Was ie ook nietquote:
Ik hap aan het begin nooit zo snel maar zit er wel strak op. Ik laat ze meestal een beetje hun gang gaan maar niet te ver laten komen. Je weet ook niet hoe iemand speelt aan het begin. Stel hij zoekt zo snel mogelijk de cornervlag op, dan probeer ik 'm voor te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Pino0 het volgende:
Ik kan gewoon niet verdedigen.
Mijn taktiek is gewoon met L1 snel te passen via de zijkanten en midden.
Alleen verdedigen lukt gewoon niet goed.
Vaak kappen ze me uit ofzo of komen ze er met een nazi manier langs, trek dat zwaar slecht.
Wat is handig voor verdedigen?
als ik zo jouw manier lees snap ik wel dat je totaal niet kan verdedigenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Pino0 het volgende:
Vaak kappen ze me uit ofzo of komen ze er met een nazi manier langs, trek dat zwaar slecht.
Ik pak vaak met L1 een speler eruit en daarmee ga ik rond rennen in het gebied waar het meest logisch is waar hij heen gaat. Helaas kan ik met hem niet goed drukken omdat hij alle kanten oprent. Met de overige spelers druk ik gewoon domweg op rondje, om zo druk te zetten.
Je moet gewoon verdedigen zoals het bij echt voetbal ook gaat..zeker dus niet met 1 mannetje blijven rennen want dan ontstaan er gaten. Snel selecteren van spelers is belangrijk..zo win ik ook vaak de bal voordat ze het onderhand doorhebben..op het moment dat ze nog focussen op de verdediger waar ze mee in duel waren heb ik de volgende al onder controle en zijn ze hem kwijtquote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Pino0 het volgende:
Ik pak vaak met L1 een speler eruit en daarmee ga ik rond rennen in het gebied waar het meest logisch is waar hij heen gaat. Helaas kan ik met hem niet goed drukken omdat hij alle kanten oprent. Met de overige spelers druk ik gewoon domweg op rondje, om zo druk te zetten.
Is goedkoper te krijgen als je wat geduld hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef laucas het volgende:
50K voor IF Wiel (PS3), is hij het waard? Zijn stats zijn wel dik
Ben zo ongeduldig somsquote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Is goedkoper te krijgen als je wat geduld hebt.
Furby is een LW in FUTquote:Op maandag 23 mei 2011 21:04 schreef laucas het volgende:
trouwens, wie gebruik je als LB wanneer je een gold tournooi doet? Emanuelson?
zou jij niet gewoon een ander spel gaan spelen manquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Pino0 het volgende:
Lig gewoon te huilen van frustratie.
Word er helemaal schijt ziek van.
Daarnet ook al bijna door de muur geslagen ivm laffe kk doelpunten, fouten door de keeper oid.
DRAMA
Als LM heeft hij donkergroene positiequote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Furby is een LW in FUT
dus dat zal niet zo lekker werken denk. Een snelle CB werkt ook wel denk ik.
Precies. Ik kan me geen andere, redelijke optie bedenken.. of IF Vlaartje, maar die is wat te traag.quote:
hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Pino0 het volgende:
Daarnet ook al bijna door de muur geslagen ivm laffe kk doelpunten, fouten door de keeper oid.
DRAMA
Koop Pes.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Pino0 het volgende:
DRAMA
IF Drenthe. is een LM maar zal wel lekker spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Precies. Ik kan me geen andere, redelijke optie bedenken.. of IF Vlaartje, maar die is wat te traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |