelen. Het kost geen drol en ze spelen echt zo lekker samen. De keeper die ik op doel heb staan is wel een aantal keer m'n hele team waard maar een normale Buffon staat daar ook prima op z'n plek.
Heb met dit team al 3 only trophies gewonnen, totaal iets van 15 matches gespeeld waarvan maar 1 verloren. Dit heb ik met mijn IF team echt nog nooit gehad.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#imjgXO46baRS2
p.s.: Het spel wordt ook veel leuker als je mensen met zo'n team vernederd
Ja is goed, wat is je Xbox Gamertag?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Nou, dan mag je IF Robinho en IF Krasic wel aan mij geven. Anders zitten die ook maar op de bank. Is zonde man.
![]()
Is dit je dagboek?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zo.. kingdom hearts gespeeld.house van vorige week gekeken 5e keer +12,5k
Lief dagboek,quote:
hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, dit moest natuurlijk fout gaan. Luacas zit op ps3 dus die kon ik alles beloven
Gewoon. BIN?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:06 schreef DannyDeko het volgende:
Van Persie kunnen kopen voor 2.6K Waar gaat het heen met fut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |